Buaya Darat

Pak Dollah

Pada suatu hari Ustazah Norzalina dan Cikgu Ali dikunjungi Pak Dollah. Pak dollah yang berumur 63 tahun adalah ayah mentua kepada Ustazah Norzalina. Suami isteri ini sangat gembira dengan kedatangan Pak Dollah. Pak dollah telah bercerai dengan isterinya 6 tahun yang lalu. Cikgu Ali dan Ustazah Norzalina mengajar disebuah sekolah yang berhampiran dengan rumahnya.

Pasangan ini baru berkahwin 4 bulan. Pada hari terakhir Pak Dollah dirumah anaknya, terjadilah satu titik hitam. Ianya bermula pada hari cuti pasangan itu. Namun hari tersebut suaminya mempunyai satu kelas tambahan disekolah. Seperti biasa Ustazah Norzalina menyiapkan sarapan pagi untuk suaminya dan Pak Dollah. Selepas menghantar suaminya ke muka pintu ustazah sempat berborak dengan Pak Dollah.

Selepas itu ustazah kebilik air membasuh baju. Pak dollah yang kebetulan ketandas terlihat sesuatu. Rupa-rupanya Ustazah Norzalina terlupa merapatkan pintu, Ustazah Norzalina yang leka memberus baju tidak menyedari sepasang mata sedang memerhatikannya. Seingat Pak Dollah, dia tidak pernah melihat keadaan seperti itu kerana menantunya terkenal dengan sifat sopan santun dan sangat menitikberatkan tentang soal penjagaan aurat. Malahan didalam rumah sekalipun menantunya tidak pernah menanggalkan tudung melainkan ketika bersama suaminya sahaja.

Kain kemban menantunya yang basah semasa membilas pakaian, membuatkan Pak Dollah semakin tak tahan. Ustazah norzalina yang merasakan kelibat orang diluar tergamam melihat bapa mentuanya sedang membuka daun pintu. Ustazah norzalina yang ketakutan terus bangun dan berusaha menutup pintu tetapi gagal. Pak dollah terus masuk dan mengunci pintu dari dalam. Ayah buat apa ni?! Tanya Ustazah Norzalina dengan terketar-ketar. Pak Dollah hanya tersenyum sinis sambil matanya meliar kesegenap tubuh menantunya. Pak dollah menanggalkan pakaiannya satu persatu. Kelihatanlah batang Pak Dollah yang hitam dan besar.

Keadaan ini menakutkan lagi Ustazah Norzalina yang terus merayu supaya dilepaskan. Pak dollah mendekati menantunya, Ustazah Norzalina yang tidak rela diperlakukan begitu cuba menolak. Keadaan bertukar menjadi bertambah buruk apabila ikatan kain kemban Ustazah Norzalina telah ditarik Pak Dollah sehingga terburai ke lantai. Terpampanglah tubuh ustazah norzalina yang hanya dibaluti coli dan seluar dalam. Ustazah norzalina yang pasrah dan malu tubuhnya ditatapi bapa mentuanya, hanya mampu memalingkan tubuh membelakangi Pak Dollah sambil menangis. Jangan buat saya macam ni!, teriak Ustazah Norzalina.

Pak dollah yang telah lama tidak merasai kehangatan burid terus mendekati tubuh Ustazah Norzalina dari belakang lalu membuka cakuk colinya. Terlepaslah coli yang menutupi buah dada Ustazah Norzalina. Tersembul tetek ustazah norzalina yang merah putingnya. Lantas diraba Pak Dollah dari belakang. Kulit tangan bapa mentuanya yang kasar dapat dirasai Ustazah Norzalina ketika putingnya digentel serta diusap Pak Dollah Ustazah Norzalina yang tidak berdaya mempertahankan tubuhnya dari Pak Dollah hanya mampu mengharapkan suaminya lekas pulang. Buah dada bersaiz 36b menantunya dinyonyot sehingga tegang putingnya. Kemudian Pak Dollah masukkan tangannya kedalam seluar dalam menantunya sambil mengusap-usap kelentit. Kemudian Pak Dollah menarik seluar dalam menantunya sehingga terkoyak.

Ustazah Norzalina hanya mampu memejamkan mata kerana tersangat malu diperlakukan begitu. Punggung dan kemaluan menantunya yang tembam dijilat-jilat sehingga ustazah norzalina merengek-rengek menahan kesedapan yang teramat sangat. Pak dollah merebahkan Ustazah Norzalina, lalu mengangkangkan kakinya sambil menggenggam batangnya lalu ditekan kedalam burid Ustazah Norzalina. Jangan buat ina macam ni! Ina kan menantu ayah, tepis ustazah norzalina sambil menutup buah dada dan burid dengan tangannya. Ustazah norzalina takut kalau-kalau dia akan mengandungkan anak pak dollah jika batang pak mentuanya berjaya menguasai dirinya.

Ustazah norzalina yang telah terlentang telah dipegang kedua belah tangannya secara paksa. Keadaan kaki ustazah norzalina yang terbuka memudahkan batang pak dollah memasuki buridnya. Sedikit demi sedikit batangnya disorong tarik dalam burid ustazah norzalina. Lama kelamaan ustazah norzalina tidak mampu lagi menahan keghairahan yang telah menguasai dirinya lalu orgasme emmmm..urrrghh..aaahhhhhh, meleleh-leleh air buridnya. Pak dollah yang nafsunya masih tidak puas, memaksa ustazah norzalina berdiri dan menonggeng. Tangan pak dollah memegang sisi punggung menantunya lalu menekan batangnya kedalam burid. Punggung ustazah norzalina yang besar dan putih membuatkan pak dollah semakin bernafsu. Sakkkiiitttt ahhh.., jerit ustazah norzalina bila buridnya dikasari dengan tujahan batang pak dollah. Ayakan pak dollah menjadi semakin laju sehingga batangnya merapati kemaluan ustazah norzalina. Wajah ustazah norzalina kelihatan sangat bernafsu ketika didogy-style pak dollah.

Ustazah norzalina yang merasakan pak dollah akan mencapai klimaks, telah menjerit jangaannn lepaskan didalamm yahh. Baiklah ina tapi dengan satu syarat, kata pak dollah. Ina kena hisap batang ni sampai keluar air kalau tidak ayah lepas kat dalam rahim ina. Baiklahhh, jawab ustazah norzalina. Pak dollah sebenarnya ingin memperdayakan menantunya itu. Lantas batangnya dihalakan ke mulut ustazah norzalina. Walaupun jijik dimata ustazah norzalina namun terpaksa dilakukannya juga. Kuluman demi kuluman hanya meletihkan ustazah norzalina, malah pak dollah belum menunjukkan tanda-tanda ingin memancutkan air maninya.

Pak dollah terus meramas buah dada menantunya itu. Akhirnya ustazah norzalina kepenatan. Jangan lepaskan kat dalam, rayu menantunya. Pak dollah tersenyum sambil menonggengkan kembali tubuh ustazah norzalina lalu menjunamkan batangnya kedalam burid. Lantas membuat ayakan-ayakan yang laju lalu melepaskan air maninya yang berhamburan ke permukaan rahim ustazah norzalina.

Akhirnya pak dollah meninggalkan rumah dan terus pulang ke kampung. Ustazah norzalina yang malu telah merahsiakan kejadian itu daripada pengetahuan suaminya. Dua bulan berlalu dan ustazah norzalina disahkan mengandung. Suaminya gembira mendapat berita itu tanpa mengetahui perkara sebenarnya.

Selepas 7 bulan melahirkan anak ustazah norzalina hidup bahagia disamping cahaya mata dan suaminya. Sehinggalah pada malam yang malang, suaminya mendapat panggilan telefon daripada pak dollah yang on the way ke rumah mereka. Kebetulan pada malam itu isterinya tidur awal lebih kurang pukul 9. Suaminya yang tak sampai hati mengejutkan isterinya, terus keluar berseorangan menjemput pak dollah distesen bas. Pak dollah bertanya, mana ina? Ina tidur awal malam ni, mungkin letih kot. Semasa sampai dirumah lebih kurang pukul 9.30, cikgu ali mendapat panggilan telefon dari kawan karibnya, yang ingin berjumpa direstoran yang terletak tidak berapa jauh dari rumahnya. Saya nak jumpa kawan. Kejap lagi saya balik, kata cikgu ali. Pak dollah hanya tersenyum. Pak dollah meninjau bilik menantunya dengan berhati-hati.

Pak dollah merasa sungguh berahi bila melihat menantunya sedang tidur dengan keadaan kain batiknya terselak sehingga menampakkan betisnya yang putih. Pak dollah menanggalkan pakaiannya dan memadamkan lampu. Pak dollah terus naik keatas katil dalam keadaan telanjang dan memeluk ustazah norzalina yang sedang tidur. Ustazah norzalina yang tersedar merasakan itu adalah suaminya. Pak dollah terus menanggalkan coli ustazah norzalina sambil meramas buah dadanya.

Ustazah norzalina merasa sedikit hairan dengan perilaku suaminya yang menghalakan batang kemulutnya, terpaksalah ustazah norzalina mengulum batang suaminya yang dirasakan agak berbeza dari biasa. Selepas itu pak dollah terus menyonyot teteknya kiri dan kanan sampai meleleh susu. Ustazah norzalina merengek kesedapan, abannngg saya dah tak tahan ni. Pak dollah terus membuka ikatan kain batik menantunya, lalu dijilatnya kemaluan ustazah norzalina tanpa menanggalkan seluar dalam. Ustazah norzalina yang mencapai perasaan berahi yang tidak terperi telah mengalirkan air burid yang agak banyak.

Seluar dalam dilurutkan lalu batangnya menjelajahi bibir burid ustazah norzalina, yang telah mengemut tak henti-henti. Ayakan yang berterusan membuatkan ustazah norzalina mengerang kesedapan, ahhh ahhh aahhh laju lagi bannggg aahh seolah-olah dia sedang berasmara dengan suaminya sendiri. Peluang itu dimanfaatkan pak dollah dengan mendukung ustazah norzalina sambil mengayak buridnya secara berdiri. Ini agak menyakitkan kemaluan ustazah norzalina, sudahlah banggg sakittt, rengeknya.

Lalu ustazah norzalina ditonggengkan, ustazah norzalina bertanya, abang tak pernah lakukan persetubuhan dengan cara begini? Pak dollah tidak menjawab lalu mendogystyle ustazah norzalina dengan agak ganas. Ustazah norzalina yang mencapai tahap orgasme telah mengerang, abangggggggggggg, dah nak keluarrrrrrr niii...uhh..ahhhhh..aaahhh. Kemudian disusuli dengan lepasan air mani pak dollah yang mencurah ke dalam rahimnya. Mereka terbaring bersama selama 30 minit.

Pak dollah yang kembali bernafsu mencium mulut ustazah norzalina sambil mengulum lidahnya. Kelainan yang dirasai ustazah norzalina membuatkan dia mengesyaki sesuatu lalu terus bangun sambil menutup tubuh dengan pakaian dan menyalakan lampu. Alangkah terkejutnya ustazah norzalina bila melihat pak dollah sedang mengurut batangnya yang kembali menegang. Ustazah norzalina menyangka tubuhnya disetubuhi suaminya tetapi yang nyata tubuhnya telah diperkosa bapa mertuanya untuk kali kedua.

Pak dollah mengejar dan menarik pakaian ustazah norzalina. Bajunya direntap lalu terkoyak sehingga menyembul buah dadanya. Cikgu ali yang kebetulan baru pulang dari berjumpa kawannya terkejut melihat buah dada isterinya sedang dimamah pak dollah secara paksa. Cikgu ali yang marah terus mencapai senapang gajah, lalu melepaskan tembakan kearah batang pak dollah sehingga berkecai.
6 ulasan:

betol ke kena tembak dgn senapang gajah


sedapnye dpt main mcm tu.


my favourite story dari dulu hingga kini...sampaikan boleh dihafal jln ceritanya...


Npe x tembak kple je...


Alahai batang...kne snapang gajah jgk ko akhirnye


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.