Buaya Darat

Kak Mun

Tak aku sangka dan tak pernah aku bercita-cita nak menyetubuhi isteri kawan sendiri. Sekadar berangan-angan tu adalah. Bukan apa, Kak Mun ni menarik. Pertamanya dia putih dan hidung mancung sikit. Badanya agak slim waktu aku dan isteri mula kenal dia dulu, tapi ketika peristiwa ni berlaku, badan Kak Mun dah berisi. Bukan berisi kerana buatan orang tapi mungkin kerana umurnya dah meningkat 42 tahun, lemak dah berkumpul kot.

Kak Mun ni bertudung orangnya. Kami kenal kerana kebetulan berjiran rumah sewa. Biasalah bermula dengan bertanya khabar kemudian kenal. Anak-anak kami pun sebaya dari segi umur dengan anak-anak Kak Mun. Selepas 10 tahun kenal, kami berpisah sebab suaminya bertukar ke negeri lain. Pada tahun 1999 aku bertukar ke...(kebetulannya di bandar tempat Kak Mun dan keluarga tinggal). Tidak diketahui asalnya sehinggalah pada suatu pagi minggu, kami terserempak di pasar. Selepas bertanya khabar aku dan isteri mengajak mereka ke rumah kalau ada lapang.

Dua minggu selepas pertemuan surprise tu Kak Mun dan suami serta anak-anak datang ke rumah kami. Dek seronok bertemu kawan lama, isteri aku setuju masak dan kami makan sama-sama di rumah aku. Begitulah sehari demi sehari kami makin rapat. Tapi taklah telefon setiap hari. Cuma dalam seminggu isteri aku akan contact Kak Mun dan kekadang Kak Mun contact isteri aku. Aku dan suami Kak Mun macam biasa. Maklumlaah orang lelaki, bila berjumpa kami borak. Hobi aku berlainan daripada hobi suami Kak Mun. Suami dia suka memancing, sementara aku pulak suka gardening halaman rumah jer.

Dalam diam-diam entah macam mana, aku sentiasa perasan Kak Mun ni kelihatan makin lawa walaupun umur dah 42 tahun. Aku perhatiakn (curi-curi pandang tau!) tetek Kak Mun agak besar, begitu juga punggungnya. Punggung isteri aku kira boleh tahan besarnya tapi punggung Kak Mun menonjol sikit di bahagian bonet (geram aku nengok!).
Walaupun pakai tudung Kak Mun selalu bukak tudung bila ada di rumah aku. Kalau di rumah dia, dia tak pakai tudung langsung malah pakai t-shirt saja. Bila dalam t-shirt, aku perasan adik kecik aku gelisah.

Aku mula khayal, alangkah seronok kalau dapat seks dengan Kak Mun. Tapi bila fikir balik, aku tolak khayalan aku ke tepi sebab, dia kawan baik isteri aku dan aku jugak berkawan dengan suaminya. Sehingga pada suatu hari (entah nak panggil hari bertuah atau hari sial) isteri aku beritahu, Kak Mun mintak aku temankan dia hantar anak mereka ke sekolah berasrama. Pelik aku memikirkan, tapi setelah diberitahu bawah suaminya kena pergi kursus apa tu induksi ke apa, barulah aku tau. Aku takut gak kerana kot-kot tak tahan sabar tengok Kak Mun ynag montok berisi tu. Isteri aku mula-mula nak ikut sekali tapi entah macam mana berubah fikiran tanpa diketahui puncanya. Aku keberatan tapi isteri aku cakap lebih baik tolong Kak Mun sebab kita kawan dah lama, masa ni laa nak tolong kawan.

Kami berkereta ke sekolah berasrama tu. Aku ajak anak aku ikut sekali sebab takut isteri aku risau lak. Kak Mun bawak dua tiga orang anak termasuk yang nak tinggal di asrama tu. Kiranya sesak gak kereta apa lagi dengan barang-barang anaknya. Selesai urusan pendaftaran anaknya kira-kira pukul 3.00 petang. Kami terus bertolak balik. Kalau ikut kan kebiasaan, empat jam sampailah kami ke rumah. Aku telefon isteri aku pukul 7 petang sampailah.

Selepas sejam memandu, anak-anak Kak Mun mintak berhenti kat tepi pantai nak main-main. Kak Mun tanya aku, Aku keberatan gak nanti lewat sampai. Tapi Kak Mun cakap kesian jugak pada budak-budak. Last kami berhenti dan biarkan budak-budak tu main-main kat tepi pantai tapi kami larang mereka mandi. Ketika bebudak tu main-main, aku takder apa nak buat lalu berbual-bual dengan Kak Mun. Macam-macam kami bualkan. Terkejut jugak aku bila Kak Mun selamba jer cakap bab-bab censored. Aku-aku acah gak, puji dia sikit cakap Kak Mun seksi abis. Dia merendah diri, dah tua sapa ndak kata dia.

Aku cakap issyyy kalau saya tak beri pun ndak...lalu kami pun ketawa. Pukul 6.00 petang barulah kami sambung balik perjalanan. Pukul 9.00 malam baru sampai di rumah Kak Mun. Aku telefon kat isteri kau beritahu lewat sikit sebab anak Kak Mun nak main tepi pantai. Kak Mun pelawa aku masuk dulu. Walaupun aku cakap taknak, dia pujuk gak. Dia cakap masuklah dulu minum teh. Dia pun nak kasi sikit oleh-oleh yang dibeli dalam perjalanan tadi.

Budak-budak bila sampai saja terus terpacak depan televisyen. Kak Mun keluarkan kuih apam balik (korang tau apam balik?) dan buat milo. Sambil tengok tv, budak-budak tu makan apam balik dan kuih. Aku dok perhati body Kak Mun...tak tahan rasanya. Aku berangan kalaulah dapat aku kongkek Kak Mun. Kemudian entah macam mana aku berasa nak kencing. Aku tanya mana bilik air...pastu terus masuk bilik air. Masa kencing tu adik aku agak tegang.

Lepas tu, aku keluar dari bilik air, ketika melintasi dapur untuk ke ruang tamu, aku berdiri seketika melihat Kak Mun bersedia untuk memasak. Kalaulah aku dapat cipap Kak Mun hari ni...

"Ehh..apasal tercegat tu?" tegur kak Mun. Terkejut beruk aku.

Kak Mun, boleh tak saya bagi tau satu perkara (aku nekad). Apa dia, tanya Kak Mun.
Takper laa, lain kalilaaa. Ehh cakaplah, apa dia? Kak Mun tak marah, kalau saya cakap? pendekkan cerita...aku last cakap...(itupun lepas dia beria-ia cakap tak marah) Kalau saya nak rasa cipap Kak Mun boleh tak? Kak Mun terdiam sekejap. Apa dia? Aku ulang... Tapi kalau Kak Mun taknak takpa. Kak Mun cakap kalau macam tu boleh gak. Tapi kali ni saja, cakap Kak Mun.

Pastu kami masuk ke bilik tidur Kak Mun. Pandai gak Kak Mun sebab dia tambah kuih kat budak-budak tu. Cerita kartun lak tu kat TV. Dalam bilik, aku mintak maaf sebab aku cakap tak tahan tengok Kak Mun seksi. Dia cakap OK, tapi kena pandai simpan dan sekali ni saja. Aku peluk Kak Mun. Aku cium bibir Kak Mun, pipinya. Pastu tangan kanan aku raba dan ramas punggung Kak Mun. Tangan aku masuk dalam baju Kak Mun. Pastu aku sup bibir dengan Kak Mun. Kemudian aku cium tengkuk Kak Mun kemudian hujung telinganya. Kak Mun mula menggeliat.

Pastu Kak Mun paut aku dan kami berdua rebah ke katil. Aku mula selak baju dan kain Kak Mun. Sambil aku cium-cium badan Kak Mun. Kak Mun paut belakang aku. Bila tetek kak Mun tersembul keluar aku gentel putingnya. Kak Mun menggeliat kegelian sambil gelak-gelak kecil. Pastu aku usap cipap Kak Mun. Aku kuatkan ramas dan usap-usap Kak Mun.

Kemudian akuramas punggung, tetek dan cium pipi, tengkuk serta telinga Kak Mun. Pastu tangan aku usap alur cipap Kak Mun sambil jari aku aku ,main-mainkan denganlurahnya tu.

Kak Mun mula mendesah dan mendengus. Cipapnya aku rasa dah agak lenjun. Kak Mun mula menarik-narik tubuhku. Dia pun dah mula mengangkang. Aku gigit dan sedut perut Kak Mun. Pastu Kak Mun cakap pelan pelan....nak...nak...nak...nak. (Dia sebut nama aku tapi takkan aku nak tulis kat sini).

Aku mula suruh adik kecik aku menjengah-jengah bibir cipap Kak Mun. Kak Mun makin kuat tarik badan aku. Pastu adik kecik aku pelan-pelan masuk cipap Kak Mun. Sampai lepas takuk, aku berhenti kejap...Kak Mun paut pungggung aku ke bawah. Akupun terus masuk. Pastu aku diam kejap, kemudian tarik keluar adik kecik aku. Aku sorong-sorong kemudian makin kuat aku sorong adik kecik aku. Sambil tu aku ramas tetek Kak Mun. Kak Mun mula 'meracau-racau" perlahan (bebudak ada kat luar bilik you!).

Pastu aku keluarkan adik kecik aku dan aku balikkan badan Kak Mun. Aku tiarapkan kak Mun pastu aku suruh dia tonggeng. Aku sorong adik aku cara doggie lak. Kak Mun layan gak tapi kurang bersemangat. Lepas aku sorong-sorong kejap aku keluarkan adik kecik aku pastu aku suruh Kak Mun telentang balik. Aku angkat sebelah kaki Kak Mun ke atas bahu aku. Sebelah kakinya aku luruskan. Pastu aku masukkan adik kecik aku ke dalam cipap Kak Mun. Soron-sorong, sambil aku ramas tetek Kak Mun. Lepas tu aku regangkan kedua-dua tangan Kak Mun, sambil sorong tarik, aku jolokkan jari tangan kiri aku ke dalam dubur Kak Mun. Kira-kira dua minit aku buat macam tu, tetiba Kak Mun menjerit...kekejangan lalu bergoyang-goyang...dah sampai rupanya Kak Mun. Aku pun lajukan sikit dan terus tembakkkk ke dalam cipap Kak Mun.

Pastu kami keletihan terbaring. Aku dapati Kak Mun hot jugak walaupun dah 42 tahun. Cipapnya tak terlalu longgar dan kemutannya kira ok laaa. Aku ucap terima kasih, sambil puji Kak Mun kuat.
30 ulasan:

kak mun power


kak mun...nak mun mum mun... muntaahhhh wekkk dah tua


gila kau...tua2 pown ko nak...uwek uwek uwek


tuylah pmpuan nie....dah tupon ada gak nafsu...


nafsu nk mati


Tua2 la sdp.byk pengalaman dan luas pengetahuan,mcm2 boleh main.


Bontot lg sdap


Da tua byk pengalamanla


Tua2 pun selera ke


lagi tua lagi pengalaman tauuuuu


Hish da tua2 2 bwk2 la brtobat kak mun hoii..


best pa yg tua senang masuk dan boleh muntah dlm x boyot beb


sdp dpt kongkek.....


tojoh kot pungkuk tu bru lyn..


best lar dpt burit free...


Nak jugak..


Klu bgi kt ...aku pn mau gak..!
Tua bnyk pengalaman.


Klu bgi kt ...aku pn mau gak..!
Tua bnyk pengalaman.


Tua bkan smbrang tua,tua lg syok lg mbrngsngkan!aku pn nak


Tua n chubby la best..yg muda xda pengalaman..main sat jer xmau dah


mmg sedap


Eleh....sembang je lebih klau bg free mesti ambik gak..piraahhhhh


jom berkenalan 0178626045



Kepada wanita yg gersang SMS
Untuk temujanji 014 6404315


Ohhh kak mun isap pele


Sedap beb lau main bini org ni...leh tkar pgalaman seks...


Mmg pn..bb aku bru sblan dpat main isteri org yg tgah mgandung 5blan..nafsu dia lain mcam beb..lau korang nk tau cbe korang cri isteri org yg tgah mgandung..esti korang dpat rase nikmat sex..


Sy mmg suka bini org


gul yg sangap sex call me 0197684039


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.