Buaya Darat

Hadiah Perkahwinananku

Aku nak citerkan kat korang fasal pengalaman aku kena rogol dengan kawan kawan suami aku. Aku nie baru kawin, tapi takda anak masa tu, ntah camana masa hari ulangtahun perkawinan aku yg pertama kami diraikan dalam satu majlis sederhana oleh kawan pejabat suami aku. Kawan suami aku pulak ada yang bujang dan ada yang dah kawin.

Aku nie pulak dikategori dalam wanita yang ada rupa dan bodylah. Walau tak secantik ratu dunia tapi kalau lelaki tengok mesti menoleh 2 kali, bukan perasan tapi kenyataan kerana aku selalu mendapat pujian dari kawan-kawan suami aku sebab itu aku tahu malah ada yang berani ajak bergurau cara lucah dengan aku. Tambah lagi kami laki bini open minded dan taklah terlalu kolot sangat. Setakat nak ucap konek dan nonok tu biasalah terpacul dari mulut aku, tapi aku ni setakat berani cakap je, kalau ada yang cuba-cuba nak peluk aku atau ambil kesempatan aku melawan juga.

Bagi aku, nonok aku tu hanya untuk lelaki bernama suami, so malam tu aku pakai baju seksi sikitlah...dengan tali halus dan leher lebar menampakkan pangkal tetek aku yang gebu dan padat ni. Skirt pendek sampai pangkal peha...warna hitam lagi..lepas tu aku biarkan rambut aku yang paras bahu ni mengerbang..dengan make up yang simple nampaklah keayuan semulajadi aku. Walaupun dah bersuami, tapi disebabkan kami jarang dapat bersama kerana suami selalu keluar negara kerana tugasnya jadi kira bontot dan tetek aku nie taklah jatuh sangat sebab tak selalu ditenyeh laki tapi aku tetap bahagia dengannya.

Jadi sampai saja kami kerumah kawan yang organise majlis tu, aku bersalam dengan kawan2 suami tapi aku heran sikit sebab tiada wanita lain selain aku. Bila aku tanya mereka kata isetri masing-masing tak free, kena jaga anak demamlah, ada yang kata gf takdalah, so aku tak kisahlah memandangkan majlis ni aku hadiri bersama suami. So acara makan dan potong kek pun bermula, aku tak sangka mereka hidangkan minuman keras. Untuk pengetahuan suami aku ni muallaf, india masuk islam dan most of his friend indialah...tapi aku tak kisah...cinta punya fasal.

So malam tu laki aku pun mabuk jugalah termasuk juga aku..kononnya tak mahu minum tapi setelah dipaksa kawan2 suami dan demi menjaga hati mereka dan suami Ă„nanti dikata aku tak sporting pula. So aku pun minumlah benda tu...aku ingat cognac ke...ntah apalah aku tak tahu..yang aku tahu banyak botol minuman keras kat atas meja tu...kawan laki aku tu adalah dalam 7-8 org.

Lebih kurang pukul 11 malam aku rasa aku dah mula mabuk sebab rasa pening semacam dan aku rasa nak gelak aje...aku minum tak banyak,rasanya 2 gelas je kott tapi disebabkan tak biasa minum jadi cepatlah aku ni mabuk, manakala laki aku pula aku tengok dah terlentok kat kerusi sambil tengok cerita apa ntah video blue kalau tak silap so salah sorang kawan laki aku tu. Nathan kalau tak silap aku, tanya aku nak baring ke? aku kata takpa, biar aku duduk sebelah laki aku..so aku pun duduk..

Ntah macamana aku hampir terjatuh betul-betul depan nathan, secara spontan Nathan menarik tangan aku langsung tertarik tali baju aku yg halus tu..dahlah putus tali baju tu sebelah, so terlondehlah sikit dan menampakkan terus tetek aku yg sebelah tu...Agaknya si Nathan tu stim tengok tetek aku, maklumlah aku rasa malam tu semua orang mabuk, so aku kata takapalah sambil menarik baju tu untuk cover tetek aku yg terdedah tapi si nathan insist nak tolong aku...aku rasa dia sengaja ambil kesempatan utk memeluk aku, so aku tepis tangannya sayangnya dia makin berahi pula bila aku melawan, dimasa yg sama kawan2nya yang lain tergelak melihat kelakuannya dan menggalakkan nathan supaya memeluk aku sekali lagi, aku minta pertolongan dari suami tapi dia dah terlalu mabuk, malah dah tertidur pun dikerusi tu.

Aku tahu dia minum dari awal majlis tadi lebih kurang pukul 7 malam, dia minum tak henti-henti, agaknya dia lepas gian kott sebab sejak kawin dia tak minum lagi arak. Bila tiada jawapan dari suami, aku bergegas lari dan cuba masuk kebilik tapi kawan2nya yg lain mengepung aku keliling, aku menjerit tapi siapalah nak dengar sebab suara radio membatasi jeritan aku...dalam hati aku dapat rasa sesuatu yang buruk pasti berlaku...lalu aku merayu kepada mereka supaya jangan mengapakan aku dan mengingatkan mereka bahawa suami ku adalah kawan mereka tapi dek kerana terlalu mabuk mereka tidak mengendahkan rayuan aku.

Nathan terus memeluk aku dari belakang manakala 2-3 org kawannya yg lain menangkap kaki dan memegang tangan aku...lalu mereka beringkan aku kat lantai yg berkapet tebal tu...sakit juga kepala aku terhentak kat lantai...mereka terus memegang tangan aku kiri dan kanan serta kedua kaki aku. Mereka kangkangkan kaki aku...Nathan pula terus bertindak ganas dan menyentap pakaian aku..hingga koyak rabak, aku menjerit tapi seorang dari mereka terus menekup mulut aku dengan tuala...aku jadi makin sesak nafas...dan aku dpt rasakan seluar dalam aku dibuka orang...aku rasa ada tangan2 kasar mula meraba dan meramas tubuh badan aku, tetek aku menjadi sasaran mereka...aku meronta tapi tidak berdaya sebab 4 orang dari mereka memegangaku.

Kemudian aku dengar mereka bersorak menmanggil nathan..nathan..nathan...ku lihat Nathan mula terseyum sambil memandang tubuh aku yg terlantar berbogel tanpa seurat benangpun. Dalam hati aku tahu apa yang mereka akan buat....aku masih cuba meronta dan menjerit sayangnya mulut aku tersumbat kain dan anggota badan aku dipegang kejab oleh mereka, seketika kemudian aku rasa nonok aku panas dan basah...aku cuba bangun dan aku dapat lihat Nathan sedang menjilat nonok aku dengan rakus.

Manakala kawannya yang 2 lagi sedang membuka pakaian mereka masing-masing menampakkan batang konek mereka yang semuanya sedang tegang dan kerasss...aku makin takut. aku menangis tapi tangisan aku sedikitpun tidak mereka hiraukan malah mereka terus mengusap konek masing-masing supaya ketegangannya berterusan, kemudian aku dapat rasakan Nathan telah memasukkan batang koneknya kedalam nonok aku...aku rasa sakit sangat kerana dia merodok dengan rakus sekali. Tersentak aku dibuatnya kerana koneknya agak besar dan panjang berbanding dengan suami aku...Nathan tak henti2 memuji nonok aku ketat dan sedap serta sebagainya.

Kawan2nya yg lain tak sabar nak menjolok sama...ada yg terus menghisap dan menggentel tetek aku...tubuh badan aku digomol mereka bergilir-gilir...dalam masa yang sama Nathan terus menerus menusukkan batang koneknya kedalam nonok aku selaju dan sekuat hatinya...berdecap-decap jugaklah bunyi air nonok aku tu, walaupun aku tahu aku dirogol mereka tapi kerana mabuk aku juga rasa steam dan sedap dilakukan begitu, lama-kelamaan rontaan aku makin lemah...malah aku membiarkan mereka melakukan apa saja ketubuh badan aku..dalam 20 minit kemudian Nathan menjerit kesedapan..dia melepaskan air maninya dalam nonok aku sambil menghentakkan kuat koneknya kat nonok aku tu...dalam hati aku...sedaaappp juga keling nie punya konek.

Kemudian tiba-tiba seorang dr kawannya terus menarik Nathan dan dengan cepat menjolokkan koneknya pula kedalam nonok aku yg sedang basah dengan air mani Nathan...dia terus menghayunkan konekknya berkali-kali dan tak sampai 10 minit dia pun terpancutkan air maninya dalam nonok aku...kemudian seorang demi seorang merodok nonok aku dengan konek mereka yang tegang dan keras itu, aku jadi lemah dan tak bermaya...selepas lelaki ke3 melepaskan air maninya kedalam nonok aku, lelaki ke4 tidak merodok terus, tapi dia lapkan sisa air mani tu dan menjilat semula nonok aku...dan seperti yang lain dia juga melepaskan airmaninya kedalam nonok aku tu , seterusnya lelaki ke5,ke6, ke7 dan ke8 melakukan perkara yg sama...malah masa lelaki ke 6 merogol aku, aku bukan setakat steam aje, malah aku minta dia berbaring dan aku diatas...aku tunggang lelaki tu selaju yang boleh hingga aku climax berkali-kali.

Lelaki yang lain yang dah sudah merogol aku menjerit gembira sebab aku beri respon tanpa diduga...malah sambil aku menunggang lelaki tadi, aku hisap konek salah seorg lelaki yg masih menunggu giliran utk menjunamkan konekknya kesara nonok aku...aku makin ghairah dan bertindak liar...meraka makin suka dan gamat...terus ada yg menjilat bontot aku dan memasukkan jari kedalam lubang dubur aku...aku rasa makin sedap dan climax ntah berapa kali...adegan seterusnya berlangsung hingga kesemua lelaki merasa puas dengan layanan aku dan tak disangka Nathan sekali lagi merangkul dan merodokkan koneknya yang tegang semula...aku main dengan Nathan hampir 1jam. Berikutnya...seingat aku dr pukul 11 mlm sampai 2 pagi rasanya nonok aku dikerjakan oleh 8 org lelaki india/china dan melayu.

Aku betul-betul teruk dikerjakan mereka, tapi nasib baik jubur aku tak dirodok dgnkonek mereka...kalau tidak lagi teruk aku kena...mereka setakat jolok dgn jari jemari saja. selepas aku dirogol bergilir-gilir, mereka pun keletihan termasuk aku sendiri dan kami terlelap disitu juga dgn keadaan berbogel hingga kepagi kira-kira jam 10 pagi baru aku tersedar itupun setelah dikejut suami..aku menangis dalam pelukan suami dan ceritakan kat dia apa yang dah berlaku, sayangnya suami aku buat dono aje seolah-olah dia merestui kawan2nya merogol aku.

Seketika kemudian seorang demi seorang bangun dan bergegas mengenakan pakaian masing-masing, aku tengok Nathan sudah siapkan minuman pagi, lepas minum pagi baru aku tahu bahawa suami aku berpakat dgn nathan dan suami aku kata kejadian itu adalah hadiah bagi hari ulangtahun perkawinan kami yg pertama kerana aku dulu pernah menceritakan pada suami tentang imiginasi nakal aku..iaitu kena rogol oleh lebih dari 5 lelaki dalam satu masa...rupanya imiginasi aku itu dipenuhi oleh suami aku sendiri dan kawan2nya yang bersetuju untuk mengambil bahagian bila dia ceritakan pada Nathan,...patutlah dia mabuk sakan malam tu.

Dan sekali lagi hari tu aku dikerjakan oleh 9 lelaki termasuk suami aku sendiri, kali ini aku yang merelakan diri aku di tenyeh oleh lelaki2 itu...bermacam aksi aku diperlakukan, dan acara mainan tu berlangsung hampir 4 jam berikutnya kerana masing-masing melanyak nonok aku sepuasnya dan selama yang mereka mampu bertahan...dan Nathan is the best amongs them...hari tu aku tak kemana-mana selain kena fuck dengan lelaki tu bergilir-gilir, sementara menanti lelaki ke 9 menghabiskan permainan, lelaki pertama kembali tegang semula dan mahu menyetubuhi aku sekali lagi...pendek kata hari tu seharian tubuh badan dan nonok aku bermandi air mani lelaki...dan suami aku orang yang paling gembira melihat impian aku jadi kenyataan..dan aku juga turut gembira kerana dapat merasa konek lain selain dari suami aku...keesokannya aku demam...hampir seminggu baru aku kembali pulih...mana tidaknya 9 lelaki lanyak nonok aku berkali-kali, rasanya setiap sorang tu fuck aku 3 kali.


Bayangkan betapa penatnya aku dan sampai bengkak juga nonok aku kena kerjakan dek mereka...mau tak demam seminggu...nasib baik tak memudaratkan dan tak mengandung..kalau tidak, aku tak tahu anak sapa yg aku kandungkan tu...sebulan dari kejadian tu aku teruskan hubungan dengan Nathan...setiap kali suami aku keluar negara, kehendak seks aku dipenuhi oleh Nathan tanpa berselindung dari suami aku...dan perkara tu berlarutan hingga Nathan berkahwin.

Sekarang masing-masing dah ada keluarga sendiri, aku ada 2 anak, tapi aku tak tahu
anak sapa sebenarnya..sebab selain Nathan dan suami ada juga 2-3 dari lelaki tu yang datang fuck aku dengan rela aku sendiri....untill now aku masih berhubung dengan salah seorang darr mereka tapi bukan Nathan...suami aku seolah merestui perbuatan aku itu..malah kekadang dia jadi penonton dikala aku di kongkek jantan lain....aku tak tahu sampai bila perkara ini berlanjutan.
6 ulasan:

beritanya serem2 bro...

interest programming? visit,read n leave comment all about computer


bodohnya suami mu . Eeui . Kotor lu


Ni di katakan suami dayus kasi anjing makan dia punya konek lagi bagus


Islam pd name je buat ape serupe lu laki bini jadi kaper je


Sebulan sbl aku kawen kira2 7 tahun yg lalu aku dpt hadiah dr akak aku. Akak aku ni dulu janda dan suka seksi pakai ketat2. Dia mmg modal lancap aku. Aku paling geram kat bontot dia. Aku dpt hadiah kawen dr dia masa ambik dia balik keje. Stim gila sbb belahan kain kebaya dia dedahkan peha sampai nampak spender. Aku pun parking tepi jln dan bang dia terus. Memula dia tak nak tapi last2 dia yg klimaks. Hadiah kawen punya pasal, tiap2 hari aku lanyak sampai akak aku bunting. Pastu aku kawen dia kawen dgn bf dia sbb nak cover pregnant. Bf dia ingat akak aku pregnant dia yg buat. Lepas dia kawen aku tak de buat apa2 lagi sampai skrg.


Gile siot


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.