Buaya Darat

Geng Rompak Rogol

Salam sejahtera kepada para pembaca sekalian. Cerita yang akan dipaparkan ini merupakan sebuah kisah rogol yang pasti akan membuatkan anda semua merasa kepanasan dan keghairahan yang amat sangat. Kisah ini berlaku kepada 4 orang siswi malang dari sebuah Universiti terkemuka di negara kita.

Rahimah, Mastura, Ayu dan Rohana merupakan pelajar jurusan Pengajian Islam tahun akhir dan mereka menyewa sebuah rumah teres berhampiran dengan tempat pengajian mereka. Boleh dikatakan mereka ini semuanya cantik-cantik belaka dan mempunyai rupa paras yang mampu membuatkan setiap lelaki memandang 2 kali apabila melihat mereka terutamanya Rahimah yang amat anggun itu dan mempunyai muka ala-ala kacukan Arab. Walaubagaimanapun mereka semuanya amat pandai menjaga diri dan kesopanan gadis melayu dengan sering memakai baju kurung/jubah yang sopan serta tidak pernah keluar malam melainkan ada kelas dan juga keluar dengan lelaki adalah jauh sama sekali. Ini kerana mereka semua lahir di dalam keluarga yang baik-baik dan alim dan sentiasa mengingati pesanan orang tua mereka yang sering memberi peringatan agar pandai menjaga diri di tempat orang.

Memendekkan cerita, mereka telah diperhatikan oleh seorang perogol bersiri yang amat licik dan kejam iaitu Maniam ! Maniam yang kebetulan tinggal di kawasan projek perumahan di situ merupakan kaki pecah rumah, peras-ugut, samseng, perogol dan juga pembunuh kejam yang sangat dikehendaki oleh polis. Beliau amat pandai menyamar dan menukar identitinya daripada ditangkap polis dan dalam menjalankan kegiatan jahatnya. Baru-baru ini beliau telah merogol seorang seorang gadis melayu apabila dia memecah masuk sebuah rumah yang dirompaknya. Kegiatannya itu disertai oleh 3 orang lagi rakannya iaitu Agus (rakyat Indon), Kumar dan Ali (rakyat Bangladesh). Mereka digelar GENG ROMPAK & ROGOL !!!

Hendak dijadikan cerita hari itu hari sabtu malam Ahad dan jiran-jiran sebelah Rahimah tidak ada di rumah kerana keluar balik ke kampung dan lain-lain aktiviti maklumlah hari Isninnya nanti juga hari cuti. Hal ini disedari oleh Maniam yang memang telah lama menunggu kesempatan ini. Agus dan Ali telah menyamar sebagai orang buta dan meminta sedekah untuk masuk ke dalam rumah mereka ! Lakonan mereka memang amat menjadi dan ketika itu Rohana membuka pintu dan ingin mengambil wang di dalam biliknya. Pada ketika itu Rahimah dan Mastura sedang bersembahyang di dalam bilik mereka dan Ayu sedang lena di bilik sebelah. Apabila keluar sahaja dari biliknya, Rohana amat terkejut kerana terdapat 4 orang lelaki yang bengis sedang memegang pistol dan pisau dan pintu rumahnya telahpun dikunci ! Rohana terkedu dan rasa hendak pitam. Diam ! arah Maniam kepada Rohana, kalau engkau nak selamat jangan cuba menjerit. Mana yang lain ??? tanya Maniam. Rohana yang mengigil-gigil ketakutan menunjukkan ke arah dalam bilik.

Maniam dan Agus terus meluru masuk ke dalam bilik Rahimah sementara Kumar masuk ke dalam bilik Ayu. Rahimah dan Mastura yang baru lepas bersembahyang Isyak itu telah
ditarik keluar dan Ayu ditarik keluar oleh Kumar. Mereka diarahkan diam dan tidak menjerit. Kelihatan mereka berempat amat takut dan kelihatan pucat lesi memandang wajah-wajah ganas penjenayah ini. Rahimah terketar-ketar memberanikan dirinya bertanya...aa apa yang kamu semua mahu. Kami bukannya ada wang.err err kalau awak nak jugak ambillah apa yang ada.kata Rahimah lagi. Sambil ketawa Maniam menjawab.kami tahu korang tak ada wang pasal korang student, tapi kami bukan mahukan wang..kami semua dah banyak wang !!! hahahaha gelak Maniam lagi. Ja...jadi.jadi apa yang kamu semua mahu huh..? Tanya Rahimah lagi yang ketika itu masih memakai telekung sembahyang.Hahahaha kami mahukan apa yang semua lelaki lelaki lain mahukan dari kamu semua jawab Maniam sambil menjelirkan lidahnya dengan buas.Kami mau tubuh gebu kamu semua, hahahahahahaha !!!!! gelak mereka bersama-sama.

Terkejut anak-anak gadis itu apabila mendengar kata-kata Maniam itu. Barulah mereka sedari yang lelaki-lelaki itu ingin merobek dara kesucian mereka. Dara yang mereka pelihara dengan baik selama ini akan diserahkan secara tidak rela kepada penjenayah-penjenayah ini. Tidak..! jangan apa-apakan kami sampuk Ayu.Kami akan beri semua wang dan barang kemas kami dan kami tak akan report polis..Ambillah semuanya asalkan jangan apa-apakan kami..Penjenayah 2 itu ketawa !! hahahahhaa Bukankah aku dah kata aku tak mahu wang, kami dah banyak wang, kami nak bogelkan dan rogol kamu semua !!! Aku mahu kamu semua telanjang bulat dan hisap batang konek kami semua. Ingat..!! sesiapa yang menjerit atau melawan akan aku potong kepala dia dengan pisau niee...!!!! Paham !!!! tengking Maniam.rakan-rakan Maniam semuanya sudah mengeletar-geletar dan naik batang konek mereka apabila melihat bakal mangsa mereka mengangguk kepala mereka tanda takut dan pasrah.

Bagusss.bagus..kalau kamu semua dengar kata dan memberikan kerjasama, kerja ini akan jadi lebih senang. Lagipun kamu semua sudah tidak ada pilihan...hahaaahaahahahah..Sekarang biar kita mulakan permainan ini..Kumar !! arah Maniam, macam biasa engkau rakam dulu semua, nanti giliran kau pulak okeh...Baik bos..jawab Kumar yang sudah masak dengan tugasnya sebagai jurukamera filem lucah arahan Maniam. Kamera itu telah banyak berjasa merakam gambar mangsa-mangsa rogol Maniam dan rakan-rakannya dan kamera itu jugalah yang menjadi simpanan Maniam bagi mengugut mangsa agar tidak melaporkan kepada polis...Kalau kamu semua report pada polis lepas ini..jawabnya lepas ini VCD ini akan aku sebarkan satu Malaysia dan jugak kepada mak bapak korang kat kampung dan rakan-rakan lelaki korang kat Universiti. Satu Malaysia akan kenal kamu semua sebagai pelakon filem blue yang hebat !!!! paham...!!! Aku tanya pahammm ke takkk !!! jerkah Maniam bengis.

Mereka semua berkata perlahan.paham..sambil mengalirkan airmata dan menganggukkan kepala tanda pasrah... Masa semakin hampir untuk Maniam menikmati tubuh Rahimah dan rakan-rakannya.Video Cam telah siap-sedia dipasang dan Maniam memberi arahan kepada rakan-rakannya agar mengawal keadaan dahulu sementara dia merasmikan mahkota suci gadis-gadis sunti itu.Rakan 2nya semua paham perangai Maniam yang sentiasa ingin meratah mangsanya terlebih dahulu sebelum memberikan kepada mereka.Kumar, Ali dan Agus kelihatan tidak sabar untuk melihat mangsa-mangsa mereka berbogel terutamanya Rahimah yang sungguh jelita dan alim itu.

Mangsa pertama ialah Ayu..Ayu telah diarah melucutkan semua pakaiannya. Ayu terketar-ketar membuka kancing baju kurungnya lalu menanggalkan baju kurungnya dan menampakkan coli putih membaluti teteknya. Kain kurung yang dipakainya pun dilucutkan meninggalkan kain dalam dan kain dalam itu juga dilurutkan sambil matanya menitiskan airmata kerana inilah kali pertama dia menunjukkan tubuhnya kepada org lelaki. Tanggal semuanya !!! tapi tudung kau jangan tanggalkan, aku nak tengok kau bogel dengan tudung kat kepala, arah Maniam.sambil menjilat-jilat bibirnya tanda rakus.Colinya pun ditanggalkan dan serentak dengan itu buah dada Ayu yang tajam dan menawan itu pun terjembul keluar dan spendernya juga dilurutkan menampakkan cebisan daging cipapnya yang merah dengan bulu-bulu hitam yang halus yang menaikkan nafsu mereka yang melihatnya. Ayu cuba menutup buah dada dan cipapnya dengan tangannya tetapi dimarahi oleh Maniam yang mengarahkan supaya jangan menutup alat sulitnya itu dengan tangan. Hendak tak hendak terpaksalah Ayu membiarkan tubuh bogelnya dilihat oleh semua yang berada disitu sambil gambar bogelnya itu dirakam secara dekat oleh Kumar. Gambar cipap Ayu telah dishot secara eklusif oleh Kumar dengan posisi yang sungguh menghairahkan.

Maniam terus merapati Ayu dan menbaringkannya dalam keadaan terlentang dan Ayu kini telah bersiap sedia untuk diperlakukan apa sahaja oleh Maniam. Tudung dikepalanya masih belum dibuka. Tudung itu sengaja tidak diberi buka oleh Maniam untuk menunjukkan kesucian gadis itu yang akan diperkosa. Maniam mengangkangkan Ayu lalu jari jemarinya mengorek cipap Ayu dengan buas membuatkan Ayu tersedu sedu dan merah mukanya menahan malu diperlakukan begitu. Maniam mengorek-gorek cipap Ayu sambil menepuk-nepuk punggung dan kemaluan Ayu membuatkan Ayu tercungap-cungap menahan keghairahan. Tidak cukup dengan itu dia juga menjilat dan menyedut cipap Ayu dan lidahnya memainkan biji kelentit Ayu sambil tangannya memainkan buah dada Ayu yang tajam dan mempesonakan itu. Gadis sunti itu benar-benar lemas diperlakukan secara buas oleh Maniam. Aktiviti mengorek cipap Ayu berlangsung selama 5 minit hingga Ayu sudah tidak tertahan lagi lalu dia dengan tidak rela telah mengeluarkan cairan air mazinya. Maniam hanya tersenyum puas apabila dapat merasakan cairan air panas dan melekit keluar dari cipap seorang gadis yang cantik dan alim itu sambil berkata...hahahahaha akhirnya kau tewas juga, dah aku agak kau tidak akan dapat bertahan lama punya..baik .. nanti aku akan gantikan jari aku ini dengan batang konek aku, sabar yea sayang..sambil mencium bibir Ayu dengan rakus dan menyedut lidah Ayu dengan puas. Airmata Ayu terus keluar dengan deras kerana dia tahu dia telah tewas..

Kali ini giliran Rohana pula menghiburkan Maniam. Rohana disuruh baring sambil mengangkat kainnya ke atas sehingga menampakkan seluar dalamnya !! Nampaknya nasib Rohana juga sama seperti Ayu. Dengan buas Maniam menyeluk ke dalam seluar dalam Rohana lalu mengorek-gorek cipapnya dengan buas. Arggg..uhhh uhhhhh jaangannn tolong laahhhh lepassskann aakuu uhhhhhh terketar-ketar Rohana mengerang kerana diperlakukan sedemikian rupa. Mereka yang melihat di situ hanya ketawa melihat Rohana mengigil-gigil dikorek cipapnya oleh Maniam. Sambil mengorek cipapnya, Maniam mencium rakus bibir Rohana yang mungil itu dengan rakus dan lahap. Rohana kelihatan tercungap-cungap dicium oleh lelaki India itu. Seterusnya adegan mengorek itu diserahkan secara bergilir-gilir kepada rakan-rakan Maniam yang lain sehingga Rohana akhirnya tengelam punca dan karam dikorek secara bergilir-gilir. Air mazinya akhirnya mencurah-curah keluar dicelahan jemari Agus menandakan berakhirnya maruah dan kesucian dirinya itu. Rohana hanya mampu menangis teresak-esak sementara penjenayah 2 itu ketawa puas.

Mastura pula kini menjadi sasaran Maniam. Menyedari dirinya akan diperlakukan sama seperti yang dilihat tadi, Mastura kelihatan amat panik dan mengundurkan dirinya kebelakang. Di kalangan mereka berempat, Mastura merupakan gadis yang kedua cantik dan manis dibelakang Rahimah. Mukanya sangat comel lebih-lebih lagi dengan lesung pipitnya itu menambahkan kejelitaannya sebagai gadis melayu. Maniam mengarahkan pistolnya kepada Mastura dan mengarahkannya datang kesisinya. Hendak tak hendak Mastura terpaksa akur dan datang kesisi Maniam perlahan-lahan. Mana kau nak lari huh !! kan aku dah kata jangan buat benda yang bukan-bukan !!! kata Maniam bengis. Maniam menyuruh Mastura membuka kancing seluar dan menghisap kemaluannya !!! Terkejut beruk mereka semua terutamanya Mastura. Dia tidak sangka yang dia akan dihina sedemikian rupa. Cepat !!! kau nak aku tembak kau ke !!! arah Maniam dengan keras sekali.. terketar-terketar dan teresak-esak Mastura membuka kancing seluar Maniam. Bukak spender ni dan hisap konek aku cepat !!! jerkah Maniam tidak sabar-sabar lagi..Mastura pun menarik seluar dalam Maniam dan terkeluarlah batang konek Maniam yang hitam dengan bulu yang lebat dan batang koneknya amat besar dan keras itu untuk tatapan semua.

Batang konek itulah yang telah banyak merobek kesucian gadis-gadis melayu dan yang akan merobek dara mereka semua..Mastura pun memegang batang konek Maniam dan menghisapnya dengan tidak rela. Amat jijik dan busuk sekali bau konek Maniam dan membuatkan Mastura seperti hendak muntah. Kalau kau muntah, aku akan pecahkan kepala kau paham..!!!! Mastura terpaksa menahan rasa hendak muntahnya kerana terlalu takut lalu terus mengolom-golom dan menghisap konek Maniam sambil gambar itu dirakam secara dekat oleh Kumar. Argggg sedapnya sayang, salam lagi, hisap telur aku nie, arah Maniam yang ketika itu merasakan kenikmatan yang tiada tolok bandingnya di dunia ini. Sambil itu juga posisi mereka telah berubah di mana mereka telah berbaring dengan Mastura masih mengolom konek Maniam sambil Maniam telah men
arik jubah labuh Mastura dan menjilat-jilat dan memainkan cipap Mastura. Maniam juga menepuk-nepup cipap tembam Mastura itu sambil memainkan biji kelentit Mastura yang merah dan panjang itu membuatkan Mastura mengeluh kesah dan hampir karam.

Teresak-esak Mastura bila Maniam menarik koneknya dari mulutnya. Serentak dengan itu Mastura pun dirangkul dan bibirnya dicium rakus oleh Maniam sambil tangan Maniam menyeluk ke dalam jubah Mastura dan meramas-ramas buah dadanya. Mastura tidak mampu melawan lagi dan hanya pasrah diperlakukan begitu. Tidak puas lagi kerana Mastura masih belum mengeluarkan air mazinya, Maniam telah mengarahkan Mastura menanggalkan semua pakaiannya. Mastura langsung tidak berani membantah kerana dia tau ianya hanya akan mengundang padah. Lalu dengan tidak rela jubah labuhnya itu dilucutkan satu persatu diikuti dengan pakaian dalamnya ! Kini Mastura telah telanjang bulat ! Sepasang buah dada yang bulat dan ranum kelihatan dengan jelas dan juga cipap Mastura yang dilitupi oleh bulu-bulu halus yang tersusun rapi. Mastura rupanya mempunyai cipap yang kemerahan dan basah yang membuatkan Maniam dan rakan-rakannya tidak pejam mata melihatnya.

Dalam keadaan meniarap, Maniam mengorek cipap Mastura dari belakang sehinggakan Mastura meraung-raung hilang akal. Muka Mastura kelihatan sungguh stim sekali dan nampaknya dia tidak mampu menyelamatkan maruah dirinya kerana ketika Maniam memicit-micit biji kelentitnya selama 5 minit, dia kelihatan kejang seluruh badan kerana cuba sedaya-upaya menahan air mazinya dari keluar namun gagal juga kerana air mazinya berhamburan keluar membasahi jari-jemari Maniam yang mengorek lubang cipapnya. Maniam merasa amat bangga dan puas dapat menewaskan Mastura. Maniam pun mengeluarkan jarinya dari lubang cipap Mastura dan menjilat air mazi di jarinya tanda puas. Maniam merangkul Mastura dan mencium bibirnya tanda puas. Mastura kelihatan menangis teresak-esak dan matanya begitu kuyu menahan malu dan geram. Rakan-rakan Maniam yang menyaksikan adegan live percuma itu ketawa terbahak-bahak melihat Mastura dan rakan-rakannya dicabuli satu persatu. Semua gadis sunti yang alim dan ayu ini terpaksa bergiliran dengan tidak rela memuaskan nafsu Maniam.

Masa yang ditunggu-tunggu telah tiba dan kini giliran Rahimah pula tiba. Mereka semua sudah tidak sabar untuk melihat cipap Rahimah yang pastinya lebih cantik daripada rakan-rakannya itu. Mereka juga ingin menyaksikan aksi sama ada Rahimah akan tewas atau tidak apabila diblowjob oleh Maniam kerana selama ini Rahimahlah gadis yang paling alim dan tidak pernah berkelakuan tidak senonoh. Rahimah memberanikan dirinya berkata...Kau boleh aniaya aku ! kau boleh memperlakukan aku apa sahaja ! tapi yang pasti kau tidak akan dapat merasai air mazi aku.biarlah aku mati sekalipun aku tidak akan menyerahkan air mazi aku kepada kau.binatang !!! kata Rahimah yang tidak dapat mengawal perasaannya lagi. Dia nekad tidak mahu pasrah kepada nafsu Maniam. Biarlah dia diperkosa tetapi dia tidak akan tunduk kepada penjenayah itu. Hahahahahaha ketawa Maniam, kau kata aku binatang yea..Aku nak tengok benarkah kau tak mahu keluarkan air mazi kau. Aku akan main secara binatang dengan kau sekarang memandangkan kau kata aku binatang.

Rahimah yang masih bertelekung sembahyang itu pun ditolak jatuh oleh Maniam. Rakan-rakan mereka yang lain merasa amat stim dan batang konek mereka naik menjunam kerana tidak sabar untuk melihat Rahimah yang ditunggu selama ini akan dibogelkan dan dirogol. Rahimah di arahkan menonggeng seperti binatang dan jubah yang dipakainya itu pun diselak Maniam hingga ke atas sehingga menampakkan seluar dalamnya yang berwarna putih itu. Seluar dalam itu juga dilucutkan maka tersembullah keluar cipap murni Rahimah yang begitu cantik dan menyelerakan semua orang seperti yang diharapkan. Kelihatan Maniam berbaring dibawah cipap Rahimah dan menghisap cipapnya itu. Rahimah mengeluh kesah.uhhhhh arggggggg uhhhhhhhhh ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Tolonglah jangannn buat macam nieee...kata Rahimah sambil menangis teresak-esak meminta simpati. Barulah Rahimah sedar yang rakan-rakannya tadi memang terpaksa mengeluarkan air mazi mereka kerana ia bagaikan mengelojak apabila kemaluan seorang wanita disentuh dan dirangsang oleh seorang lel
aki walaupun ia dilakukan secara tidak rela. Namun Maniam tidak mengendahkannya malah lebih kuat lagi dia menghisap dan memainkan biji kelentit Rahimah menyebabkan Rahimah meraung-raung dan merengek-rengek menangis apabila diblowjob oleh Maniam dan keadaannya itu menambahkan kestiman rakan-rakan Maniam yang melihatnya dan kelihatan mereka tidak dapat mengawal perasaan lalu menoceng kat situ juga.

Itulah kali pertama sepanjang hayatnya ada lelaki yang dapat melihat kemaluannya !!!! Sepanjang hidupnya belum pernah ada lelaki dapat melihat walaupun kakinya apatah lagi kemaluannya itu.Rahimah merasa amat malu sekali namun dia masih dapat menahan nafsunya dari mengeluarkan air mazinya itu. Itu sajalah caranya untuk dia tidak tewas 100 % kepada Maniam. Scruppp scrupppppppp terdengar bunyi cipap Rahimah disedut dan terdengar pekik lolong tangisan Rahimah meminta ihsan. Namun apakan daya tiada siapa yang mendengar dan berupaya menahan Maniam daripada menikmati tubuh gebu Rahimah itu. Memang telah ditakdirkan Rahimah akan dimiliki sepenuhnya oleh Maniam. Rahimah masih tidak melepaskan walau setitik pun air mazinya walaupun cipapnya disedut dan dikorek secara hebat oleh Maniam.

Melihatkan Rahimah masih kuat menahan geloranya, Maniam pun merobek dan menelanjangkan Rahimah yang berjubah itu dengan gelojoh. Kini Rahimah telah telanjang bulat. Dia tadinya berjubah labuh kini telah dibogelkan secara paksa oleh lelaki India ini. Buah dada dan cipap Rahimah dapat disaksikan secara terbuka oleh mereka semua. Ternyata tiada siapa yang dapat menandingi kecantikan tubuh gebu Rahimah dengan buah dada yang tajam dan cipapnya yang merah-merah basah dengan bulu-bulu halus yang tersusun rapi. Rahimah yang telanjang bulat itu telah diikat di atas katilnya dengan kedua-dua belah tangannya diikat disetiap penjuru katil. Kini dia terlentang bujur dan bersedia untuk diperlakukan sesuka hati oleh Maniam. Maniam pun membuka semua pakaiannya dan telanjang bulat dan bersedia untuk menodai Rahimah. Dimulakan dengan mencium bibir Rahimah dengan rakus sambil jari-jemarinya memicit-micit buah dada Rahimah. Kemudian Maniam mula menghisap puting buah dada Rahimah sambil tangan mengorek-gorek lubang cipap Rahimah. Rahimah nampaknya sudah mula kelemasan dan hampir karam. Matanya kelihatan kuyu dan dia mula merengek-rengek gelisah apabila Maniam menekan-nekan cipapnya dengan tangan sambil memicit-micit biji kelentitnya secara sesuka hati. Menjerit-jerit Rahimah diperlakukan begitu. Semua aksi hebat Rahimah ini dirakam secara dekat dan ekslusif oleh Kumar.

Kini Rahimah telah dikangkangkan dan Maniam pula mula memasukkan zakarnya yang keras dan besar itu ke dalam lubang cipap Rahimah. Henyakan-henyakan yang kuat dan deras itu telah berlangsung selama 10 minit dan telah berjaya merobek dara Rahimah sekaligus kelihatan darah keluar dari lubang cipapnya menandakan daranya berjaya dirobek. Maniam tidak puas lagi kerana kelihatan Rahimah masih belum mahu mengeluarkan air mazinya. Maniam pun masih menghenyak-henyak lubang cipap Rahimah sambil berkata...ahahhaha kali ini kau akan buntingkan anak aku. Air mazi kau akan bercampur dengan air mani aku dan kau akan mengandung !!! hahaahhaa rasakan. Rahimah masih mampu bertahan sambil berkata...akuuu takkan akannn lepaskan !!! arggg argg ooohhhh tidakkkk..hmmm arggg tersengut-sengut dia bercakap kerana lubang cipapnya sedang ditutuh hebat oleh batang konek Maniam.

Rahimah akhirnya tidak dapat menahan lagi apabila Maniam menghentakkan koneknya ke sisi cipapnya sambil sebelah kakinya di angkat dan dipusingkan. Rahimah benar-benar gagal menahan gejolak dan akhirnya dia pun menghamburkan air mazinya dan Maniam yang menyedari Rahimah telah kecundang itu telah melepaskan separuh air maninya ke dalam lubang cipap Rahimah dan selebihnya dia menyuakan koneknya ke bibir dan muka Rahimah dan melepaskan air maninya tanda kepuasan dan kemenangannya menodai Rahimah. Rahimah benar-benar sedih dan malu diperlakukan begitu. Matanya kelihatan kuyu dan kelihatan seluruh muka dan bibirnya dipenuhi oleh air mani Maniam yang putih melekit. Selepas itu tidak puas lagi dengan cipap Rahimah, Maniam telah merodok batang koneknya ke dalam mulut Rahimah dan Rahimah dipaksa mengolomnya. Setelah puas, baki air maninya telah dilepaskan ke dalam mulut Rahimah, Rahimah terpaksa dan dipaksa menelannya !!! Rahimah pun pitam selepas itu kerana terlalu penat dan lemas dikerjakan Maniam.

Maniam sungguh puas, sambil berkata..sayang rehat sebentar yea, pusingan kedua akan berlangsung nanti !!!! Rahimah pun dipeluk oleh Maniam yang telah karam dan keletihan akibat melunyaikan tubuh gebu Rahimah itu. Kini Maniam telah mengarahkan rakan-rakannya yang tidak sabar-sabar itu pula untuk memulakan adegan mereka pula setelah dia puas memperkosa Rahimah. Apa lagi apabila mendapat arahan sahaja, mereka terus menyerbu mangsa masing-masing. Pesta seks pun bermula di mana rakan-rakannya bergilir-gilir menikmati Ayu, Mastura dan Rohana. Maniam pula bertindak sebagai jurugambar merakam aksi-aksi rakan-rakannya. Kelihatan Agus membuat "doggy" stail terhadap Mastura dan Ayu pula sedang di fuck oleh Kumar dan Ali sedang memaksa Rohana menghisap koneknya. Mereka bergilir-gilir selama satu hari memperkosa gadis-gadis satu persatu dengan bermacam-macam aksi.

Jeritan suara keluh kesah 3 orang gadis yang malang ini memecah suasana. Jeritan diselangi suara rengekan dan tangisan berselang-seli sehari semalam sehinggalah mereka puas dan karam. Sementara itu, Rahimah pula diperkosa 5 kali pada hari itu oleh Maniam. Maniam tidak menyerahkan Rahimah kepada orang lain kerana baginya Rahimah itu adalah haknya secara mutlak dan tidak boleh dikongsi. Apabila selesai mereka pun beredar dari rumah itu meninggalkan gadis-gadis itu yang telah lesu dan tidak bermaya. Maniam telah mengugut mereka supaya tidak melaporkan kepada pihak polis mengenai kejadian itu dan mereka juga harus bersedia untuk difuck sekali lagi pada bila-bila masa sahaja jika tidak mahu gambar dan video mereka ini diedarkan kepada orang ramai.
76 ulasan:

cilakaknya paria...


kejamnya..
kenapa memperlekehkan orang islam ni X(


Syaitan ko...

Sesama Islam ko malukan....


keling bodo....


bangsat keling paria....aku akan siasat n aku akan arahkan budak2 aku nmpk india je trs belasah..


BABI keling sdap mu maen dakpe adik prempuan mu aku baham


cerita yang sangat menarik.


Moga kau bertaubat & menghapuskan cerita ini dari simpanan. Tpi klu ko x bertobat, aku doakan ko dilaknat oleh Allah & disiksa dengan seburuk2nya di akhirat kelak. Amin.


celaka punya india
kalau betul citer ni
aku akan bunuh sape2 yang buat nanya kat sedara seagama aku
aku bersumpah dengan nama Allah, aku takkan lepaskan org yang buat nanya kat sedara seagama aku!!!!


weh bodoh... aku tau ni bukan crita betul pun... tp kenapa ko sanggp masukkan agama islam dlm cerita sex ko ni hah?? klu aku tau ko sepa aku pukul ko smpai mati... -08


semoga orang yg bikin cerita nie diberi hidayah oleh Allah


pertama sekali, org yg percaya bahawa cerita ni benar2 berlaku adalah org bodoh takde akal. cerita ni nmpak sangat rekaan semata2, imaginasi seks budak darjah 6 kot, tapi feedback daripada sesetengah org yg cakap ''celaka keling', paria la aperla menampakkan melayu semakin bodoh n mudah ditipu. aku yakin cerita ni nukilan org melayu kita jugak, kenapa nak salahkan bangsa lain. salahkan la org yg menulis cerita bodoh ni. aku pelik, kenapa 4 org (kumar, maniam -india,agus - indon, dan ali-bangla) sume bangsa lain, tapi melayu takde?? nampak sgt la wei, jgn la org melayu nk perbodohkan org melayu, sbb tu la kita masih mundur!!!


org buat cite nie patut tobat krn mg hina islam


erm....btol gak ape ko kate tu we ak pn rse mcm tu gak asal melayu xde erk


entah nampak sgt menipu tpi weh ni mmg rekaan je we ko jgn la prcaye sgt we tpi knpe la melayu suke reka ceritu seks2 niey ye cbe reka cerita kartun kew hantu kew ok lgi la tu ni klo bdk bace ni mahu da bsr jdi progol errrr...bodoh la buat la citer lean adoiiiiiiiiiiii


ape yg korang ckp tu mmg btul..
aq rsa yg tulis citer ni msti sexmaniac nyerr..
besa nyer org giler sex jerr yg ade fantasy kaw2..
wt pnulis citer ni,cpat2 la ko tobat nasuha klu rsa ko tu org 'ISLAM'...


kita yang bodoh sbb masuk n cari cerita ni, saja dktkn diri dgn zina n cari murka Tuhan.. aku dah wt dosa ari ni... salah aku sndri...


kakaka...bodoh la korg nie...dh nama citer rekaan nk sensitif lebih plak...kalo camtu tu jgn la baca citer2 seks sini...bongok la korg sume...gi baca majalah2 bisnes ke apa ke yg mn korg rase berfaedah.


btoi2...........nie cuma rekaan semata2 la.....awt hmpa nie lmbap...aqu taw nie rekaan paria jew...


bajingan awak orang india,negara awak saya doakan agar terkena bencana sebagai imbalan yang telah awak lakukan kepada para gadis-gadis islam tersebut,dan bagi yang melakukannya tadi semoga mendapatkan imbalan di akhirat....


abilah ko buat cerita jangan hina agama orang lain la babi celaka ko kalau ini cita betul mampus ko babi lu apalah lu kita sati malaysia ma babi


di dunia hang lps tp d akirat hang ngn geng2 hang x kn tlps..hang tngk la apa nk jd kt hang....


asalamualaiku. . Aq bh c p0tz. . bagini bah dulu msa aq hdp baisap siabu aq, badada aq, merompak aq merogol ank org umur spulu thun lg aq rogol . Naa sakali aq mnggal d'siksa aq d'bkar aq, abis aq naa. Kaw tengok lh ba muka aq nie? Hitam suda mcm keling. . Sakali aq d'tnya ndk aq dpt mnjawap d'pukul lg aq sakit suda badan'qu ini. . Indak kamu percaya naa ksh percya lh bah. . Kepada kwn2x qu yg baisap siabu ne dn bedada ne mrompak merogol jgn lh kamu taobat supaya ada kwn qu jd hantu naa ok lh brad istidi kw . .


cial jew vvi keling 2.
ssh bgi rahimah menahan n menjaga kesuciannye,..
kau jantan vavi lau kau nk sgt pon benda 2 kau buat r gan bini kau ke, pelacur ke gro kew.. kau g sne r,..
x yah nk buat cam 2 at dorg..
n 1 g nk wat perangai vavi cial tu pon kau buat gan 1 bangse kau r..
x yah bangsa Islam nie..
bodh nye Jantan keling nie..


buaya drt t0l lh.nk buat 2 buat lh ngan buaya tine.ni nk buat ngan manusia.sen0k otok


.mu keling paria kalau kalu aq dngr cite lg psl rogol 0wng hok.aq ngan sex aq (pakida)pkt cri mu n aq sumbt kt mydin.biar sex bangla santap mung. Pham.celake i2 punye anjing .cm anjing i2 pnye b0nto+.


[URL=http://www.imagebam.com/image/b87693199588853][IMG]http://thumbnails39.imagebam.com/19959/b87693199588853.jpg[/IMG][/URL]


Memang sial orang yg buat creta ni!!!!....


Kakaka.. yang korang masuk cerita ni pesal? gi baca cerita ekonomi ke agama ke.. politik ke.. ni da baca nak marah pulak..


hahahx...cerita bodoh..nak buat cerita nak kaitkan agama pula..cerita ni jelas tipu ..buat ape cam bodoh nak salahkan bangsa lain ...n dah lah layar laman cerita sex ..ka sini nak cakap pasai tuhan pula ...marah ka org yg tulis cerita ..tak payah nak cakap sial pasai agama lagi...akal takde ke akhlak takde tak taw...


Pukima sial!


moge beliu dpt hidyah (yg bt citer ni)


Mcm sial jer ko nie


India paria bangsat..bdoh pnye hindu kafir lahknat..


bkan india je bodoh bgla pon bdoh ktiak hitam..ad hti rogol ank dara mlayu..


astaghfirullahhalazim...ape nk jadi la..kite pun salah jgak pegi bace cerite nie pe haa?!!!aq dh berdosa bace cerite2 mcm nie..memang sah la orang mereka cite nie,ku betu pun jadikn iktibar..tapi aq rase x betul pun...yang pasti zina 2 haram..sebagai perempuan kite kene jage maruah kite selagi belum ade ikatan perkahwinan yang sah..sekian.chauu


certa yg di reka ni...tpi nape wanita islam yg alim dan suci lak jdi peran utama.tobat la wei..puuiiiihhhh


Puki mia keling. Rogol la gadis keling sendiri dah lah pantat hitam nak kena rogol lagi kah? Sakai punya hindu masuk rumah mak hang buka sari dia dan rogol dia sampai mengandung...


Cerita ni yg paling aku suka. Cerita ni lah yg buat aku berair lama2 cket. Cerita paksa2 mmg best.


gadis bohsia pantat berair

http://www.facebook.com/puteriqalisha.dania?ref=tn_tnmn

sila lyri lmn fb sy atau call sy 0142246329


Good luck you all


I suka pantat melayu. Tadi dua orang mak cik melayu dok main dgn saya kat bilik hotel. Tanpa buka tudung. Fuhh best lah tubuh mereka


Pukimak punya paria keling. Pergi lah rogol perempuan India hitam legam. Bodoh punya keling. Busuk maniam, babi lah ko maniam. Aku jumpa ko, aku boh pistol dalam bontot ko, lepas tu letak kote anjing dalam mulut ko. Paria keling busuk hitam legam, africa papua.


Korang semua sembang lebeyy la nak pukul nak bunuh. Pergi buad la. Stakat jadi keyboard warrior buad pe. Puijhhhh


kenapa tak dilamyak lubang juburnya sekali,lubang jubur gadis alim ni mmang best klau dikerjakan.pasti meraung raung,aku pernah rogoldan tibai jubur ustazah yg jadi jiran aku ,lepas tu aku jilat lubang juburnya wooo bestnya.........


lepas baca ini carite konek aku tegang gila stim ooooo,teringin aku cari melayu alim untuk untuk ku kerjakan.aku tengok tv ada satu ustazah yg aku syok.kalau aku dpt....grrr kukerjakan tarak ampun.lepas tu aku bagi geng aku gangbang dia ckp2.kasi satu lubng dua btg hitam tarak sunat lg....


Ustazah ooouch.....ah..ah....aaahhh!!


wow.....best gila, TERPANNNCUUUTTTTT.......


mantoop.....6 bintang


RAHIMAHHHHH ...........OOOOHHHHHHHH JUBURRRRNYA......


pencinta xxx ustazah

patutnya dilanyak 3 hari 3 malam baru best.....tambah lagi 2 perogolnya i negro 1 benggali baru la citer ni jadi lagi sensasi...semua gadis alim tu kena 3 in 1 ooooooooooowwwww


klau btui cita tu,mmg aq jmpa aq tabuh..x pi klau x btui org hat tuliscita tu aq katok..


Bodoh prempuan tu pergi kasi dara ko kat kelin tu pahal
Baik kau mati allh akan pelihara kau


Kencing lebih


akhirnya rahimah terrrkencing-kencinggggg....


Nak kne fuck bnyk org


Xyah salahkn sape2,,, semuaaa same,,, yng bace nie pon dah dose, termasuk aq sekali,,,


tau xpe ha...ha...ha


Bodoh apak kauu hitam . Koleng bodoh negro sial


Nate keling gilo..bodo molek..sdap behe sex ustazah..aq katok blako mg keling anying..paria


itu ustazah punya barang banyak sedap kalu,hari hari saya mau rasa ustazah melayu punya barang....kalau satu hari tarak dapat kalu saya rasa ketagih.saya punya target sekarang itu ustazah semanis kurma.....


ustazah semanis kulma ooooo gua pun manyak gelam sama itu palempuan.apa kata kita join kongkek sama itu ustazah ramai2...kasi kenduli sama dia dgn mcm2 style,wa mesti lanyak dia taik punya lubang kasi itu lubang byk besar...nanti dia belak byk sinang.cheeeers


lancaula lu pundek citttt


Tk payah dok brangang angang la


kalau dpt kongkek ustazah tu,kasi record pas tu buat dvdnya...kalau jual pasti terlajakkkk larissss.kebaboom


aiyaa kawan,bukan 1 olang ustazah aja ada lamai lg ooo.lu olang tgk dkt itu utube ala mcm2 ustazah muda2 cantik2 manis2 ada ustazah asni,sharifah khasif,nik salida,norhafijah,adibah,heliza...lepas kita lapat kongkek itu ustajah semanis kulma kita aim sama ini ustazah wa gelenti dia olang punya balang manyak baik punya dia punya taik lbg pun myk ketat oooo masih dara lg


Apw la nk jady..


Ape masalah org hindu nie smpai nk rogol anak dara melayu.. Pompuan india tkde ke..


bodo sape yg buat citernyh..


cite mengarut tapi best....


Sabo bro..klau ustazah tu yg nk kte x blh nk halang kn,klau ko,ko tuck x ustazah tu..


Ni no fon aq 0126865420 klau sdih cll lh k


Org kafir mmg mimpi tinggi, tp kotay alahai, hotdog kantin lg gemuk :-D


cerita ni hanya rekaan dan imaginasi si penulis. apa yg kau org marah sgt? pena dia, dia ada hak nak tulis apa saja. sebab dia belum dpt hidayah la dia tulis cerita mcm ni. dan dia pun dah letakkan dekat website yg betol. yg korang semua ni? rs macam korang dh bertaubat ke? apa yg korang buat kat website lucah ni? cari tafsir al-qur'an ke apa??? fikir balik sapa yg bodoh sape yg bangang :-)


Ko lg bodoh sebab baca hahahaha


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.