Buaya Darat

Main Dengan Budak

Aku ingin berkongsi pengalaman interracial aku dengan budak negro dari Afrika. Selepas pengalaman itu baru aku tahu mengapa wanita mat saleh tergila-gila konek negro. Penangan mereka memang hebat. Yang aku rasa hanya amatur sebab masih budak lagi, kalau dah berusia tentu lebih dahsyat. Budak negro tersebut masih bersekolah di sekolah antarabangsa.

Bapa dia bekerja di kedutaan sebuah negara dari Afrika. Umur dia aku rasa 17 tahun lebih sikit. Tinggi kurus 6’ lebih sikit. Ia pemain volley ball sekolah. Pasal itu dia tinggi.

Kisah bermula apabila guru sukan membawa budak tersebut ke klinik aku kerana terjatuh waktu latihan volley ball. Dia komplen sakit pada telur (testis). Dia jalan masuk ke klinik terkengkang-kengkang. Pembantu aku membawanya masuk untuk pemeriksaan. Guru sukan yang membawanya kusuruh tunggu di luar. Aku suruh pembantu aku keluar dan jangan ganggu aku waktu aku memeriksa budak tersebut. Aku suruh dia tidur atas dipan (couch) untuk pemeriksaan. Oleh kerana testis yang sakit maka aku suruh dia telanjang dan buka baju. Dia ikut saja sebab aku sebagai doktor perlu memeriksa seluruh badannya.

Aku perhati, badan dia kurus tapi kekar. Kulit dia hitam pekat. Aku pegang-pegang testis (telur) dia dan tanya kalau dia sakit. Dia jawab sakit sebab kena bola. Lepas tu aku lihat batang konek dia, astaga.. konek terlentok atas paha dia hitam legam macam warna gangsa. Masih lembik tapi cukup besar dan panjang.

Konek dia macam negro lain juga, ada kulup. Kalau dulu aku tengok dalam internet sahaja, sekarang benar-benar di depan mata aku. Aku periksa lebih teliti, aku picit-picit batang dia dan aku tanya sakit atau tidak. Katanya batang konek tak sakit tapi testis yang sengal. Aku beritahu dia, aku akan periksa sama ada sakit testis tersebut ada pengaruh kepada batang koneknya.

Aku urut-urut, picit-picit dan ramas-ramas. Tiba-tiba dalam genggaman aku terasa ada benda bergerak. Aku tengok konek dia perlahan-lahan mengeras, kepala konek dia pelan-pelan menjulur keluar daripada kulupnya. Warna gelap merah gangsa, beza dengan batang konek yang merah kehitamam. Lepas aku urut-urut lagi, konek hitam legam tegak macam tiang bendera. Bau konek dia menusuk hidung, keras sekali baunya.

Bau pelik kepala konek membuat cipap aku mengemut. Aku geram juga tengok konek tegak macam tiang bendera ukuran 8 inci. Aku pakai sarung tangan getah, aku sapu sedikit vaselin pada batang konek hitam legam dan aku lancap batang dia. Aku kata aku nak periksa sama ada batang dia berfungsi.

Aku lancap dia pelan-pelan. Aku tarik kulit kulup maju mundur. Muka dia tiba-tiba macam orang meringis. Geli kata dia. Aku cepatkan lagi gerakan maju mundur. Lebih kurang 3 minit pancutan kuat berlaku. Semburan mani dia hampir mengenai kipas angin di atas. Ada lebih kurang 5 pancutan keluar. Aku benar-benar terangsang melancap konek negro besar dan panjang. Seluar dalam aku basah kuyup sebab cipap aku mengemut tak henti-henti.

Aku beritahu budak tersebut, konek dia berfungsi dengan baik. Itu dengan tangan, kataku. Tiga hari lagi aku suruh dia datang balik untuk pemeriksaan dan ujian lanjut. Kali ini ujian sebenar terhadap cipap perempuan. Aku nak uji kehebatannya. Cipap aku akan jadi padang sasarannya.

Lepas budak negro itu keluar, tiba-tiba fikiran aku melayang. Bagaimana rasanya konek hitam legam, besar dan panjang 8 inci menyelam dalam lubang cipap aku yang sempit. Mungkin aku pengsan dikerjakannya. Tapi keinginanku melonjak-lonjak. Sudah lima bulan boyfriend aku memutuskan persahabatan kami kerana ingin melanjutkan pelajaran ke luar negara. Bermakna lima bulan juga cipap aku tak dibelai. Aku kesepian dan memerlukan belaian. Peluang ini takkan ku lepaskan.

Tiga hari kemudian, pukul empat petang pintu bilikku diketuk. Pembantuku memberi-tahu, budak Afrika tiga hari lalu datang kembali.

“Suruh dia masuk, you jangan ganggu I waktu I periksa pesakit ini. Selagi I tak panggil jangan masuk,” arahku jelas.

Pembantuku keluar dan mengarahkan pesakit yang ku tunggu-tunggu masuk ke bilik. Aku beredar dari meja, setelah dia masuk aku mengunci pintu.

Sambil berjalan ke meja, aku bertanya, “Masih sakit?,”. “OK, dah sembuh agaknya,” lembut jawab budak negro.

“Hari ini kita buat pemeriksaan akhir. Nak lihat reaksi penis awak, berfungsi normal atau ada kesan daripada terkena bola tiga hari lepas,” ujarku meyakinkan sebagai seorang doktor.

“Baik, saya ikut saja arahan doktor,” jawab budak negro tanpa prasangka.

“Awak perhati dan lihat saya. Saya nak tengok reaksi awak,” kataku.

Aku berdiri dekat meja, aku perlihatkan tubuhku yang seksi seperti kata kawan-kawanku. Ku dekatkan badanku ke badannya supaya minyak wangi yang ku pakai merangsang budak negro tadi. Baju leher luas tanpa lengan sengaja ku tarik ke bawah mendedahkan pangkal tetek aku. Aku tonjolkan sedikit tetek aku ke mukanya.

Ku buka kancing blouse yang kupakai satu persatu. Blouse dan coli terus ke buka. Terdedahlah tetekku yang ranum mekar. Segar kenyal bagai anak bukit kembar. Puting tetekku berwarna pink menonjol di pucak bukit kembar. Kulit badanku yang licin halus kudedah. Budak negro memerhati kelakuanku dengan mata terbeliak tak berkelip. Duduknya tak sempurna lagi, seluarnya dibetulkan. Aku tahu koneknya dah mengeras melihat tetekku yang segar.

Ku pegang tangannya yang kekar. Ku letakkan di tetekku. “Pegang, raba, picit pelan-pelan,” arahku. Dengan tangan terketar kerana nafsu yang telah bangkit, budah negro meramas pelan tetekku. Kulit tapak tangannya agak kasar menekan-nekan teteku yang lembut. Cipapku mula mengemut. Nafsuku terangsang. Terus saja kusodor tetekku yang kenyal ke mukanya. Ku suruh dia menghisap puting tetekku.

Bibir lebam tebal budak negro mula mengisap puting tetek kecil warna pink. Kontras sekali bibirnya yang hitam dengan kulitku yang putih. Aku geli. Kemudian separuh tetekku telah berada dalam mulutnya. Tetekku dinyonyot ganas. Aku benar-benar geli dan sedap. Nafsuku makin memuncak. Nafasku tak teratur lagi. Cipapku mengemut laju. Cairan panas mengalir lesu dilorong sempit cipapku.

Aku dah tak tertahan. Aku tanggal skirt pendekku bersama degan celana dalamku. Aku duduk di tepi meja kerja. Kakiku terjuntai ke bawah. Tanpa lengah ku sua tundun gebuku yang bersih tak berbulu ke muka budak negro. Budak negro masih duduk di kerusinya. Seperti harimau lapar budak negro meraba cipapku yang membengkak. Tanpa arahan dicium rakus cipapku. Aku kegelian. Cairan hangat makin banyak membasahi rongga cipapku yang sempit.

Dengan bingkas ku angkat kedua-dua kakiku ke atas pinggir meja. Pahaku yang terbuka berada betul-betul di hadapan muka budak negro. Ku kangkang pahaku mendedahkan bibir cipapku yang ternganga. Bibir merah jambu dah teramat lembab. Tanpa dikomando lidah kasar dah bersarang di lurah nikmat. Cipapku dijilat dan dihisap bibir lebam hitam. Kelentitku menjadi sasaran budak negro. Dihisap kuat kelentitku hingga aku bergerak ke hadapan. Aku benar-benar nikmat. Kesedapannya tak mampu ku terangkan.

Aku tak mampu bertahan lagi. Ku suruh budak negro menanggalkan semua pakaiannya. Tubuh tinggi lampai hitam gelap berdiri tegak telanjang di hadapanku. Senjatanya keras kaku tegak mencabarku. Besar dan panjang. Batang hitam berurat-urat keras menantang. Kepala konek warna merah gangsa separuh terbuka. Separuh lagi masih ditutupi kulit ku-lup. Ku arahnya mendekatiku. Sambil berbaring mengiring di atas meja kerja aku memegang erat batang besar 8 inci. Berdenyut terasa di tapak tangan.

Kepala konek separuh terbuka ku cium. Bau aneh menerobos lubang hidungku. Bau khas kepala konek. Aku tak keruan lagi. Ku tarik kulit kulup ke belakang. Kepala merah gangsa terdedah. Kulit licin halus agak lembab. Ku cium lagi, bau kepala konek makin keras menusuk hidungku. Bau aneh ini benar-benar membuatku terangsang.

Cipapku makin mengemut. Cairan hangat makin deras membasahi pahaku. Aku terpukau. Seperti dirasuk ku masukkan kepala merah gangsa bersama batang hitam memenuhi mulutku. Bibir nipisku yang lembut membungkus batang hitam. Ku gerak mu-lutku maju mundur. Budak negro mengeliat. Badannya bergerak-gerak. Matanya terpejam. Rasa nikmat telah mengalir di sekujur tubuhnya. Ku gerak mulutku makin laju. Batang hitam makin keras. Tiba-tiba cairan licin masin mengalir keluar dari lubang kepala konek merah gangsa. Cairan licin masin ku telan bersama air liurku.

Ku tak sabar lagi. Ku arahkan budak negro memasukkan batang hitamnya ke cipapku yang telah basah. Budak negro menurut. Dicabut senjatanya dari mulutku. Aku terasa lega. Kutarik nafas dalam-dalam, sambil menanti batang besar panjang hitam legam meneroka lubang sempitku.

Budak negro tahu apa yang perlu dibuat. Kepala merah gangsa diarah ke lubang cipapku. Ku berbaring di atas meja kerjaku. Kedua paha kukangkang luas. Kakiku di tekuk di permukaan meja. Kepala merah gangsa mula mengacah-acah muara cipap. Kepala merah gangsa tak terus menyelam. Budak negro memain-mainkan kepala koneknya di ujung kelentitku. Aku geli. Aku sedap. Aku nikmat.
“Masukkan, aku tak tahan lagi,” arahku dengan suara putus-putus. Budak negro faham. Kepala merah gangsa gagah menanduk-nanduk permukaan cipapku. Tiba-tiba kuterasa kepala konek besar dah bersarang di muara sempit. Budak negro menekan lagi, separuh dah terbenam. Lubang sempitku sendat. Konek hitam maju mundur di cipapku. Kontras, batang hitam terbenam dalam cipap putih kuning. Pemandangan ini membuatku makin terangsang.
Sekali tekan seluruh batang hitam terbenam dalam rongga sempit cipapku. Dinding ci-papku mengemut-ngemut, meramas batang keras. Kenikmatan menjalar seluruh badanku. Aku mengejang. Cairan hangat memancar dari rahimku. Aku puas. Ototku melemah.
Budak negro masih gagah. Ditarik konek hitamnya maju mundur dalam cipapku. Badanku bergerak menerima hentakannya. Tetekku terayun mengikut irama maju mundur punggung budak negro. Nafsuku memuncak kembali. Cipapku mengemut semula. Mengelus, menggaru batang panjang. Cairan pelincir makin banyak. Batang besar mudah masuk keluar rongga sempit. Nafas budak negro makin pantas. Ayunan koneknya makin laju. Pangkal rahimku ditujah-tujah. Aku terasa senak tapi nikmat.

Lima belas minit berlalu. Budak negro masaih gagah. Gerakan maju mundur makin pantas. Tiba-tiba badan budak negro mengejang. Matanya terpejam, nafasnya makin tak teratur. Gerakan punggungnya makin laju. Dinding cipapku sengal dan ngilu.

Tiba-tiba terdengar keluhan keras keluar dari mulut ternganga. Bless.. mani budak negro terpancut di mulut rahim. Cairan kental hangat menbasahi rahimku. Banyak sekali kurasa. Mungkin dua camca banyaknya. Serentak itu cairan panas cipapku menyembur menyirami kepala merah gangsa. Budak negro puas, aku puas.

Direndamnya batang hitam beberapa ketika dalam cipapku. Batang panjang keras beransur melemas dan mengecut dalam lorong hangat. Pelan sekali budak negro menarik keluar koneknya. Kulihat batang hitam basah kuyup. Terjuntai lemas di celah kangkang. Kepala merah gangsa tak kelihatan lagi. Kulit kulup hitam berkedut kembali menutup kepala merah gangsa.

“Awak masih normal. Awak memang gagah,” pujiku kepada budah negro.

“Awak pandai melayan saya. Awak pernah bersetubuh sebelum ini?,” tanyaku.

“Pernah, dengan adik sepupu saya. Tapi dia hitam, tak putih macam doktor,” terangnya. Pautlah dia berpengalaman, fikirku.

“Pakai semula pakaianmu. Kita jumpa lain kali,” ujarku.

Kami sama-sama berpakaian semula. Sambil berjalan keluar, budak negro bersuara, “Terima kasih doktor. Cipap doktor sempit dan enak”.

Aku hanya mampu tersenyum. Kau juga handal dan hebat, aku benar-benar puas. Tak sebegini puas sebelum ini, kata hatiku. Kuraba cipapku yang basah. Kuraba kelentitku, sengal. Bibir cipapku kugosok-gosok. Tak ada yang terjejas. Kusenyum puas.
7 ulasan:

best!!!!!btang saya pun 8 inci n im 19!!!!
blh saya dpt no awk??
email kat saya
danished89@yahoo.com
aeeeeeeeeeeeeeerrrrghhhhhhhh........


www.123kahwin.blogspot.com


doktor leh i berkenalan ngan u ker doktor. kalau k cuba e-mail i k....kat ym ker. add salehanmazlan@yahoo.com


Namaku 5 Camca
heh! kome yg dok bagi emel ni, kang si budak negro tu yg kontek baru kome tau sengal lobang korang dikerjakan kihkihkihhh...


leh knlan... e-mail sya kan nizamkiss@yahaoo.com.. bru 16 tpi sya pnya bsr pnya... mau try??


Ni smua crita bohong,yg korang btl2 nk sgt doc tu buat ape?silap2 kene jubo ngn btng negro tu bru tau.kt KL ni bersepah pantat,ko pilih je nk yg mcmne.


Bebal. .suruh negro tu enjot jubo korang. .


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.