Buaya Darat

Pembantu Makmal

Kisah yang akan saya paparkan ini berlaku dua tahun yang lalu sewaktu saya menjadi pembantu makmal di salah sebuah sekolah di utara Semenanjung Malaysia yang kebetulan semua pelajarnya adalah perempuan. Kisah ini benar-benar berlaku dalam hidup saya. Selepas habis peperiksaan STPM, saya mencuba nasib mencari kerja di Bandar P. Agaknya, nasib saya baik, diterima bekerja sebagai pembantu makmal di sebuah sekolah swasta. Barangkali juga sebab saya adalah pelajar aliran sains.

Saya ditugaskan untuk menyediakan bahan eksperimen untuk subjek Fizik, Kimia dan Biologi. Setelah beberapa bulan, saya mulai rapat dengan beberapa orang pelajar di situ, pelajar tingkatan lima yang usianya dalam lingkungan 17 tahun. Dalam ramai-ramai pelajar yang semuanya perempuan itu, ada seorang pelajar yang selalu merenung saya ketika menyediakan bahan eksperimen. Dia seolah-olah tidak menghiraukan pengajaran guru, hanya melihat saya yang membantu guru sainsnya.

Pelajar berkenaan, saya panggil Anis (bukan nama sebenar). Gadis berkulit putih kuning dengan lesung pipit di pipi cukup menarik hati saya. Tingginya lebih kurang 160 cm, boleh dikatakan sesuai dengan saya yang tinggi cuma 166 cm. Gadis itu memakai tudung, menutupi bahu, sekaligus bahagian dadanya. Cuma sesekali, kalau saya berjalan di hadapannya, beliau tersenyum dan sengaja membuka tudung bahagian depan, menampakkan tangkai colinya yang bewarna merah jambu di sebalik baju kurung, pakaian seragam sekolahnya itu.

Suatu hari, selepas tamat kelas praktikal Kimia, Anis datang kepada saya. Rakan-rakannya semua telah kembali ke kelas. Hanya kami berdua sahaja di dalam makmal.

"Saya ada masalah abang !" ujar Anis manja. Memang panggilan abang biasa saya terima sejak bekerja di sekolah berkenaan kerana rupa saya tidaklah nampak sangat berumur.

"Ya Anis, ada apa, cuba ceritakan." jawab saya acuh tak acuh.

"Masalahnya saya selalu teringatkan abang, makan nampak wajah abang, mandi teringatkan abang, apa lagi waktu tidur. Susah kalau begini." balas Anis lagi.

Saya cuma diam. Terkejut dan terharu. Saya menatap wajahnya. Entah macamana, saya memegang tangannya, memicit-micit telapak tangannya. Tak pernah sebelum ini saya berkelakuan begitu. Aduhh! Tangannya lembut, berdebar hati saya.

"Abang sudi tak kalau ambil saya jadi adik angkat abang ?"

"Kecil tapak tangan adik, nyiru abang tadahkan" spontan saya menjawab, seolah-olah telah ada skrip berkenaan dalam hati saya.

Anis secara tiba-tiba terus meluru dan memeluk saya. Rapat sekali. Terpinga-pinga saya. Pipi saya diciumnya bertalu-talu. Saya jadi macam patung, tercegat tanpa apa-apa reaksi. Selepas itu, Anis minta diri dan terus keluar daripada makmal kimia. Saya termangu sendirian memikirkan akan peristiwa yang baru terjadi tadi. Masa terus berlalu. Hubungan saya dan Anis menjadi semakin intim. Saya berani membawa Anis keluar dengan motosikal saya, bersiar-siar di tepi pantai, berjalan berpimpin tangan.

Tak dapat saya nafikan, saya telah jatuh cinta padanya. Cinta yang betul-betul ikhlas dan, alangkah bahagianya saya kerana saya tidak bertepuk sebelah tangan. Satu hari, selepas kelas praktikal subjek Biologi, Anis menunggu saya di dalam makmal. Kebetulan waktu itu petang, semua pelajar bersiap sedia untuk pulang samada ke asrama atau ke rumah masing-masing.

"Abang !" manja suara Anis. Saya jadi kaget sekejap. Bagaimana ni? Cuma saya berdua sahaja di dalam makmal dan anak kunci makmal hanya saya yang pegang.

"Anis tak pulang lagi ke? Nanti hujan pulak " jawab saya bersahaja, sambil melirik senyum ke arah Anis yang juga tersenyum.

Anis cantik sekali. "Abang sayangkan Anis tak ?". "Kenapa tanya soalan macam itu, mestilah sayang !" ujar saya sambil mendekati diri Anis.

Anis tanpa rasa segan terus merangkul tubuh saya dan meletakkan bibirnya ke bibir saya. Matanya terpejam layu. Sesekali Anis mencium leher dan pipi saya. Sebagai lelaki yang normal, pembaca tentu tahu apa yang saya alami. Spontan saya melepaskan pelukan Anis dan mengunci makmal. Semua pembaca tahu, kalau kita tinggal berdua dalam keadaan macam itu, orang "ketiga" akan muncul. Sayup-sayup berkumandang daripada radio di meja saya, lagu "Bandar Tasik Selatan" dendangan kumpulan Olan, salah satu kumpulan yang agak popular di Malaysia waktu itu. Agak lama kami berkucupan.

Saya dapati Anis agak mahir dalam aksi ini. Lidah Anis menjalar ke dalam mulut saya. Lidah kami bergurau senda. Saya pun terus menjalarkan jari jemari saya ke dalam baju kurung Anis, seterusnya menyusup ke bawah kain baju dalamnya. Aaahh! Gunung payu daranya kecil lagi, sebesar tempurung kelapa kecil, agak-agak saya. Saya kemudiannya melongsong baju kurung Anis ke atas, dibantu oleh Anis sendiri hingga meninggalkan hanya baju dalamnya sahaja yang bewarna krim. Saya tanpa segan terus membuka cangkuk baju dalamnya itu, lalu menampakkan gebunya gunung payu dara kepunyaan Anis.

Besarnya cukup semuat tapak tangan saya. Putingnya bewarna merah jambu. Cukup merangsang nafsu kelelakian saya. Puting sebelah kiri saya hisap dengan lembut sambil tangan saya meramas-ramas bahagian celah peha Anis yang masih dibaluti kain seragam sekolahnya. Anis menutup mata sambil mulutnya berbunyi seperti orang kepedasan. Kedua-dua belah payu dara Anis saya rasa semakin pejal dan tegang. Saya kemudiannya menuntun Anis ke bilik persediaan dan saya rebahkan Anis ke lantai makmal, kebetulan ada tikar tempat saya selalu berehat. Saya seterusnya tidak tahan lagi kerana alat kelamin saya sudah mula keras di dalam seluar saya. Agak menyakitkan kerana "silap parking".

Saya dengan perlahan membuka zip seluar saya dan melondehkan sedikit tanpa membuang seluar dalam saya. Saya pimpin tangan kanan Anis memegang alat kelamin saya yang hanya ditutupi seluar dalam. Anis dengan suara manja menyuruh saya membuang pakaian. Saya buang baju dan seluar. Tinggalah sahaja seluar dalam saya. Saya langsung melondehkan seluar dalam saya dan apa lagi, tegaklah alat kelamin saya. Anis tersenyum sambil menggeleng-gelengkan kepala sahaja ketika melihat alat kelamin saya yang begitu. Alat kelamin saya agak besar juga. Panjangnya waktu tegak begitu lebih kurang tujuh setengah inci dengan diameter sehingga empat setengah inci.

Di bahagian pangkalnya lebat dengan hutan yang saya tak pernah buang. Saya memang suka begitu. Semulajadi. Di bahagian hujungnya, kepala alat kelamin saya membesar sedikit secara menyerong, seperti cendawan butang. Kemudian, saya lurutkan kain seragam sekolah Anis. Anis turut membantu dengan membuka cangkuk dan zip, seterusnya mengangkat punggung sewaktu saya melurut turun. Anis memakai seluar dalam bewarna merah jambu, warna kesukaan saya. Saya menyusupkan tangan kanan saya ke bawah seluar dalam Anis. Tak banyak semak di situ. Hanya ada beberapa helai tetapi terasa hangat. Saya turuni lagi hingga ke kawasan bawah. Melekit.

Saya dapat rasakan cecair melekit dan hangat membasahi jari jemari saya. Licin macam sabun natrium hidroksida. Nafsu saya menjadi teramat memuncak. Saya gerakkan alat kelamin saya sehingga kepalanya menyentuh mulut Anis. Anis menutup bibir. Menggeleng-gelengkan kepala.

"Anis, hisap sikit sudahlah, Anis sayang abangkan ?" ujar saya.

Anis tersenyum. Dalam takut dan segan, saya nampak Anis membuka mulut. Saya tujah alat kelamin saya perlahan-lahan ke dalam mulut Anis. Tak muat mulut Anis. Masuk separuh sahaja, saya tarik kembali. Kemudian saya tujah kembali. Anis pada mula diam tak berkata apa-apa, dengan tiba-tiba mencabut alat kelamin saya dari mulutnya dan berlari ke sink. Anis seolah-olah macam nak muntah. Anis meludah-ludah ke dalam bekas sink. Saya pergi ke arah Anis. Saya dakap dia sehingga alat kelamin saya menekan rapat seluar dalam Anis. Kami berkucupan semula.

Hanya saya yang tidak memakai pakaian, walaupun seurat benang, Anis masih berseluar dalam. Saya rebahkan kembali Anis ke posisi seperti tadi. Perlahan-lahan tetapi pasti, saya melurutkan seluar dalam Anis ke bawah. Anis mengangkat punggung dan lutut. Ini memudahkan kerja saya. Anis sekarang bertelanjang bulat. Kedua-dua pehanya saya kuak perlahan-lahan. Jelas kelihatan alur merah jambu di celah kelangkangnya dengan bulu-bulu halus yang belum tumbuh semuanya. Saya letakkan jari hantu saya ke dalam alur Anis. Panas dan hangat. Saya tekan sampai masuk setengah jari. Makin hangat. Cecair melekit makin banyak yang keluar. Saya tarik semula jari, tekan lagi berulangkali. Anis mula mendengus kesedapan.

Saya kemudiannya bangun dan duduk bertinggung di antara dua belah peha Anis. Saya letakkan kepala alat kelamin saya betul-betul di tengah celah alur merah jambu Anis. Perlahan saya tekan. Agak sukar kerana ketat. Saya rasa Anis masih perawan. Saya tekan lagi sehingga kepala alat kelamin saya tidak lagi kelihatan. Saya mula menolak batang kemaluan saya perlahan-lahan dan tiba-tiba, Anis bersuara perlahan. "Cukuplah bang " dengus Anis.

Saya tarik kembali. Kesian jugak saya pada Anis. Saya pusing-pusing kepala alat kelamin saya yang basah dengan cairan melekit di sekitar kemaluan Anis. "Jangan takut Anis, sedikit sahaja. Anis akan merasai kenikmatannya Anis tahan yer sayang !" pujuk saya manja. Anis senyum. Mengangguk. Saya tahu Anis amat sayangkan saya.

Dengan perlahan-lahan saya tekan alat kelamin saya sehingga kesemuanya tidak kelihatan lagi. Semuanya telah terbenam dalam alur Anis. Yang kelihatan hanya bulu lebat di pangkal alat kelamin saya bersentuh dengan bibir kemaluan Anis. Saya nampak mulut Anis sedikit terbuka bila merasai kepadatan atas kelamin saya yang terbenam dalam alurnya. Saya tarik keluar alat kelamin, tekan lagi, tarik keluar beberapa kali. Cecair melekit semakin banyak. Bunyi kocakan jelas kedengaran petang itu. Gerakan sorong dan tarik terjadi beberapa ketika. Mulut Anis sekarang tidak lagi terbuka tapi sudah mendengus kesedapan. Bunyi macam orang sedang minum air panas selepas makan lada.

Saya melajukan dayungan. Bunyi kocakan semakin kuat. Serentak itu, mulut saya menghisap puting payu dara sebelah kanan milik Anis. Tiba-tiba saya rasa lain. Rasa macam nak keluar. Cepat-cepat saya cabut alat kelamin saya dan mengarahkannya ke dada anis yang tegak macam bukit pasir di tepi pantai. Cuuppp! Cecair pekat warna putih susu terpancut keluar dari kepada alat kelamin saya yang tegang macam besi. Air mani saya tumpah ke atas dada Anis. Setitis dua terpancut ke atas mukanya yang cantik menawan. Dua tiga kali gelombang pancutannya. Saya rasa amat letih dan berbaring seketika di sebelah Anis. Saya nampak Anis sedang bermain-main dengan air mani saya dengan jari jemarinya. Anis diam sahaja.

Tidak nampak sebarang penyesalan di wajahnya. Saya bangun dan membongkok antara celah peha Anis. Saya nampak ada beberapa palitan merah seperti darah di tepi bibir kemaluan Anis. Saya sentuh dengan tangan. Memang darah. Benarlah bahawa Anis sebelum ini masih perawan. Bermakna saya adalah lelaki pertama yang memecahkan selaput daranya.

"Abang minta maaf Anis " tiba-tiba saya bersuara.

"Kenapa abang mintak maaf pula, Anis yang nak ?" jawabnya selamba. "Anis sayangkan abang, Anis cintakan abang. Anis sanggup beri apa sahaja kepada abang" balas Anis dengan manja. "Eh! Abang, kanji ni nak basuh macamana ?"

Saya rasa nak tergelak bila Anis sebut kanji. Memanglah rupa air mani lelaki macam kanji yang dikacau dengan air panas. Putih macam susu. Kental dan melekit. "Kalau Anis nak tahu, itulah air mani lelaki, Anis lumurkan ke muka. Buat masker, nanti awet muda, sentiasa kelihatan jelita" seloroh saya. "Ni ke yang dipanggil air mani bang? " balas Anis sambil melerek manja pada saya. Anis terus mengaut semua air mani saya dari dadanya dan melumurkan ke muka. Dibuatnya macam masker betul. Saya senyum.

Selepas beberapa ketika, bila air mani sudah mengeras sedikit, Anis membasuh muka dengan air di sink. "Bestlah macam ini. Tak payah Anis beli masker " ujar Anis dengan ketawa kecil. Selepas semuanya selesai, saya mengenakan semula pakaian saya, begitu juga Anis. Saya kucup bibirnya. Lama juga. Lidah bergurau mesra. Saya buka kunci makmal dan Anis pun keluar, kembali ke asrama. Saya bersiap untuk pulang. Hujan petang itu tiba-tiba turun dengan lebatnya.
7 ulasan:

hi nice post & i also like this blog so much... visit here : http://technotexter.co.cc/


Memang haram jadah sial punya manusia yang menjatuhkan profil pembantu makmal nih...


wei sial...ko jenis manusia sial la...ko jenis yang buat cerita tak tentu pasal...org-org mcm ko neh, patut dihukum sebat...


hehehehheheheh no komen.....


0173086003
0136933452
-seri-
Lelaki kaya sahaja


0125856661..untk perempuan saja..


Bodoh punya cite....patut direjam


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.