Buaya Darat

Di Rogol Lelaki Bangla

Nama glamourku Sofia Jane. Nama sebenarku Sri Nuryani. Umurku 27 tahun. Kerjaku sebagai jururawat sebuah hospital daerah. Aku kerja shift, waktu kerja kadang-kadang pagi, kadang-kadang petang dan kadang-kadang malam. Aku belum berkahwin tetapi dah bertunang. Tunangku kerja di negeri lain. Kami jarang berjumpa.

Aku kerja shif malam, hari itu. Aku pulang ke bilik asrama kira-kira pukul 8.30 pagi. Lepas mandi dan sarapan aku baring-baring di katil. Udara agak panas, aku buka tingkap bagi udara masuk. Blok asrama aku di bahagian belakang hospital. Di sebelahnya kerja-kerja tambahan sedang dilakukan bagi membesarkan lagi hospital. Banyak pekerja Indonesia dan Bangladesh.

Aku terlelap kerana tak tidur semalaman. Tiba-tiba aku terjaga apabila badan aku diraba-raba. Aku menjerit, tapi tangan kekar memekup mulutku. Aku terpandang batang besi tajam menghala ke dadaku. Dua orang Bangladesh berpakaian kerja memegangku erat. Sakit terasa badanku di tekan ke tilam. Dengan bahasa melayu kurang fasih mereka mengancam aku. Aku ngeri melihat besi tajam. Aku takut, aku tak terdaya melawan.

Dengan pantas mereka menarik kain yang aku pakai. Tubuhku bogel. Dua pasang mata mat bangla melihat rakus tubuhku yang ranum. Bajuku dilucutkan juga. Terdedahlah tetekku yang kenyal mekar. Tetekku diramas kasar oleh tangan yang kasar. Kedua tetekku menjadi sasaran. Mat bangla yang satu lagi mengerjakan cipapku. Pahaku ditarik kasar. Aku terkangkang. Cipapku dibelai tangan kasar tangan pekerja binaan.

Aku lihat nafsu mat bangla makin ganas. Mungkin mereka telah lama tidak menggauli perempuan setelah lama meninggalkan negara mereka. Aku rasa kedua mat bangla ini telah beristeri. Umur mereka aku rasa lebih 30 tahun.

Dengan pantas mereka menanggalkan pakaian masing-masing. Mencanak keras konek mereka yang besar panjang agak kehitaman. Yang gemuk mungkin 6 inci, tapi yang kurus tinggi lebih panjang. Mungkin 7 inci lebih. Tapi yang benar-benar aku terkejut ialah kedua-dua konek mereka berkulup.

Aku dengar cerita kawan-kawan semua mat bangla agama Islam, pasti konek mereka bersunat. Tapi yang berdiri depan aku berbeza pula, mungkin mereka agama lain. Atau mungkin masyarakat di kampung mereka tak mengamalkan bersunat. Aku tak tahu. Aku bukan kesah sangat hal-hal konek. Aku ingat semua konek sama saja. Aku gerun. Aku terpaksa pilih, besi besar tajam atau konek tumpul berkulup. Aku tak terkata. Aku tergamam.

Mat bangla pertama yang agak gemuk meneroka tetekku. Mat bangla kedua kurus tinggi mengerjakan cipap aku habis-habis. Satu mulut mengisap putingku. Mulut yang satu lagi mengisap cipapku. Antara takut dan cemas, nafsu aku meninggi juga dikerja mat bangla. Mat bangla yang pertama bangun dan menyodorkan koneknya ke mulutku. Konek berbau peluh dan hamis itu terpaksa aku masukkan ke mulut. Mat bangla menarik maju mundur koneknya di mulutku. Aku terasa kulupnya terbuka tertutup dalam mulutku bila dia gerak maju dan mundur. Mungkin mat bangla ini tak pernah cuci koneknya, ada benda-benda lembut licin melekat di lidahku.

Tak puas dengan tetekku, mat bangla gemuk mencium dan menjilat ketiakku. Ketiakku yang dah seminggu tak dicukur menjadi habuan mat bangla gemuk. Bulu-bulu halus ketiakku digigit-gigit, ditarik-tarik geram. Aku geli dibuatnya. Aku mengeliat tak keruan. Tindakan mat bangla gemuk menyebabkan aku lupa yang aku diperkosa.

Nafsu aku tak terkawal lagi. Cipapku basah kuyup di jilat mat bangla tinggi kurus. Klitoris di bahagian atas cipapku dikucup dan dijilat kasar. Makin kasar jilatannya, makin ghairah dibuatnya. Lidah kasar mat bangla membuat aku betul-betul tak terkawal gerakanku. Punggungku ku angkat tinggi-tinggi. Tundunku betul-betul berada depan hidung mat bangla kurus. Aku teramat geli.

Kemutan cipapku makin laju. Air licin keluar dengan banyak dari dalam cipapku. Agaknya mat bangla ini pun sudah ghairah, air cipapku disedut dengan lahap. Berdecap-decap bunyi mulutnya. Cairan yang lebih meleleh membasahi bulu-bulu cipapku yang lebat.

Aku ingat penyiksaanku akan selesai. Rupa-rupanya tidak. Mat bangla kurus tinggi makin ganas. Lurah cipapku dicium rakus. Hujung hidungnya terbenam dalam lurah merkah. Disedut dalam-dalam. Dicium bibir cipapku yang lembut warna merah coklat. Bibir cipap digigit-gigit. Aku benar-benar tak tahan. Aku rasa bagai berada di kayangan. Aku bagai melayang di udara.

Aku rasa mat bangla tinggi kurus dah tak tahan lagi. Dia berdiri tegak betul-betul di celah kangkangku. Koneknya yang panjang 7 inci itu diramas-ramas. Digerak-gerakkan kulupnya maju mundur. Agak aku mungkin dia nak keraskan lagi koneknya. Akhir sekali di tarik kulupnya ke belakang. Kulup melekat di takuk kepala konek. Kepala konek terbuka terdedah.

Mat bangla kurus tinggi menghampiri kangkangku.Diacah-acahnya kepala konek hitam ke cipapku yang cerah. Disapu kepala konek dengan ciaran licin cipapku hingga kepala koneknya menjadi licin. Tanpa tunggu lama mat bangla kurus membenam konek besarnya ke cipap aku.

Terbeliak mataku menerima sodokan kepala tumpul konek bangla. Aku terasa sendat di lubang cipapku. Taklah rasa sakit sebab aku tak gadis lagi. Aku pernah terlanjur dengan tunangku. Konek mat bangla ini lebih besar dan panjang dari konek tunangku. Penuh padat rongga cipapku.

Sekarang kedua-dua mulutku dipenuhi konek bangla. Mulut atas dengan konek bangla gemuk sementara mulut bawah tersumbat dengan konek bangla kurus tinggi. Dengan pantas konek bangla bergerak dalam mulut dan cipapku. Aku hampir tak boleh bernafas kerana konek gemuk memenuhi mulutku. Konek panjang meneroka hingga ke mulut rahimku. Bila ditekan habis perutku terasa senak.

Cipapku tak henti-henti mengemut. Membelai dan meramas konek mat bangla. Akibat gerakan pantas maju mundur konek besar panjang, aku tak tertahan lagi. Aku kejang kaku, tiba-tiba air maniku menyembur dari rahimku. Menyirami hangat kepala konek mat bangla kurus.

Badan ku terasa lemah longlai. Sendi-sendiku terasa longgar. Mungkin telah lama mereka tak bersama perempuan maka kedua mat bangla tak dapat mengawal gerakan mereka. Pantas saja mereka menggerakkan konek maju mundur. Aku terasa nikmat juga walau terpaksa. Tak sampai lima minit kedua mat bangla serentak memancutkan air nikmat masing-masing. Satu di mulutku dan satu lagi dicipapku. Panas dan kental mani mereka. Aku terkejut, semua cairan pekat kutelan habis.

Mereka cepat-cepat berpakaian dan keluar melalui tingkap terbuka meninggalkan aku terkejang kaku telanjang bulat di katil asrama. Aku tak kuasa nak bangun. Badanku letih lesu. Kalau aku menjerit pun tak ada orang yang dapat membantu sebab semuanya bekerja pagi. Pelan-pelan ku bangun dan menutup tingkap. Cairan putih pekat meleleh di pahaku. Bulu cipapku lenjun dengan cairan mat bangla bercampur cairan cipapku. Harap-harap aku tidak mengandung anak bangla. Aku tidur semula dengan perasaan sengal di cipapku.
36 ulasan:

hi nice post & i like this blog so much... (http://technotexter.co.cc/)


aku nak main dengan laki bangla....


bodoh punya betina


DIRIWAYATKAN OLEH IBNUL JAUZI BAHAWA :
"SESUNGGUHNYA NERAKA JAHANAM MEMILIKI TUJUH BUAH PINTU. YANG PALING MENAKUTKAN, PALING PANAS DAN PALING BUSUK BAUNYA ADALAH PINTU YANG DIPERUNTUKKAN KEPADA PARA PENZINA YANG MELAKUKAN PERBUATAN TERSEBUT SETELAH MENGETAHUI HUKUMNYA."


(aku tak bace pun essay ntah pape ni)
something i want to share :
kenapela manusia sangat sempit akalnya?? takdek bende lain dah yg dia nak fikirkan melainkan hanya memuaskan nafsunya di dunia yang sementara ni.. dia tak sedar ke sebenarnye kehidupan akhirat tu jauh lebih indah dan kekal buat selama2nya pulak tu... zaman rasulullah dulu tak sempat pun nak fikir semua ni sbb dalam fikiran org islam ketika tu adalah mcm mana nak sebarkn islam, n dorang sentiasa cemas terhadap kehidupan mereka di akhirat, dorang asyik fikir adakah amalan dorang dah cukup utk melepaskan dorang dr azab api neraka yang tak payah aa nak cakap dia punya pedih yg teramat sgt tu, kite juz try letak satu jari kat api lame2 sket, dpt tahan tak? haa..camne pulak kalau satu badan dihumban ke dalam api neraka yang menggelegak beb! aduhh tak tahan.. semue maksiat2 yg kite dah pnah buat kat dunie ni yg kite rase best tu sikit habuk pon kite dah tak rase or tak ingat dah waktu rase azab pedih kat akhirat kelak.. nau'zubillah..same2 r beringat.. tak yah aa sempitkan fikiran tu sgt dengan buat cerita2 bodoh zina ntah pape camni.. nak buat zina tu apatah lagi la beb! pikir 1 juta kali dulu.. pikir azab apiii yg menggelegak, mampu ke kite nak hadapi an? wallahu'alam.. just sbg peringatan utk kita sama2 beringat keh..


keindahan dunia itu jika hendak dibandingkan dengan keindahan di akhirat adalah, apabila kita meletakkan satu jari ke dalam sebuah lautan kemudian mengangkat jari tersebut, titisan2 air yg jatuh dr jari kita itu adalah ibaratnya keindahan dunia, manakala air lautan tersebut adalah ibaratnya keindahan di akhirat... nak mana satu?? tepuk dada tanya iman..
satu lagi perumpamaan, keindahan dunia tu diibaratkan hanya sebesar sayap nyamuk jika nak dibandingkan dengan keindahan di akhirat.. wallahualam..


cerita bohong...mnjatuhkan maruah betina Melayu...buat la cerita lain..
Namun begitu..>>..Dizaman ini mana ada gadis..mana ada anak dara..yg ada semua betina..rata2 kelapa muda sudah ditebok tupai..dari bermulanya alam persekolahan..sterusnya keIPT..istilah dara patut dibuang kelaut..bermegah dg anugerah mahasiswi?..ahhhh..lagi2 lah yg belajar diseberang laut…uhhhhh…mereka berasa bangga serta bermegah jika umum mengetahui bahawa mereka sudah ditebok..heboh bercerita pulak tuh..semuanya hampas!...karut!..ptuih ptuih!!!

Lihat, diblog2 18 SX..cerita2 lucah..yang LIKE sebagai pengikut didapati paling ramai ialah wanita..terutama anak2 gadis..dengan bangga mempamerkan potret profilnya bertudung…habis?..apa lagi nak dialasankan..

Nak dipujuk2 rayu, nak main2 apa lagi…Peduli apa! Kalau pelir dah keras terus tutuh sajalah..hentam cukup2..perempuan sekarang ni suka kangkang puki bagi orang lain tutuh walau pun dah ada laki..lepastu dg bangga pulak cerita batang pelir lakinya keciklah,pendeklah, tak puaslah..aku dah bertahun2 bawa teksi diLembah Klang, macam2 maklumt aku dapat..berlaku depan mata..hantar & ambil mereka dari tempat itu..ada yg dg ikhlas mengadu kecurangan mereka kpd aku..yg syoknya, pasal sesama rakan sekerja bercinta & terus kangkang..suami dirumh???..kebanyakannya bekerja dipejabat..terutama pejabat kerajaan..tutuh dlm pejabat pulak tu..minta izin dg suami kononya ada meetinglah, overtimelah…tapi pergi kangkang...ptuihhh!...

Sampai bila2 aku tak kan percaya pd perempuan zaman sekarang kecuali ibuku tersayang dan arwah isteriku yg setia!.. walau yg bertudung atau tak bertudung semua sama..pembohong! bertopeng…yg bertudung tu,amboi, bersopan ketika turun dari rumah..bila dah terlindung……..? berdasarkan pengalaman pakcik tua ni, alaaaaa…berlambak2…..berlaku depan mata aku situa pakcik drebar teksi ni…pernah beberapa kali terjadi dlm teksi aku ketika aku sedang memandu…aku hentikan teksi dan halau turun…cihhhh..

Tapi ini tentu ada orang yg akan berkata tak semua pakcik!.. Ya memang tak semua..tapi bagi aku, aku akan kata kesemuaa…piirrraaahhhhh..semua karut!!!


Tanpa nama,ko pnye kotei pn da keras bce cte ni,siap pancut.lg bnyk songeh


Btl2.huhu.cite entah pe entah.lau nk wat cerite 2 mst la yg rialiti jgn la yg fantasi.pe r wat malu mengarang je.


Pe entah yg mat bgla 2 pnct pn xtau.cerita mcm keling paliaq


biji kelentit mmg sedap..klu di hisap..fuhhh..terkemutx rasa puki..


I nak la main dengan bangla.. I nak dorang amput i hentak cipap I kuat2x.. And isap biji kelentit I, nyonyot2x.. Ahhhh mesti sedapppp.. I nak rasa dorang isap cipap I.. Mmmmm... And gentel puting I, nyonyot2x isap2x.. Eeeee geramnya!


dara aku telah di pecahkan lelaki india.


zarina-montok-bontot besar

aku umur 21.tinggi 164,brt 58kg.ukuran body 36-26-38.bontot besar dan tonggek. dara aku telah di pecahkan oleh lelaki india pada tarikh 10 march 2012.


Dah x ada org lain nak bg ke?india pun leh.


Zarina col la sye 0122490271


2269805d pin bb saye


Zarina
Add ym I
Amirul_azim292@yahoo.com


Sedapnyer...i dah lama xmain nie...sangap kowt anyone wanna add ym i...
dirakiteretsu@yahoo.com.my
Dira/22taon/kl


Zarina klu sudi MSG la sy 0123970034


Cerita setan..bodoh..x de maruah lgsung..


Dasar org melayu bodo..


Bodo nye ko ni betina sial..g jahanam la.


Bodo punye org..ingt2 ar dose..


Aku bkn bgla tp klu mcm ko nk tu aku bleh bg lebih bgus dri mat bgla tu.0199372143


ko pn bodooooooooooooo bangang gak,,,,,yg g msuk lm blog nie pe hal!!!!bute kayu tol r


dgn aq leh?


Sexy gal from sabah... alfira 26.. 34 28 34... 0128378734..


sri mai abg.sodok cipap sri plk.0125703814


sri mai nak sodok cipap sri.terpacak konek baca cita sri


cipap lembu


Cerita bodoh. . Lu amput cipap ayam lagi bagus dari cipap betina sundal gila konek. . Bodoh sangat betina sial gila amput. .


memang sedap


Jgn salqhkan btina kalo hilang daranya .kalo x kerana jantan sial yg mngmbil xkan btina bole khlngn drenye


Cakap lain hati lain ni.Tanpa nama ye.wa aza dari Ozawa clan.c ya


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.