Buaya Darat

Dahaga

Sudah sepuluh tahun aku mendirikan rumahtangga dari cinta pandang pertama semasa dia membuat kerja penyelenggaran dikilang tempat aku kerja. Hasilnya kami telah dikurniakan dua orang cahayamata. Salleh yang tua berusia 9 tahun dan nombor dua Lili berusia 5 tahun. Hidup kami sekeluarga agak bahagia. Suamiku pula tidak pernah mengabaikan nafkah batinku yang sentiasa dahaga walau tidak berapa memuaskan.

Setelah lama bertugas di TNB Pontian, suamiku ditukarkan ke Kluang. Dia berasal dari Kedah dan aku pula anak jati Rimba Terjun, Pontian. Di Kluang suamiku bertukar wajah. Dia tercebur dengan kumpulan "TABLIQ". Agak telah sebati dan taksub dengan pertubuhan tersebut tuntutan batinku selalu mis. Apa tidaknya sekali keluar seminggu. Hujung minggu dan hari cuti umum, hari yang sentiasa aku nantikan kehadirannya pun dia keluar juga.

Satu pagi sedang bersarapan seorang diri setelah kedua-dua anakku pergi sekolah, meter-reader Bala terjengul pintu menghulurkan resit api yang baru di-baca. "Termenung nampak ada apa-apa ke" sergah Bala. "Eh Bala masuklah kalau hendak minum" pelawa ku. Dipendikkan cerita Bala pun masuk. Aku menuangkannya secawan kopi. Bala ini memang peramah.

Dialah yang mencarikan rumah yang kami sewa ini. Rumah sebuah agak terpencil kedudukannya hampir dengan kawasan Sekolah Menengah Sain Kluang. Bala pula memiliki rumah sendiri di-Taman Berlian. Semasa bujang dia kawan rapat suamiku dan pernah pula duduk sebumbung semasa bertugas di TMB Batu Pahat.

"Aku dapat anak lelaki" Bala bersuara."Aku pun apa kurangnya, abang Rahim sudah 4 hari tak balik pergi dengan kumpulah TABLIQnya" kataku. Lama juga kami berbual bertukar topik. Aku perhatikan semasa sarapan, maklumlah duduk bertentangan mata Bala asyik merenung kegunung berapitku. Sekali-sekala tangannya kebawah macam membetulkan sesuatu. Semasa sama menurunkan barang dari lori dihari perpindahan kami ke Kluang aku kerap juga curi-curi pandang kebawah perut Bala. Tahu ajalah dimasa itu dia berseluar pendek sendak, bonjolan dibawah perut itu memang ketara. Aku buat tak nampak saja akan kerlengan Bala.

Setelah selesai sarapan aku kesingki untuk mencuci pingan-mangkuk. Sedang terbongkok mencuci aku rasakan ada benda mengesel-gesel di-alur punggungku. Tanpa melihak kebalakang aku.

Dibilik tidur aku biar dan merelakan saja segala perilaku Bala keatas batang tubuhku. Setelah puas berkucupan dan meraba keseluruh tubuhku. Bala membuka nite gaun yang ku pakai. Bra ku pula ditanggalkan. Tersembul sepasang gunung berapit apabila terlepas saja dari balutan. Bala mengentel puting dan meramas yang sebelah lagi. Aku sudah hilang pedoman. Tanganku mengagau mencari balak Bala. Aku usap batangnya sambil memicit topo keledarnya macam orang kemaruk. Setelah puas menyunyut dan mengenter-gentel gunung berapitku, dia merebahkan badanku sambil menanggalkan seluar dalamku yang berwarna pink. Diciumnya pentisku sebelum dilepaskan di-tepi katil.

"Wah tembamnya" Bala bersuara. Aku hanya baring terlentang dengan kedua belah kaki terangkat sedikit. Aku tersentak dengan satu rasa nekmat yang tidak dapat dibayangkan apabila Bala menyembamkan mukanya di-permukaan kawasan laranganku sambil menjulurkan lidahnya menyusuri alur lubang nekmatku yang sudah mula becah.

Tak tahan dengan perilaku Bala aku bangun. Bala masih lagi berpakaian. Aku suruh Bala membuka pakaiannya. Semasa Bala membuka baju aku melepaskan kancing seluar Bala. Terlurut saja seluar Bala terbeliak bijik mataku apabila melihatkan balak yang panjang dan besar (dua kali size suamiku punya). "Eh Bala tak pakai seluar dalam ke"bisikku."Buat apa, buat melambat saja" balas Bala.

Kami baring mengering bertentangan sambil berpelukan. Mulut Bala mencari gunung berapitku sambil tangannya mengusap-usap di-persekitar kawasan tiga segiku. Tanganku pula melurut-lurut balak Bala sambil menjuakan kealur kawasan laranganku yang sudah tidak sabar menunggu benaman batang Bala yang bersize XXL.

"Bala when are you going to put your musculer rod inaction, I can't wait any longger." aku bersuara. Tak diendah kannya permintaanku. Dia masih dengan kerjanya menguli kawasan lubang nekmatku dengan sesekali mengigit menja disekelilingnya. Setelah puas Bala mengangkang di-atas perutku sambil menyuakan balaknya untuk aku usap. Mak datuk dengan gengeman dua belah tanganku topi keledarnya masih terkeluar. Suamiku punya segengam lebih saja. Taklah koyak lubang nekmat ku nanti bisik hati kecilku. Semasa aku melurut-lurut balaknya yang king size itu Bala mengorek-ngorekkan jari telunjuknya dilubang nekmatku.

Bala please fuck me" I demandad for a second time. "Your comand will be fulfill as requested" Sambil Bala membetulkan kedudukannya di-celah kelengkangku. Aku menanti dengan penuh debar tusukan dari Bala. Tetapi Bala masih lagi belum mahu melakukannya. Dia hanya mengesel-gesel balaknya di-alur lubang nekmatku yang setia menunggu. "Please Bala I cannot wait any longer" aku bersuara sambil menyetak bibir.

Dengan perkataan o.k aku dapat merasakan yang balak Bala sedang menyusuri alur lubang nekmatku yang penoh mistery. To me Bala is a slow and steady type. Dia tidak henjut terus. Bila sudah separuh terbenam Bala menyanya sama aku boleh terima atau pu tidak di-atas kehadiran balaknya yang king size itu. "Eham, but don't push to hard I feared it might destoried my most presious cunt."In the mean time I felt that I am coming. With that feeling I requested to make faster a bit with him in and out motion. He did fulfill my desire. Dengan pergerakan keluar masuknya yang laju itu maka tercapailak "coming" yang ku hajatkan.

Setelah aku mencapai kepuasan giliran Bala pula mencari kepuasanya. With his in and out motion dan dengan kemutan ku yang mesra Bala makin gagah dengan pergerakannya. Sesekali Bala membongkok untuk menghisap puting yang terdapat di-kedua gunung berapitku. Setelah puas denga gunung berapitku kami berkucupan. Bala menghulurkan tangannya dibawah bahuku sambil merangkul erat. Itulah satu tanda yang aku pasti Bala hendak "COMING". Aku pun sama merangkul tengkoknya hingga badan kami bertaup rapat hingga penyek kedua-dua gunung berapitku. Akhirnya Bala melepaskan cecair yang pekat memenuhi ruang terowong nekmatku. Kami sampai kepuncak nekmat dalam pelukan yang erat dan terdampar di-pantai bahagia bersama-sama. Bala mencabut balaknya yang separuh keras membiarkan lubang nekmatku terlopong tampa penghuni.

Kami berdua bangun menuju ke-bilik air untuk membersehkan badan. Sifat tolong menolong masih terjalin dengan aku membersihkan balaknya dan Bala membersihkan di-persekitaran lubang nekmatku sambil berbual berhubung dengan kami sebentar tadi. "Sempitlah Limah punya dan grip kuat pula tu" kata Bala. "Bala apa kurang dahlah besar panjang pula, nasib tak koyak" aku membalas. Aku suakan Bala towel suamiku dan aku perkemban hingga keparas ketiak. Kami kedapur untuk menghilangkan dahaga. Sambil mengekoriku dari belakang sempat Bala menepok ponggongku. "Hai tak puas ke?" "Puas. tetapi goyangan pongong semasa Limah berjalan, mengancam" kata Bala.

Bala kebilik mengambil pakaiannya. Sebelum sempat berpakaian aku menghampirinya sambil melepaskan ikatan kain kembanku terus merangkul tengkok Bala untuk bercumbuan dengan kedua gunung berapit melekap rapat kedada Bala yang bidang dan berbulu. Tangan nakalku pula mencari-cari balak Bala. "Eh dah keras rupanya"usikku. "Salah Limah dia dah tidur digangu mana dia tak marah" sambil bersuara dan mengatakan esok sajalah. "Esok, esok punya cerita, Limah hendak juga, baru pukul 10.15, Lili balik pukul 11.30, sempatlah" kataku.

Kali ini aku suruh Bala baring, biar aku sendiri yang henjut. Aku mencangkung membelakangi Bala sambil menyua balak Bala kepintu ajaibku. Tangan Bala pula sebok meramas-ramas punggungku. Sambil membetulkan posisi dengan kedua tanggan ku berpegang di-peha Bala aku menurunkan punggungku hingga balak Bala santak ke-dasar. Aku pun mula dengan aksi menghut sambil melihat kecermin meja makeup untuk meninjau pergerakan keluar-masuk balak Bala kedalam lubang nekmatku. Seronok juga dapat tengok balak keluar masuk, dengan suami sendiri tak dapat. Stright forward gamelah katakan.

Setelah puas melihat balak keluar-masuk aku memusingkan badan tampa mencabut balak yang setia terbenam, takut rugi. Setelah itu aku mengeledingkan badan dengan kedua belah tangan berpegang kepeha Bala dari arah belakang. Bukannya apa, biar kelentetku yang keras itu bergesel dengan balak Bala semasa aku menghenjut. Bila rasa hendak coming aku merebahkan badanku tiarap diatas dada Bala. Sambil merangkul tengkokku Bala memusingkan badannya dengan posisi aku di-bawah. When everthing are in position dan kami berdua perpelukan erat dan dengan henjutan yang agak laju dan keras Bala melepaskan pancutannya. Nekmat sungguh kerana kami berdua benar-benar sampai serentak.Tamat saja pelayaran Bala kebilik air bersendirian , aku masih baring kepenatan. Sebelum berlalu Bala sempat mengucup dahi dengan ucapan terima kasih. Sambil itu dia menghulurkan towel untuk aku menutup lubang nekmat ku yang aku biarkan telopong. "Tutup lubang tu, kalau tak tutup nanti masuk angin... lemah... tak berapa grip pula" kata Bala

Bila aku tinjau kecelah kelengkang, lubang nekmatku masih lagi belum katup dengan membentuk bulatan bulat yang jelas dimuka pintu lubang nekmatku. Aku senyum. Teringatkan balak Bala yang panjang dan besar. Tak sia-sia suamiku berpindah ke Kluang, menyertai kumpulan TABLIQ dan berkawan rapat pula dengan Bala.

"Eh mak belum mandi, emak buat apa, tengok tempat tidur mak, lasaknya emak tidur" perli Lili yang baru pulang dari sekolah. "Emak tertidur lah sayang, emak pening kepala" sambil bangun mengumpul cadar dan towel yang ada tompok-tompok air nekmatku dan Bala, menuju bilik air.

4 ulasan:

bisa aja tuh idenya.sip2 sob


klu buat cite blu jgn menhina agama ku sial...


baikla ko tobat sebelum malaikat belasah org bodoh mcm ko dlam kubur nanti.


Mimang bodoh....kalau mu biat jahat agama jangan di sebut,agama untuk orang ingin bertobat je...bodoh!!!


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.