Buaya Darat

Muridku, Suamiku

Aku guru lepasan maktab perguruan, melayu, umur 23 tahun, mengajar di sekolah menengah di utara di sebuah perkampungan yang banyak masyarakat siam. Kawan-kawanku selalu memuji kecantikanku dan kehalusan kulitku yang cerah. Perawakanku sederhana sahaja, tinggiku lebih kurang 5’2”, dada bidang, pinggang ramping dan berpinggul sederhana. Bila ku memakai kebaya, banyak mata guru lelaki memerhatiku. Muridku yang perempuan memujiku sementara murid lelaki berbisik-bisik sesama mereka terutama murid-murid tingkatan lima.

Sejak aku dirogol oleh Somchit, budak siam tingkatan empat, fikiranku berkecamuk. Fikiran ku selalu memikirkan kejadian yang lalu. Kadang-kadang nafsuku membuak-buak memikirkan konek coklat tua 4.5” milik Somchit selesa meneroka cipapku. Kadang-kadang hatiku bertanya sendiri, apakah aku sudah ketagih konek lelaki.

Dalam usia 23 tahun, keinginan seksku memang tinggi, apalagi aku pernah merasa kenikmatannya walaupun dengan cara tanpa kerelaanku. Pada waktu-waktu tertentu, aku tidak dapat menumpukan perhatian kepada buku latihan murid-muridku. Batang konek yang keluar masuk dalam cipapku menguasai fikiranku.

Suatu hari pada waktu rehat aku melihat Somchit sedang berehat seorang diri di bawah pokok. Aku mendekatinya. Somchit nampak ragu-ragu bila aku menghampirinya. Mungkin dia berfikir aku akan mengambil tindakan terhadap kejadian tempoh hari.

“Somchit, mari ke sini,” kataku memanggil Somchit. Somchit menghampiriku dengan wajah tandatanya. “Malam ini pukul 8.00 datang ke rumah cikgu,” pelawaku. Somchit masih terpinga-pinga.

“Buat apa cikgu?” soal Somchit belum mengerti ajakanku.

“Kita ulang apa yang kamu buat dulu. Kita buat seks. Kamu mahu?” kataku memberi penjelasan terus terang tanpa berselindung. Somchit mengangguk tanda faham.

Malam itu aku makan lebih awal, mandi bersih-bersih dan berpakain ringkas sahaja tanpa coli dan celana dalam. Fikirku, tak perlu pakaian dalam kerana nanti akan dilucutkan juga. Minyak wangi ku sembur seluruh badanku supaya Somchit lebih berghairah. Sementara menunggu pukul lapan aku ambil majalah dan membaca artikel-artikel menarik.

Aku melihat jam di dinding, pukul 8.15 malam. Somchit belum tiba. Aku mula gelisah, mungkinkah Somchit tak dapat datang. Aku bangun dan ke dapur. Aku membuka peti ais dan mengambil segelas air, aku minum bagi menghilang cemasku. Tiba-tiba terdengar bunyi ketukan di pintu. Pasti Somchit, fikirku.

Benar, Somchit berdiri di hadapan pintu dalam keadaan malam yang samar-samar. Aku terpinga kerana di samping Somchit ada satu lembaga lelaki lain. Aku serba salah. Aku hanya mengajak Somchit, kenapa Somchit datang berdua.

Dalam keadaan aku penuh tandatanya, Somchit bersuara, “Cikgu, ini kawan saya Namrong, dia ikut saya, dia datang nak tengok saja.”

Ada penonton, fikirku. Apakah ini pertunjukan pentas. Benakku menjadi kalut. Ada penonton melihat aku besetubuh dengan Somchit. Ini dah jadi “live show” fikirku lagi.

“Masuklah,” kataku terbata-bata. Aku belum dapat mengawal diriku sepenuhnya.

Susah aku nak menerima hakikat perlakuan seksku akan ditontoni orang. Yang menjadi penonton muridku juga. Namrong murid tingkatan lima sekolahku. Aku tidak mengajarnya tapi aku kenal sebab dia pelari pantas sekolah kami. Orangnya kurus tinggi. Bentuk badan atletis.

Aku duduk di tepi katil diikuti oleh Somchit. Namrong duduk di kerusi tepi dinding dekat meja tulisku. Tanpa buang masa Somchit memegang-megang dan mengelus-elus tanganku. Tapak dan belakang tanganku diusap dan dicium. Kemudian tengkok dan leherku dicium Somchit. Mungkin rangsangan minyak wangi yang kupakai, Somchit makin ganas. Leher dan cuping telingaku dicium diikuti dengan gigitan-gigitan kecil. Aku terasa amat geli. Keghairahan aku mula timbul. Tapi aku malu kepada Namrong yang sedang memerhati perlakuan aku dan Somchit.

Tangan Somchit mula meraba-raba tetekku. Dia cuba memasukkan tangannya ke dalam bajuku. Nampaknya Somchit tidak selesa. Dengan pantas Somchit menarik baju yang kupakai. Aku membantu menanggalkan bajuku. Akhirnya aku terdedah. Aku telanjang bogel. Waktu itu aku masih duduk di tepi katil. Somchit mula meramas kedua-dua bukit kembarku yang makin mengeras. Tetekku yang pejal diusap-usap. Tanpa menunggu lama Somchit menyembamkan mukanya ke pangkal tetekku. Tetekku dijilat-jilat bergantian kiri kanan. Nafsuku memuncak. Badanku mengeliat. Aku tak tahan, aku kegelian campur nikmat.

Tak puas dengan tetekku, Somchit mula mengalih perhatiannya ke ketiakku. Ketiakku yang dihiasi bulu-bulu halus dihidu dan dijilat. Lidahnya yang kasar berlari-lari di ketiakku kiri dan kanan. Aku mendengus kerana kegelian dan nikmat. Basah kedua-dua ketiakku dengan air lior Somchit. Sementara tangannya meraba-raba dan mengelus-elus tundunku. Bulu-bulu cipapku di usap-usap dan ditarik-tarik lembut. Aku dah tak tahan lagi. Aku terasa seperti berada di kayangan. Aku hanya mampu mengerang dan mengerang.

Somchit makin tidak sabar. Badanku ditolak pelan. Aku terbaring terlentang di atas tilam. Somchit mula mengalihkan mukanya ke arah cipapku. Aku membuka kedua-dua pahaku luas-luas. Aku terkangkang bagi memudahkan tindakan Somchit. Tundunku yang berbulu hitam dicium Somchit. Kemudian hidungnya bergerak ke bawah. Kelentitku mula menjadi sasaran batang hidungnya. Kelentitku dicium lama sekali. Nafsuku berada di puncak. Cairan panas berlendir mula membasahi permukaan cipapku. Basah hidung Somchit dengan air nikmatku. Somchit makin agresif. Bibir cipapku yang merah dijilat-jilat. Dijolok ujung lidahnya ke lubang cipapku. Aku makin geli dan nikmat. Sekali sekala aku menjepit kepala Somchit dengan kedua-dua pahaku kerana teramat geli.

Tindakan ganas Somchit pada cipapku membuat nafsuku berada di puncak. Aku mengerang kesedapan. “Ahhh...ohhh...arghhhh....”. Tiba-tiba badanku mengejang. Otot badanku kaku. Cipapku terlonjak ke atas. Cairan panas terasa keluar dari rahimku. Aku mencapai klimaks. Aku puas, nikmat. Sendiku terasa lemah, aku tak terdaya lagi.

Aku lihat Namrong mula gelisah. Pemandangan di hadapannya membuat kedudukannya tak menentu. Tiba-tiba Namrong menerpa kearahku. Tetekku yang pejal menjadi sasarannya. Gunung kembarku diramas-ramas. Puting tetekku dihisap-hisap. Nafsuku bangkit kembali. Aku mula mengerang kembali. Terasa sungguh nikmat bila cipap dan tetekku dikerjakan dua budak siam muridku. Aku benar-benar tidak tahan. Nafsuku tak terkawal lagi.

Aku mengarah Somchit dan Namrong membuka pakaian masing-masing. Dengan pantas kedua-dua muridku telanjang bulat. Konek mereka terpacak keras. Aku bangun dan duduk di birai katil. Aku menarik mereka mendekatiku. Dua konek coklat tua betul-betul berada di hadapanku. Konek Somchit agak kecil berukuran 4.5 inci. Konek Namrong lebih besar dan panjang. Mungkin 6 inci lebih panjangnya. Kepala konek Somchit masih ditutupi kulup sungguhpun dalam keadaan keras. Kepala konek Namrong sungguhpun berkulup tapi bila mengeras kulit kulupnya tertarik dengan sendirinya ke belakang. Kepala koneknya terbuka.

Aku tak sabar lagi. Kedua-dua konek kucium. Kucium berganti-ganti. Kuhidu bau konek yang masih berkulup dan yang sudah terbuka kulupnya. Bau kedua-dua kepala konek hampir sama. Baunya agak pelik tapi membuatkan cipapku mengemut kencang. Cairan panas mengalir deras dari rongga cipapku dan membasahi pahaku. Aku menggemgam konek Somchit. Kutarik kulupnya ke belakang. Sekarang kedua-dua kepala konek terbuka, tidak lagi ditutupi kulit kulup. Aku makin rakus mencium kepala konek coklat tua. Aku benar-benar menikmati aroma kepala konek. Aroma jantan.

Kedua-dua kepala konek budak siam di hadapanku kujilat berganti-ganti. Kepala kecil dan kepala besar menjadi sasaran lidahku. Kemudian kedua-dua konek kuhisap. Satu demi satu aku kulum dan hisap. Aku lihat mata Somchit dan Namrong terpejam kerana kesedapan batang konek mereka kena hisap. Kemudian kupegang erat-erat kedua batang konek. Kubuka luas-luas mulutku dan kedua-dua batang konek kumasukkan serentak ke dalam mulut. Sendat terasa mulutku dimasuki dua batang konek. Aku mula mengisap konek Somchit dan Namrong. Badan keduanya mengejang. Nikmat menjalar ke sekujur tubuh mereka.

Aku sudah tak keruan lagi. Nafsuku tak terkawal. Kulepaskan kedua-dua konek dari mulutku. Aku merangkak di atas carpet di hujung katilku. Aku mengarahkan Somchit memasukkan koneknya kecipapku. Aku membuka sedikit pahaku bagi memudahkan Somchit memasukkan koneknya ke cipapku. Somchit pantas ke belakangku. Diarahkan batang kerasnya menghala ke muara cipapku. Cipapku yang memerah basah ditekan-tekan dengan kepala koneknya. Tanpa banyak rintangan kepala konek menerobos masuk ke rongga cipap. Dinding cipapku mengemut dan membelai batang konek Somchit. Somchit mula menggerakkan batangnya maju mundur di lorong sempit cipapku. Sungguh nikmat aku rasa.
Sementara Somchit bermain di belakangku, aku mengarahkan Namrong memasukkan koneknya yang besar dan panjang itu ke mulutku. Sekarang kedua-dua mulutku bawah dan atas dah terisi. Aku betul-betul puas. Di mulutku batang Namrong bergerak maju mundur. Di cipapku batang Somchit juga maju mundur. Badanku bergoyang. Tetekku tergantung dan bergerak mengikut irama dorongan Somchit. Lima minit Somchit menggerakkan koneknya maju mundur di rongga cipapku.

Tiba-tiba gerakan Somchit makin laju. Dinding cipapku juga mengemut makin laju. Aku terasa konek Somchit makin mengeras dalam cipapku. Somchit bergerak makin laju. Ditekannya koneknya sedalam-dalamnya ke cipapku. Badan Somchit mengejang dan “Arhhh...arhhhh..” keluar dari mulut Somchit dan serentak itu cairan panas deras menerpa masuk ke pangkal rahimku. Lima kali Somchit memancutkan maninya ke rahimku. Somchit terjelepuk jatuh ke lantai. Badannya lemah dan kepuasan tergambar di wajahnya.

Dengan segera aku melepaskan hisapanku. Aku mengarahkan Namrong mengganti tempat Somchit. Namrong bergerak pantas ke belakangku dengan konek terhunus keras. Aku tak terdaya rasanya. Aku tidur telentang di lantai. Aku buka luas-luas pahaku. Namrong masuk antara kedua pahaku. Kepala koneknya diarahkan ke muara cipapku yang basah. Kepala besar mula mencecah bibir cipapku. Aku dorongkan punggungku ke belakang dan ke atas. Kepala konek terbenam dalam rongga cipapku. Sendat terasa dicipapku.

Walaupun cipapku basah dengan cairanku dan cairan Somchit, konek Namrong masih terasa padat dironggaku. Namrong mula menggerakkan koneknya keluar masuk ke cipapku. Konek panjang dan besar milik Namrong sungguh nikmat.

Kenikmatan menjalar ke seluruh tubuhku. Batang Namrong lebih nikmat daripada batang Somchit. Namrong merapatkan badannya ke badanku. Dipeluknya erat tubuhku. Sementara batang koneknya terendam dalam cipapku, mulut Namrong menghisap puting tetekku. Aku kegelian dan nikmat. Sungguh-sunguh aku terasa nikmatnya. Konek Namrong bergerak makin laju. Dinding cipapku meramas-ramas erat batang Namrong. Gerakan Namrong makin pantas. Ditekannya kuat-kuat, aku terasa bulu-bulu Namrong mengelus-elus kelentitku. Aku terasa seperti melayang-layang di udara.

Gerakan Namrong makin pantas, mulutnya menghisap puting tetekku dengan rakus. Kepala konek Namrong menujah-nujah pangkal rahimku. Aku menggelepar kesedapan. Pahaku bergetar. Kurangkul pinggang Namrong dengan kedua-dua kakiku. Aku dah tak tertahan. Cairan panas dari rahimku menyiram kepala konek Namrong. Aku mengejang beberapa ketika dan akhirnya aku lemah terkulai. Namrong juga dah mencapai kemuncaknya. Badanku dipeluk erat. Koneknya ditekan dalam-dalam, dan akhirnya satu erangan kuat meledak dari mulut Namrong. Koneknya memancutkan mani deras sekali. Enam kali dipancut kuat. Rahimku terasa panas disiram cairan pekat mani Namrong. Namrong terkapar di atas tubuhku. Dibiar koneknya terendam dalam cipapku.

Konek Namrong perlahan-lahan mengecil dalam cipapku. Ditarik lemah keluar dari ronggaku yang sempit. Basah kuyup batang konek Namrong yang mula lembik dan mengecil. Cairan pekat kepunyaanku, Somchit dan Namrong menyatu dalam cipapku. Sebahagianya meleleh keluar membasahi pahaku.

Ketiga-ketiga kami keletihan tapi nikmat dan puas. Lebih satu jam kami bertarung. Kami terkapar lesu di lantai. Selepas beberapa ketika, Namrong dan Somchit mula bangun ingin mengenakan pakaian masing-masing. Tapi sebelum sempat mereka memakai seluar, aku menarik kedua-duanya mendekatiku. Konek Somchit dan Namrong yang terkulai di pangkal paha kukecup sebagai tanda terima kasih.

Dengan lembut kutarik kulit kulup konek Somchit dan Namrong. Kepala konek yang basah dan terbuka kembali tertutup. Dengan penuh kasih sayang kedua-dua ujung kulup kucium mesra. Somchit dan Namrong tersenyum puas melihat tingkahku. Kedua-dua muridku telah menjadi suamiku secara tidak rasmi.

“Terima kasih cikgu. Kami sedia membantu cikgu pada bila-bila masa,” kata mereka serentak sambil meninggalkan rumahku. Aku hanya mampu tersenyum. Badanku masih lemah. Tanpa berpakaian aku terlena pulas hingga ke pagi.
25 ulasan:

glad to be here in your site :)


bestnya


teganggg....


bodo pnye cikgu...


mcm sedap je konek siam he........


cikgu bodoh.. macam gampang


perghhhhh....aku nak konek namrong...


www.123kahwin.blogspot.com


haha..


PEEEHHHH....cikgu,konek ak sedia dicuba bile2 mase..ha3


mak.. aii.. tak takut hari mati ker??


pergh.. gilak


bodoh....


Gile ke apa tak masuk akal


Gila bagi yg x dpt.andai aku ada masa 2 pasti cikgu akn mencapai nikmat sampai kepagi.sekurangnya 5 kali mencapai nikmat. i m dino.


x mengandung ke ?
kena tujah 3 4 kali
tapi sedap jugak kn
tambh2 kena ngan bdk siam
perghhh i salute u teacher ..


[kepala takuk]...sedapnye....dah berair konek ni......


utk ppuan shj/...aam_titoz@yahoo.com..


Biar betoi


x senonoh. memakukan cikgu2 sahaja


Citer kencing...hahaha....tak bila nya citer ni....


Astaga! Kmu nie x mau taubat ka? Tpi best jg,ada jga yg mlu iaitu gru2x.haha


Klu aq dpt cikgu sangap mcm tu msti aq balun kaw kaw.burit balun duit pn balun sdap dpt duit pn dpt wooow...


Bodoh punye cikgu


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.