Buaya Darat

Kak Ngah

Hai nama saya Lim ( Bukan sebenar ) saya juga ada pengalaman yang tidak kurang hebat untuk dikongsi bersama netter sekelian, Bergini,cerita ini memang telah lama berlaku yang mana ketika itu saya masih lagi ditingkatan 4. Pengalaman ini berlaku diatas kehendak hati aku dengan tidak mengira risiko yang akan ku hadapi.Saya memang dikatakan seorang yang kuat nafsu, tak kira dimana jika melihat sesuatu yang agak mengghairahkan sudah tentu saya kan stim. Di pendekkan cerita..... aku ada seorang kakak yang yang biasa ku panggil kak ngah.. kak ngah ini memamg cun dan mempunyai badan yang agak gempal dan cukup menyetimkan bagi lelaki yang inginkan sesuatu aku tinggal ngan keluarga disebuah rumah kampung yang tidak berbilik.aku tidur seorang bersebelahan dengan kak ngahku.. untuk pengetahuan kami tidur hanya diasingkan dengan kelambu kampung yang diperbuat dari kain putih yang tebal ( Tidak telap pandangan ) kelambu kak ngah disebelah kelambu aku dengan hanya jaraknya kira-kira satu kaki setengah..Aku memang sentiasa dengan otak kotorku untuk menceroboh kelambu kak ngahku.. sahinggalah pada suatu malam dimana aku cuba memberakikan diriku untuk mencabul kehormatan kak ngah ku sendiri.. apabila line clear aku mengiringkan badanku menghampiri kelambu kak ngahku...

Aku mulakan plan pertamaku .... tanganku kuhulurkan memasuku kelambu yang gelap itu dengan mengagak dimana kedudukan gua tersembunyi kak ngahku.. aku mula meraba-raba dikawasan yang ku kira kubu yang telah ku sasarkan... pada mulanya aku hanya meraba diluar sahaja tanpa menyelak kain batik kak ngahku.... lama juga aku lakukan demikian. dalam keadaan yang takut dan stim aku lakukan sekian lama dikawasan tersebut. namun kak ngah ku tidak atau sengaja buat tak sedar aku pun tidak tahu. sahinggalah sampai satu tahap aku semakin memberanikan untuk menyeluk kedalam kain batik kak ngahku.... Rupanya kak ngahku tika memakai seluar dalam. akupun meraba cipanya secara perlahan dan penuh berhati-hati kerana takut ia sedar. Pada agakkanku memanag kak nha sudah sedar mungkin di dorong dengan rasa sedap ia membiarkan sahaja aku lakukan. aku masih dalam kelambuku dan kak ngahku dalam kelambunya..

Aku mula memberanikan diri dengan menggentilkan biji kak ngah yang entah dari bila sudah basah. Dapatku rasakan tanganku yang melekit oleh air pantatnya. aku semakin berani untuk menjolok kedalam lubang pantatnya yang ku rasa semakin basah. kalau ku ikutkan hati mahu sahaja aku menceroboh masuk kedalam kelambu kak ngahku tetapi aku masih waras dan masih ada perasaan takut dan hormatkan kak ngahku....

Setelah sekian lama aku menggosok,menggentil dan menjolok lubang kakngahku dengan jari telunjukku aku mula rasakan badan kak ngahku mula bergerak -gerak dan telah mengangkangkan kakinya. aku pun apa lagi ... kalau tadi aku hanya menggunakan satu jari tetapi sekarang aku telah berani menggunakan kelima - lima jariku untuk meramas serta menggosok gosok cipap kak ngah yang semakin banjir.

Dengan tidak ku sangka aku terdengarsuara kak ngahku merengek serta menngoyangkan pehanya..suara yang diantara dengan dengan tidak itu semakin kuat serta jolokan jariku juga semakin laju. sahinggalah aku terasa sesuatu yang tidak ku faham ( dulu sekarang dah faham ) iaitu kakngahku telah mengejangkan kakinya serta terasa jariku dikepit dengan kuat sekali berbanding tadi. adalah lebih kurang 30 saat aku terasa demikian sebelum kakngahku mlepaskan jerutannya tanganku. Aku berhenti sekejap.. sebelum aku memulakan plan no dua ku. Aku cuba untu memulakan planku yang kedua...

Aku sekali lagi menghulurkan tanganku untuk meraba teteknya pula... aku cuba pegang tetapi tidak tepat ia terkena perutnya dan aku mencuba sekali lagi.... kai ini agakkanku tepat ... tangan kananku singgah diatas sebelah bukit kak ngahku.. aku gosok dari luar dengan berlapikkan kemeja t nya serta masih bersarung dalam colinya... ku lakukan dalam masa lima minit..... aku cuba untuk menyeluk tetapi sukar kerana kedudukan ku yang bersetentang dengannya.Aku cuba untuk menyelak baju dengan manarik keatas... aku berjaya.. aku menyeluk kedalam colinya dan aku dapat rasakan debarannya lebih kuat dari debaran jantungku.aku cuba mencari permata hitamnya tetapi malang bagi ku.. tanganku telah dipegang oleh kak ngah serta digitnya ...Aku cuba menarik tetapi gagal sahinggalah kak ngah melepaskannya.... selepas itu aku manarik tangan ku dan berganjak untuk berada ditengah-tengah kelambu ku. Aku mula di hantui perasaan kesal diatas apa yang telah ku lakukan keatas kak ngahku... aku dapat mengagak apa akibat yang akan aku terima pada siang esuk.. pada hari itu aku bangun awal untuk kesekolah ... ketika aku melangkah untuk keluar pintu ... aku terserampak dengan kak nhaku yang baru mandi dengan berkemban......( Rumah kampung bilik mandi hanya menggunakan kolam mandi diluar rumah, paip belum ada ) aku kecut melihat kak ngahku mengahal kearahku dengan wajah yang seriusnya.... aku tunduk sambil mengikat tali kasutku. Aku sungguh takut dan malu pada masa itu .... rupanya .... sambil kakngahku melintasiku ia telah engenyitkan mata serta mencubit bahuku sambil berkata .... Nakalnya adik kak ngah niiiii..... Aku nerasa lega kerana terlepas dari mala petaka yang sepatutnya menimpa diriku ....dalam perjalananku ke sekolah aku merasakan sangat lama dan semasa aku menghadapi pelajaran, aku tidak dapat menumpukan pelajaranku sebaliknya aku terbayang kejadian malam tadi... maklumkan first time pegang cipap perempuan.... ikutilah kisah selanjutnya dimana aku berjaya tidur satu kelambu dengan kakngah serta menyusu seperi kanak - kanak menyusu ibunya.......
7 ulasan:

wahh.. wahhh apa yg kau laku ni hah.??


x bes langsong...


fhm dan ngerti prsaan detik2 itu....
mmg kbykan org xkan memahaminya,detik2 dan saat2 itu snggh mndebarkn ht....


Ak tau.. ak dh rasai ny..mmg mndebarkn


Sama la kita....


Btl..pnh dgn akak jiran(30 an masih blom kawim n rapat dgn family)merasa la jgk korek2..klu tido saje je naikkan lutut bg aku yg tido lmbt ni tgk spenda dia..


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.