Buaya Darat

Cikgu Dan Anakku

Ketika itu aku sedang mengelamun di perhentian Pudu Raya menantikan bas yang tak kunjung tiba. Jadualnya telah terlewat namun aku terus terpaksa menunggu kerana ingin menghabiskan cuti semester bersama keluarga.

Tiba-tiba aku tersentak oleh suara anak kecil yang merengek pada ibunya ditempat duduk dihadapanku. Mula-mulanya aku buat tak kisah, tapi bila si ibu merenung dan tersenyum padaku baru aku perasaan .....La...Cikgu Faridah rupanya...! Aku lantas bangun menghampirinya dan saling bertanyakan khabar.

" Cik gu rupanya ...nak balik kampung ke ? " sapaku.
" Tak ... ni ha budak ni dah rindukan ayahnya..." balasnya.

Rupa-rupanya Cikgu Faridah masih tinggal berjauhan dengan suaminya. Setelah puas bertanya khabar, tiba-tiba Cikgu Faridah memotong tajuk perbualan kami.

" Lan........ masih ingat dulu ....? " tanyanya.

" Cuba perhatikan Ira ni.....Ira ! Salam tangan abah ! ". Pintanya pada anak kecil itu yang berumur lebih kurang enam tahun. Aku terkejut. Ira saling tak tumpah iras wajahku.

" Inilah anak kita...... " akhirnya dia berbisik pada ku.

Aku tergamam...

Setelah bertukar alamat dan nombor talipon kami membawa haluan masing-masing. Dalam perjalanan aku terkenang peristiwa dahulu semasa aku di tingkatan tiga.

Hari itu hari Sabtu. Ada kelas tambahan. Aku datang terlalu awal. Kelas mula pukul 10 pagi tapi aku ada rancangan awal. Aku ingin menikmati bahan bacaan dan gambar-gambar lucah yang aku pinjam dari kawanku semalam.

Sedang aku khusyuk membelek majalah tersebut, tiba -tiba terasa bahu ku di sentuh ....

" Baca apa ni Lan ..... ? " .

Cikgu Faridah rupanya. Baru 3 bulan berkahwin setelah tamat maktab dan mengajar di sekolahku. Suaminya mengajar di Negeri lain. Aku serba salah. Bau perfume Cikgu Faridah menusuk hidungku.

" Boleh saya tumpang tengok ...... ? " pinta nya.

Cikgu Faridah duduk disebelah ku.Aku serba tak kena. Kalau tadi konek ku memang sudah tegang kini di tambah pula perasaan berdebar-debar dan timbul keinginanku untuk menyetubuhi Cikgu Faridah. Kulihat Cikgu Faridah duduk serba tak kena. Pehanya ku lihat bergesel-gesel antara satu sama lain. Punggungnya dah tak senang duduk. Bila ku beranikan tanganku meletakan pada pehanya, dia lantas memelukku, pipiku di cium-cium dan akhirnya kami berkucup lidah dengan mesra sekali. Aku tak pernah berkucup bibir selama ini dan peluang ini tak akan ku biarkan begitu saja.

Aku tak sedar bila seluarku ku tanggalkan dan entah bila masa aku sudah menindihnya diatas meja. Sambil berkucup tanpa henti,tanganku tak henti-henti meraba-raba teteknya yang masih berkebaya lagi. Kemudian aku perasan tangannya menyingkap sendiri kainnya keatas dan seluar dalamnya telah berada ditangan kirinya.

Aku melepaskan pelukannya. Aku mengangkat kedua-dua betisnya keatas dan mengangkangkannya. Terserlah kemaluannya yang berbulu halus dan kelengkang yang putih melepak. Kelihatan bibirnya kemaluannya basah sekail. Inilah kali pertama dalam hidupku melihat kemaluan seorang wanita dan berpeluang untuk melakukannya.

Konek ku menjadi terlalu tegang dan terasa seperti ada kemanisan yang akan mengalir. Lantas aku menindih semula Cigu Faridah dan kami berpelukan semula. Konek ku geselkan di sekitar kemaluannya dan pehanya memaut pinggangku dengan erat. Terdengar rintihan kecil di telingaku .Konek ku masih tercari-cari pintu masuk kemaluannya dan bila terasa seperti akan termasuk, tiba-tiba Ciku Faridah tersentak dan dan merayu-rayu pada ku.

" Lan .......... Sudahlah .... jangan masukan ....
..... jannnnnnggaaaaaaann ....! " rintih nya.

Aku yang sedang dalam kesedapan tak memperdulikan rintihannya.Perlahan-lahan ku masukan sedikit demi sedikit konek ku.

" Lan ..... tolonglah ...jangannnnn masukannnnnn...! " rintihnya berterusan.

Ketika itu konek ku telah terbenam sepenuhnya..dan aku mula menghayunkan punggung....Hayun dan terus hayun...

" Lan .... tolonglah....jangan pancuttt kat dalammmmm .............. " rintihnya berterusan disertai keluhan-keluhan yang menyesakkan.

Aku terus mendayung.... Kesedapan menjadi bertambah tambah nikmat.

" Sudah lah Lan ......dah lah..... tarikkk keluaaaaaar ....!

Ketika itu aku sudah seperti tak sedarkan diri.Terasa sesuatu yang amat manis di konekku. Aku membenamkan sedalam-dalamnya.

" Lan ..... jangan pancuttttt........!!!!! "

Air mani ku mengalir deras kedalam tubuhnya. Kami kaku seketika. Cikgu Faridah mengeluh dengan kuat sekali dan terasa tubuh badannya kejang seketika.

POOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNN...!!!!! . Aku tersentak dari lamunan. Hon bas yang begitu kuat menghilangkan kenanganku bersamanya. Aku bertekat untuk menghubungi kembali Cikgu Faridah dan ingin memujuknya agar berpisah dengan suaminya dan menjadi isteriku.
abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.