Buaya Darat

Aida Dato’s 2nd Wife

Ini kisah aku yang nak kata malang ke nasib baik ke engkorang fikirlah sendiri. Aku dah duda anak 7 bercerai dengan bini aku masa aku umor 41 gara-gara bini aku bercinta dengan orang tua dalam internet. So tinggallah aku dengan anak-anak. Akulah bapa dan ibu pada mereka. Jadi banyak masa aku habiskan melayan anak-anak. Masa cuti sekolah aku pun hantar anak-anak ke rumah mak dia orang, jadi aku tinggal sorang2 kat rumah.

Masa bersendirian aku mula berchatting dengan chatters kat MBSC married but still cheeky. Ada satu chatter aida tu kerap ym dengan aku dia ceritakan masalah rumahtangga dia kat aku. Dia bini muda satu dato’ kat Shah Alam. Kira2 orang kayalah manakala aku pula layan jer perasaan dia. Lama-kelamaan dia ajak aku jumpa, jadi kami janjilah nak jumpa kat KL. Aku naik bas dari utara semenanjung dan sampai jam 5.00 pagi kat Puduraya, terus jer check in kat satu hotel yang dia tempah sekitar KL.

Sampai kat bilik aku terus rebahkan badan dan terlena kerana perjalanan yang jauh dan meletihkan. Tetiba handset ku berdering, bila aku jawab aida kata dia dah ada kat pintu bilik ku. Aku dalam keadaan kusut masai terus jer buka pintu bilik dan nah!! Aida dah pun berada di depan mata dan terus menolak aku masuk ke kedalam bilik, "Cepat sikit nanti ada orang uter I katanya."

Aku kembali ke katil untuk sambung tidur kerana masih mengantuk. Dia pun baring sebelah aku dan dan membelek muka aku. Aku tersedar dari tidur sejam kemudian bila aida kejutkan aku. "Takan u nak bagi i tengok jer u tidor." kata aida. Aku pun bangun dan terus pergi mandi. Selesai aku tunaikan kewajipan aku dengan bertuala jer aku kembali mendapatkan aida. Fulamak cantiknya aida itu yang keluar dari mulut ku kerana sebelum ini aku tak pernah berjumpa dengannya. Hanya melihat gambarnya sahaja, itu dari long shot.

Aida ku lihat memang jelita kalau Norrish Karman tu cantik aida ni juga secantik dia, rendah sedikit dari aku yang setinggi 178 cm. Dia agak2 setinggi 165 cm. Dengan memakai kebaya aida ku lihat cukup cantik nafsu serta merta terangsang. Dan kote ku mula mengeras menongkat tuala ku. Jelas kelihatan kekerasn kote ku bila mata aida melirik ke situ sambil tersenyum menatap mataku.

Aida geram dengan layanan suami yang tidak adil. Kerana melebihkan dan takut kepada isteri pertama, isteri pertama mendapat segalanya manakala aida hanya mendapat bakinya sahaja. Sudahlah gelaran Datin pun tak dapat aida kegersangan kerana dato’ jarang balik ke rumah dan bila balik pun selalu mencari alasan untuk tidak bersetubuh kerana letih. Kurang perhatian dan tak puas bila bersama suami aida mula mencari jalan keluar.

Sekarang dah sama2 bersua aku memang serta merta jatuh hati melihat kejelitaan aida, sexy bergaya, kulit putih gebu macam pan asian pun ada. Teteknya sederhana besarnya, pinggang ramping, sesuai dengan nicknya sexy. Smiley lady wajahnya lembut dan ayu sekali. Selakan kain kebaya menampakkan pehanya yang gebu. Keinginan ku untuk menyetubuhi aida meluap-luap.

Aku terus dapatkan aida, lirikkan mata aida menerjah ke tualaku yang terjongkit sambil tersenyum aida bangun dari tepi katil terus mendakap aku. Kami berpelukkan seketika aku cium dahi aida. Aida memelukku erat dan merebahkan kepalanya kedada ku kuusap wajah aida dan cium bibirnya. Lidahku menerobos kedalam mulut aida dan lidah kami bertautan. Aku terus menjilat leher aida, dia mengeluh panjang.

Kote ku yang sangat keras menekan perut aida terasa kekerasan kote ku aida mengusap kote aku dari belahan tuala dan seketika tuala aku jatuh ke lantai aku terlanjang bulat. "Tak adil i dah bogel you belum buka lagi." kataku. "Kalau u nak tengok u buka sendiri." bisik aida.

Aku meramas tetek aida dari luar kebayanya dan membuka butangnya aida membantuku membuka pakainanya satu persatu. Tersembullah tetek yang selama ini kuidamkan. Kuramas, isap dan jilat tetek aida sepuasnya. Aida mengerang kegelian. ashh ushh..ush..sayang sedapnya jemari aida mngusap terus kote ku. Berdenyut denyut meminta dijilat. Tanganku terus membuka kain dan panty aida.

Akhirnya terlurut ke lantai aku uli bijinya, aida mendengus manja kegelian di dalam mulut ku. Perlahan dia menarik ku rebah diatas katil, aku menindih aida sambil terus berciuman bertaut lidah. Jemariku menjelajah di tebing dan alur nikmatnya yang dah lencun, ku gentel terus bijinya dan perlahan ku masukkan jariku ke dalam lurahnya yang sempit. ash… ash … sedap sayang bisiknya but don’t shove yor finger I want your cock inside me dengus aida dalam erangannya.

Aku akur Aida bangun dan menyuruh aku baring lalu terus mengusap jantanku yang sedang mencanak menggila perlahan menghisap koteku dengan rakus. Isk sedap aida aku pula mengerang aida terus menhisap dan menjilat sampai aku terkemut kemut menahan kesedapan macam nak terpancut lahar ku. Don’t make me cum in your mouth. I wanna cum in your cunt bisikku. Aida senyum dan lets do it come and fuck me right now darling. Aida bagai singa lapar menerkam dan menggomol aku dia menarik aku di atasnya dan aku menghalakan senjataku tepat ke sasarannya kuusap kepala zakar ku di alor aida.

Ku tenyeh di bijinya. Saying you jangan seksa I begini bisiknya fuck me darling. Fuck me hard aida mengangkang kaki seluasnya dan merangkul pinggang ku. Aku tak daya menahan lagi terus sahaja ku benamkan kerisku kedalam lurah aida yang dah benar benar basah dan licin terus sahaja masuk sampaike pangkal. Terbeliak mata aida menahan sedap dan senak. Kubiarkan ia seketika begitu dan seketika menarik kote ku keluar dan membenam semula. Mata aida kuyu menahan nikmat. Arhh …arh.. arghhhhh...

Sayang its sooooo sedapppp, fuck me don’t stop. Aku pa lagi terus mendayung semaunya ku sorong tarik sorong tarik aida terus meracau, yes...yes...yes... Berdecup decup bunyi adegan kami pabila kote ku menerobos cipap aida bila sorong tarik itu berterusan. Sayang don’t stop I’m cummmmmiiinng... Arghhh..aida terkejang dan memaut tengkuk ku terus kissiinngg aku selahapnya sambil dia klimaks...

Aku belum klmaks lagi, lalu lalu aku menambahkan tempo tutuhan ku ke alor dan lurah cuntal aida. Alor aida kurasa basah dan hangat dan semakin basah ini melicinkan lagi pergerakkan ku dalam cuntnya. Mata aida dah juling, dan kemutan cuntnya semakin kuat ku rasa. Kesedapan menjelma dalam diri dan rasa dah nak klimaks. Aku lajukan tujahan ku dan aku mengerang bersama aida argh...aida i dah kuarr dah ohh...ohh...sayang wait I pun nak cummmm yes...yes...dan kami game bersama-sama.

Aku rebah di atas dada aida kesedapan dan puas. Sambil mencium mulut aida seketika kami terbaring sambil masing- masing merenung siling bilik hotel itu. Apakah dia menyesal berlaku curang terhadap suaminya ??? Aku tak pasti yang pasti kami terlantar kepuasan.
14 ulasan:

apa ja boleh


DIRIWAYATKAN OLEH IBNUL JAUZI BAHAWA :
"SESUNGGUHNYA NERAKA JAHANAM MEMILIKI TUJUH BUAH PINTU. YANG PALING MENAKUTKAN, PALING PANAS DAN PALING BUSUK BAUNYA ADALAH PINTU YANG DIPERUNTUKKAN KEPADA PARA PENZINA YANG MELAKUKAN PERBUATAN TERSEBUT SETELAH MENGETAHUI HUKUMNYA."


zina hukumnya berdosa besar.. dosa besar yang paling dibenci ALlah adalah syirik, seterusnya membunuh, kmudian berzina, mencuri, dan lain2.. ingat, zina itu berdosa besar.. kenapa manusia sekarang selalu anggap remeh zina?? sesuatu yg membawa kepada zina adalah dinamakan muqaddimah zina.. blog atau penulisan seperti ini jugak menjadi medium atau muqaddimah untuk mengajak org supaya berzina.. oleh itu dikhuatiri jika org yg membaca blog ini terpanggil utk melakukan zina atau berzina terus disebabkan tak tahan baca penulisan sebegini, dikhuatiri dosa si penzina pun, si penulis ni bole dpt.. renung2kan.. jgn main2 dgn azab Allah yg sengit pedih..di dunia kita tak rasa tapi di akhirat nant for sure kita tak kan dpt tahan azabNya..Allah kan Maha Pencipta dan Maha Kuat, azabNya pun mesti dasyat giler..ini peringatan utk sesama kita juga ya (diri sendiri dan semua..)


berhentikan atau stopkan (sama jer maksudnyer..hehe) saja blog atau penulisan macam gini.. tak dpt apa2 untung pun, takutnya dapat kerugian (dosa) nau'zubillah.. ini komen dr saya k. fikir2 kan lah utk kebaikan diri sendiri.. kita sayang diri kita,sebabnya bila kita lapar kita tak sabar2 nak cari makanan utk nak memenuhi nafsu makan kita..tapi kalau kita sayang diri kita lagi, kenapa kita taknak jaga diri kita dari dihumban kedalam azab api neraka dengan tak lakukan maksiat sperti zina n sebagainya?? kalau nak pikir kan, Allah tu sangat baik, Maha Baik Maha Pemurah.. tgkla..walaupun kita ni selalu buat dosa, tapi perasan tak makan minum kita Allah masih beri lagi setiap hari.. kita nak nasik mamak, kita pegi jer makan, Allah masih beri rezeki tu pd kita, walaupun kita dah buat maksiat yg Allah benci.. banyak lagi nikmat yg Dia masih bg pada kita.. Dia masih bg lg peluang utk kita ingat pd Dia, Dia masih bg kita nyawa dan mcm3 lagilah.. tapi kenapa kita ni sombong sgt pada Allah?? sampai hati kita sanggup lg buat maksiat pada Tuhan yg bg kita mcm2 nikmat tiap2 hari.. sampai hati kita buat mcm tu pada Allah yg Maha Pengasih dan Maha Penyayang dan Maha Pemurah dah tu Maha Pengampun pada hamba2Nya yg bertaubat dgn taubat yg sebenar(betapa baiknya Allah pada kita..) hamba2Nya yg tak sedar dan jauh drNya...T_T


taubat2 la..ingat allah..


0173086003
Ayu


Kepada wanita yg nak try btg,hbngi sy,sya akn bg layanan yg trbaek,truatama wanita yg tngl kt kelantan
0199637114


jnji dah bca ok x yah nk brceramah kt cnie


Dah bce dah sdap nk ceramah.ko pn dosa.ak igt korg ni slh msuk lah.ustaz pilihn blog lain eh.


untuk datin2 makcik2 kakak2 lau ada job e-mail me airmingshoot84@gmail.com


Jom borak tentang seks


Bagi aunti2 kakak2 janda2 datin2 xkira umur y prlu khidmat sexs call me 0145100713(girl sahaja)


mencari wanita until sex. yg brmint sila hubungi: 0132473068/0142308624.


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.