Buaya Darat

Kekasihku Raja

“Kalau kau nak, kau boleh datang lagi”, kataku mempelawa. Raja senyum saja. Aku berazam akan merasa konek hitam 8” satu hari nanti. Aku nak rasa nikmatnya konek Raja mengerjakan cipapku.

Masa yang ditunggu pun tiba. Dua hari selepas peristiwa pertama Raja datang ke tempat kerjaku. Waktu itu pukul lima petang. Shift aku telah tamat. Kawanku mengambil giliran menjaga klinik. Aku mengajak Raja ke tingkat atas dimana tersedia bilik rehat yang dilengkapi dengan katil, bilik mandi dan perabot-perabot bilik tidur yang lain. Setibanya di bilik aku terus ke almari pakaian dan mengambil sehelai tuala mandi.

“Raja, awak mandi dulu supaya badan kau segar,” kataku sambil menghulurkan tuala mandi tebal berwarna putih.

Tanpa banyak soal Raja menyambut tuala yang kuhulur. Satu persatu pakaian yang melekat dibadannya dilucut sehingga akhirnya Raja bertelanjang bulat. Tuala yang kuberi disangkutnya sahaja di bahunya. Raja berjalan santai menuju ke bilik mandi. Kuperhati konek Raja terhayun-hayun ke kiri dan ke kanan di pangkal pahanya mengikut gerak langkahnya. Konek 8 inci itu belum lagi mengeras, tergantung longlai hitam pekat di celah paha berbulu.

Terdengar curahan pancuran air di bilik mandi. Raja bersiul kecil sambil menyirami tubuhnya. Pintu bilik mandi separuh terbuka. Terlihat sesosok tubuh hitam di bawah pancuran air. Timbul idea di benakku, bagus juga kalau kami sama-sama mandi sambil membelai tubuh antara satu dengan yang lain. Tanpa berlengah aku menanggalkan semua pakaian yang melekat ditubuhku. Sambil bertelanjang aku menolak pintu terus ke bilik mandi.

Raja sedikit terkejut melihat aku tiba-tiba berada di bilik mandi. Sambil tersenyum aku menggosok-gosok badan Raja yang telah basah. Aku mengambil sabun yang berada di dinding dan menyabun badan Raja hingga badannya diliputi dengan buih sabun. Aku gosok-gosok hingga buih sabun rata di setiap inci kulit tubuh Raja yang hitam dan berbulu. Sambil sabun masih berada di tapak tangan aku menyabun konek Raja yang separuh tegang.

Kulurut-lurut batang konek dengan sabun. Batang konek hitam diselaputi dengan buih sabun yang putih. Tiba-tiba konek Raja mengeras bila kugosok-gosok. Tanpa lengah kutarik kulup yang menutupi kepala konek hingga kepala konek hitam berkilat terdedah. Kugosok-gosok kepala konek dengan sabun. Raja bergerak-gerak kegelian. Lama kugosok-gosok batang konek agar betul-betul bersih kerana batang hitam keras ini akan menjadi habuan mulutku sebentar lagi.

Kuarahkan Raja menyiram tubuhnya sambil membersihkan sisa-sisa buih sabun. Badan Raja kugosok-gosok hingga tiada lagi buih sabun di badannya. Kulihat ke bawah, konek Raja masih mengacung keras. Kurendahkan badanku hingga mencangkung. Wajahku betul-betul berada di hadapan batang hitam yang sedang keras. Kukecup kepala konek yang licin sebagai salam permulaan. Kucium batang hitam yang masih basah. Harum segar baunya bercampur bau sabun.

Sekarang giliran Raja menyabun badanku. Raja menggosok-gosok lembut badanku dengan sabun hingga buih melitupi seluruh badanku. Raja menggosok perlahan tetekku kiri dan kanan dengan buih. Tetekku yang kenyal diramas-ramas. Aku kegelian dan nafsuku mulai bangkit. Lama tetekku digosok Raja. Aku tak tahan diperlakukan begitu. Aku mengerang kesedapan.

Dengan sabar Raja menyabun badanku hingga ke pangkal paha. Tundun gebuku digosok-gosok. Memutih buih sabun di pangkal paha. Lama sekali Raja menyabun cipapku. Kelentit dan bibir cipapku menjadi sasaran gosokan Raja. Mungkin juga Raja ingin memastikan cipapku benar-benar bersih kerana Raja memang gemar menghidu dan menjilat cipapku. Tiba-tiba saja Raja mengoles sedikit sabun dengan hujung lidahnya. Lidah yang bersabun itu disapu-sapu pada kelentitku. Aku geli melihat kelentitku berbuih. Seterusnya lidah bersabun itu diusap-usap pada bibir cipapku yang basah. Aku geli campur nikmat.

Setelah puas membelai tubuhku dengan sabun, Raja membuka pancuran air sehingga sekujur tubuhku disirami air. Raja menggosok seluruh tubuhku sehingga tiada lagi sisa buih. Badanku sekarang benar-benar bersih. Sebagai balasan apa yang kulakukan padanya, Raja melutut di hadapanku sehingga cipapku berada di hadapan mukanya. Dengan lembut Raja mengecup bibir cipap dan kelentitku yang masih basah. Aku geli bila hujung lidah yang kasar membelai kelentitku yang licin.

Raja mencapai tuala tersangkut di pintu. Tuala lembut dilapkan ke badanku hingga kering, kemudian Raja mengeringkan badannya juga. Sambil beriringan kami menuju ke bilik tidur. Kukerling ke konek Raja, masih mengeras konek 8 inci itu. Aku seperti tak sabar ingin menikmati konek keras tegang. Tiba di pinggir katil aku menolak keras tubuh Raja. Raja jatuh terlentang di tilam empuk. Kujatuhkan tubuhku ke atas dada bidang Raja. Bulu dada kasar menyapu tetek pejalku. Aku kegelian. Bibir tebal Raja kugigit. Lidahku bergerak lancar dalam mulut Raja. Raja membalas dengan mengisap lidahku. Aku hampir tak bernafas bila Raja mengisap kemas lidahku tanpa mau melepaskannya. Aku meronta, sambil tersenyum Raja melepaskan lidahku.

Raja masih terlentang di katil. Konek hitam besar panjang terpacak bagai tiang bendera. Kudekati mukaku ke konek tegang. Dengan kedua tanganku kutarik kulit kulup Raja. Kulup tertarik membentuk kelongsong. Kumasukkan hujung lidahku ke dalam lubang kelongsong. Kulup Raja sekarang membungkus hujung lidahku. Tanpa lengah lidahku yang berada dalam kelongsong kulup kuraba kepala konek. Kujilat kepala licin. Raja kegelian dan mengerang kenikmatan. Kujilat-jilat agak lama hingga Raja benar-benar terangsang.

Setelah agak lama lidahku beroperasi dalam kelongsong kulup, aku kemudian mengurut-ngurut batang keras. Terasa kulit konek seperti tidak melekat pada batang. Selesa saja aku gerakkan tanganku naik turun. Aku lancap batang konek perlahan-lahan. Kepala konek terbuka dan tertutup mengikut gerakan tanganku ke bawah dan ke atas. Kutarik terus ke pangkal. Kulit kulup tertarik ke bawah dan melekat di takuk konek. Kulit kulup melingkari batang konek membentuk seperti simpai berlipat-lipat.

Sekarang kepala hitam berkilat terdedah seluruhnya. Kudekatkan hidungku ke hujung konek. Kucium bau segar konek yang telah dicuci bersih. Aku terangsang sekali dengan bau kepala konek. Aku mencium dan menghidu lama sekali. Punggung Raja bergerak-gerak menahan nikmat.

Batang hitam tegak kugigit-gigit lembut. Mula dari hujung hingga ke pangkal kubelai dengan lidahku yang lembut basah. Telur Raja yang berkedut-kedut gelap kujilat. Basah bulu telurnya dengan air liurku. Raja mengerang-ngerang kesedapan. Punggungnya terangkat-angkat menahan nikmat. Batang hitam kurasa makin keras.

Lantas kukulum dan kusedut kepala licin berkilat. Dapat kurasa batang Raja berdenyut-denyut di dalam mulutku. Aku gerakkan mulutku maju mundur sambil lidahku membelai kepala konek. Raja mengeliat menikmati kelazatan. Cairan licin masin mula keluar dari hujung konek.

Perasaan Raja menjadi tidak keruan. Dengan pantas dia menolakku lembut hingga aku terbaring telentang. Raja menerkam tetek kenyalku. Puting warna pink dinyonyot-nyonyot, dihisap-hisap. Aku menggelinjang kegelian. Geli dan nikmat di pangkal tetek dan di puting susu. Bibir Raja yang tebal dan hitam amat terampil melayan gunung mekar. Ketiakku yang licin dicium Raja. Kulit ketiakku yang putih dijilat-jilat. Basah lencun ketiakku kiri dan kanan oleh air liur Raja. Lidah besar dan kasar Raja membuatku terasa seperti malayang-layang. Aku bertambah geli dan badannya bergerak-gerak.

“Ahhh..ohhh..sedap Raja, lagi, lagi,” suaraku tiba-tiba tak terkawal lagi.

Dengan perlahan Raja bergerak ke bawah. Kulit perutku dielus-elus. Pusatku dijilat-jilat. Aku tak tertahan lagi. Ku ayak punggungku kiri kanan. Kutonjol tundunnku tinggi-tinggi ke atas. Muka Raja melekat di tundunku yang putih gebu. Dengan cermat Raja menempelkan hidungnya ke tamanku yang sentiasa kujaga rapi. Raja menggeselkan hidungnya ke kelentitku yang tertonjol. Raja menikmati aroma cipapku yang segar, benar-benar membuat Raja khayal. Raja melurutkan hidungnya ke bawah, ke celah rekahan bibir lembut kemaluanku. Lama sungguh muka Raja berada di permukaan cipapku. Raja benar-benar ingin menikmati aroma cipapku. Selama ini Raja hanya berkhayal melihat gambar wanita bogel.

Nikmat sungguh bila Raja membelai cipapku dengan lidahnya. Kelentitku yang bulat licin dan bibir cipapku yang lembut dijilat dengan lidah kasar Raja. Nafsuku berada di puncak. Cairan hangat mula meleleh keluar dari rongga cipapku yang sempit. Lidah Raja makin dijolok di lubang sempit. Lubang keramat aku diteroka. Aku mengemut lidah Raja yang berada di rongga cipapku. Lidah Raja kuramas halus dengan otot-otot cipapku yang mekar.

Aku mengerang lagi, “Ahh...ohhh...argh....sedap..sedap...”

Raja melajukan lagi jilatan. Maju mundur lidah Raja di lorong sempit. Aku mula mengerang, merengek, dan mataku terasa tak mampu lagi terbuka. Kurasa pahaku bergetar, kurapatkan paha dan kepala Raja tersepit antara kedua pahaku. Aku mengerang keras, badanku mengejang dan tiba-tiba cairan cipapku menyirami seluruh muka Raja. Aku terkulai lemas. Aku dah sampai ke puncak.

Aku sudah lemah longlai. Raja terus mengganas. Cairan cipapku disedut kering. Ditelan cairan pekat licin. Kelentitku dijilat rakus. Ghairahku kembali bangun. Kutolak Raja hingga terlentang. Aku bangun. Badan Raja kukangkangi. Mukaku menghadap Raja. Tetek pejal tergantung kemas di dadaku. Raja geram melihat tetek kembarku yang sedang mekar. Tangan Raja tak sabar-sabar mencapai dan meramas tetek kembarku.

Aku menurunkan badanku pelan-pelan. Muara cipap merah basah merapati konek hitam keras terpacak. Konek Raja menunggu penuh sabar. Bibir halus cipapku mengelus-elus lembut kepala licin berkilat. Muara yang telah lembab mengucup lembut kepala licin hitam berkilat. Aku dan Raja melihat bibir merah basah mula menelan batang hitamnya. Punggung ku makin rendah hingga seluruh kepala konek Raja berada dalam lubang hangat. Ku mula mengemut pelan. Aku menurunkan lagi pantatku. Seluruh konek Raja menerjah masuk ke gua keramatku yang ketat dan sempit.

Tetekku dipegang dan diramas lembut oleh tangan kasar Raja. Kedua-dua tangannya bekerja keras. Aku merasa keenakan bila tetekku diramas. Kurasa sungguh nikmat. Perasaan yang amat lazat menjalar ke seluruh badanku. Perasaanku seperti melayang-layang di awangan.

Aku mengemut dengan kuat, dinding cipapku yang kenyal meramas-meramas batang keras Raja. Aku kemut secara beirama supaya Raja betul-betul merasa nikmat dengan rongga cipapku yang sempit. Punggungku naik turun dengan laju. Batang besar Raja penuh padat mengisi rongga sempitku. Aku terasa seperti rongga cipapku digaru-garu.

Terasa geli, lazat dan nikmat. Sebagai reaksi kemutanku, Raja melonjak-lonjak dan mengangkat punggungnya tinggi-tingi. Aku terasa batang 8 inci keseluruhannya dah berada dalam rongga cipapku. Kepala konek Raja membelai-belai pangkal rahimku. Sungguh sedap dan nikmat. Aku mengerang kuat,

“Ahh.... Ohhh....Arghhh... enak Raja, enak”.

Badanku mengejang. Otot-otot tubuhku terasa kaku. Nafasku seperti tersekat.

Aku hanya mampu mengerang, “Aahhh…oohhh…aaahhhh…”

Cairan panas memancar dari dalam cipapku. Cairan panas menyirami kepala konek Raja. Raja nampak mengeliat-ngeliat menahan kesedapan. Aku terkulai lesu, sendi-sendiku terasa lemah dan aku jatuh terjelepuk di dada Raja. Lebih dua minit aku terbaring kaku. Konek Raja masih tetap terpacak keras di dalam cipapku.

Bila tenagaku pulih sedikit, aku berbisik di telinga Raja, “Tahan Raja, jangan pancut lagi. Aku masih ingin menikmati kehebatanmu”.

Raja mengerti kemahuanku dan dia tersenyum saja. Akhirnya aku bangun perlahan. Kucabut cipapku dari konek Raja. Kukerling ke konek 8 inci. Tegak kaku basah berlumuran lendirku.

Aku merangkak di tilam empuk. Aku mengarahkan Raja memasukkan koneknya dari belakang, stail doggie. Tanpa lengah Raja bangun degan konek terpacak keras. Aku menunggu sambil membuka sedikit kangkangku bagi memudahkan konek Raja meneroka ke alur cipapku.

Tiba-tiba aku terasa benda tumpul licin menempel ke muara cipapku. Pelan-pelan aku rasa kepala konek menyelam kecipapku. Enak terasa bila Raja menekan pelan.

“Raja, masukkan separuh sahaja,” pintaku. Aku mahu Raja menggosok zone G-spotku.

Raja akur dan menggerakkan koneknya maju mundur. Bila G-spotku digaru-garu dengan kepala konek, aku terasa sungguh nikmat sekali. Hanya erangan sahaja yang keluar dari mulutku.

Lima minit Raja bermain degan separuh panjang koneknya. Aku tak tertahan kerana geli dan nikmat. Tiba-tiba Raja menekan kuat ke pantatku. Seluruh batang 8 inci tenggelam. Raja menggerakkan punggungnya maju mundur laju sekali. Aku faham bahawa Raja akan mencapai klimaks. Badanku terhayun depan belakang mengikut gerakan maju mundur Raja.

Tetekku tergantung terbuai-buai. Raja memegang pinggangku dengan kedua tangannya supaya aku tak terdorong ke depan. Bila Raja menolak koneknya ke depan, tanganya menarik pinggangku ke belakang. Badanku dan badannya rapat melekat. Raja menggerakkan punggungnya laju sekali dan akhirnya badanya bersatu melekat kecipapku.

Konek Raja terasa mengeras dan memanjang dalam rongga cipap. Hujung konek menekan pangkal rahimku hingga terasa senak. Aku dah berada dipuncak nikmat, Raja juga berada di penghujung pertarungan.

“Aaarhhh…argghhhh,” kuat sekali erangan Raja.

Cairan panas terpancut dalam rongga cipapku. Enam das Raja menembakkan cairan maninya. Aku terasa maninya deras mengalir memasuki rahimku. Kalau aku subur waktu itu mungkin aku akan mengandungkan anak Raja.

Raja lemah longlai selepas memancutkan maninya. Dia terjatuh di atas belakangku. Aku tak terdaya menahan badan Raja yang berat. Aku jatuh meniarap. Lima minit Raja berada di atasku. Aku juga lemah, aku biar sahaja. Raja mencium dan membelai belakang leherku dengan hidungnya. Lidahnya menjalar di kulit belakangku, aku kegelian.

Akhirnya aku rasa konek Raja mengecil dan memendek dalam liang cipapku. Raja mencabut koneknya dari cipapku dan terbaring terlentang di sisiku kepuasan. Aku sempat melihat koneknya yang basah berlendiran terkulai lesu di pahanya. Kepala konek secara perlahan kembali bersembunyi di dalam kulit kulup. Sebagai tanda terima kasih aku mengecup konek Raja dan terhidu campuran air cipapku dan mani Raja. Baunya aneh tapi aku suka. Itulah bau cairan cinta dua insan lelaki perempuan.

Aku keletihan tapi puas. Raja memang hebat. Aku seperti tak bertenaga lagi. Aku tak peduli apa yang berlaku kemudiannya. Aku terlena lesu.
10 ulasan:

very nice blog and excellent posting...
leave ur comment when u visit to my blog.

Interest programming C++, PHP or Java(later)? just visit All About Programming, read and leave comment...
Wannabe learn about blog, blogger visit me in Let Go Blogging


ni blog yg x hrus diltakkn ke dlm internet....(marah) memalukan bagi seorng wanita....... :(


kepala butuh ko la ; tak de benda lain le nk buat


MEMALUKAN AJE.BENDA INI X SEPATUTNYA DILETAKKAN DLM INTERNET


memalukan aje....


Stim la..nek keras konek ku bla bca. Bca smbl lyn n melancap. Ah..ah..sdap..


konek paria pun nk..puki mak luu.


… Unbelievable , but I just found software which can do all hard work promoting your mysex-story.blogspot.com website on complete autopilot - building backlinks and getting your website on top of Google and other search engines 1st pages, so your site finally can get laser targeted qualified traffic, and so you can get lot more visitors for your website.

YEP, that’s right, there’s this little known website which shows you how to get to the top 10 of Google and other search engines guaranteed.

I used it and in just 7 days… got floods of traffic to my site...

…Well check out the incredible results for yourself -
http://autopilot-traffic-software.com

I’m not trying to be rude here, but I believe when you find something that finally works you should share it…

…so that’s what I’m doing today, sharing it with you:

http://autopilot-traffic-software.com

Take care - your friend George


macam takde agama


buat lah cerita best sikit


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.