Buaya Darat

Bapa Mertuaku 2

Dan Milah benar-benar terasa kecundang sebab terpaksa juga dia melepaskan batang pelir itu dalam keadaan yang begitu berat melepaskan kepala cendawan bapak mertuanya yang kejang membesar itu. PLOP! Terlepas dari farajnya dan Milah terus berbaring meniarap dengan kepala terteleng kearah yang bertentangan dari bapak mertuanya. Pak Mat tersenyum. Dia tahu Milah mengambil tindakan nekad. Jadi kali ini dia akan mengenakan beban tekanan bathin yang lebih hebat terhadap Milah.

Diambilnya minyak baby oil Johnson yang terletak dimeja sebelah katil. Lalu dituangkannya minyak itu ke pinggul Milah sehingga mengalir turun ke alur farajnya. Kemudian digosokkannya minyak itu penuh menyelaputi pinggul Milah. Dan sekali sekala dia melajakkan jarinya itu ke faraj Milah yang masih menginginkan tusukan tumpul batangnya yang setongkol 7 inci itu. Perlahan-lahan dan berhati-hati dia naik merangkak memanjat kebelakang Milah lalu menindih. Batang pelirnya diletakkan di alur pinggul menantunya yang pejal itu. Pak Mat tersenyum nyaman. Milah berdiam membiarkan. Dan dia tahu Milah mahu perbuatan itu berterusan.

Pak Mat gesel dari bawah ke atas. Bila pelirnya mengena celah peha Milah, ianya memukul sedikit pintu dubur dan pintu faraj Milah secara bergilir sebelum dilayangkan semula naik ke alur pinggul Milah. Lama Pak Mat berbuat demikian. Sehinggalah dia terperasan yang Milah telah menonggekkan pinggulnyauntuk menunjukkan rekahan pintu farajnya yang sudah basah diminyakkan oleh baby oil Johnson itu. Pantas Pak Mat merendamkan kembali kepala cendawannya masuk melalui liang yang indah lagi nikmat itu.

Berdesup masuk dengan lebih mudah dari pertama kalinya. Dan Milah... memberikan tindakbalas berlawanan untuk membantu menelan batang bapak mertuanya supaya tertujah lebih jauh lagi ke dalam farajnya. Pak Mat sorong perlahan-lahan, kemudian tarik sedikit, kemudian sorong lagi dan tarik lagi. Pada setiap kali sorongan masuk, Milah melonjak kebelakang ke arah Pak Mat, pada masa sorongan tarik keluar, Milah makin menganjak ke arah Pak Mat kerana tidak mahu batangnya terkeluar. Lalu Pak Mat memulakan gerakan sorong tariknya dengan konstan dan konsisten, mengikut rentak Milah yang sudah naik berahi semula menerima asakan demi asakan dari tenaga batang yang sungguh besar dan panjang, dan memenuhi keperluannya ketika itu.

"Milah suka Milah?" Pak Mat sengaja mengusik. Tapi Milah hanya melepaskan keluhan manja anak kecilnya yang seakan menagihkan belaian yang lebih merangsangkan dari semua itu. "Emmm... emmm... oooouuhhh..." itu sahaja yang keluar dari bibirnya yang basah dijilat berkali-kali oleh lidahnya. Sekejap kemudian Pak Mat melajukan henjutannya. Dan keluhan Milah kian laju juga seperti tempo tekanan yang diberikan. Makin ianya laju, makin Milah tak karuan. Bunyinya seperti enjin sangkut tetapi kuasa enjinnya Ferrari pulak. Bila Pak Mat santak habis ke dalam, terasa pinggulnya yang pejal dan empuk itu menganjal menolak pelirnya. Dan itu merangsangkan Pak Mat untuk makin mengganas.

Ditariknya rambut Milah. Milah mengerang. Diramasnya pinggul Milah. Milah merengek. Ditamparnya pinggul Milah. Milah mengaduh. Dan kemudian..."Ahhh ahhh ahh ahh ahh... eieiikkkkkkhhh..." Milah mengejang dan mengelinjat sehingga kepalanya terlonjak ke belakang sedangkan kakinya kian rapat menjadikan kemutan farajnya jadi sendat dan mengetat menggrip pelir Pak Mat. Milah kemuncak kedua. Pak Mat masih beraksi selamba. Sepanjang lima minit Milah menikmati orgasm yang panjang tidak berhenti itu, Pak Mat terus mengepam laju memberikan kepuasan bathin kepada Milah, kepuasan yang suami Milah tak pernah berikan dari pelirnya yang tak sehebat bapaknya.

Kepuasan yang optimum. Basah lagi pelir Pak Mat digenangi kolam Milah yang membasah oleh cairan keruh kenyal dari terbitan matair berahi kemuncak inzali dari dalam faraj Milah. "Emmm..." nafas Milah lega semula tetapi masih lagi dia merasakan kelazatan kerana pergerakan konsisten bapak mertuanya yang masih belum menunjukkan tanda-tanda kemuncak berahi jantannya. Milah sudah tak sabar ingin merasai benih jantan bapak mertuanya memenuhi ruang farajnya yang kontang. Dia ingin benih itu bercantum dengan benihnya pada masa dan pertemuan yang serupa.Dia ingin bila Pak Mat pancut, dia juga percik. Dia ingin Pak Mat kejang, dia juga ingin erang sama. Dia mahu Pak Mat menggelisah kerana dia mahu menggelinjat serupa. Tapi dia malu hendak bertanya bila Pak Mat akan kemuncak bersama-sama dengannya sebab dulu pernah lama.

Dulu kali pertama dan kedua dahulu, kalau tidak sampai dua jam lebih, selagi Milah tak kemut kemuncak sampai lima enam atau sepuluh kali, selagi itu Pak Mat takkan lepas. Mahukah dia berterus terang? Tidakkah nanti bapak mertuanya akan mengetawakannya pulak? Agak sesudah lega dari klimaks keduanya, Pak Mat cabut kembali pelirnya. Kali ini Milah tak terkejut. Dan tidak menghalang atau menahan. Dia tahu dia akan menerimanya lagi. Perlahan-lahan Milah merangkak. Dan kemudian berpaling kepada Pak Mat yang tersenyum manja kepadanya. Wajah tuanya sudah hilang tua pada mata Milah. Pangkat bapak mertuanya itu sudah hilang seketika. Pak Mat sudah menjadi part time sex lovernya yang akan memberikan kepuasan kepadanya pada waktu Johar gagal memenuhi kehendak dan gelora kemahuannya.

Milah duduk merengkok dekat kepala katil. Tapi kakinya dilipatkan mengangkang selepas duduk di atas bantal. Pak Mat faham benar fesyen itu.Dan tanpa banyak kerenah terus memenuhi kekosongan ruang di antara celah kelangkangan Milah yang memberontak. "Boleh?" Tanyanya sebelum mengasak masuk. Milah menggeleng. Dipegangnya batang Pak Mat lalu ditariknya naik keatas. Pak Mat terdorong sehingga berdiri dengan batang pelirnya tersuake mulut Milah. Dia asak perlahan sehingga Milah dapat mencapai lidahnya yang tajam ke kepala cendawannya. NGAP! Seinci tenggelam dalam mulutnya. Dan Milah menikmati jus-jus buah-buahan yang tadinya terpalit dari farajnya ke batang Pak Mat. "Sedap Milah... emmm... pandai Milah... sedut Milah.., sedut kuat sikit..." PakMat memberikan pujian perangsang untuk memberi galakan berterusan yang sudahnya memberikan hasil yang baik kepada kaedah kuluman vakum yang ketat itu. "Mmm... mmm..." Milah terasa tercekik dan terbelahak bila kepala cendawan itu menutup tekaknya sehingga menyukarkannya bernafas tetapi kemudian dia adjust. Dan dapat menerima hampir tujuh inci itu dalam mulutnya, mencecah tekaknya.

Pak Mat mengepam bila tangan Milah penat. Bila kepala Milah lesu, Pak Mat mengepam. Milah hanya perlu sedut vakum. Pak Mat usahakan segalanya. Sampai besok pun Pak Mat sedia pam. "Mmmm..." Milah rasa lemas. Dia pandang tepat ke wajah mertuanya sambil menggeleng. Pak Mat cabut pelirnya semula lalu turun mencelapak antara celah kelangkang Milah. Dilihatnya faraj Milah sudah basah lenjun di bawah dek rasa berahi yang amat sangat. Tanpa banyak lengah batang dipacu. Pendayung direndam. Kemudian mulai diasak masuk semula ke dalam. Tapi Milah rasa kurang selesa pulak. "Kejap Pak..." rayu Milah sambil menahan dada bapak mertuanya. "Kenapa Milah?" Pak Mat manja sekali melayani anak menantunya. Mintak apa saja pun pasti dibaginya.

"Lenguh..." Milah beralih mendekati tebing katil. Pinggulnya diletakkan betul-betul di tebing tilam. Kakinya terjuntai ke bawah sehingga tapaknya mencecah ke lantai. Milah menguak luas. Pak Mat turun ke lantai. Dilututkannya kaki mencium faraj Milah sepuas hati. Dijilat dan dikemamnya bijik kelentit Milah, sebelum berdiri mengacu senapangnya semula. Milah kuak kaki luas-luas sambil menguak kelopak mawarnya dengan jari tangan kedua belah menunjukkan pintu farajnya yang sedikit terbuka. Slow-slow Pak Mat meletakkan kepala cendawannya. Milah bantu dengan tangan kiri. Dipacukannya ke liang. Sehinggalah Pak Mat terjah ke dalam baru dilepaskan.

Masa Pak Mat mulai mengepam, Milah paut tangan ke leher Pak Mat. Merengkok badannya sambil ditujah laju oleh Pak Mat dengan penuh nikmat. Tidak ada rasa yang lebih bagus dari pertemuan dua alat kelamin itu dalam posisi itu. Geselan kulit batang yang keras berurat itu dengan dinding faraj yang penuh menyimpan urat sensitif segala rasa geli dan berahi, membuatkan Milah tak karuan haluan. Kepala cendawan Pak Mat juga menyimpan urat geli berahinya tetapi kematangan Pak Mat membuatkan dia mudah mengawal urat geli berahinya supaya tidak cepat membawa dia ke penghujung upacara. "Bapak... ooohhhh..." Milah mulai berkata-kata dalam mimpi nyatanya. "Kenapa Milah..." Pak Mat tenung rapat matanya ke buah dada Milah yang bergetar kencang selaras dengan kelajuan pelirnya yang mengepam.

"Cepatlaaa......" ringkas jawab Milah. "Awal lagi sayang..." Pak Mat memujuk. "Milah tak tahan...hemmmmm""Hem?" "Milah nak sekarang...""Sekarang? Takkan cepat sangat?" "Dahhh... dah sejaaammm..." "Tak suka lama?" Pak Mat cabut pelirnya lalu ketuk ke biji kelentit Milah untuk mengimbangi rasa sedapnya. "Nakkk.... tapi nanti buatlah lagiii..."Pak Mat senyum. "Baiklah...... jap lagi..." Pak Mat masukkan semula pelirnya kedalam faraj yang begitu mudah memberikan laluan itu, tetapi masih begitu sempit untuk digeledah oleh Pak Mat.

"Naik atas..." Milah mengajak bapak mertuanya mengesot semula naik keatas. Pelir tercabut semula. Milah naik menelentang menggalas pinggulnya dengan bantal. Pak Mat naik merangkak mencelapak tengah kelangkang. "Cantik..." puji Pak Mat melihat faraj Milah. Tapi Milah sudah tidak sabar. Jarinya mengutil-ngutil biji kelentitnya dalam keadaan yang paling mengghairahkan. Lebih ghairah dari menerima batang lima inci suaminya Johar. Dia sudah lupa Johar seketika. Dia masih sayangkan Johar tapi ketika itu, batang tujuh inci itu adalah bahan penyedap yang akan mendamparkannya kesyurga dunianya sebentar lagi.

"Cepatlah Pak..." Milah menarik tangan bapak mertuanya. Orang tua itu terdorong mendepang tangan antara rusuk kanan kiri Milah. Milah rangkul pinggul Pak Mat dengan kakinya seraya memberi bukaan luas dengan jarinya supaya batang pelir Pak Mat dapat menyelinap dengan mudah. "Lembut? Kasar?" Tanya Pak Mat. Milah hanya meelayukan pandangan matanya. Kelopak matanya mengecil. Sedikit demi sedikit Pak Mat memainkan peranannya sekali lagi. Dia mengambil posisi sedap. Dengan kaki celapak katak, peha Milah di atas pehanya, Pak Mat maju."Ahhhh!!!" Milah mengerang manja menerima kemasukan batang Pak Mat. Liang farajnya membuka perlahan. Seinci menjelajah masuk."Pak....." Milah memanggil lemah. "Kenapa?" Pak Mat berhenti mengasak. "Sedaaappmyaaa..." Milah melepaskan kelopak mawarnya bila kelopak cendawan Pak Mat sudah ditelan oleh farajnya yang tercunga tinggi atas galasan pinggul di bantal. "Lagi..." seinci lagi masuk, tinggal lima lagi.

Milah menahan geli bilaPak Mat gentel biji kelentitnya. Dia cuba menahan tangan Pak Mat dari meneruskan gentelen itu tetapi Pak Mat tetap beraksi bagi menerbitkan segera berahi Milah. "Masuklaaaah laaagi..." Milah merintih manja. Bibirnya diketap erat menahan rasa yang indah itu dari begitu cepat menghanyutkannya keinderaloka. Seinci lagi menerjah. Tinggal empat."Padatnyaaa...." Milah menggelinjat menikmati asakan perlahan dan teratur dari permainan terrancang itu. Seinci lagi ditolak perlahan ke dalam. Pak Mat rasa liang dalam yang semakin mengecil itu kian menghimpit kebesaran kepala cendawannya. Tinggal tiga. Faraj Milah dirasakan makin lincir."Pak... Milah tak tahan pak..." Milah makin mengeluh dalam. "Kau takkan dapat merasakan ini dari Johar Milah..."

Pak Matmenolak lagi seinci ke dalam meninggalkan dua inci lagi. Milah rasa ingin mengemut tapi ditahankannya. Batang pelir bapak mertuanya dirasakan begitu besar lagi mengembang dan mengeras di dalam farajnya. Terasa lebih besar dari selalu. Atau sebenarnya dia terasa begitug hairah amat dengan nikmat yang hendak dicapainya dengan bapak mertuanya sekejap lagi bersama-sama bila Pak Mat menyemburkan benihnya ke dalam farajnya yang turut akan bersama memercikkan benihnya untuk ditemukan dengan benih Pak Mat.

"Santak pak... dalam lagi..." Milah merayu. "NAH!!!"ZUPPPP!"AAHHHHH!!!" "YEAAASSSSHHHH!!!"CLOP! CLOP! CHLUP! Berdecap decip bunyi hempapan dan ganyahan batang pelir Pak Mat keluar masuk liang sempit Milah yang kesat-kesat licin itu. Hangat dan erangsang. "LAJU LAGI... LAJU....!!!" Milah menjungkit-jungkit pinggulnya hendak merasakan santakan yang lebih ganas. "Sempitnyaaa....." Pak Mat tak pernah merasa reaksi sebegitu rupa dari Milah. Kemaruk sungguh dia. Lima inci tarik, enam inci membenam. Seakan tumbuh seinci. Tari kenam, simpan satu, masuk tujuh jadi lapan."BAPAK!!!" Milah mengejang. "Kenapa sayang...?" Pak Mat terus mengasak laju macam kereta lumba yang baru kena minyak pelincir baru. "Cepat Pak... Milah tak tahan... tolongggg....." Milah makin tak tentu arah bila Pak Mat gigit putting buah dadanya dari sebuah ke sebuah.

"Relax..." Pak Mat memujuk."Tak boleh... Milah nak sekarangggg!!!" Milah memang sudah tak tentu arah lagi sebab dia sudah bertahan begitu lama. Dia menahan percikannya. Dia menahan pancaran berahinya. Dia sudah hampir ke pantai berahi yang lazat. Dia tinggal hendak terjun ke laut untuk berenang ke tepian sahaja. Tinggal Pak Mat untuk mengemudikan nafsunya. "Pak... jangan biarkan Milah sendiriannnn..!!!" Milah menarik-narik kemasukan batang Pak Mat sambil merapatkan pehanya supaya laluan Pak Matjadi lebih sempit. Pak Mat sendiri sebenarnya hanya menunggu lampu hijau. Dia simpati dengan Milah. Dia tahu Johar selalu bawak Milah hanyut bersama dalam satu perhentian waktu yang serupa.

Dia tahu Milah tak suka klimaks seorang. Milah mahu pancut sama dengan pasangannya. Asakan kian laju. Bantal galas dipinggul sudah terbang entah kemana. Cadar sudah bersepah bertebaran ke lantai. Tidak ada apa lagi yang mahu diingati oleh kedua pasangan itu kecuali mengecapi kemuncak berahi mereka bersama-sama. "Milah...." Pak Mat tak tahu hendak laju mana lagi. Gear lima sudah masuk. Sudah pun berpindah ke gear tinggi lori kontena. Sorong tariknya sudah hilang tempo. Peluh membasah di merata-rata menitik-nitik ke tubuh dan muka Milah. Peluh di celah kelangkang menambahkan kelinciran. "Bapak... Milah sudah hampir..." Milah gentel kelentitnya. "Sabar Milah... bapak jugaaa...." Pak Mat dah tak tahan sama terikut-ikutkan berahi Milah.

'CEPAT PAK!!!""MILAHhhhh... aduhai sempitnya lubangmu..." Pak Mat tindih badan Milah. Buah dada Milah menjadi pelantar kusyen yang empuk di dadanya. Dipeluknya Milah sampai ke belakangnya. Lagi laju dia mengepam, lagi kuat pelukan. Milah sendiri sudah mencakar-cakar Pak Mat di belakangnya dengan kukunya yang panjang. Terasa calar dan melukakan. Tapi Pak Mat dah naik stim. "MILAHHHHH!!!""PAKKKK... PANCUT DALAM PAKKKK...!!! ahh ahh ahh!!!" Milah makin sampai. Pak Mat juga semakin sampai. Mereka berdua dah dekat ke penambang. Laut bergelora kian kencang. Ombak yang memukul ke pantai berulang-ulang membanyak buih dan busa di tepian. Licin. Enak. Empuk.

"MILAH!""BAPAK...""MILAH...!" kerandut zakar Pak Mat berdenyut mengepam cairan benih yang likat dari kilangnya naik melalui salurnya. "BAPAKKKK!!!" Milah kemut kian kuat dan kencang. "Milah.... ini dia..." Pak Mat bisik ke telinga sambil meneran. "BAPAK!"PUT PUT PUTT PUT!!SRUTT! SRUT!"BAPAK!!!" Faraj Milah mengemut kuat. Rasa macam melekat. Rasa bergelen-gelen benih Pak Mat memenuhi ruang dan memancut di dalam. Pak Mat tak pernah rasa pancaran sebegitu rupa. Milah pula macam menyedut-nyedut air mani bapak mertuanya masuk ke dalam rahimnya sesudah bertemu dengan percikan mazinya sendiri.

Basah seluruhnya. Tidak ada yang lebih basah dari mandian peluh dan mandian mani mereka. Milah dan bapak mertuanya tercungap-cungap kelesuan. Tak pernah dirasakan kelazatan yang sebegitu indah."Pak.... sedapnya...""Kau hebat Milah... " Pelirnya terus kekal keras terrendam setelah habis melepaskan saki baki maninya dalam faraj Milah. Kalau kena gayanya, Milah bakal mengandungka nanak Johar yang akan menjadi adiknya. Milah rasa longgar. Pelukannya longlai. Dia terdampar lesu. Wajah Johar dan bapak mertuanya Mat silih berganti. Tapi batang Pak Matsepanjang tujuh inci itu tak akan dilupa lagi. Kalau agaknya akan berulang lagi, pasti akan jadi seperti acara malam itu. Mula-mula tolak. Sudahnya sukar ditolak.
6 ulasan:

teringat aku akan datin milah yang sangat kuat main tu. Semasa main dengan dia kuat sangat mengerang


Now is a great time to trade currencies with the world economic problems. People are cashing in by trading forex right now, the world money sistuation is a mess so why not make profit off it? Keep your money offshore where it is safe!

A good Forex broker is 1pipfix, 1pip spreads and the best top rated of forex brokers with metatrader 4
http:///www.1pipfix.com


1pipfix is a partner broker of http://loyalforex.com


Long and low, with elegant chrome detailing and electric windows it [url=http://www.jordango2013.com]nike air jordan wholesale[/url] gave the public a dramatic vision of GM cars of the future. The importance of styling and the annual model change was reflected in the growth of the Section, building from a staff of [url=http://www.jordango2013.com/Wholesale-air-jordan-shoes-12_c11]wholesale Air Jordan Shoes 12[/url] 50 in 1927 to more than 1,000 in [url=http://www.jordango2013.com]nike air jordan wholesale[/url] the late 1950s. GM divisions were also responsible for innovations other than [url=http://www.jordango2013.com/Wholesale-air-jordan-2012_c16]wholesale Air Jordan 2012[/url] styling, including [url=http://www.jordango2013.com/Wholesale-air-jordan-shoes-6_c6]wholesale Air Jordan Shoes 6[/url] the introduction of synchromesh gears by Cadillac in 1928 followed by shatterproof safety glass in 1929


The historians who made us believe the human was a cave dweller who beat women over the head with clubs are still quoted as having something to offer All these indicate that a priest unlike a lone tree that swings and sways to make no observable difference in its surroundings[url=http://redskinsfootballstore.com/]Robert Griffin III Authentic Jersey[/url]
is a crucial figure in the societyWith this level of awareness comes rejection of all physical things and people
It's unpleasant and he'll quickly associate barking with water in the face7 I hate having to guess at what they're saying


We [url=http://www.casinovisa.com]craps online[/url] be suffering with a ample library of utterly free casino games championing you to play sensibly here in your browser. Whether you call for to practice a mesa game strategy or honest examine exposed a few late slots in the presence of playing in the direction of legitimate in clover, we possess you covered. These are the claim verbatim at the same time games that you can with at earnest online casinos and you can join in them all quest of free.


Mmmmmm sedap siak kalau aku dapat xkeluar bilik lah jawab nye


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.