Buaya Darat

Free Live Bedroom

Kisahnya bermula begini, ianya berlaku semasa aku masih sekolah lagi. Masa tu baru tingkatan 5. Aku ada la kenal dengan seorang cikgu ni, dia dah kawin dah laki dia kerja askar. Kira masa kejadian ni berlaku laki dia tak ada di rumah sebab kena tugas kat somalia. Dia ni anak baru seorang, tak silap aku masa tu umur anak dia baru dua tahun setengah. Punya la nak jadi cerita, hari tu hari khamis, biasalah budak-budak asrama yang sekolah kat kedah semua nak balik kampung. Jadi cikgu aku ni pesanlah kat aku suruh singgah kat rumah dia sat sebelum aku balik, ada la dia nak pesan apa-apa dekat mak dia tu.

Seperti yang ditetapkan pada petang tu sebelum balik aku pun singgahlah dekat rumah dia. Dah sampai tu aku masuk pekena air ais segelas dua. Relax sat sambil sembang-sembang lepas tu sedar-sedar dah senja. Dah la bas last yang nak masuk ke kampung aku ada sampai pukul enam setengah saja. Masa tu dah nak dekat pukui tujuh, mau tak mau bila aku kabar kat dia macam tu dia suruhlah aku tidor di rumah dia saja malam tu. Jadi aku pun mau tak mau kenalah setuju jugak walaupun memang aku mau sangat-sangat.

Lepas mandi aku pun pakailah kain pelekat dan duduk tengok televisyen dengan anak dia yang tak tau apa tu sambil nak tunggu dia masak untuk makan malam. Dengan tak pakai baju aku pun mainlah ngan anak dia kat depan tu. Lepas makan kami pun borak-boraklah sambil tengok televisyen. Masa tu pulak anak dia nangis nak susu tetek. Tanpa rasa malu atau bersalah cikgu Tina ni pun selaklah t-shirt dia sebab nak bagi anak dia isap tek.

Masa tu aku dah jadi serba salah, samada nak tunggu tang tu ataupun nak ubah pi dok tang lain. Pikir-punya pikir dok pi lah tang tu je. Nak segan apa, cikgu Tina pun buat tak tau jer. Sesekali tu aku jeling gak sebab teringin jugak nak tengok tetek dia. Putih gebu siottt.... Terasa tercabar jugak kejantanan aku masa tu. Tapi control beb...! Lepas jer beberapa minit anak dia pun lena. Dia pun angkatlah anak dia masuk bilik.

Aku ingat dia pun nak tidor sekali ngan anak dia, rupanya tidak. Dengan lenggok yang longlai dia mai dok sembang ngan aku. Aku pun layanlah lebih kurang. Biasalah bila cikgu ngan anak murid ni mesti sembang pasal studi punya. Tapi lepas dah boring sembang pasai tu aku cuba ubah tajuk. Otak jahat aku mula berfungsi. Aku tanyalah pasai laki dia. Dia pun ceritalah macam tu macam ni. Lepas tu baru aku paham. Rupanya dah tiga bulan laki dia kat Somalia dan ada lagi tiga bulan lebih kot. Aku pun tanya dia, "cikgu boleh tahan ka?". Ada ka patut dia tanya aku balik, "tahan apa?". Bila dia tengok aku senyum kat dia, dia pun senyum balik. Aku rasa dia dah paham. Lepas pada tu cerita kami mula berkisar tentang bab-bab yang sensored sikit. Dia tanyalah aku samada aku pernah buat tak itu semua. Aku jawablah tidak. Bila aku jawab macam tu dia offer nak ajar pulak. Aku pun mula pikir mungkin cikgu tina ni dah ketagih agaknya. Maklumlah dah tiga bulan syok sendiri saja mungkin dia nak ubah selera kot. So aku pun kata boleh saja.

Jadi dia panggil aku duduk dekat ngan dia sebab senang sikit nak ajar katanya. Aku pun tunggu apa lagi. Mula-mula dia pegang tangan aku. Lepas tu dia ajar aku buat cium mulut. Apa dia buat kat aku semua aku ikut. Tengah dok syok cium mulut dia tarik pulak tangan aku suruh main kat tetek dia. Aku pun dengan rakusnya menjalankan tanggungjawab yang telah diberikan. Start pada tu aku dah tak tungggu dia ajar dan suruh. Aku buat saja apa yang aku teringin nak buat.

Lepas main tetek dia, aku londehkan baju dia. Aku tengok dia pulak ikut saja apa yang aku buat. Mata yang terpejam sambil dadanya turun naik sebab setim kot. Dah bukak baju dia aku pun nyonyotlah tetek dia. Sedap siott..! Siap ada susu lagi tu yang best tu... Aku pun nyonyot lepas kiri kanan sampai nak kering susu dia.

Lepas tu aku londeh pulak kain batik dia dan aku pun mainlah dengan celah paha dia. Mula-mula tu paha dia tertutup agak rapat lah jugak. Tapi bila jari aku dah dekat ngan mahkota dia dia pun kangkang luas sikit. Nak beri laluanlah kononnya. Baru saja beberapa minit aku main kat situ aku rasa tangan aku dah basah lain macam saja. Rasa lendir pun ada.

Bila aku tengok saja cipap dia aku rasa macam nak tokak lah pulak. Geram cek oiii... Takkan nak tengok saja. Aku pun dengan rakusnya membahamkan muka aku pada cipap dia sambil menghisap kesemua air yang mengalir keluar tu dengan sedapnya. Masa aku main kat situlah aku dengar dia mengerang kesedapan sambil tangannya memegang rambut aku dan sekali-sekala dia tekan kepala aku kat cipap dia sampai susah nak bernafas lah pulak.

Aku tengok dia dah high semacam saja. Sampai mata pun tak larat nak angkat. Tengok saja dia macam tu aku pun keluarkanlah adik aku. Terpacak adik aku bila aku selak kain aku. Lepas tu dia pun mainlah ngan adik aku. Masa tu baru aku rasa nikmatnya bila orang main adik aku. Selalu dok main sendiri saja. Kali ni orang lain pulak main dengan tangannya yang lembut dan penuh bersopan santun. Lepas saja dia main dia kulum pulak. Masa dia kulum tulah aku dah tak tahan sangat sampai nak terpancut rasanya. Tapi cepat-cepat aku tarik bukan apa, satgi dah mula nak mendayung.

Lepas aku tarik tu aku relax sat sambil dok cium mulut dia. Aku pun dah tak boleh tahan dah. Aku pun kangkangkan paha dia luas-luas agar mudah adik aku nak masuk Kita orang buat patern biasa ja malam tu mana yang mudah saja. Maklumlah baru pengalaman yang pertama yang mana ingat buatlah. Aku pun dengan perlahan-lahan cuba untuk meloloskan adik aku ke dalam gua yang tak pernah dilawati dan dimasuki selama ini. Dengan cermat aku loloskan adik aku agar dia tidak tersepit di celah dinding gua yang sedang terkembang-kecut itu.

Aku pun bermainlah ngan adik aku kat situ, sat aku tolak dan sat gi aku tarik. Begitulah aku ulang-ulangi sampai adik aku terasa pening dan termuntah. Nasib baik aku sempat tarik adik aku keluar. Kalau tidak susah jugak aku nak jawab. Aku tengok kusyen tempat cikgu aku duduk tu dah basah lencun dek air yang meleleh hasil dari perigi yang aku gali tadi. Lepas pada tu masing-masing sudah keletihan. Aku pun duduklah relax kat depan dulu. Cikgu tina pula masuk ke dalam bilek sebab nak tengok anak dia kot.

Lepas tu bila aku pikir balik apa yang aku buat tadi aku senyum sorang sorang. Sampai adik aku pun dah naik balik. Bila adik aku dan bangun aku pun rasa macam nak buat sekali lagilah pulak. Maklumlah bukan selalu nak dapat peluang macam tu. Aku pun cuba buka pintu bilik cikgu Tina. Aku tengok dia dah baring atas katil. Ingatkan dah tidor rupa-rupanya belum lagi. Bila aku tolak jer pintu dia tanya aku. "Nak apa?" aku pun jawablah. "nak sekali lagii".

Tanpa menunggu jawapan dari cikgu Tina terus aku menggomol dia di atas katil. Dia cuba menolak dengan alasan letih. Aku pun pujuklah dia. "alah cikgu.. sekali lagi saja bukan selalu saya nak dapat peluang macam ni bolehlah cikgu...!" Bila aku tengok dia buat dek jer aku pun teruskan menggomol. Mula-mula dia buat relax saja. Lepas aku main dia punya suis dia mula membalas. Kali ni baru best sebab main atas tilam. Baru empuk sikit. Bila dia dah mula memberi rangsangan, aku pun buatlah apa yang patut sehingga aku lihat cikgu Tina bagai nak menangis akibat dari kesakitan yang dialami dek aksi-aksi ganas yang aku perlakukan padanya.

Begitulah suasana pada malam itu berakhir. Lepas sajer main aku pun letih dan tertidur di sebelah cikgu tina. Memang bestlah malam tu. Macam laki bini pulak. Sama-sama tidur bogel sambil berpelukan di dalam satu selimut. Kenangan pada malam tu memang tak dapat aku lupakan sampai ke hari ni. Walaupun sudah lebih dua tahun berlalu tapi selama tempoh itu juga aku tidak lagi berjumpa dengan cikgu Tina.
3 ulasan:

sesiapa girl or wanita. datin sepi..nk bleh cal aku .. pneng saja.. 0125359530


ala..nenek tua ada...hehe...


aki..0125856661..perempuan saja..area kamunting,perak..yg berumur pn xpe..sy suka jilat..nak main pun boleh..


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.