Buaya Darat

Cikgu Nicky

Where it happened = teacher's house
Reference Number = 28990

Sepanjang hayat saya, saya tidak pernah mempunyai hubungi sex dengan ciksu saya apatah lagi cikgu yang lain dari bangsa saya. Namun, pengalaman semasa saya dibangku sekolah ini adalah satu-satunya memori yang tersimpan dalam hati saya sehingga hari ini.

Nasib saya baik selepas Tingkatan 5, saya dihantar ke sebuah sekolah berasmara penuh. Dalam sekolah ini, hampir semua pelajar adalah pelajar Melayu dan saya adalah pelajar Cina tunggal dalam kelas saya. Walau bagaimapun, saya tidak mempunyai masalah dalam pergaulan saya dengan rakan sekolah mahu pun guru kelas saya, khususnya Cikgu Nick , seorang guru yang berkulit putih dan manis.

Cikgu Nicky , seorang wanita Melayu dalam lingkungan umur 35 tahun adalah seorang graduan yang berkaliber. Caranya mengajar banyak menarik minat peljar dalam kelas saya. Beliau serious dnegan pengajarannya tetapi, hatinya lembut bagai sutera. Walaupun banyak budak kelas saya yang malas, tetapi, Cikgu Nikcy akan terus memberi rangsangan kepada mereka sehinggakan hari ini, kelas kamilah yang paling banyak ke Univeristi.

Cikgu Nikcy tinggal lebih kurang 5 km dari sekolah. Selain dari sebagai "from teacher" saya, beliau juga guru yang incaj Kelab Kerjaya. Pada suatu petang, saya bersama klassmate lain berada disekolah dan Cikgu Nikcy ada aktiviti petang. Kebetulan pada jam 4.00 petang, kami semua habis aktibiti kami dan saya berjalan keluar dari kelas. Tiba-tiba saya nampak Cikgu Nikcy jalan keluar dari staff roomnya. Saya berilah salam kepadanya dan dia terus tanya saya sudah habis ke aktiviti saya. Saya pun jawab saya sudah habis aktiviti saya. Masa itu, saya pergi ke sekolah main bola dan dalam pakaian track bottom dengan T Shirt.
Saya nampak cara dia tengok saya satu macam saja dan saya pun jadi tertarik kepadanya. Sebenarnya, bukan saja yang yang minat Cikgu Nicky ni. Cikgu lelaki lain serta pelajar sekolah ini semua minatnya kerana dia cantik dan baik. Tetapi sayangnya, kita dengar dia sudah khawin.

" So, Alan, would you like to join me for a drink at home? I have something need your help at home"

"No problem teacher, I am free now. Afterall, I need a drink badly".

"Then jump into my car, I need to change and get something ready at home too"

Maka, saya pun naiklah kereta Honda Civicnya. Dalam keretanya, bau air wangi menonjjolkan kewanitaannya. Saya suka bau air wanginya yang begitu "sexciting". Semasa dia bawa kereta, kadang kala dia tersentuh tangan saya semasa nak masuk gear dan saya jadi begitu gelisah. Dalam perjalanan 5 km itu, sempat kami berbual dan saling kenali diri dengan lebih detail lagi. Cikgu Nikcy ini sebenarnya mempunyai seorang suami yang buat bisnes. Dia ada seorang nak perempuan yang berumur 8 tahun tetapi tinggal dengan neneknya (mak Suaminya). Kebelakangan ini, suaminya jarang balik dan katanya, dia saspek suaminya ada perempuan lain di Ibu Kota.
Suaminya juga puteh dan katanya, adalah anak kacukan Cina juga. Cikgu Nikcy kata dia minat lelaki yang putih macam saya. Dalam hati saya, saya tertanya diri apakah yang dia tuju ni.

Selepas sampai ke rumah bungalow setingkatnya, dia kata orang kerjanya ambil cuti dan tidak akan balik selama 2 hari. Oleh kerana esok adalah week end, dia rasa boring seorang . Dia minta bersihkan daun-daun kering dibawah pokok sementara itu, dia terus masuk ke bilik air dan mandi.

Saya sempat jengok bilik tidurnya . Biliknya kemas dan teratur. Saya minat wanita yang kemas dan teratur. Saya terus sapu semua daun-daun kering tersebut dan mula bakar daun kering tersebut. I mula sweating dan T Shirt saya basah. Saya pun pecat T Shirt saya dan terpaparlah tubuh saya yang agak tegak yang penuh dnegan peluh tersebut.

Selepas itu, saya terus ke dapur untuk dapatkan minuman, dan disana, Cikgu Nicky telah siapkan minuman air sejuk bagi saya. Dia pakai short dengan T shirt labuh. Dari jauh saya terbau perfumenya dan saya jadi agak excited. Dia pun hulurkan gelas air itu, dan saya terus minum. Semasa saya minum, saya nampak dia sedang perhatikan tubuh saya yang berpeluh itu.

Nikcy terus hulurkan saya tuala dan minta saya pergi mandi dalam bilik air dalam bilik tidurnya. Semasa saya masuk, air cond sudah di on dan saya terus keringkan peluh saya dan masuk ke dalam bilik mandi.

Semasa saya masuk ke bilik mandi, sengaja saya tidak kunci pintu itu dan biarkan runag lebih kurang 1 kaki terbuka. Dari biliknya, jika dilihat dari satu sudut, dia boleh lihat saya.

Nikcy sebenar memang tengah perhatikan saya mandi. Dari air mukanya. saya tahu cikgu saya ini nak sesuatu, tetapi saya juga terasa takut kerana saya tidak pernah mengadakan sex dengan wanita Melayu, malah seorang cikgu pula.
Semasa saya basahkan badan dan tengah sabun badan saya, Nikcy masuk ke bilik dan katanya nak serahkan shampoo kepada saya. Saya tutup mata saya dan hulurkan tangan untuk ambil shampoonya. Saya terasa tangannya, dan tiba-tiba, dia terus mendekati saya dan pecat pakaiannntya.

Saya rasa excited bercampur takut. Cikgu Nikcy mula mandikan saya sambil tangannya sabunkan batang saya. Batang saya sebenarnya sudah keras sejak saya masuk bilik mandi.Semasa sabun saya, dia geserkan buah dadanya dnegan badan saya menjadikan saya cukup stim. Kepala batang saya terus menjadi merah-merahan dan saya juga dakap dan peluknya.

Dengan geseran titiknya yang kian keras, saya dapati buah dadahnya begitu firm sekali bagi seorang wanita yang berumur 35 tahun. Bulunya yang hitam itu menutup farajnya dan kerinting. Dengan tubuh yang putih macam Cina ni, Cikgu Nicky yang berbulu hitam ini nampak begitu sexy.

Saya tidak tahan lagi lalu saya kiss dia. Dalam kucupan itulah, saya merabanya dan saya terasa farajnya yang basah. Dia pula pegang dan lancap batang saya sehingga saya tak tahan lagi.

Selepas bersihkan badan, kami terus keluar dari bilik mandi dan dia bedakkan badan saya. Saya juga terbau badannnya yang bersih dan itu menjaidkan saya lebih stim lagi. Selepas keringkan badan, kedua kmai telanjang dan kali ini, saya boleh lihat tubuhnya dengan jelas.

Buah dadanya sederhana besar tetapi titinya hitam walau kulitnya puteh. Titiknya, kecil sikit dari buah anggur tetapi beridiri tegak kearah saya. Di bawah dadanya, tidak terdapat sebarang parut atau kedut kulit perutnya sama seperti anak dara yang tidak pernah hamil.Di bawah pusatnya, mula wujudnya satu tapak padang yang penuh dengan permadani hitam yang memenuhi padang enak tersebut.

Di antara semak hitam yang penuh dengan bulu kerinting, wujudnya satu alur yang penuh dengan aliran air kasih yang tidak terputus alirannya. Dia terus baring diatas katilnya dengan mengangkat kedua kakinya sedikit atas terkangkang. Wah, indah betul pemandanagn farajnya yang begitu seksi sekali.

Inilah kali pertama saya lihat barang wanita Melayu. Inilah kali pertama saya jilat barangnya. Saya hulurkan lidah saya dan buat putaran ke atas punatnya yang merah merang itu. Dia pun terus mengeran dan....

"Ahhhhhhh....deeper...oh yes....deeper.....I like it Alan...."

"dont stop babe-....dont stop......".

" I am licking you.....oooooooh so nice Teacher...you are sweet....."

"No....dont stop.....I need you.....need you badly inside there....'


Saya terus main lubangnya dengan jari dan sekali kala jilat lubang buntoknya. Dia rasa geli dan terus bergerak badannya ke kiri dan kanan.

Mukanya, terus menjadi merah dan cara dia sedup nafas menjadi begitu ketara sekali . Saya terus mintanya paling badannya dengan melutut cara doggy. Dari belakang, saya nampak pantatnya yang begitu sexy and airnya terus mengalir.
Saya tidak tahan lagi dan terus masukkan batang saya yang tidak sunat itu ke dalam farajnya.

Semasa kepala merah saya sentuh barangnya,Cikcu Nicky terus mengeran..."ooooohhhhbabe....so nice.....go slow.....I like it....".

"Teacher...let me taste you slowly...it is so good to feel your pussy....down there....."

"Common babe....go on....I cant stand it any more". Sambil paling belakang masukkan barang saya ke dalam barang dia.

Waktu itu, saya tak tahan lagi dan terus masukkan batang saya secara perlahan-lahan..mulanya dengan se inci...main tarik masuk 2 inci......dan dia terus tolak punggungnya dan batang saya terus masuk secara penuhnya.

Perasaan barang yang panas bersama air maninya yang basah itu menyenangkan perjalanan keluar masuk batang saya sehingga dia tidak tahan lagi...

"Babe....do it....oh yeah....babe......."

"Oh yes...fatser.....yes....you hit the right place......."


Dan apabila dia tak tahan lagi, dia minta saya baring di atas katil dan dia terus duduk cankung diatas dengan muatkan batang saya dalam farajnya. Cara dia berkuda adalah professional. Saya juga boleh tahan kerana dia bukan perempuan pertama saya. Sejak sekolah menegah lagi saya sudah kerap ke Golok main perempuan Siam, tapi ini adalah kali pertama saya.

Dia mengerakkan badannya ke hadapan dan ke belakang,. Setiap kali titit punatnya tergeser dengan batang saya, air maninya melimpah dan dia mengeran..... Cara wajahnya bertukar dari sedap sehingga macam dia tengah derita (sebenarnya dia klimax) menjadikan saya lebih excited.
Tak lama kemudian....Cikgu Nikcy pun lafaf....."aaaaah....babe......so nice.....hold on....I am coming........
"

"Oh yes baby....I am coming......oh yeah.....not onbly once.....I am coming......many times....mutiple climax....."

Selepas dia klimax, saya pun baringkan dia semula dan terus jolokan saya sehingga saya tak tahan lagi, terus pancut dalamnya. Saya tak takut nak pancut dalamnya kerana Cikgu Nick confirmed dnegan saya dia makan pil.

Selepas itu, saya tidak balik petang itu. Cikcu Nicky masakkan makanan simple untuk dinner kami bersua. Dalam dinner itu lah, kami banyak menukar maklumat mengenai diri kami. Konon nya, dia sudah mula perhatikan saya sejak hari pertama saya masuk sekolah ini 3 bulan dulu. Tetapi, dia malu nak ambil langkah pertama kerana saya seorang pelajar Cina. Datuk dia juga seorang Cina convert dan itulah sebab dia puteh. Dia minat orang yang putih macamnya dan kebetulan saya lah pelajar Cina dalam kelasnya, maka, saya diberi perhatian lebih.

Sekarang saya sudah tamat Universiti dan Cikgu Nicky maseh ajar disekolah itu lagi. Setiap kali cuti semester, saya maseh melawat rumahnya lagi dan pertalian ini masih dikekalkan sehingga hari ini. Saya dengar dia sudah cerai dengan suaminya. Tetapi, dia tetap perempuan Melayu pertama saya. Walaupun umurnya sudah meningkat sekarang, badannya maseh sedap dan kami akan teruskan hubungan ini sehingga......sehingga bila-bila masa.


15 ulasan:

please send me your photo in my email sashka090@yahoo.com


http://chemik1.blog.hr
sashka090@yahoo.com


Hello friends, have a nice weekend :)


aksi yang menghiburkan.bleh x yang lbih agresif?


bleh x yg lbih agresif.btl ke biji kelentik bleh menaikkan ghairah perempuan?


law bley nnti aq nak wat ngan sape2 je... aq jenis lesbian n sometimes ngan mamat. so, law berminat nk wat ngan aq bley la col
019-9882365
017-5427864
name aq shuhada binti jin suhaimi
aq les ngan amira nadia binti azmi


betul ke nie..
aq jenis lesbian n sometimes ngan mamat. so, law berminat nk wat ngan aq bley la col
019-9882365
017-5427864
name aq shuhada binti jin suhaimi
aq les ngan amira nadia binti azmi


stay area mane ? age ?


Yer lh 2 bg numbr ntah btl ntah tidak


kpd kaum wanita yang ingin berkongsi masalah dan memerlukan teman maya..boleh hubungi saya.. syaratnya hubungan ini hanyalah melalui maya sahaja.sekadar teman berborak,emel dan chatting sahaja.. rahsia anda dan identit anda akan disimpan. dan jangan risau, sy hanya berseorangan dan tidak berkumpulan. just emel me zackhusni@yahoo.com


saya mau fuck awk
suka sama suka


Truk nye....apw nk jdy zmn ckunk..


Betul ke ni ? Saya pon les jugak . Kekadangbje dgn lelaki ..


Suhada jom blowjob aq punya


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.