Buaya Darat

Bapa Mertuaku 1

Johar sudah dua hari berangkat ke luar negeri untuk suatu urusan tugas dengan majikannya. Tinggallah isterinya Milah dengan bapa mertuanya, Pak Mat. Sebelum pergi, sehari sebelumnya Johar bercuti sehari untuk memenuhi keperluan kejantanannya dan permintaan kebetinaan isterinya Milah. Sehari, dari siang bawa ke malam, hampir sepuluh round Johar dan Milah bergelumang dan dipukul gelombang. Maklumlah, pengantin baru tiga bulan bersama. Baru mengenal nikmat bahagia.

Ketiadaan Johar mendatangkan kesedihan kepada Milah kerana rindudan berahinya kepada suaminya walaupun dua hari lagi suaminya akan kembali. Pada masa yang sama ketiadaan Johar juga meresahkan Milah kerana memikirkan tabiat bapa mertuanya, Pak Mat. Sudah dua hari Johar di luar negeri, Pak Mat sudah mula menunjukkan belangnya semula. Dari kata-kata kepada perbuatan. Tinggal melaksana untuk mencapai matlamatmya sahaja, hanya masa yang akan menentukan. Sebenarnya ini bukan pengalaman pertama Milah. Bahkan sebelum ini bapa mertuanya pernah berlaku curang kepada anak lelakinya sendiri dengan berlakusumbang dengan menantunya sendiri.

Sudah dua kali Milah mengalaminya. Dan kali ini, sewaktu ketiadaan Johar, Pak Mat, bapa mertuanya,pastiakan merasa bebas untuk meminta ulangan ke tiga kalinya. Sudah tiga tahun Pak Mat menduda semenjak kematian isterinya, kini nafsu jantannya tidak terbendungkan lagi. Pernah Milah dan Johar cadangkan Pak Mat berkahwin lagi tetapi Pak Mat punya agenda lain. Menantu cantik seksi yang dibawa kerumah oleh anak lelakinya, akan menjadi penawar rindu dendam dan berahinya pada wanita.

Malam kedua ketiadaan Johar, kebetulan hujan turun dengan lebatnya pada pukul lapan. Sampai jam sembilan lebih, hujan masih tidak berhenti. Milah rasa kesejukan. Kedinginan ditambahkan dengan kekosongan badannya tanpa suaminya membuatkan Milah rasa tak karuan dibuatnya. Berahinya benar-benar memuncak. Tapi apakan daya Johar jauh di mata. Tanpa disangka, apa yang ditakutinya berlaku juga. Jam sepuluh,daun pintu biliknya dikuak dari luar. Bila Milah memandang ke pintu dari kamarnya yang suram cahaya, dia lihat Pak Mat tercegat dengan hanya berkain pelikat sahaja menayangkan badannya yang gempal itu. Cepat-cepat Milah membetulkan kain batik yang dipakainya yang tersingkap kelutut. Dan Milah duduk bersandar ke kepala katil membetulkan rambutnya pula.

"Milah, belum tidur lagi nak?" Pak Mat masuk mendekati katil pembaringan menantunya itu tanpa diundang. Pintu kamar dibiarkan terbuka. "Pak nak apa pak?" Milah resah. Air mukanya tampak benar resah."Bapak susah nak lena le Milah... bapak rasa sakit badan sebab sejuk... boleh kita berbual?" Pak Mat terus mendudukkan pinggulnya di kaki katil sambil memandang ke arah susu anak menantunya yang hanya dibungkus kemeja-T yang nipis. "Milah dah ngantuk Pak...""Bapak bukan apa... nak borak aje...nak mintak urutkan belakang bapak sedikit... kalau Milah tak keberatan.

Kalau Johar ada,tentu bapak dah mintak dia urutkan..." Pak Mat tersenyum gatal. Milah termangu. Nak dihalau, bapak mertuanya. Nak dilayan, bapak mertua juga. Nak tak nak, Milah bangun juga mencapai minyak baby oil di meja solek. Pak Mat gembira. Melonjak rasa seronok di hatinya sehinggakan terus meniarap di katil setelah sempat melonggarkan simpulan kain pelikatnya tanpa pengetahuan Milah. Perlahan-lahan Milah menuangkan minyak di belakang badan bapak mertuanya lalu mulai mengurut dari sisi. Pak Mat geram. Terus mengeras di bawah. Rasa tak sabar di hatinya hendak terus menelentang menunjukkan kehidupan yang baru di bawah perutnya. Biar Milah tampak tiang khemah yang terpacak setinggi tujuh inci dalam kain pelikatnya.

Tak sampai lima minit, Pak Mat minta diurutkan betis dan pehanya. Kononnya lenguh juga. Pak Mat terus singkap hingga sedikit sahaja lagi hendak mendedahkan pinggulnya. Pak Mat dah siap-siap tak pakai seluar dalam. Milah tuang minyak urut lagi. Dan urut dari betis naik ke peha. Danbaru lima minit di situ, sesuai dengan melimpahnya air jernih berahi Pak Mat yang dah membocor macam paip yang bocor, Pak Mat terus mengiring.

"Anginnya dah lari ke peha depan le, Milah..." kata Pak Mat berpura-pura walhal Milah dah dapat agak yang selepas ini dia pastikan nampak khemah kanopi setinggi tujuh inci menjulang ke langit. Pak Mat terus menelentang.Tiang khemah sudah berdiri tujuh inci. Dan puncak kainnya dah basah lenjun. Milah tuang minyak ke peha."Atas lagi..." kata Pak Mat. Milah tuang ke atas lagi dan mulai mengurut."Atas lagi..." kata Pak Mat dan terus menarik lagi sedikit kainnya sehinggakan kalau Milah meletakkan kepalanya di paras peha Pak Mat, pastitampak tiang khemah tujuh incinya yang sudah keras menjulang.

"Bukan situ, kat ari-ari lak perginya..." Pak Mat bawa tangan Milahkeperutnya dan terus ke ari-ari, rapat ke pangkal tiangnya."Buang kain sekali le senang ya nak?" Pak Mat tak minta persetujuan langsung dan terus menjungkit membuang kain pelikatnya ke lantai. Tampaklah Milah ke tiang tujuh incinya dan seluruh isi tubuhnya yang gendut itu.Milah tak kuasa nak tutup mata atau pandang ke lain lagi. Dia dah pernah nampak. Dia malas nak tengok lagi. Tapi kali ini, dia dah lali dan sudah pun nampak lagi. Milah urutkan tangan ke ari-ari membawa ke tiang Pak Mat."Milah marah ke?" Tanya Pak Mat."Tak, pak..." Milah terus mengurut ari-ari bapak mertuanya.

Bulu kemaluannya sudah habis dicukur."Kat situ pun lenguh juga la Milah...""Kat mana?""Sini..." Pak Mat letak tangan Milah ke pangkal tiangnya yang gemuk itu. Milah genggam perlahan."Tak mahu la pak..." Milah tidak menggenggam kuat dan tidak pulame lepaskan tangannya kerana fikirnya kalau dilepaskan pun, bapak mertuanya pasti memaksa. "Tolonglah bapak Milah..." Pak Mat urut pinggan anak menantunya itu. Milah tak kuasa menepis. "Bapak nak apa sebenarnya..." Milah tenung mata bapa mertuanya yang tersengih macam kerang busuk. "Bapak sunyi le Milah... lagi pun malam ni sejuk..." Pak Mat makin berani menyelinapkan jarinya ke dalam kemeja-t menantunya dan meraba lembut pinggang menantunya yang ramping itu. Hangat terasa kulit Milah.

Itu menambahkan gelora nafsu berahinya."Janganlah pak..." Milah melarang bila Pak Mat mulai merayapkan jarinya hampir rapat ke kaki bukit mudanya yang membengkak. "Apa Milah nak malukan? Bapak pun tak pakai, apa salahnya Milah pun tak pakai... bukak la..." Pak Mat memujuk. "Bapak nak urut ke nak apa ni..." Milah macam marah sedikit."Bukalah Milah... kesian le bapak telanjang seorang... malu bapak... Milah pun bukakla sekali... bukak semua ya nak?" Pak Mat terus menyemburkan ayat beracunnya. "Jangan la pak... biar Milah pakai tangan saja ya pak?" Milah mula berterus terang. Dan Milah mulai menggenggamkan jarinya erat pada batang pelir mertuanya itu. Perlahan-lahan dia mengurutnya dari pangkal dilurutkan ke hujung kepalanya.

Pak Mat tersenyum. Tapi tangannya masih belum dilepaskan dari pinggang menantunya. Sambil dia menikmati perbuatan tangan Milah, sambil dia cuba membangkitkan rangsangan pada Milah. "Pak, jangan pak..." rayu Milah lagi bila Pak Mat mulai sampai semula kebukit mudanya yang sedang subur. Tapi permintaan itu tak dipenuhinya. Telunjuk dan jari hantunya mulai melangkah perlahan mendaki dari kaki bukit. Milah menahan rasa geram. Dan kerana geram, dia genggam batang Pak Mat dengan kuat dengan cara yang menyakitkan. "Kuat lagi nak... kuat lagi... begitu... em, sedap..." sebaliknya itu yang diperkatakan oleh Pak Mat kepada Milah sedangkan jarinya sudah sampai kepuncaknya dan sedang mengulit manja penuh mesra putting buah dada anak menantunya itu.

"Tak best la... lenguh tangan bapak macam ni... bukak terus yasayang?" Tiba-tiba Pak Mat gunakan dua tangannya mengangkat baju kemeja-t nipis itu sehingga mendedahkan kedua-dua buah dada yang subur milik Milah. "Pak!" Milah berkeras tapi tangan Pak Mat lagi cekap. Genggaman tangannya terlepas dari batang Pak Mat bila baju itu mulai dicabut keluar dari kepalanya. "Pak... jangan le buat Milah macam ni... Milah kan menantu bapak?" Milah merayu dengan nada yang lemah lembut tapi rayuan itu dipandang sini soleh Pak Mat. Sebaliknya dia terus menarik tangan Milah supaya terus mengulangi lancapannya manakala Pak Mat sudah merangkul rusuk anak menantunya itu sambil merapatkan mukanya yang disembamkan ke buah dada anak menantunya yang bukan sahaja subur, bengkak, tegang, pejal, menggiurkan tapi berkulit putih bersih dan gebu sehinggakan kalau di buah dadanya Milah sahaja sudah menerbitkan rasa berahi yang amat-amat.

"Pak... Milah tak suka..." Milah berkeras sambil melepaskan pegangannya kebatang pelir Pak Mat. Perbuatan itu membuatkan nafsu Pak Mat kian menyirap. Dengan sekali tolakan, Milah terdampar terlentang dan dengan sepantas kilas Pak Mat merangkak naik ke atas tubuh anak menantunya yang hanya tinggal kain batik sahaja, itupun sudah tersingkap hingga ke peha gebunya yang mengghairah dan mengundang. Peha Milah rapat. Batang Pak Mat mencari laluan sambil dia terus menikmati hidangan lauk nasi lemak kelas hotel lima bintang di atas dada anak menantunya itu. "Belum pernah bapak tengok buah kepunyaan kau ni sebelum ni, Milah.

Walaupun terletak berbaring begini... masih tegak melonjak... emmm...emmm" buas sekali geloranya menikmati buah dada Milah yang secara biologinya sudah terrangsang hinggakan puncaknya mulai menegang dan keras. "Bapak... jangan pak..." Milah masih lagi merayu sewaktu merasakan pehanya mulai dikuak dengan ganas oleh kaki Pak Mat. Sedikit demi sedikit dia kian terkangkang luas memberikan kemudahan untuk Pak Mat mencelapak ditengah.Dan kemudian kakinya mulai terangkat ke atas bila Pak Mat meletakkan peha Milah ke atas pehanya. "Bestnya Milah..." kata Pak Mat melepaskan ikatan kain batik Milah yang dilepaskan melalui kepala. Batang pelir sudah terpacu keras kepalanya dipintu masuk.

Tinggal nak masuk aje."Pak... jangan pak... Milah tak sanggup nak buat lagi..." rayu Milah tetkala merasakan jari jemari nakal Pak Mat mulai mencemar kelopak bunga farajnya. Sentuhan jari itu dibiji kelentitnya membuatkan Milah tak dapat menahan kegelian bila ianya menggentel biji kelentitnya yang memang sedia tersembul dan tak pernah dikhitankan sejak kecil dahulu. "Kenapa Milah? Milah tak suka dengan bapak? Bukankah kita pernah buat dulu?" Pak Mat beralih kepada mengusap lembut alur faraj Milah yang secara kimianya merangsang rembesan zat lendir pelincir yang memberikan laluan mudah untuk apa sahaja objek kasar untuk membenam dalam liang itu."Milah takut pak... lagipun, Milah ni anak menantu bapak... Milahkan isteri Johar anak bapak?"

Milah rasa hendak menangis tetapi kenikmatan yang mulai dirasakan dari mainan jari Pak Mat di bawahnya membuatkan dia berada dalam kedudukan yang serba salah, takut dan keliru."Milah tak suka barang bapak? Bapak punyakan lebih panjang dariJohar?Dulu Milah kan pernah kata Milah tak pernah rasa yang sebesar dan sepanjang ini...?" Pak Mat menjilat-jilat putting buah dada Milah sesambilmemujuk, dansesambil menggesel biji kelentit Milah lagi."Itu lain pak... itu Milah tak dapat mengawal diri... siapa sahajaakanberkata yang bukan-bukan dalam keadaan itu, Pak..." Milah mengingatsemulakata-kata berahi lucah yang pernah diperkatakannya dahulu sewaktu keterlanjuran yang kedua bersama bapak mertuanya, yang terjadi ketika dia sedang menikmati unjuran keluar masuk yang padat dan ketat dari batang pelir Pak Mat.

Pak Mat tersenyum. Dia merancang sesuatu."Baiklah Milah... bapak tak mahu paksa... tapi izinkanlah bapak sekadarme rendamkannya sekali sahaja..."Milah terdiam. "Bapak janji... kalau dah masuk semua nanti, bapak akan cabut balikdantakkan pancut dalam pun... lepas cabut, nanti Milah boleh lancapkan saja, ya sayang?" Pak Mat meracun. Milah terdiam. "Boleh Milah?" kata Pak Mat sambil mulai mengasakkan kepala pelirnya kebibir faraj Milah, cuba melepaskan bengkakan kepala pelirnya melalui pintu masuk yang ketat itu."Boleh ke Milah?" Sedikit demi sedikit Pak Mat mengasak.

Kepala pelir mulai terlepas. Hampir melepasi garisan takuk. Milah memejamkan matanya. Pak Mat tahu Milah membenarkannya walaupun tanpa rela."Sedikit lagi sayang..." kata Pak Mat, sedangkan lima inci lebih lagi masih perlu diganyang ke dalam daerah yang sedang tandus itu. Seinci demi seinci menguak. Milah membetulkan kuakan pehanya supaya memberi laluan yang lebih menyenangkan Pak Mat. Itu petanda baik. Pak Mat berjaya melepasi garisan lima inci.

Milah merasakan ruang dalamannya mulai penuh dimasukki barang PakMat. "Sedikit lagi..." dan dengan sekali santakan, seluruh tujuh inci terbenam dalam memenuhi daerah tandus Milah. Milah tersentak. Dadanya menggeliat. Tersantak hingga ke batu meriannya. Dia rasa sedikit senak. Tapi rasa itu hilang berubah menjadi nyaman. Kemudian perlahan-lahan dia membuka matanya sambil mengetap bibirnya kerana malu."Pak... apa yang telah bapak lakukan, pak..."

Milah timbul rasa serba salahagaknya? Atau sebenarnya sedang mencari alasan untuk menyalahkan Pak Mat sambil cuba memujuk hatinya untuk mengenepikan rasa yang sedang dirasakan olehnya ketika itu."Milah tak suka juga nak?" Pak Mat tahu Milah hanya memberikan alasan. Pak Mat tahu Milah hendak ianya terus dilakukan. Sifat perempuan, pada mulanya pasti melarang tapi bila sudah mengena, pasti tak boleh dilarang. "Kita ni anak menantu dengan bapak mertua, pak... tak patut melakukan semua ini..." kata Milah, berubah rentak. "Baiklah... bapak dah rendam. Bapak cabut seperti mana bapak janji ya sayang?" Pak Mat cuba berganjak untuk menarik semula batang pelirnya tetapi dia mulai merasa faraj Milah seakan mengemut-ngemut batang pelirnya dengan rakus, dengan maksud tidak mahu batang itu dicabut keluar pada waktu itu.

Oleh kerana itu, Pak Mat pula kembang-kembangkan kelopak cendawannya supaya batangnya terasa membengkak-bengkak dalam faraj Milah. Perbuatan itu membuatkan faraj Milah kian bertambah kuat kuncupannya. Dan kemutan itu semakin kerap dan berulang laju. Pak Mat lihat anak menantunya sudah memejamkan matanya kembali. Nafasnya seakan cemas. Tapi orang berpengalaman macam Pak Mat membuatkan dia lebih dewasa untuk menangani situasi itu lalud igentelnya biji kelentit Milah dengan laju dalam keadaan batangnya masih terendam kuat dan padat dalam faraj yang kian rakus kemutannya itu.

Tak semena-mena kemudian Milah melonjak sedikit. Nafasnya terhenti helaannya. Kemutnya menyepit. Pak Mat rasa basah di dalam. Milah mengetap bibirnya. Dahinya berkerut merasakan kemuncak berahi yang amat lazat. Lama...hampir tiga empat minit, mencecah lima minit.Dan sudahnya, gelinjatnya tenang semula. Dadanya mulai berombak semula. Nafasnya terhela lesu. Dan bibirnya tak diketap lagi tapi seakan mahu membicarakan sesuatu.

Farajnya berdenyut perlahan dan basah. Perlahan-lahan Milah membuka kelopak matanya dengan perasaan malu."Dapat?" Tanya Pak Mat. Milah tidak menjawab. Kakinya terdampar luas menguak selepas tadinyase waktu mencapai tahap berahi, ianya terkancing rapat."Bapak memang sengaja..." Milah memukul dada bapak mertuanya dengan perlahan, masih menyalahkan bapak mertuanya itu sedangkan sepatutnya dia boleh menghindarkan sahaja pencerobohan yang mengasyikkannya itu tadi.

"Bapak kasihanmu Milah..." kata Pak Mat menyindir. Walhal dia sendiri memang gian nak berjunub."Tapi Milah anak menantu bapak... Milah sudah macam anak bapak..."Milah terasa ingin menangis. Sesudah mengecapi klimaks betinanya yang pertama tadi, tetiba dia merasa menyesal dan teringatkan suaminya. Buat kali ketiganya dia sudah tidak jujur. Dan pada waktu itu, dia masih terus pula membiarkan batang pelir bapak mertuanya terus terendam dalam farajnya yang baru sahaja memberikan kelegaan bathin kepadanya.

Tiba-tiba Pak Mat dakap Milah erat dan dalam keadaan batangnya masih terbenam rapat dalam faraj menantunya, dia berpaling posisi dengan susahpayah sehinggakan akhirnya, kini Pak Mat pula berada terlentang dibawah dan Milah duduk di atas. Milah menolak tubuhnya duduk memandang bapak mertuanya. Posisi itu membuatkan batang pelir Pak Mat makin terasa menyucuk dan menyenak didalam farajnya sehingga menganjak pintu rahimnya yang berbonggol pejal.Dia rasa begitu malu sekali ketika itu kerana bapa mertuanya dapat melihat buah dadanya yang subur gebu, perutnya yang slim, pinggangnya yang ramping, dan semak halus di bawah perutnya yang kini menelan sepenuhnya tongkol keras batang pelir bapak mertuanya.

"Kalau Milah tak suka, terserah Milah... bapak hanya kasihankan Milah... dan bapak baru sahaja menunaikan hajat gelora di hati Milah sebentar tadi... bapak tak kisah kalau tak mendapat apa-apa keuntungan... kalau Milah tak suka, bapak pun tak dapat hendak menghalang ketika ini sebab bapak sudah berada dibawah..." Pak Mat menguji sambil mendepangkan tangannya dan meluruskan kakinyas ambil merenung tepat ke mata ayu menantunya itu. Dan Milah sudah terkena. Terjebak dengan perasaannya sendiri ketika ini. Dia tak dapat hendak menyalahkan bapak mertuanya lagi selepas ini.

Keputusanberada di tangannya sama ada akan terus di situ atau mengundurkan diri.Pak Mat terus meneran mengembangkan kelopak cendawannya supaya meregang memadatkan ruang dalaman faraj menantunya supaya menantunya terus merasakan tekanan yang memberangsangkan."Bapak menyiksa bathin Milah..." jumpa juga dengan alasannya. "Kenapa pulak?" "Bapak sudah memulakan semua ini..." Milah teragak-agak tetapi merasakan kata-katanya itu betul. "Jadi?" Tanya Pak Mat yang sememangnya bijak dan berpengalaman itu. "Bapak memang sengaja mahu menguji Milah..." Milah terus mengasak Pak Mat dengan kata-kata perangkapnya setelah dia merasakan dirinya memang sudah terperangkap.

"Bapak tidak mengujimu, Milah... kalau Milah mahu, bapak sedia membantu...bapak ini seperti bapak-bapak yang lain atau bapak mertua yang lain, hanyalah menumpang senang di atas kebahagiaan anak menantu..." Pak Mat menggaru hidung yang tak gatal sambil sempat merenung gayutan buah dadaMilah yang masih mantap dan memberangsangkan. "Maksud bapak?" Milah geram. Bercampur marah. Dalam hatinya yang keliru ketika itu, berharap kalau dia terus diperlakukan secara paksa supaya dia dapat terus menyalahkan bapak mertuanya sedangkan dia menikmati bonus dari paksaan yang melazatkan itu tetapi perangkap bapak mertuanya ketika itu sungguh licik. Sudahnya Milah mengalah. Perlahan-lahan dia mengangkat pinggulnya melepaskan batang pelir yang ditelan oleh farajnya. Kelihatan licin kulit batang pelir itu diselaputi benih Milah tadi. Keruh dan lendir. Zat yang menikmatkan...Bersambung
1 ulasan:

mertua..macam apa nih..hahahahahaha..


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.