Buaya Darat

Bini Muda Ayah

Hai...nama aku rosman..aku dilahirkan dari family yang berada..ayahku seorang bisnesman..manakala ibuku seorang tenaga pengajar..apa yang aku nak ceritakan ialah aku melepaskan geram serta nafsu sex aku kepada orang yang merampas kebahagian ibuku iaitu isteri muda ayahku..ayahku baru berkawhin ngan isteri mudanya pada 23/12/2001..tahun yang pasti aku ingat...isteri mudanya putih dan loded gak.

kerana perasaan marah mendadak dalam hati aku membuatkan aku terasa ingin merogol isteri muda ayahku..hinggalah disuatu hari ketika ayahku ke johor untuk memperkembangkan bisnesnya...aku tau ayahku ke johor dan aku mula merancangkan sesuatu tanpa pngatahuan ibuku..pada hari ahad 16/02/2002 aku kerumah isteri muda ayahku...isteri muda ayahku tidak menyangka apa2..maklumlah anak tiri dia gak...masa aku sampai isteri muda ayahku baru balik dari pasar membeli keperluan dapur..aku tolong angkatkan barang tu kedapur..masa dia meletakkan barang2 tu aku sempat melihat ponggongnya...ranggi...dalam hati ku...mulalah nafsu sex aku mencacak..."man nak minum?"...tulah perkataan yang dia katakan pada aku sewaktu aku duduk disofa ruang tamu..."leh jugak,man nak susu jer"..aku cuba bermain dajal.."kejap makcik ambilkan"..katanya..buat pengatahuan ko orang ukuran body isteri muda ayahku lebih kurang 34.28.36.

semasa dia meletakkan air dimeja aku sempat mengintai teteknya...fuh..putih boleh tahan....dia mintak diri kerana nak mandi memandangkan dia baru balik dari pasar..aku kata ok..dalam masa dia mandi aku teringin nak mengintai..mana tau ada chan...bila aku masuk kebilik pintu biliknya tak berkunci..aku melangkah ke pintu bilik air..kunci lakkk..tak pa..aku cuba cari idea..akhirnya aku sembunyi disebalik langsir...bila dia keluar dia tak perasaan..bila dia menanggalkan tuala ..aku lihat fuh...teteknya yang putih,putingnya yang kemerahan,pantatnya yang tak berbulu dan ponggongnya yang bersih lagi putih..aku dah tak tahan..aku keluar dari sebalik langsir dan memeluk dai dari belakang..dia meronta dan berkata"man..jangan buat makcik cam nie..kan makcik nie isteri ayah man"..aku diam tanpa memperdulikkan kata2nya..aku jolok pantatnya dengan 2 jari ku..aku jolok lagi + pelahan...akhirnya jariku penuh dengan air...isteri muda ayahku mula tidak melawan...aku baringkan dia diatas katil.

disitulah aku mula mepermainkan hajat aku..aku jilat teteknya dengan rakus..aku gigit putingnya..kemudia aku terus mencari pantatnya..kini aku berada dicelah kelengkangnya..aku jilat dengan rakus..baunya harum...maklumlah baru mandi..aku mendengar dia mengerang kesedapan..aaahhahaaahhhh...sedaaaapppp mannn..aku gigit kelentitnya...air makin banyak keluar..aku jolok dengan jari aku..fuh...ketat lagi dalam hati aku..kini giliran dia pulak ...aku mengeluarkan batang aku lalu menyuruh dia hisap..dia menolak dan berkata"makcik tak penah isap batang sesiapa dan batang ayah man"..aku sumbat jer kat mulut dia..akhirnya dia isap...aku tarik kepalanya..hinggakan habis batangku masuk kemulut dia...setelah puas batang aku dihisap..aku mengangkat isteri muda ayahku..aku tonggengkan dia...aku menghalakan batangku ke cipapnya...dia senyap..aku menolak masuk kedalam cipapnya..mulanya susah..aku henjut jugak akhirnya masuk..isteri muda ayahku mula memberikan respon..dia mula menggoyangkan bontotnya...aku talakan batang aku betul2..aku raba teteknya..aku tarik macam orang perah susu lembu..dia makin tak tahan..lalu dia menolak aku dan aku terbaring..dengan ganas dia bangun dan masukkan batangku kedalam pantatnya..dia menghenjut dengan laju lalu berkata.."man hisap tetek makcik..gigit puting makcik..makcik tak tahan..aaaahhhhh."dengan rakus dan perasaan dendam merampas kebahagian kami..aku mengigit putingnya dan mengisap teteknya..hinggakan ada tanda2 lovebite..dia lagi suka rupanya..lama juga aku buat posisi tu.

akhirnya aku terasa isteri muda ayahku telah memancutkan airnya..dia kepenatan lalu terkulai layu didadaku..aku lom puas lagi...kali ini aku baringkan dia..aku alas bantal pada ponggongnya..kini niat aku ke lubang juburnya..aku mengesekkan batang aku kepantatnya kemudian aku gesekkan ke lubang juburnya..dia menolak lalu berkata"man nak masukkan kat situ ker"..aku mengangguk..dia menghalang lalu berkata"lubang pantat dah lah..dari pun man punya besar dari ayah man ,mana makcik tahan"..aku lagi tak tahan bila melihat lubang jubornya mengemut...aku tetap nakkan jugak..aku mengangkat kaki dia ke leher aku..aku masukkan batangku kedalam lubang jubornya..dia mengerang kesakitan"sakitttttt mannnn"...aku paksa jugak batang aku masuk...akhirnya semua batang aku masuk kedalam...aku menyuruh dia mengemut batangku..fuhhhh..cam rasa nak putus batangku...aku menarik semula dan meletakkan air liorku kebatangku agar melacarkan pegerakkan aku.
aku masukkan lagi..kali nie lebih licin..aku rasa terlalu sedap kerana inilah kali pertama aku menujah lubang jubor...kalau boleh dengan buah pelir aku nak masukkan..makin lama makin laju pergerakkan aku..isteri muda ayahku bagaikan ular kena pukul...lembik..aku henjut dan tanganku meramas teteknya..kemudia aku bangunkan dia dan tonggengkannya..kini aku membontot dari belakang..aku buat dia macam aku tunggang kuda...aku hentak dengan kuat dan tanganku meramas teteknya...lebih kurang 20 minit..aku rasa nak terpancut..aku alihkan isteri muda ayahku..aku baringkan dia..kemudia aku menyuruh dia lancapkan aku dengan menghalakan batangku kemukanya..selang beberapa saat..akhirnya aku telah memancutkan air maniku kemuka isteri muda ayahku..dan keteteknya..."banyak air mani man..panas"itulah yang terkeluar dari mulut isteri muda ayahku..kami kepenatan lalu terbaring.

lebih kurang 1 jam isteri muda ayahku bangun lalu berkata"makcik nak basuh..nak ikut.."aku bangun lalu kami kebilik air dalam keadaan bogel..dalam bilik air aku sempat menujah lubang jubornya sekali lagi..dan kali ini aku pancut kedalam lubang jubornya..setelah selesai..kami keluar dan kami sempat bercium mulut..lalu dia berkata"hal nie jangan cerita ngan sesapa...hanya kita berdua jer yang tau.."aku menganggukan kepala...kami keluar dari bilik dan isteri muda ayahku memperlawa aku makan dirumahnya ...aku minta maaf kerana tdak dapat makan bersama kerana ada hal..saja..dah dapat semua...semasa hendak keluar aku sempat berkata kepadanya.."kalau man nak lagi boleh"..dia tersenyum dan berkata..."kalau man nak datanglah...kalau man nak rasa makcik punya lubang jubor makcik lagi..makcik kasi"..aku sempat meramas teteknya kali terakhir...dan memepuk ponggonnya.
aku pun keluar dari rumah tu dan terbalaslah demdam aku terhadap isteri muda ayahku yang selama ini merampas kasih sayang ibuku dan isteri muda ayah ku juga milik ku...buat pengatahuan ko orang aku selalu berlakon depan ayahku..baik ngan istei muda dia lah..dia ingat aku tak kisah dia kawin...penah aku main isteri muda ayahku dalam kereta,dalam office dia ..kira ayah kau tak perasaan lubang jubor isteri muda dia dah kena ngan anak dia..buat isteri muda ayahku..kau memang hebat..buat ayahku aafkan man kerana merogol isteri muda ayah...puas hati ku.
14 ulasan:

Wakakkakakak...! keren bos...!!


nice story broo
walaupun bahasanya kurang ngerti


kalau bahasa indon juga sukar untuk difahami, sukar mengerti..


aku bangga rakyat indonesia begitu tekun untuk memahami bahasa malaysia :)


anak derhaka yg pasti tidak akan cium bau syurga selagi x minta ampun pada dari ayahnya..adakah anda cmampu utk meminta ampun pada ayah kamu apa yg telah kamu lakukan.


Jigolo timur,not bad.nice story..ladies yg prlukan service i,just call 01119294344..my name hairul


It2kan jodoh allah dh tentukan sbelum lahir k dunia,jadi brtaubatlah sbelum d jemput mengadapnya


My pussy so wet rite now..pls fuck me
01123679225-phone sx first


dh tk tahan nihh .. Ples fuck me


Cll me now 0129556574


Liysa...give Ur phone number...


Jom fonsex


Untuk merasa batang melayu whatsapp 012 6338090


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.