Buaya Darat

Menghamilkan Dia

Masa berlalu begitu cepat, diam tak diam sudah setahun aku mendirikan rumah tangga dengan Datin Julia Raof. Dia seoarang janda, setelah menjadi Isteri aku, status datin dan janda gugur dengan sendirinya. Kerana aku bukan bergelaran Dato'. Statusnya sekarang hanya sekadar puan sahaja.

Kami berkenalan sewaktu aku membantu tukarkan tayar keretanya yang pancet di labuh raya timur barat. Perhubungan kami bertambah intim dan bertukar menjadi sepasang kekasih, apabila aku menumpang di rumahnya untuk berulang alik menghadiri seminar di ibu kota. Sewaktu berkahwin umur ku 30 tahun dan Julia 37 tahun, dia lebih tua daripada aku 7 tahun. Aku tak kisah dengan perbezaan umur kami yang begitu ketara. Walaupun umur 37 tahun, tapi perwatakannya dan raut wajahnya nampak lebih muda daripada umurnya yang sebenar. Aku korbankan cinta ku demi kasih sayangnya yang amat mendalam terhadap ku. Maklumlah janda bertemu pula dengan teruna. Walaupun sebelum ini aku sudah mempunyai ramai teman wanita yang jauh muda daripadanya. Dah jodoh apa nak buat.

Di antara ramai teman wanita ku, yang spesil ialah seorang gadis kadazan student Universiti. Yana Uyen namanya dan dia berasal daripada Serawak. Perhubungan kami terputus apabila aku mengambil keputusan untuk berkahwin dengan Julia isteri ku sekarang ini. Aku dengan Ju sebelum berkahwin dulu, perhubungan kami sudah pun macam suami isteri. Jadi aku mengambil tanggung jawab terhadap apa yang telah aku lakukan.

Aku bertekad tidak mahu mengulangi gaya hidup ku semasa bujang dulu. Nak jadi seorang suami yang setia, romantis dan jujur. Ini tekad ku. Aku cuba hadkan aktiviti sosial ku. Ke mana saja aku pergi, aku akan bawa Ju, isteri ku bersama. Masa bujang dulu aku jenis lelaki yang tak boleh jumpa perempuan. Inilah satu-satunya kelemahan ku. Dapat saja peluang, aku mesti nak test kejantanan aku.

Hampir kesemua perempuan yang aku dampingi akan menyerah dan melutut di depan aku. Aku bukan hebat sangat, tapi sentiasa berusaha ke arah itu. Dalam banyak-banyak teman wanita ku, cuma gadis kadazan itu sahaja yang liat. Sehingga hubungan kami terputus dia tak dapat aku jinakkan. Jinak-jinak merpati katakan. Khabarnya dah tamat pengajian dan balik ke negerinya Serawak.

Sekarang ini, aku berkerja dengan syarikat hartanah milik isteri ku sendiri. Terletak di Bandar Tasik Selatan. Dia bos dan aku second bos. Itu di pejabat sahaja, di rumah aku suami dan bos. Kami masih tinggal lagi di rumahnya yang lama. Bunglow dua tingkat milik isteri aku Ju.

Isteri ku ini mandul, aku tahu sejak kami masih menjadi sepasang kekasih lagi. Sebelum berkahwin, Ju tinggal dengan pembantu rumah Indon, Rikni namanya. Dia sudah pun pulang ke kampongnya di Surabaya. Jadi rumah yang besar itu cuma tinggal kami berdua sahaja. Rasa sepi juga, apatah lagi Julia isteri ku, tak akan dapat melahirkan zuriat untuk ku.

Pada satu petang, ketika perjalanan pulang dari pejabat, kami berbincang untuk mengambil pembantu rumah yang baru. Ju memberi pandangannya. "Bang, apa kata kalau kita jemput Su tinggal bersama kita. "Aku hanya diam sambil memandu memandang terus ke hadapan, seperti dengar tak dengar aja apa yang Ju cakapkan tadi. Bisik dalam hati kecilku, cari nahas, nanti lain pula jadinya.

Su atau Suzie adalah adik angkat isteri ku yang tinggal di Grik, Perak. Umur Su baru 27 tahun masih bergetah. Badannya kiut miut pula tu. Aku takut, aku tak tahan godaan nanti. Dia salah seorang daripada senarai gadis yang pernah aku telanjangi. Yalah..... kami pernah lakukan hubungan sex sebelum ini.

"Bang! tak dengar ke apa yang Ju cakap tadi." Ju Isteri ku , bertanya balas apabila melihat aku tidak respon pertanyaannya."

"Iya, abang dengar. Tapi Ju...! tak kan Ju tak ingat masa kita berkawan dulu. Ju..., orang lain tak ada ke?" Aku bertanya balas. Su juga pernah terlibat dengan permain cinta tiga segi kami dulu. Isteri ku Ju, Suzie dan Rikni pembantu rumah, pernah main sex serentak pada satu masa. Peristiwa ini berlaku di sebuah hotel di Pulau Pinang. Aku bimbang bilananti Su tinggal bersama kami, perangai nakal aku akan berulang kembali. Manalah tahu, hidangan dah ada depan mata. Kucing mana tak ngap ooii. Ini yang aku takutkan ini. Sejak aku kahwin dengan Ju, semua teman wanita telah aku putuskan, termasuklah Suzie.

"Abang cadangkan kita ambil orang lain ajalah." Aku membuat cadangan balas.

"Tapi, bangg...! ,Ju kesian dekat Su tu, sampai sekarang belum kahwin-kahwin lagi." Ju bagaikan merayu. Setakat ini, semua permintaan isteri ku tak pernah aku hampakan. Hai kenapalah si Su ini yang di pilih. Walaupun aku bertekad nak berubah, tetapi perangai lama ku belumlah pasti dapat habis ku kikis .

"Ok lah, abang setuju. Tapi bila nak jemput Su kemari...?" Aku inginkan kepastian.

"Nantilah, Ju uruskan." Aku membelok kereta masuk ke dalam kawasan rumah.

Perhubungan sex dengan isteri ku macam biasa, berjalan lancar. layanannya sungguh istimewa. Pengalamannya membuatkan aku puas dan nikmat yang tiada terhingga. Aku sayang isteri ku.

Sebagai second bos di syarikat hartanah milik isteri ku, aku handle bahagian pemasaran dan pelanggan. Kerja ku agak rumit dan sibuk juga. Bilik pejabat ku agak luas, selasa dan lengkap. Meja tulis ku yang besar dan lebar dengan kursi duduk yang ekslusif. Kumputer peribadi, fail kabinet, sofa tetamu yang panjang, muat untuk dua orang dewasa tidur . Bilik pejabat ku tertutup daripada pandangan luar dan di sudut sebelah kanan disekat dengan cermin untuk bilik sketeri ku.

Aku di bantu oleh sorang sketeri, Rina namanya. Cantik, anggun orangnya tapi dia isteri orang. Suaminya seorang pegawai kerajaan. Nak jadikan cerita, suami si Rina terpaksa keluar negara bertugas sebagai pegawai diplomatik. Rina terpaksa berhenti kerja dan ikut suaminya ke sana. Jadi jawatan sketeri ku tinggallah kosong dan belum ada penggantinya. Itu pun Isteri ku masih nak cadangkan Suzie, tapi aku menolaknya. Kekosongan jawatan setiusaha diiklankan di ahkbar.

Kebetulan pada hari temuduga untuk jawatan sketeri, aku terpaksa bergegas ke Seremban. Jadi, tak adalah peluang untuk aku jadi penginterviewnya calun sketeri ku. Sekurang-kurang aku dapat memilih mengikut cita rasa aku sendiri. Pegawai perjawatan En. Lan yang mengendalikan interview ini.

Selesai sahaja tugas aku di seremban, aku terus pulang ke rumah. Isteri aku, Ju dah pun ada di rumah. Dia sambut ku depan pintu. Terperanjat aku di sebelah nya terjengol si Suzie. "Haii Su, bila sampai?' "Petang ni, bang Yus." Aku menyapa Suzie sambil melangkah masuk di iringi Ju dan Suzie. Su aku lihat kurus sedikit, tapi tetap cantik macam dulu.

"Lama tak dengar berita, sihat ke?" Aku sambung lagi sambil duduk di meja makan. "Sihat" Balas Su. "Su tak rindu kami ke?" Aku saja nak test. Su hanya tersenyum, tanpa menjawab balas. Isteri ku Ju, ke ruang dapur menyediakan minuman untuk aku. Su juga ikut Ju ke ruang dapur. Harap-harap aku akan dapat bertahan.

Selepas makan malam, kami berborak di bilik TV, sambil menonton vcd filem hindustan. Setahun aku tak jumpa dengan Su, rindu tu adalah sikit-sikit. Isteri ku Ju, amat ceria, tak nampak lansung riak cemburunya . Begitu mesera berbual dengan Suzie. Aku hanya mencelah sekali-sekala. "Ju, ramai ke yang hadir temuduga tadi?" Aku bertanya ingin tahu perkembangan temuduga yang dijalankan siang tadi.

"Kata Lan, 7 orang. Ju pun belum check nama-nama calunya." Isteri ku Ju, memaklumkan perkembangan siang tadi. "Oii ramainya...! nak pakai sorang aja." Su pula yang menyampuk. Malam tu isteriku tidur dengan Suzie di bilik kami. Sementara aku pula sibuk menyediakan kertas kerja plan pemasaran. Entah bila aku tertidur, tapi sedar aja dari tidur jam dah 7 pagi.

"Bang malam tadi kenapa tak masuk tidur?." Isteri ku bersuara sambil membawa dulang minuman letak ke atas meja. "kami berdua menunggu abang." Aku kurang faham apa yang Ju cakapkan tadi. Otak ku berputar mencari jawapannya. Setelah bersarapan aku dan Ju ke pejabat. Su tinggal di rumah sendirian.

Masa berlalu. Hari ini setiausaha yang baru lapur diri berkerja. Namanya dan orangnya aku belum kenal. Fail biodata masih ada pada pegawai perjawatan ku Lan. Tempat jam 9 pagi, Lan call aku, "Encik Yusri.... Sketeri baru you dah sampai. Nak bawa jumpa sekarang?" Suara Lan dari spesker intercom.

"OK lah Lan, bawa dia masuk dan biodatanya sekali." Aku mengarahkan Lan bawa masuk sketeri baru ke pejabat ku. Selang beberapa minit pintu pejabat aku diketuk daripada luar.

"Yes ! Masuk !" Pintu dibuka, Lan bersama seorang gadis yang sememangnya aku kenal.

"Morning, cik Yusri", Lan masuk berdiri di kiri meja ku. "Ini encik Yusri, eksisten maneger kami." Lan memperkenalkan diriku kepada gadis itu.

"Hai, Yana...! Silakan duduk." Aku bersalaman dengan sketeri baru ku sambil menarik kerusi mempersilakan duduk. Yana seperti tak percaya, merenung wajah ku, takut silap orang.

"Ini Yusri Latif." Nada Yana masih kurang yakin apa yang di lihat dihadapannya. "Cik Yus dah kenal Cik Yana ke?" Lan inginkan kepastian. Fail biodata masih di tangannya tapi aku dah kenal nama gadis ini.

"Ok, thanks Lan." kata ku. "Cik Yus, saya keluar dulu." Lan meminta diri. Yana masih terpegun di hadapan ku. Aku sambung perbualan. "Dah habis belajar" "Ye, Tahun lepas"

"KL Yana tinggal kat mana." "Rumah Abang di Salak South." Yana mula yakin dengan dirinya sendiri. "Tak balik Serawak ke?" "Baru balik bulan lepas" "Yana tak percaya ke saya ni Yusri Latiff."

"Bukan tak percaya, tapi tak sangka pula...." " Dah tahu saya, ni Yusri Latiff, so how, Yana boleh terima ke?" Aku cuba menduga hati Yana. "Emm.. susah nak cakap." " Yus tanya persenal sikit boleh?"

"Yang persenal tu apa Yus." "Yana ada.." Belum sempat aku habiskan ayat, Yana cepat-cepat mencelah "Boyfriend?" "Yes!. itu yang Yus nak tahu." Aku sambung ayat yang tergantung. "Yus nak tahu... dulu dan sekarang itulah lelakinya." "Thanks, Yana." Kami bungkam terdiam sebentar, Aku pandang tepat wajahnya, Yana tunduk sambil tersenyum.

Cantik dan anggun dengan suite yang dipakainya hari ini. Terkenang Nastalgia percintaan aku dengannya. Tubuh mogel ini, satu ketika dulu pernah berada dalam pelukan ku. Kami pernah bercumbuan mesera tapi belum pernah terlanjur. Kulitnya kuning langsat, matanya ayu dan meredup. Wajah pan Serawaknya tetap cantik walau pun tanpa solekan. Cuma khazanah dalamnya sahaja yang belum aku terokai. Dia gadis yang jinak-jinak merpati. Aku bangun dari tempat duduk menghampiri Yana dan mengucup bibirnya. Yana menolak lembut.

"Apa tugas Yana, hari ini...?" Yana bersuara setelah melihat aku terdiam sejenak. "Ok, tu bilik Yana." "Yana kemaslah apa yang patut." "untuk hari ini itu dulu." "Yes, incik Yusri Latiff." Yana nampak ceria kembali, setelah ku lihat tadi air jernih bertakung di matanya. Telefon berdering. "Hello, yes.." I'm coming." Aku letak telefon semula. "Now, Yana buatlah apa yang patut." "Yus keluar kejap." "Nanti lunch time temani Yus Ok!" Aku berlalu keluar, meninggalkan Yana.

Sudah seminggu Yana jadi sketeri aku, dan sudah dua minggu juga Suzie tinggal dengan kami. Setakat ini aku masih boleh bertahan. Tapi sampai bila? Kedua-duanya, berada di depan mataku. Nampaknya aku akan tewas. Hubugan aku dengan Yana semakin intim. Suzie pula semakin hari semakin mencabar kejantanan ku. Isteriku pula Ju, seperti melepas tali kepada ku.

Akhirnya aku tewas jua. Semalam call dari JB memerlukan isteri ku untuk bereskan urusan kontrak jual beli lot tanah untuk pembinaan kondominium. Pagi ini dia berolak ke JB ditemani Suzie. Mungkin lusa baru balik. Aku pula kena handle tender sebut harga bagi projek landscap taman. Jadi kedua-dua projek ini amat penting bagi syarikat kami.

Di pejabat hari ini akulah bos, akulah second bos. Aku sedang berbincang dengan pembantu pemasaran, Yana turut sibuk membantu menyiapkan plan landscap yang perlu dihantar besuk. Waktu kerja sebenarnya dah habis, perkerja bawahan semuanya dah meninggalkan pejabat. Tinggal aku, Yana dan pembantu pemasaran.

Banyak lagi perkara yang perlu dibereskan. Jam sudah hampir jam 9 malam. Aku benarkan pembantu pemasaran pulang, cuma tinggal sikit lagi kerja-kerja yang perlu dibereskan. Aku tersandar di kurusi keletihan. Yana masih meneruskan kerja-kerjanya. Sekarang hanya tinggal kami berdua.

Setelah menikmati kopi panas yang dihidangkan oleh Yana, aku kembali segar. Yana memicit-micit bahu ku. Aku tarik Yana duduk ke atas riba ku, tangan nya memaut bahu ku. Mukanya dalam keadaan mendongak. Midi singkat paras paha yang dipakainya mendedahkan paha putih gebunya pada pandangan mata ku. Kami berkucupan sebentar. Tangan ku mengusap-ngusap pahanya perlahan-lahan. Mata Yana dah layu. Batang ku tegang menolak seluar ku dari dalam yang bersentuhan dengan punggung Yana. Tanganku terus menjalar ke pangkal pahanya. Yana respon membuka lebih luas kedua pahanya.

Kami masih berkucupan. Lidah Yana ku hisap lembaut. Rabaan tangan ku bergerak ke atas dan berhenti di celah kelangkangnyanya. "Yusss.. cukup.... jangan pergi jauh tau." Dia bersuara menahan aku dari bertindak lebih daripada itu. Yana memang jinak jinak merpati. Aku terlupa syarikat ini milik isteri ku. Tapi burung sudah di tangan.

Aku tukar teknik. Tubuh Yana aku rangkul dan kemudian baringkan di atas sofa pejabat . Aku kucup bibir Yana semula. Midinya terselak sedikit pahanya terserlah. Tangan ku pula menjalar ke atas buah dadanya. Aku usap dan picit-picit perlahan.

"Yusss.. Jangan kuat sangat, sakit." Dia bersuara bila aku ramas bertalu-talu. Butang baju Yana aku tanggal satu-satu, dan sudah nampak branya. Cangkuk branya aku tanggalkan dan lurut ke bawah. Buah dadanya tersembul keluar. Tanpa buang masak aku nyonyot dan jilat puntingnya yang dah keras keghairahan. Yana meregek , "Yussss aaaahhhhh..... "

Tindakan ku lebih agresif lagi. Aku tanggalkan cangkuk dan zip midinya. lurut ke bawah dan tanggalkan terus. Kini tubuh Yana yang putih mulus hanya dibaluti seluar dalam sahaja. Bibir ku aku pendapkan di pangkal paha sambil perlahan bergerak ke atas dan singgah ditundunnya yang masih lagi berbalut seluar dalam. Perlahan aku hulurkan lidah ku ke bahagian alur pantatnya. Apabila tersentuh saja lidah ku, Yana merengek lagi aaaaa....!!! aaaaaa.....!!! Aku terus pelbagaikan jilatan situ.

Seluar dalamnya aku tarik perlahan. Yana tidak membantah. Aku tanggalkan seluar dalamnya. Pantatnya sudah terdedah keseluruhan tanpa pakaian lagi. Batangku pula menambah degree ketegangannya bila lihat pantatnya yang tempam itu. Tundunnya agak tinggi, bibir pantatnya bertaut rapat kiri dan kanan.

Hujungnya biji kelentiknya terkeluar sedikit. Alur pantatnya putih bersih kemerahan. Pantat gadis kadazan ini belum pernah aku usik lagi. Sambil menjilat pantatnya, aku turut membuka seluar dan seluar dalam aku sendiri. Batang ku terpacak keras. Mata Yana mencuri pandang menjeling-jeling pada batang butuh ku yang keras tegang.

Aku minta dia pegang batang ku. "Emmmh.... kerasnya." Yana bersuara. Diusapnya perlahan dari pangkal ke hujung kepala. "Yana please...." aku minta Yana kulum batang ku. Dia menggelengkan kepalanya tak mahu. "Please...Yana ! Yana kulumlah sekejap aja...!"

"Tak mau le Yusss... Yana tak biasa macam ni." Batang butuh ku sekadar diusap-usap lembut. Tangannya yang lembut sudah cukup membuat aku kegahairahan. Perhatian ku masih di kelangkang Yana. Air pantatnya sudah banyak keluar.

Operasi diteruskan lagi. Lidahku menjilat keseluruhan bibir, kelentik dan permukaan pantat Yana. Sekali-sekala aku masukkan lidah ku ke alam lubang pantatnya yang sikit terbuka bila pahanya dikangkang lebar. Terangkat-angkat punggung yana beberapa kali menahan keghairah yang amat sangat. "Aaaaa.....!!! aaaaa Yussssss.... nikmatnya Yusss.....! Oooo teruskan Yus...!" Aku perhebatkan lagi dan mempelbagaikan jilatan. Air pantatnya bertambah banyak.

Punggungnya terangkat beberapa kali. "Yus i tak tahan niii.... Tolong Yus. Please.... please ....!!!" Aku lihat mata Yana terpejam layu, nafasnya tak keruan lagi. Ghairahnya dah memuncak. Menyerah dan pasrah. Hanya menunggu respon dari aku seterusnya.

Aku sedar inilah detik dan masa yang terbaik untuk dapat pantat Yana. Aku mula celapak ke atas sofa. Aku kangkangkan paha Yana lebar. Dia menurut sahaja. Posisi aku berada di kelangkang nya melutut. Batang butuh ku yang dah lama menegang aku sentuhkan ke bibir pantatnya sambil mencecah alur lubang pantat yang sedikit ternganga. Aku usap biji kelentik dengan batang ku.

"Please Yuss... Please...!!!" Yana merengek meminta batang butuh ku segera disumbatkan ke dalam lubang pantatnya. Aku pun tekanlah perlahan-lahan. Kepala dan takuk dah masuk sikit hinggakan bibir pantat Yana turut terselak menelan batang butuh ku. Aku amat keghairahan. Batang ku yang dah masuk kepala tu aku tekan lagi. Tapi tiba-tiba satu tindakan spotan dari Yana. Tangannya menolak-nolak dada ku.

"Yuss...!, jangan kuat Yuss... sakit...!" wajahnya juga berkerut. Aku tarik balik batang butuh ku. Air pantat Yana semakin banyak. Kali ini, aku ajah-ajah dipermukaan lubang pantatnya. Kemudian, dengan sekali tusukkan yang padu, batang ku masuk hingga ke pangkal.

"Yuss.... sakiiiiit Yus...!!!" Bibirnya digigit menahan kesakitan apabila batang butuh ku lolos masuk ke dasar lubang pantatnya. Kedua tangannya cuba menolak dada ku. Tapi pada masa tu batang ku dah pun selamat terbenam. Aku tarikkan keluar semula. Ada periksa keadaan batang aku tu. Ternyata ada kesan darah di pangkal batang aku. Rupanya masih virgin lagi gadis kadazan ni. Melerek aku tersenyum membanggakan perkara tersebut. Namun lepas tu aku masukan semula batang ku dan memulakan aksi sorong tarik.

Kali ini tangannya memeluk erat tubuh ku. Mungkin sakitnya dah hilang dan yang ada hanyalah kenikmatan yang tidak terhingga. Rengekan sakit bertukar nada "aaaa...! aaaaa...! aaa...!"

Berselang seli dengan irama sorong tarik batang ku ke dalam lubang pantatnya. Dalam kesedapan berkeluar masuk dan bersorong tarik, terasa ketat dan sendat lubang pantat Yana. Aku pun percepatkan lagi rentaknya.

"Aaaaaa......!, yes! yess.. fuck me Yuss! Comon Yus. Comon. aaaa...! aaaaaa...! "Ternyata sakitnya dah hilang terus. Aku pun laju dan makin laju. Kemutan pantat dara yang masih ketat itu lancari air pelicin yang keluar begitu banyak dari pantatnya. "Oooohh, aaaaa.... coming...! I'm coming...!!!" Yana dah sampai kekemuncak klimak sambil aku perlajukan lagi hentakan. Giliran aku sampai ke kemuncak juga telah tiba.

"Ahhh....! aaaa...!!!" Ledakan air pekat ku terpancut ke dalam pantat Yana. Ketika itu kami berpelukan erat bagaikan satu badan. Aku pun perlahankan sorong tarik dan lepak di atas perutnya. Sebelum bangun kami berkucupan seketika.

"Yus, how if i got pregnent...?" Yana mulai rasa kebimbangan.

"Don't worry about i....! Kita kawin ajelah!" Jawab ku dengan penuh keyakinan.

Malam tu selepas makan malam aku hantar Yana balik ke rumah abangnya.Bermula dari sex pertama itu, Yana semakin ketagih. Pantang ada peluang, kami pasti lakukan. Tak kira di mana pun.

Tak lama lepas tu, Yana dah mampu kulum batang ku. Kami dah cuba bermacam style. Dalam pejabatku dah ada set vcd. Selalunya kami menonton vcd dulu dan main sepertimana style dalam vcd tu.

Aku memang ada niat nak buat Yana jadi isteri nombor dua aku. Tapi aku bimbang kerana isteri ku Ju lebih mahukan Suzie menjadi madunya. Ini yang problem sikit.

Setakat ni perhubungan aku dengan Suzie masih macam biasa. Itu pun aku tak tahu sampai bila boleh bertahan. Sejak kebelakang ini, Suzie seperti benar-benar mencabar kejantanan ku. Semakin provok aku dengan pakaiannya yang sendat dan seksi. Kedang dia mengenakan gaun tidur yang jarang nipis tanpa seluar dalam . Bulu pantatnya pun aku boleh nampak dengan jelas. Aku pernah menegurnya. Tapi dia pula yang menyindir aku sebagai bukan lelaki tulin. Bukan aku tak mahu melayannya, tapi aku rasa dah cukup dengan ada Julia isteri ku dan spare part ku Yana Uyen.

Malam tu, seperti biasa aku sedang menyiapkan kertas kerja plan pemasaran untuk tanah pesisiran pantai. Pintu bilik kerja ku selalunya aku tutup tapi tak pernah lock. Apa nak dibimbangkan, inikan rumah sendiri. Isteri ku Ju bersama Su di bilik Tv. Aku tak tahulah filem apa yang mereka tonton. Selalunya filem hindustanlah apa lagi. Tiba-tiba pintu bilik aku di ketuk. "Masuk ajalah pintu tak berkunci." Aku mempersilakan masuk. Rupanya Su, dia cuma bersuara dari luar.

"Bang Yusss." Su sengaja merengek manja. "Kak Ju panggil sekejap." "Ok. Ok." Jawab ku ringkas. Aku tinggalkan kerja ku dan terus dapatkan mereka di bilik TV. Aku masuk duduk di sebelah Ju yang dah siap berpakaian tidur. Su pula dengan gaun tidurnya yang amat jarang dan nipis. Duduk di atas lantai yang berkapet. Rupanya Vcd yang sedang dimainkan adalah Vcd blue. Adegan jilat menjilat dan kulum mengulum.

Pelakun lelaki berkepala botak dengan perempuan negro. Pelakunnya taklah mengacam sangat, tapi batang butuh lelaki tu besarnya mak datuk. Saiz panjangnya hampir 10 inci, besarnya macam sarung torchligth everyday saiz sel besar. Hebat sungguh batangnya. Bila batang saiz xxl itu masuk dalam pantat perempuan negro, bunyi volume Vcd macam menjerit.

"Su larat tahan ke saiz besar tu?" Aku bersuara, bila ku lihat Su serius tumpukan perhatian pada Vcd yang dimainkan. Batang aku pun dah mula tegang. "Alaaa... besar lagi pun Su tak kisah." Sahut isteri ku.

Ju, hanya tersenyum. "Su nak menonton yang live punya." Aku prokvok Su. "Ok, Bang Yus dengan Kak Ju berlakun sekarang." Su pun segera matikan punat Vcd dan menghadap kepada aku "Su nak joint pun boleh...!" Kata isteri ku.

Aku terperanjat dengan pelawaan isteri ku. "Bang Yus yang jual mahal." Su macam merajuk. "Ok Su.... Malam giliran kamu." Isteri ku Ju, lansung tak ada perasaan cemburu. "Kak Ju bantu ye." Su hampiri aku. Kain yang aku pakai dilondehnya. Aku biarkan saja. Su pegang batang ku yang dah keras ghairah dengan adegan Vcd tadi lalu dikulum dan dinyonyotnya. Hujung lidahnya nakal mencuit-cuit saluran kencing ku.

"Sedapnya Su.....!" Aku keghairahan. Isteri ku Ju hanya melihat sebagai penoton. Aku selak baju tidur Ju, aku tarik kangkangnya rapat dengan mulut ku. Aku mula menjilat pantat Ju. Ju membiarkan sahaja tanpa respon. Aku beralih pula kepada Su. Gaun tidurnya aku selak, senang sahaja aku dapat jilat pantat Su sebab dia tak pakai seluar dalam.

Isteri ku Ju, cuma sekadar mengusap batang ku Dia yang tolong tanggalkan pakaian Su. Su dah telanjang bulat. Buah dada Su menjadi sasaran tangan ku, aku usap dan ramas semahunya. Su tidak membantah. Pantatnya pun aku terus jilat.

"Aaaaa..!." Su merengek kecil. Su baring atas lantai dengan pahanya terbuka. Aku segera bercelapak di celah kelangkangnya. Tanpa buang masa, aku halakan kepala butuh aku ke pintu lubang pantatnya. Masuk saja batang butuh ku ke dalam lubang pantat, Su merengek "Ohhh... Yuss! Sedapnya Yus...!"

Ju isteri ku, menjadi penonton adegan kami. Lebih kurang 5 minit aku ubah posisi. Su seperti merangkak. Pantatnya dah basah berair. Su terpaksa pula melayan aku pada posisi doggie style. Cukup cergas pantatnya membuat kemutan demi kemutan. Tujuh lapan kali aku sorong tarik butuh aku ke dalam pantatnya.

Kemudian aku minta nak main buntutnya pulak. "Su...! Yus main buntut Su...!" Su aggukkan kepalanya. Aku pun cabutkan butuh aku keluar dari lubang pantatnya dan pegang batang ku menghala ke lubang buntutnya. Bila dah ready, aku tekan terus hingga ke pangkal.

"Ooohhhh.....! Nikmatnya ohhh...!!! Ju pun turut membantu dengan menolak punggungnya setiap kali aku sorong tarik butuh ke dalam lubang buntutnya. Aku tukar posisi lagi, kali berbaring pula. Su tekan dari atas. Lubang pula bertukar silih berganti. Sekejap lubang pantat, sekejap lagi pula lubang buntut.

Style bertukar lagi. Tangan Su pegang penyandar kerusi dan dia sedikit membongkok. Aku terjah pantat Su daripada belakang. Aku semakin agresif, sorong tarik diperhebatkan. Ju isteri ku membantu dengan menekan punggung ku.

'Aaaa.....! Yus...!, aaaa.... aaaa sedapnya Yus...!" Su merengek kuat bilamana dia nak capai klimak. "Aaaaaaa ohhhh emmh.....!!!" Aku perlajukan lagi sorong tarik, dah tak tahan.

"Aaahhhh......!!!" aku terpancut di dalam lubang pantat Su. Ju, isteri ku menarik keluar batang butuh ku dan dihalakan ke mulut Su. Su nyonyot dan jilat rangkus. Aku keletihan. "Bang, nak Ju buatkan air?" Isteri ku bertanya dan melangkah keluar. Tinggal aku dan Su yang belum masih bertelanjang bulat.

Bibir Su menguntumkan senyum puas. "Bang Yus, Su baru lepas pusingan period. Harap-harap Su hamil selepas ini.

Rupanya aku telah terperangkap dengan planning isteri ku dan Su. Mungkin inilah pengorbanan murni seorang isteri untuk mendapatkan zuriat.

Ya, tepat sekali seperti yang telah mereka rancang. Akhirnya Su menjadi isteri kedua ku. Isteri pertama ku Julia mendesak supaya aku berkahwin dengan Su. Kami tinggal di rumah yang sama tapi berlainan bilik. Tapi kekadang tu kami main bertiga gunakan salah satu daripada bilek tersebut. Aku dan Ju berkerja, sementara Su menjadi suri rumah sepenuh masa. Selepas dua bulan berkahwin, barulah Su disahkan hamil. Aku rasa cukup gembira kerana bakal menjadi ayah di samping memiliki dua isteri yang cantik dan taat.

Gadis Sketeri ku Yana Uyen masih kekal berkerja di situ tapi dah dinaikan pangkat sebagai pegawai kewangan syarikat. Sketeri aku yang baru adalah seorang lelaki.
97 ulasan:

ada girl yg nak merasakan kepuasan, i akan jilat dan main pantat sampai puas email i di argentina.fan@yahoo.com, i tunggu


Blue_dream82@hotmail.com,hanya utk wanita selatan kehausan.


best ke kalo wat pakai kondom??ape rasa pakai kondom or x pakai masa wat??
h
-x penah rasa-


Awak ni laki atau pompuan? Nak rasa meh la. Mesej kat sensualmassager4ladies@yahoo.com, tu pun kalau awak ni pompuan je


Perempuan area kedah ngn perlis jew..
guy_inspiration@yahoo.com


all of this stupid,korang x reti fikir ker...u know what sex bole menyebabkan Hiv..huh..nanti,kalo dah dpt penyakit... baru nak menyesal.. 1 lagi buat benda terkutuk tu..dpt tiket free jer gi neraka... :p


0199991800 call me. Ingin merasa nikmat yg xpernah dirasa. (Mira)


btl ke ni mira..msj i 0123427617..epul


btl ke ni mira..msj i 0123427617..epul


mana2 awek janda yang suka noty n phonesex blh msg at 012-7966241-khaijb


girl yang sedang xtahan 2 call la sy. .
kita fonsex and real sex. .
0175520023


kepingin btg lelaki dewasa..yg umur 50 tahun ke atas..mesti servis pussy baik pnye sb byk pglaman..ex hubby i ckp pussy i lubang tanduk..ye la tu kot gamaknye.


Saya pon nk jugak mira..
Nih no fon saya..
0177340094


horny.....nk rasa kne jilat....


I bleh tlg jilatkn


Bgi no i suka yg berumur


Zul_iqram@yahoo.com - 014-6590629
Call me or sent email or YM


kpd kaum wanita yang ingin berkongsi masalah dan memerlukan teman maya..boleh hubungi saya.. syaratnya hubungan ini hanyalah melalui maya sahaja.sekadar teman berborak,emel dan chatting sahaja.. rahsia anda dan identit anda akan disimpan. dan jangan risau, sy hanya berseorangan dan tidak berkumpulan. just emel me zackhusni@yahoo.com


Betul nak dijilat? Email kat aris2710@yahoo.com.


gadis2 @ janda2 muda yg mahukan kepuasan seks sejati dari seorang lelaki dewasa yg matang,email ke papadin57@yahoo.com...papa akan belai,cium,sedut,jilat dan gigit setiap inci tuboh anda perlahan2 dari hujong rambut hingga ke hujung kaki..dari depan sampai ke blakang..papa suka pepek yg licin..papa akan jamah n ratah cukup2!


sori ladies.email papa ada pblm...jikalau nk bkenalan,blhla tinggalkan phne no @ email..


Tipu ar sme nie


Best kalau aku dapat main roman degan 3orang perempuan yang dara kalau aku rogolkan dail nombor aku 0192747566 nama aku adam haikal


Dan Aku nak yang begetah nama adam haikal


Aku jilat pantat perepuan nak aku jilat


Papa....ila mahu no papa...0137256642....azila


My no 0137256642-ila


hmm..boleh papa dptkan email ila x?nanti papa email


ni email papa yg tbaru-papadin1960@outlook.com


Papa miskol je no.ila


Email ila..xleh buka


ila create la email baru.ada benda best papa nk kongsi...plz


ermm nanntilh.....dh miiskol


papa setia menanti email dr u syg...


I nak juga @@ huge @@


Ermm bestnye dpt batang besar pnjng..plss siti nk sgt lma x dpt..msj i dlu k 0176948546


Ermm bestnye dpt batang besar pnjng..plss siti nk sgt lma x dpt..msj i dlu k 0176948546


nakkan seks sejati dari lelaki dewasa yg matang,email ke blacknight691@yahoo.com...bangcik nak yang suka dibelai,cium,sedut,jilat dan gigit setiap inci tuboh dari atas sampai bawah dari depan sampai ke blakang..bangcik suka cipap yg licin..bankcik nak jamah cukup2


email ke papa syg


aq nie teruna ag xpnah wat pn skadar tg0k n mlancap ad lah haha..


MATI LA LU....


sesiapa yang mahukan pantatnya di jilat ,sedut dsb ... hubungi saya


Ada FL pahang? atau awek2 area kuantan samada student atau yang buat freelance sex?
add my wechat : johanktn


Untuk gurl2 yg x puas...call azizi kamarul 0179216115


Pakai condom x syiok


Nak kepuasan...Mari Cari saya...sanggup menjilat semua termasuk lubang burit..


saya boleh tolong
0162598830


korang nie semue bongok...
ila lah,siti lah...bangang2 jew aku nengok..
yg kau plak PAPA...sanggop wat email baru klancau..bace email dorang pon kau dh tau jantan...rayu bagai BANGANG AH KAU PAPA..EEee BODOH DOH PAPA UNGGEK NIE,KIMAK TOL..


Ooo.boleh nombor telefonlah.


.....0145888401...col i k


kepada girl yg sudi kenal sms sy 019-3757540 amir.


...Sy rse i ne...tk than sngt lah...nk sexs.....sms i 0178894306


call me. 0135916524...young man, shah alam area..for gurl only


Mak cik-makcik mau buntuh muda c0l me 0199095926


Mira malam niy sy call kita keluar okay .amek number sy 0123484031


That iz true.... buy 1 free1 it meanz get gurl than get sick....


i boleh jilat burit n lubang jubur u...fuck3round none stop.call me 01124372232 awie


Erhhh uhhh


Aahhhh..lia rsa xtahanla. Tringin jgak nk rsa. Ermm..tapi malu. Lia takut sakit. Slalunya lia gsok2 pepek ni je slow2..nk buat lbih xbrani..mmm


Jom buat wassap group


Nk main mana2 gadis ke mak janda yg suka seks gomoi abis 1 badan area penang prai butterworth bkit mertajam dan kedah kol la sy faizal 0134634310 di jamin puas hati servis


ila ambk nom ni 0175227213.


I ta tahan , nak sangat kene jilat pepek . I jb , please da ta tahan sgt .


kol sja sya 0128716484..sya mencari pepek untuk dihisap


Alamak xstim la...wt yg exstrim skit..cm balas jubur smpai trkeluar taik ke,balas puki smpai koyak rabak ke...kasi mkn ubat bagi pancut xbrenti ke,mesti ok...xkn tu pon kena bagitau kot...


I pn nk jgk ska jlt ppk pmpuan
Nie almt email hasrim81@gmail.com


aisyluffy94@yahoo.com utk girl n wnita yg gersng


Mana mana gadis atau wanita yg gersang area ipoh atau taiping. Saya sedia berkhidmat. Sazmi153@gmail.com...


Catuaba Brazil Original... Kini Berharga Promosi untuk 3 hari sahaja. RM 180.00
Bagi besar, panjang, dan kuatkan zakar dalam masa hanya 26 hari.
Ayuh dapatkan produk ini... less diskaun.
Ianya serbuk...tuang dan kemam pastu telan...
hubungi sya 0134634310


Catuaba Brazil Original... Kini Berharga Promosi untuk 3 hari sahaja. RM 180.00
Bagi besar, panjang, dan kuatkan zakar dalam masa hanya 26 hari.
Ayuh dapatkan produk ini... less diskaun.
Ianya serbuk...tuang dan kemam pastu telan...
hubungi sya 0134634310


i sokong.. memang bodoh papa tu.. tak sedar diri.. bila laa die nk tobat..


betul betul betull .. diorang semua memang gilaaa... bodoh ... bangang... x takut dosa kerr.. bangang betul diorang ni..


Abg sanggap. Pemuas nafsu. Wassap 0103711134


Ila/mia...ad wechat x...klu ad add abg 🆔fakhrulz56


Abis yg perempuan2 nie bt ape kat blog gini...adoi..huhu


U gurl or boy


Call tuk wanita sja 0132801776


0175098698....cll sja..aku lki....klu. x cya ..bleh..tgok.blog aku...kt tumblr...411100427.......

Klu nk rsa ada bering ...ble pm ...girl sja...tua .muda x kisah...lg tua lg suka.....gemuk pom x pa....lg sya suka jilat dh kompom air bnyk.......save no


Add wr cht contct


Dick wish bering..


Mak ai....mcm betul je cerita nh. Mana ada isteri nk open sgt. Kluar dr normal .
Tapi...di luar pengetahuan isteri ada le. Stakat suka2.... Lepas geram


Sebenarnya banyak orang tak dapat mengawal diri daripada melakukan maksiat. Almarhum tuan guru saya kata MAHA PAYAH NAK JADI BAIK...!!
Tapi tuan-tuan dan puan-puan semua kita tak boleh biarkan nafsu syahwat menjajah diri kita...
Mari belajar dan menghayati syariat agama khasnya ilmu tasawuf dan Tarekat.
Saya syorkan Sa'adah Alawiyah yang diamalkan oleh habaib, Tarekat Syeikh Soleh Al- Ja'afariah yang dipimpin oleh Dato' ustaz Fuad Kamaluddin Al-Maliki..
Mari kita berjuang melawan penjajahan nafsu syahwat. Berjuang melawan nafsu syahwat tidak bermakna menafikan keperluan seks.


Mari kita hidupkan suasana amalan seks yang sihat. Kalau perlu kepada poligami dilakukan. Silakan... dalam kepayahan menentang penjajahan nafsu syahwat. Peruntukan lah masa mencari guru mursyid yang dapat membimbing kita. Guru mursyid tidak semestinya ustaz... berdoa lah saudara ku sekalian. Allahu Akbar...


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.