Buaya Darat

Malam Pertama

Kisah ini adalah kisah aku dan suamiku semasa pengalaman malam pertamaku. Malam selepas acara potong kek aku berkemas-kemas untuk naik kebilik untuk tidur. Sebelum tidur suamiku memberikan hadiah kahwin kepadaku dan menyuruh aku membukanya. Terkejut aku melihat baju tidur yang sangat jarang dan cantik.

Nak dijadikan cerita aku dan suamiku ada hubungan saudara jadi kami masih segan silu lagi. Suamiku memintaku memakai pakaian tadi, aku kata aku segan dia kata buat apa nak segan kitakan dAh kahwin. Aku menurut apabila dia mula menanggalkn baju kurungku. Tak sempat aku nak pakai baju tidur tadi dia terus dukung aku letak atas katil. Aku kata tutup la lampu aku segan, dia kata kalau tutup lampu nanti tak nampak aku punya cipap.

Lepas tu adegan pun bermula, dada aku berdebar2 gila, segan semua ada, dah la tu dalam terang plak tu. Mula2 dia cakap lucah sikit pas tu dia cium mulut aku main lidah sampai aku dah tak segan. Dengan rakus dia bukak bra ngan suar dalam aku masa tu aku dah rasa hampir terbang kelangit bila dia jilat puting aku. Emmmm mmg sdappp.. Dia ramas tetek aku sampai aku lelah aauwww...auuuwww...auuuwwww auchhh... pas tu dia jilat satu badan aku sampai tegak bulu roma tapi ni yang aku tak boleh lupa sebab aku tak sangka yang dia akan jilat cipap aku.

Mula-mula dia gesek tapak tangan dia pas tu dia suruh aku kangkang lebar-lebar dia selak bibir cipap aku pas tu dia sentuh satu benda yg buat aku tak ingat dunia. Dia kata ni Abang nak bagitau inilah g-spot zyna. Kat sinilah datang sedap dan lazat. Pas tu dia kata lagi ni abang nak jilat bagi zyna berahi betul-betul. Masa dia jilat aku pegang besi katil dan aku tak tau nak kangkang lebar mana lagi sebab sedap sangat. Dia jilat sambil tangan dia main puting aku, keluarga aku memang jenis tetek besar2 pas tu puting timbul, lagi la sedap dia nyonyot.

Pas tu dia main kat cipap aku adalah 20 minit, pas tu dia baring dia suhruh aku cangkung atas muka dia. Dia nak tengok cipap aku sebab dia kata nilah 1st time dia tengok live. Dia kata air aku bAnyak meleleh kAt tepi bibir cipap aku dia kata abang nak jilat lagi. Abang nak kulum kelentit zyna pas ni baru abang ajar zyna main betul-betul. Aku plak rasa syok pas tu dah puas menjilat dia suruh aku baring pas tu dia kangkang kaki aku luas-luas pas tu dia naikkan sikit.

Dia kata kaki kena bukak sebab nanti batang susah nak masuk lebih2 lagi anak dara macam aku. Pas tu dia tunjuk batang dia, dia kata nilah batang lelaki masa ghairah dia suruh aku pegang pas tu cium aku pelik dan teragak2 dia kata nilah yg selalu suami minta pada isteri setiap kali sebelum main. Dia ajar aku keluarkan lidah jilat batang kulum lama jugak. Lepas tu dia kata ok abang nak mula ni, zyna tenang tau, tak de apa2 pun sedap je. Lepas tu dia letak batang dia kat atas cipap aku dia gesek-gesek mula pelan pas tu laju sampai aku sesak nafas.

Lepas tu aku degar dia kata " Nape yangg...sedap sangat ke batang abang ni...? bulu cipap ayang ni haluslah..kelentit ayang pun merah.." Aku diam lepas tu dia kata lagi "abang masukkan ye..." Aku terasa batang abang dah masuk 1/2 pas tu abang naik atas aku bagi rapat pas tu abang suruh aku pegang tiang katil, dia kata kalau sedap merengek kuat-kuat ckp argh...argh kat telinga dia. Lepas tu sambil dia tekan batang dia aku dengar dia kata arghhh...sdapp yannggg....pas tu dia jolok pelan-pelan.

Aku dah terasa perit aku kata bang pedih la cipap zyna..pedih bang. arkk..ah..ahh..pecah dara kot abang kata. Tak pe jap lagi ayang sedap la.. Kita main sampai puas-puas ye...Abang bagi ayang puas tau... Lepas tu dah lama-lama aku rasa sedap gila, tak nak bagitau camne...yang aku tau kaki aku terangkat. Tak sedar buntut aku bergoyang menahan kesedapan. Nak dijadikan cerita suami aku ni india mamak, fuhh..mamak kan kuat seks...sambung balik cite..masa dia tengah henjut tu dia gomol mulut aku gigit leher aku hisap tetek aku dia gigit-gigit puting aku sampai terjelir lidah aku kesedapan.

Mana nak tahan tetek kena tala pantat pun kena hayun yang aku tak boleh lupa tu dia slow sikit pas tu dia jolok batang dia kedalam laju-laju lepas tu dia keluarkan batang dia balik dia jolok lagi laju-laju kedalam. Itu yang buat aku meraung sedap sampai lupa sikit tadi pas tu masa aku meraung dia bagi aku ghairah dia tnya " sedap tak yang? cukup besar tak batang abang ni? ayang best tak? berahi tak? Abang tengah main dengan pantat ayang ni ayanggg sedap tak? Aku memang nak cakap tapi tak keluar suara bila dia dah tanya aku apa lagi."bang sedap sangat bang nape sedap macam ni.

Sedap bangggarghhhh...abggg..abgg...abgg...arghh..bang uhh..uhh uh aah aaahhh laju2 banggg naik atas sikit banggg abangggg zyna tak taaaahannn...banggggg aku tarik muka dia aku hisap mulut dia aku jilat-jilat mulut dia dia bagi lidah dia aku nyonyot gile lepas tu dia kata "nape ni yangggg nak sedap lagi tak?

"Naakkk...nakkkk..."Aku kata pas tu dia berhenti dia cabut batang dia pas tu dia bagi cermin suruh tengok cipap aku yg meleleh2 air pas tu dia tunjuk alas cadar yang ada darah pas tu dia senyum dia cium aku dia kata "ayang pusing belakang tonggeng bagi cipap keatas plak...macam ni pun sedap gak ini nama dia doggy style..."

"Hah...! macam anjing boleh ke?" aku tanya.."suami aku senyum miang kat aku dia kata bukan ikut jolok kat lubang bontot masih ikut lubang cipap lagi..."

"oo..." aku kata pas tu dia ajar aku tongeng camne pas tu dia ambik tisue dia lap air aku yg meleleh tu pas tu dia sempat french kiss kat cipap aku pas tu sempat dia kata "ucuk la..." aku pun senyum malu dah la kena tonggeng dalam lampu terang plak tu lagi la malu...pas tu abang rapatkan badan dia kat belakang aku pas tu dia kata kangkang sikit pas tu aku rasa batang aanbg dah masuk dalam lubang pantat aku pas tu. Abang pun main macam tadi jolok laju2, terkangkang aku dia jolok pantat aku sambil tangan dia ramas tetek aku mulut dia mengigit leher aku.

"Fuhhh....sedap jugak la bang main macam anjing ni" pas tu dia kata "abang buat apa je untuk ayang asal ayang puas selagi ayang tak puas abang akan than air abag" aku ingat ada dlm 10 mnt aku rasa mcm nk mengeletar bdn aku, pas tu aku pulak yg hentakkan bontot aku kebelakang dengan laju laju laju tiba-tiba aku jerit "abgg..abgg..abgg...ahhhh...ahhhh...banggg..ushhh...usssshhhhh...abgg..abgg..laju jolok bang.

Jolok...jolok..jolok..jolok...arghhhhhbannnngggg....sedap..sedap...sedap..dalam masa yang sama abang kata kita pancut air sama. Yang...abang pun jerit tonggek lagi yang...angkat bontot yanggg...kangkang besar-besar yang...hentak laju2 yang...goyang2 bontot yanggg...tolong abang yangggg..tolong abang pancut yang...batang ni nak keluar air dah ni..aku jawab jolok pantat zyna laju-laju bang...nak batang lagi bang nk lagi bang...gesek biji kelentit zyna banggg...cepattt bang...gentel kelentit bang....masuk dlm2 bangggg..sdap tak banggg? sdap tak? banggg sdap tak...aahhaahhahhhaaaahhhh....sedapnya pantat ayang..sedap pantat yang...sdapp...aygggg....abgggg....tuss..tuss..tuss..errh..errh...arghhhh....

Lepas tu abang kata terima kasih yang...aku pun cakap jugak trima kasih bang sebab zyna rasa seronok dan puas dengan abg...Lepas tu abang tarik batang dia pelan2 pas tu air kami yang bercampur tadi meleleh keluar ke tilam pas tu abang suruh aku baring sambil kangkang kaki abang pun lap dengan tisu. Lepas tu abang ajak gi bilik air abang suruh aku kncing, aku rasa pedih sampai keluar air mata pas tu abang cebok aku abg lap ngan towel..."abg tanya sakit sangat ke? abang mnta maaf, mula2 macam tu la"

Lepas tu abang bagi aku minum air suam pas tu abang tak kasi aku jalan abang dukung aku letak atas katil. Nasib baik bilik kita orANg ada blik air, kalau tak habislah. Lepas tu abang baringkan aku selimut pas tu sebelum tidur abang kata seronokkan dah kawin? Aku senyum malu, aku tengok jam pukul 4.25 pagi...Mak oiii lamanya aku main tadi. Aku pun terus tidur abang pun peluk sambil tangan dia letak kat atas cipap aku. Dalm hati ni kang jadi balik plak ni...hehehe itulah kisah malam prtama aku degan suami yang aku tak pernah kenal.

Maknanya kami bercnta lepas kahwin dan yang penting malu2 tu yang lagi sedap. Sekarang ni aku dah kawin hampir 4 bulan. Abang tak kasi aku mangandung dulu sebab kami baru bercinta. Dia kata nAk bagi aku puas dulu. Sekarang ni boleh kata tiap-tiap malam aku nak bersetubuh dengan abang. Pagi sebelum abang gi keje pas tu balik keje mandi sama2 main dalam bilik air. Sekarang ni aku abang dah banyak ajar cara2 main. Sekarang aku dah pandai main atas aku henjut sedap gak sebab aku kontrol sendiri nak masuk abis ke tak..nak henjut laju ke tak..eemmm memang best. Sekarang aku dah duduk rumah sendiri lagi la saja ubah selera.
212 ulasan:
«Lebih lama   ‹Lebih lama   1 – 200 daripada 212   Terbaru›   Baru»

siapa aja boleh wanita085810330603


DASYST GIER!!!1


best nyer


memang main kalau mengerang memang naikkan nafsu. Kawan aku seorang tengku main pantat datin milah dulu pun bagai nak gila dia mengerang


sape datin milah tu.....nak rase jgk


Sy kalau main dgn hubby,mmg nak lama2..biasa pancut sama2.Tapi yg paling sedap,kami mengerang pun sama2..kami ni duk berjauhan.Sebulan sekali baru dapat main..kdg2 sampai 4-5kali.Atas sofa, dlm bilik mandi, kat ruang tamu semua dah try..Hubby kata i kemut sedap.Dah balik sana pun asyik teringat dan taksabar nak balik sini dan main lagi.


fuyooo!!!


sesekali jumpa memang rindu dibuatnya.Tapi bawa banyak bersabar kerana berjauhan pun kerana mencari rezeki.


Kalau dah datin mesti suaminya datuk,kalau begitu lebih elok diceraikan sahaja datin tu,isteri curang buat apa nak dibela,x maruah punya perempuan


best lak ai..


mmmm gler horny aq d wt nyer....


giler


ade x spe2 nk maen ngan aku..?


mmg lah sdp klu is3 sme2 bkrje sme,masalah ny is3 aku macam btg pisang,semua ny aku kena buat


kau orang tahu tak,ada kah patut is3 aku malu dengan aku laki dia


nak rasa pantat u,,,teringin nak jilat2 pantat u,,,sedut2 buju kelentit u cyggggg


dpt tumpang main pn jdlah....sape yg sudi agaknya,ada tak wanita yg memerlukanyer...kita saling membantu...


Memeang sedap pun...nak kena yang 7 inci plak ke????


waaa...bestnya!!aku dah x sbr2 nak kawin jgak!!hehe


urmm......best juga...sy main mcm2 style....paling best doggy n angkat punggung spai atas,asben henjut laju2...mmg smpai terpancut2 sy d buatnyer.....


nak jak


Ni plak kisah mlm pertama saya..Actually sy dah hubby ni kenal online.Pertama kali jumpa after 5 thn lebih bercinta tanpa jumpa.Then lepas 6 years baru kita org kawin. Kami tak berasal dari daerah yang sama. Tak payah lah sy mention dari mane..tapi mmg jauh lah.
Msa tgh bercinta dulu, hubby pernah usik bagitau sy, nanti bila kita kawin, after akad nikah, abg nak terus masuk bilik dan goda isteri abg. Tak kira lah tetamu ada lagi atau tidak, abg nak kita terus lepaskan rindu dendam kita yg sekian lama kita tanggung. Sy cuma gelak kan jer.
Pendek cerita, akad nikah kami diadakan pada hari jumaat pas solat jumaat..Lepas upacara akad nikah tu, masa nak batalkan air sembahyang, hubby bisik kat telingga, syg..abg dah tak tahan. Saya cuma senyum jer.Saya tau hubby cuma mengusik.
Malam tu, kami main2 sms lah..macam biasa masa bercinta. Maklum lah hubby dok hotel ngan family dia, sy plak kat umah. Esok nye, kami bersanding. Cerita bersanding ni tak thrill sgt..biase le..bersanding. Yang thrill nye malam tu. Bila dah semua settle, sy pun masuk bilik. Hubby masih sembang lagi ngan family kat luar..Bila dah kul 11:30 mlm, hubby anta sms, dia bagitau yang dia nak air. Sy pun kuar lah buat kan air dan hidangkan. Bila time saya nak bagi cawan air kat dia, dia bisik kat saya, abg tak nak air ni. Abg nak air syg. Serta merta muka sy rasa merah padam. Sy cubit tgn dia.
Pas tu sy pun masuk semula ke dalam bilik.Sy tukar baju ke baju yg dia belikan untuk mlm pertama kami. Sy anta sms kat dia, sy bagitau dia yang saya uzur. Dia tak balas. (Sebenarnya sy sajer nak usik dia) Tak lama lepas tu, dia pun masuk bilik pengantin kami. Sy pura2 tidur. Dia pun baring sebelah sy, dia cakap, abg tau syg belum tidur.Abg pun tau syg tak uzur..Dia wat dan ckp mcm2..dia tiup kat telinga sy, sy rasa betul2 geli..sy menjerit. Dia terperanjat dan tekup mulut sy. Bila mata kami bertentang, dia pun mencium pipi sy dan cium bibir saya. Sy cuma mampu diam. Nafas sy jadi tersekat2. Lidah dia masuk dalam mulut sy dan bermain2 dalam mulut sy. Kemudian dia jilat telingga dan tengkuk sy. Aduhhh...gelinyer..Tgn dia merayap kat luar baju tidur nipis sy. Dia mengguli breast sy yg masih ada bra. Dia kata, wahhh mesti breast isteri abg cantik ni..pegang dari luar pun dah tau mmg cantik. Sy cuma senyum mendengar dia cakap mcm tu. Dalam hati, mmg berdebar2 pasal takut. Kemudian tgn dia masuk ke bawah baju sy dan destinasi dia memang kat breast sy. Dia masukkan tgn dia ke dlm bra dan mengguli breast sy. Puting sy pun jadi keras. Lepas tu, dia minta izin sy untuk buka baju tidur sy..sy pun biarkan dia buka. Sya bagi isyarat kat dia, suruh dia tutup lampu..tapi dia kata tak nak..dia kata dia nak menghayati tubuh badan isteri dia puas2 dalam terang. Skrg cuma tinggal bra dan panty satin sy yg tinggal di tubuh bdn sy. Sy cuba tarik conforter tapi dia tarik conforter tu semula. Dia buka bra sy yg kebetulan mmg sy khas kan untuk mlm pertama iaitu bra yg jenis button depan. Dia meramas2 kedua2 belah breast sy. Hubby kata, syg, rupa2 nyer mmg betul lah tekaan abg selama ni, breast syg mmg cantik. Sy senyum jer..Dia menjilat2 sekeliling breast saya dan sesekali menjilat puting saya. Sya jadi gelisah. Sedappppp...kdg2 dia gigit manja puting sy. Kemudian dia turun ke bawah.. dan menarik sy supaya badan saya betul2 berada di tepi katil. Dia mencium pussy saya dari luar panty. Bygkan, belum aper2, sy dah basah. Sy nampak muka hubby dah merah dan betul2 stim masa tu. Dia pun lucutkan panty organza sy. Dia jilat peha sy, sekeliling pussy sy dan bibir pussy sy. Alamak...sedappppp. Sy cakap kat hubby, sy malu. Hubby kata, syg jgn lah malu, ni kan hak abg jugak. Then dia kata, pandai isteri abg jaga pussy. Bersih, wangi dan smooth jer. (Actually sy ni mmg shave every 3 kali seminggu). Then hubby buka kaki saya dan jilat dlm pussy sya. Dia buat jolok dan tarik..Aduhaiiii...

To Be Continued


Bab yg paling memberahikan adalah bila dia jilat dan hisab biji sy.. Hubby bisik..syggg..comel biji syg..merah jer..pussy pun merah jer...Pas tu hubby ckp, yanggg..jap abg buka baju jap. Sy pun tlg dia buka baju dan kain pelikat dia.. Then last sekali underwear dia..wowwww..abgggggg...Besar nyer..Panjangggg..Takuttt..
Kemudian hubby teruskan kerja2 menjilat dia.. sy pun tanya, napa abg buat macam ni.. dia kata dia nak bagi sy puas dulu nanti senang lah masuk. Bila dia dah puas menjilat, hubby pun tarik tgn sy suruh sy duduk. Sy pun duduk dan hubby berdiri ditepi katil..dia suruh sy mainkan batang dia. Sya pun menggosok batang dia dgn perlahan. Kemuadian dia bisik kat telinga sy minta sy wat something more thrill. Sy dah faham..sebab sy pernah gak tengok kat internet. Sya pun jilat dan jilat dan jilat. Kulum dan hisab..Dlm masa tu sy rasa ada sesuatu yg hangat mengalir kat lidah sy..hubby dah kuar air mazi. Sy tengok hubby makin stim..mendesah dan merayu mcm2. Sya makin galak menghisap..Dah lah batang besar, mulut sy plak kecik, so tak dapat lah masuk semua. Tapi saya buat blowjob yg betul2 thrill untuk hubby sy. Dia pegang kepala sy dan bagi batang dia kuar masuk dalam mulut sy dengan cepat.
Kemudian hubby pun baringkan sy atas katil. Dia pasang lampu tidur dan tutup lampu utama. Hubby buka kaki sy, dia kata, dia nak buat sesuatu yang bakal menjadi kenangan dalam perkahwinan kami sampai bila2. Mula2 hubby tekan batang dia..sya rasa sakit betul..Dia cuba tekan lagi..masuk kira2 satu inci. Sy menjerit..Hubby kat relax syggg..abg minta maaf. Abg tak sengaja. Pas tu abg jilat lagi pussy sy bagi byk air mazi sy kuar..tu diaaaa..sy terpancut lagi.Kemudian hubby tanya ..mcm ne syg, abg dah boleh masuk ker? Sy cuma mampu mengangguk. Kemudian hubby try masuk kan lagi batang dia dalam pussy..aduhhh cuma dapat masuk setakat takuk. Dia mula buat aksi sorong tarik. Lama2 sy rasa ok sikit. Hubby rendam sekejap batang dia dalam pussy sy. Kemudian, dia tekan lagi perlahan2.. mmg sakit. Sampai kuar air mata sy. Sikit sikit hubby masukkan..memang pedih.. Sy cuba tarik nafas dlm2. Kemudian baru saya rasa ok sikit..
Bersambungggg


Hubby pun mula buat aktiviti sorong tarik dia lagi..merah padam muka dia sy tengok. Mulut dia ntah meracau ntah apa2 ntah. Syggggg.. abg rasa sedap yanggg.. sedap nye pussy syg ni.. i love u syggg... hubby mula buat hayunan dengan laju. sy betul2 tak tahan. Sy mengerang..abggggg...abanggggg...sedap bangggg... Hubby pun sama2 mengerang.. Sambil menghayun tu, hubby menghisab puting sy. Nikmat betulll...dlm pada masa tu, saya terpancut lagi. hubby kata, syggg panas nyer air sygg.. Sedap nyer kena kat batang abg syg.. Kemudian hubby pegang pinggang sy, dan mula sorong tarik dgn laju lagi. Kemudian, hubby berhenti..Dia tanya sy, syg nak buat sesuatu yang lain tak. Sy angguk setuju..hubby kata..Syg, abg dah koyakkan dara syg..banyak drh ni syg.. Terimakasih kerna persembahkan dara syg untuk abg syg..Sy senyum
Hubby : Syggg.. tonggeng yanggg
sy : Baik lah bang( sy pun tonggeng)
Hubby :- Buka sikit kangkang syggg..
Sy pun buka...then hubby masukkan batang dia dari belakang. Dia masukkan ke dalam pussy sy. Perlahan2 hubby tekan.
Hubby : Sygggg...nikmat nya syg. Syg sedap tak?
Sy : Sdp banggg...
Hubby : Abg sorong dari belakang, syg tolak yer..(kami pun bersorong tarik dengan lancar sebab dah luas sikit laluan batang hubby)
Sy : Abggg...Napa abg?
Hubby : Abg tengah sedap syg..abg bahagia syg. Abg terlalu syg kan syg.
Sy : Ayg pun bahagia bang.
Hubby : Syggg...abg rasa nak terpancut syg..kita pancut sama2 syg...
Sy : Baik bang...
Kemudian hubby mencabut batang dia dan menterbalikkan lagi badan saya..dia membuka kangkang sy dan masukkan lagi batang dia dlm pussy sy..perlahan2 je batang dia masuk.
Hubby sorong tarik dengan perlahan sambil tu tgn hubby bermain2 kat breast sy..mulut kami bertaut dan kami berkuluman. Nafas sy jadi sesak...Sy kemut kan batang hubby kuat2.. sy rasa saya akan terpancut lagi bila2 masa..
Hubby : Sygggggg.....
Sy : Yer banggggg
Hubby : Air abg nak kuar yangggg....
Sy : Ayg pun banggg
Hubby : Syggggggg....syggggggggg...aghhhhhh...aghhhhhhh...goyang lagi yang..hayun kuat lagi yangggg...aghhhhhh..syggggg...abg sedap ni yanggg
Sy : Abgggggg...ayg nak terpancut banggggg..ohhhhh ohhhhh ahhhhhhh ahhhhh
Hubby : Yanggggggggg...ahhhhhhhh...ahhhhhhhhh.aahhhhhhhhh
Pancutttttttttt yangggggg...ahhhhh..ahhhhh
Berdas2 juga hubby tembak sy malam tu..tak sedar jam dah hampir pukul 4 pagi.
Kami berpeluk dan berkuluman...Letihhh betullll....Hubby kata, terimakasih yang..terimakasih kerna puaskan abg..Pandai isteri abg puaskan nafsu abg ye..Sedap betul lubang isteri abg..Sy pun bagi pujian juga kat hubby..abg pun sama, ayg puas bang..batang abg sedap..
Last2 kami berdua tertido dlm kedua2 berbogel...
Bila sy terjaga, tgn hubby melingkar di pinggang sy. Kesian sy tengok dia.Cadar kami dah penuh dgn darah merata.. Sy cuba alihkan tangan hubby. dan cuba bgn.. Bila sy nak bgn, tiba2 ada tgn menahan dan menarik sy kembali ke katil..hubby merangkul sy dari belakang. Hubby bisik kat telinga, yangggg..abg nak lagi yanggg... abg nak pussy.. Sy cuba melarikan diri ke bilik mandi.. hubby kejar..You all tau lah yer...aper yg terjadi lepas tu...Nikmatttttttt.....(Ada masa sy sambung lagi episod kejar mengejar tu..sabarrrr...)


kalau ade gadis/wanita perak yg nak bleh hubungi i tau


Kepala hotak


i nak jejaka chubby & mature hairy sikit yum2 nak isap sampai pancut


"seburuk buruk orang di akhirat adalah orang yang menceritakan pengalaman bersertubuhnya kepada orang yang bukan hak"


"seburuk buruk orang di akhirat adalah orang yang menceritakan pengalaman bersertubuhnya kepada orang yang bukan hak"

Riwayat Tarmizi dan Ahmad


http://www.zaharuddin.net/content/view/497/95/


bahaya nafsu lelaki.. utk para perempuan jagalah aurat kita sebaik-baiknya.. jangan pakai seksi2, jarang2, yang bole menaikkan nafsu lelaki.. sbbnye nafsu lelaki ni memang bahaye..
firman Allah SWT yang menyebut yang ertinya:-
"Dihiaskan dalam diri manusia(lelaki) cintakan syahwat kepada wanita dan anak-anak dan harta melimpah ruah dari emas dan perak...."

patutlaaa Allah suruh perempuan tutup aurat kan.. rupa2nya nafsu lelaki walaupun sikit drp nafsu perempuan, tp sgt kuat beb.. erm maksudnya kan memang ALLAH tu benar2 aa Tuhan kita suma.. sbb Dia saja yg tahu apa yg terbaik utk kita semua, sbb tu la ALLAH suruh pempuan tutup aurat.. sbb lelaki ni nafsu die memang bahaye sket beb.. ALLAH is our CREATOR!!!!


boleh ke cerita pengalaman malam pertama?? lg1, tak malu ke suami nk minx itu ini?? br 1st time kot! dah minx itu ini.. n.. xgeli ke isteri n suami isap alat sulit pasangan masing2?? geli kot! koto kn..


dh ko xpnah dpt lg,lau ko dh ase bru ko dh lupa sal kto,nikmat beb....


em ape2 pn cerite ni mmg bezt glerr...hak3..huhuhu.aku mngaku yg aku pn pnh wt jgk tp aku still ad dare lg.cz ak dgn dy just wt plhn2 jew.mle2 mmg sket tp klu dh msk btg tu dh xrse sket lg cz mle2 nk mskkn btg je je sket.emm sape2 yg nk mcbe silalah ajk teman msing2.ok selamat mencuba..............


jgn telalu melampau dlm idup ni..kaum2 wanita jaga la maruah anda..hal dlm bilik itu adalah maruah anda suami isteri yg patut anda simpan dan genggam spi bila2..pikirkan...klu anda pikir anda hebat dab bangga bercerita kat laman ni sememangnya anda silap ramai lagi yg hebat2 tp x perlu bercerita kt orgpn..bagi eira senang..sebenarnya org2 jenis yg suka bercerita ni sebenarnya ada kelemahan dan x sehebat manapun..pikir2kn la...Allah melihat lagi mendengar!!!


isteri yg solehah ia akn mnjage maruah dirinyer dna suaminyer...insaflh wahai isteri cm di atas saner.nauzubillah


ape jnis bini la, smpaikn cte at dlm blik p0wn nx bwk lua. Xlyk jd bini 0wg.


lmn cmni xpt0t dwujudkn klw hnye utk mnmbh d0se. Suami yg xdpt kpuasn drpd istri, xyh la nx gtwu sume 0wg. Dayus!


Islam menganjurkan malam pertama supaya dilakukan solat hajat bersama isteri, mulakan dengan bacaan doa sebelum persetubuhan... insyaAllah akan lahir lah zuriat yang cantik lagi beriman.Ingatlah Allah di dalam keadaan kamu kesedapan nescaya Allah akan ingat kamu dalam keadaan kamu sakit.bertaubatlah banyak-banyak. cerita ini akan dibentangkan dihadapan Allah di padang Masyhar nanti...... tidakkah kamu malu kepada Tuhan mu?


ape lah nak jadi budak zaman sekaang..


perghh air poen meleleh troihhhhhhhhhhhhhh.nak2 jugak.sapa mau?jum.


Hahaha lawak sungguh.....


klu i , hubby i x bg i pki bju kt umh .. he say , dye ske tgok tetek i goyang2 n dye kte sng nk maen .. now , da ade baby pon i still bogel .. dye ske gentel2 tetek i ..


Kalau dah mcm tu kenapa masuk kat cni. Kalau ko dah msk tu dah kira bersubahat..


I pun suka gentel2 puting tetek. I nak gentel u punya blh?


Sye lar owng nyer.hehee..


Siape yg nk lelaki chubby tdi 2?blh la isap i punya puas2...pnjang dan besar..blh la hubungi saya...


Biar i plak yg gentel puting u...isap2 puting u...gigit mnje puting u...eemmm...argghhhh...sdapny u...blh sedut2 biji kelentit u...aarrgggghhhhh


Sye mencri perempuan untuk dilanyak oleh batang sye ! Anda mahu mesej sye di fb ! Funky.stylo97@yahoo.com


btol btol btol.. aq stuju gilerr,, ntah ntah kencing die still terlekat kat situ.. eiiiii...!


sye nak...sye nak...i like bebe...fuck me...


yeah..


Mcm xda bnda lain yg nk buat...sex jer kj korng...yg lelaki tu mngaku je ada btg bsar,pnjg,hebat kunun...pdhal hampeh jer...yg pompuan plk ada je ckp puas smpi trpncut2 pdhal nk rs puas pn ssh...hmmm...ayat je yg lbh nk suh org ghairah..porahh


Bodohla ko ni...


Air poen busuk cm longkang..weeeek,geli aku!!


Bodohnye betine..dh msuk dlm sah2 la dh xde dara lg..


Atok aku lagi pandai jilat.Pagi pagi dia mesti jilat sampai bsah.Lepas tu dia cakap...aaaaahhhhhh sedap.

Nenek kau jilat apa ek?jilat jubor ke jilat telo?

Nenek aku jilat ice cream jek.

Lepas tu nenek kau kangkang kan?pancut keluar airkencing kan?eeeee..busok la bodoh.

atok kau lepas jilat nenek kau mesti dia nak berak kan?kenapa?
sebab puki nenek kan bau bacin bodoh..hahahaha


taubat2 la bodoh


macam bangang!! bodoh giler gi citer kt org lain...mmg xlayak wat bini ni


Hahahaha. Tak boleh blah orang2 yang comment ni.


Ish3,mcm2,hahaha


Ada pnyeee............


cian nye ko.. Gian sgt ke?? Huhuhuhahahaaa...


Nak tanya skit. X lama lagi sya nak kawen, bdebar2 ttg mlm ptama. Segan malu. Mcm2. Sya nak tau, laki lbi suka brg ppuan d cukur bersih atau biar bulu ada tp d trim pendek? Byk ceta mlm ptama yg mention isteri kena kulum brg laki. Sya geli sbb sya jijik mmikirkan itu tmpt kencing. Bg sya mulut dgn mlut, brg dgn brg. Kalo tpksa hisap juga, apa rasa dia? Hanyir? Masin? Sya x byk tau ttg laki sb jrang bgaul tp sya nak tau sbg persediaan. Apa yg mmpu sya pikir skrg hnyalah dr segi teknikal. Ble tlg jwb? Sya buntu. Terima kasih.


cukur je bersih kaw. tu, as for malam pertama.. jgn risau2,tau lah hubby mengajar anda nnti.. selamat pengantin baru


Yg penting baca Bismillah masa nak buat tu..


aduhh basah cipap aku dbuatnyye... ahh biji klentit aku dah meraung nii..uhhh ahh cepat la sape nk tolong isap, pakej dgn puting skali..


Bodoh ke ap?.dalam Islam berdosa taw x.


nak jilat ke pantat saye


nak sex memang sedap,bkn i main gan laki i je, ade ngan adik dia, dia suke badan saye i nampak sekali dia masuk bilik i melacap pakai spen saye


sedap juga ramai2 hisap pepek saye


sedap juga ramai2 hisap pepek saye


kepada yang nk jejaka chubby,sye umo 21taon,skit hairy..nk ajak fuck awak.. Col sye 01115664153


Aku ade sorg awek ni . Body dia tiptop . Dia selalu pakai sexy, nk kene rogol agaknya. Tetek dia besar macam nk terkeluar dari baju. Bontot jenis lentik. Memamg terbaik! Ni nombor dia . 0123015326


Ai...smcm je..bole try ni..


Saya p0m nk try fuck pmpuan jgk,ad pmpuan yg sudi nk men ng sya x?


Saya nak!!! Saya xpnh puas dgn hubby ... Plz.... Fick me!!


Lau nk,kita jumpa la


Awk ata num fon awk kt email sy,sy akn puas kn awk,sy janji,
rieyz2128@gmail.com


try awek ni....ramai dah pakai...cikgu sira..kat pasir gudang....pandai2 adjust....senang je....0129302179


boleh main x


stiap ciptaan Allah ade nfsu nye .xleh nk d katakan semuanye berkeinginan tp jgn la smpai menceritakan dlm selimut . bnde tu terlarang kan d cc agama kite . mmg la da kwin tp jgn la menceritakan pasal hubungan batin bersama pasangan . dalam hadis pun ckp kan . ape yang nabi pesan untuk kite jgn la buat ini x semua nk cerita . orang lain pun buat jgk . jaga la adab islam sikit . mentang2 da kwin leh ckp sesuka aty ke? simpan untuk peribadi da la
sy pun terlibat membaca nye
subhanaAllah


wow dasyat...err....ni 10 ke 20 ke msti dia mau....awek service....try la...0136958588...free....nma dia Geocholine...rugi..


01112849645- Fuckk me !! plezzzzzz


Aaaaku nakkkkkkkkkk


Wanita2 yang ingn rase btg sy,msg or col sy eak,,lom cbe lom taw,,,da cbe msti nk lgi,,hee
e.wnita jer taw....0199637114


Tak segan sgt ke nak crita dkat orang lain ,terserlah kebodohan kau tu.


sape nk knl msg num nie 0124566794 gurl je.


Nak..


I tggl Kay el,u tggl ne ya?


Jom chat seks ngan abg-0108986105(girl yg gersang jer..).


Klau real lgi best..hehe


I nak gurl Kay el,kurus+tembam,call abg at 0108986105,from abg gersang...mlayu jer,bye


kita fon seks k. girl shj k...top up beresss...0174180546


Bleh dpt ke..??


Silap saye, sebab pernah try dengan EX boyfriend waktu form2. Alah. Mula mula ringan rinagn jee. Jilat pantat. Isap isap. memang layan. Time Form3 sanggup ponteng sekolah sebab nak try main masuk masuk. Pastu kitorang break. Now, dengan balak baru, sekali jelaah pernah try. Tu pun baru masuk sikit dah pancut -.-' Hmm. Tapi die tak pernah tahu pasal saye. Now, die nak lagi. Saye tak bagi. Haritu die tanye, kenapa takde darah, saye just cakap tak tahu. AGak agak, nak jawab ape yer? :P


Adoi keras btg aku ni


Ada x awek2 gersang yg nk btg malam2 ni


Perh best giler


Yang ko pegi baca cerita bini orang tu wat apa. Ko pun sama macam dia.


Yang ko pegi baca cerita tu wat ape. Ko pun sama ngan org yg buat cerita. Dah tu ko buat komen pulak. Konon nak tunjuk baik le pulak.


KHAS BAGI GURLZ ONLY..!!

SESIAPA YG BERMINAT NAK PUASKAN CIPAP DIA..NAK JADI ISTERI YG SAH PUN BOLEH. DI JAMIN KEPUASAN..BOLEHLAH EMAILKAN NO.TELEFON YE.. INI SERIUS BUKAN GURAUAN..!!

EMAILKAN KE ozieyhensem@yahoo.com
SAYA AKAN MEMBERIKAN LAYANAN YG SGT ROMANTIK DAN MANJA PADA GURLZ.


aowww sedapnya....urm urm urm...arrggghh.... bestnye kalau dapat batang time2 ujan mcm ni....


Best sesangattttttttttttttt .


bidadari disyurga ade 3 juta, dimana setiap satunya semakin cantik dipandang dari pandangan pertama...wah klau kite hidup slamanya disyurga ...bidadari itu semakin cntik la jawabnye..

dunie nie cerita pasal cntik, cantik takat tu je, sedap takat 2 je. semakin lama smkin x cntik , semakin lama semakin x sedap... koh lame koh huduh..

allah hurabbi, cube buka laman web liveleak.com cube tgk hukuman hudud yg dirakam live.. lebih2 lg hukuman zina yg direjam.


korang nak tunjuk baik, bagi nasihat, takde salhanyerr. Tapi biarlah kean dengan tempatnyerr.
Korang masuk sini, nak poast pasal agame, tak salah. Tapi beragak laah. Dekat cerita cerita Lucah macam nii.
Memang silap korang laah kaan. Post dekat tempat lain.
Kalau korang pun dah bukak page nii, maknenyerm korang pun dah bace story diorang nii. Aku mengaku aku bae. Bukan nak tunjuk baik laah. Semua orang pernah buad silap tapi tak perlu nak sumpah seranah orang, cakap die tak layak jadi bini ape sume. Post nii kan dah lame? Maybe cerita dulu. Mana tahu, die dah taubat ke ape kee. Tuu urusan die dengan Allah jee .
Maaf sesape yang terasaa. Aku just cakap jee.


Betul.. Betul.. Betul.. Bodoh nak mampos..


X plu cukur.. Biarkan aje.. Mlm pertama nanti bulu pantat itu kasi straighten dulu... Teknik rebonding.. Baru suami tambah gairah..


cite ni smua mcm rekaan sndiri..xkn2 pn xleh pkir..smua org yg cmment kt cni search bnda yg sme..xyh la nk kutuk2 org..kutuk diri sndiri dlu..


Call shah 0142734343 . Email mrshah5502@gmail.com


First time nk try sex. Any experieced girl??
Male/23


aku pernah try bini orang... best betul. Mmg tunggang kuda punya!

Kalau korang pandai ayat dia, ini no dia: 019 – 3457645. Jgn habaq mana dpt no ni k?


untuk wanita yg ingin dbelai sms 0182251557


Nak laa...


sape yg nk jilat ,hisap..henjut ..blhlh call sya..sya nk btg yg besar dn panjang jer taw..


i suka doggy style..sape yg pakar..mehlh..


biji kelentit ni asyik berdenyutx jer..nape ek?timex ujan mulalh dia wat hal...


tu la psal skrg hjan....nk rmen area shah alam cntact la 01115793901..untk gurls shj


i nkkkkk....


0173086003-ayu


nk Cipap/burit free col me,nk yg btg bsar je.
(Na-0148338619)


aku prnh main dgn laki org..fuhhh..brgegar katil..bbunyi pap..pap..pap bla main laju..rasa nk trbang..aku suka bla kluar ngn dia..tgn x prnh dok diam..i like..


aku prnah main 7 kali dlm masa 9 jam..korang bayangkn..x blh kering bulu cipap aku dkerjakn..abis biji kelentit aku di lanyak dgn btg yg besar..aku apalg..kangkang ajelh..


0173120727-lin.


ha'ah laaaa,kalau non virgin dah ; cemana nak cakap dekat hubby eaaaa ?


apelh bodoh sngt ckplah dh prnh main..


Bodoh g ctew pngalaman dye ke org...buat mlu ke kaum je...sje2 dpt dose!!!!!!!!!


ntah..bangang sangat..pandai wat pndailh tanggung..bodoh........


sape nk biji kelentit ..skali dgn tetek..


sape nk bg btg ni..aku dh sangap ni dh lama x dpt...


pantat aku dh berair nie..x thn tgk blue film...sape nk bgi i btg nie?


i nk bg..nina bg no fon ok..


Hubungi saya yg kegersangan 0176629001


I su sedang kegersangan call I atau sms 0176629001


0176629001 suria


0176629001 sue


pehh..sakit biji kelemtit i ..bru pas maen tadi..bdenyutx lgi ni..ganas betul btg skandel i nie..dh lama x dpt..lanyak habis..


Knpa x angkt?sy dh kol


sape yg x angkt tu?


Hahahhaa lawak sial komen2 korng..tapi klw nk btg leh call aku...pahang ngn k.k je aku layan. Aku ni bodybuilder syokk ooo main ngn aku


nk...mne no pon?...


ganas dowh komen2 korg


itu bru komen dowh..lom rase lg dowhh..


perkara yg haram...adalah ahli neraka...
dunia mimpi je


X baek Lha sYgg cite psaL hbugn kte ngn Hubby dkAt Org Lua.. -.- BerdOsa ! Harap2 sy menjAdi iSteri y sOlehah dn pndAi mnjAga maruAh dan martabAt Hubby sy .. Amin ^_^







#x sabAr nk jd seOrg Isteri y sOlehah dan maNja#


Nak la..


myraz@streamyx.com


I nak la syggg ....


01119644056


Syok lah


Konek aku senakkk...blow job plssss


sme la .sy ni llaki. i try pon mse fom 2 . da 4 owg gurl sy try . nseb bek xkne HIV .. peh . sedap eah tukar2 gurl . gilok . nseb bek smue xngndong .


For gurl area penang..0175251577


Nak try gk la . Msti cdap kan


Any gurl yg kegersangan . Meh come 2 me . Jaybee town. Da lame xdpt maen nie . Hahahahaha


Ciankau..dh mcm maen dgn pkok picang


sape nak wat sex sebelom kawen? Percume percutian ke neraka pergi x akan kembali sila hubungi 0132378831 sekian time kaseh =)


Sekarang ni selalu hujan kalau dapat.....bestnya bolehchat kat mrnezamhasif@gmail.com


puki da basah..tetek pn da tegang..arghhhhh xtahan nk konek..


Jom nk bagi. 0175251577


Tah pape


Setim dowh bc cerita rekaan korang


Hahahaha puki da bsah . Kalau nk lg sdap meh I tlg puaskn .


ada x sape2 yg nk buat fone seks ngn i...xthan la tiap2 mlm puki bsah je...bst nya lau kna jolok ngn btang besar..ahhhhhhhhh uhhh arghhhhh..fuck me!


Xkan fone sex je kot . Meh cni I tlg puaskan puki u yg bsah 2 . Kasi bnjir pn bley . Come on baby


pengalaman malam pertama...dapat main sampai 6 kali satu malam...semuanya pancut dalam. awalnya mmg isteri rasa sakit tapi kenala...slow2 mana taknya saiz 7 inci nak masuk semua...haha...skrg ni dah 15 tahun kawin pun seminggu 3-5 kali gak...


paling best dapat romen isteri orang yg tak dapat kepuasan seks...


0172853816 Az blh call mlm je.lyn time nk je ble xnk xd lyn k..call lw nk msj tpp kn muah.. :) 18thun.


Sedap nye klu ade yg sudi jilat pepek sy.. sy bru main 2kali je.. basah dah nie.



Adoiiiiiiiiii.......


Adoiiiiiiiiiiiii...........


01117819169 -
no ex aku . pandai la korang ngayat klau dapat . aku tak penah dapat .


Isap yg sy lah...email no fon...wa_nak@yahoo.com


Email no fon n nama...wa_nak@yahoo.com


Meh cni ni hisap pepek awk...bg no fon...


Kpd yg x penah puas dgn hubby tu...email no fon kt i...wa_nak@yahoo.com...urgent...hhuhu


U tggl mne na?i kt pj...msj me 0123427617...epul jack


Meh i jilat pepek u...epul jack...no fon i ade kt komen atas...


Wsxdddd


Nak nombor u


untuk gurl saje..area johor...0197414878


Best giler.. Sye pun nk....


Spe nk ngan sye?? Jum gi bilik skrg.. Kite bt lama2.. Best gilerr


Superb ganazzz komen2 mereka...adoooiiiiiii


Boleh col 0176607959 aroy


hornyyyyy....dh basah...nk rasa kena jilat pepek...nyonyot2 puting i....plzzz


hahahahagjagja.....bodo sja


pntat i da basah nie...tlg i...tgh guna btol prfume je nie...tkot nk msk hbis...xthan lar...tlg pntat i


Nak cal I Bella
0189621383


Dah pnah rsa air longkang ke yg ko nk ckp bsuk 2..
tah2 klau da kwen nnt ko plak yg xhenti2 isap air poen 2.haha..wktu 2 bru ko tau sedap ke x


«Lebih lama ‹Lebih lama   1 – 200 daripada 212   Terbaru› Baru»
abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.