Buaya Darat

Nancy Dan Rina

Ada satu hari tu aku amat bosan dan tension. Untuk release tension aku menhabiskan masa di sebuah disko berdekatan. Walaupun dalam disko tersebut bercelaru dengan bunyi yang tah aper aper tah. Namun aku dapat gak release tension aku nie. Sedang aku dok mengelamun tiba tiba aku rasa seperti ader yang mencuit bahu aku. Aku berpaling, woyooooooo amoi sih!!!!!Mata aku tertumpu pada keindahan pangkal kedua buah dada amoi. Aku leka sekejap. Eh! kawan ader orang duduk disini tak? Tanya amoi itu pada aku. Ah!!! oooooo takder takder jawap ku. Kekeke dalam hati aku ketawa sendiri. Fuh! punyalah putih dan montok buah dada amoi nie geram aku!!!

Amoi tu datang ngan member dia tapi member dia ader pakwe sedangkan amoi nie sorang jer. Amoi tu senyum jer tengok aku. Aku pun senyumlah balik. Muzik bergema dengan kuatnya dan aku pun bertanya amoi tu. Amoi u dari mana???? Dari Singapore..... OOOOO aku kata. Mana boyfriend u???

Tanya ku lagi. Dia tak dapat datanglah. Dia kenalkan diri dengan nama Nancy dan kawannya Rina bersama boyfriendnya James. Aku bersalaman......Waktu Nancy tunduk mencapai minuman sempat gak mata ku menjeling kearah buah dadanya...Emmmmm geram betul aku.

Malas nak berbual aku sambung balik mengelamun tadi. Tiba-tiba Nancy mencuit bahu ku.

"Jom dance...." katanya "Jommmmmmmmmm..." aku kata. Aku aper lagi tunjukkan segala skil yang aku ader. Nancy ketawa dan terus dance. Sambil dance mata aku terus tertumpu pada kedua buah dada

Nancy yang bergerak gerak mengikut rentak muzik. Fuh! aku menelan air liur. "Sabar..." kata hati ku. Dari music rancak kini menjadi slow. Kini giliran aku pula mempelawa Nancy. Nancy malu tapi setuju.

Apa lagi aku memeluk pinggang Nancy lembut. Nancy membalas. Aku membisik ke telinga Nancy "u datang sini ader aper?" Nancy jawab "Saja...but today is my birthday". Oooooo aku kata happy birthday. Aku eratkan lagi pelukkan ku hinggakan dada ku dapat merasai kepejalan daging Nancy. "Emmmmmmmm empok" aku kata. Tangan aku mula mempermainkan peranan tangan ku mula mengosok gosok dibelakang badan Nancy. Nancy yang berpakaian simple tapi membuatkan batangku mengangguk anggukkan kepala. Nancy melentukkan kepala ke bahu aku. Peh! ader can nie aku kata. Aku mula memberi ciuman di telinga. Nancy diam jer tak membantah. Membuatkan aku lebih berani.

Kini tangan ku mula mencari dua gunung yang berdiri megah didada Nancy. Aku mula meramas lembut, Nancy diam tidak membantah. Tangan ku mula masuk kedalam baju Nancy....walaupun agak sempit namun aku mudah memasukkan tangan dengan pertolongan Nancy. Kini hanya sehelai kain nipis agak keras yang menhalang tangan ku dari terus menjamah kehalusan kulit buah dada Nancy. Namun aku berpuas hati bab dapat gak merasa buah dadanya yang mula mengeras. Aku meramas ramas lembut hinggakan Nancy mengeluarkan bunyi keenakan......ahhhhhh...................

Tangan aku sebelah lagi mula menarik punggung Nancy agar rapat mengena batangku yang dah lama tegang. Geselan berlaku antara batangku dengan cipap Nancy... Walau pun Nancy memakai skrit pendek dari jeans namun aku dapat merasa ketembamam cipap Nancy.Lepas sebelah sebelah buah dada Nancy aku ramas........Sedang syok aku melayani kepejalan buah dada Nancy tiba tiba lampu jadi terang. Kelam kabut aku menarik tangan ku keluar, aku dan Nancy ketawa dan Nancy menarik aku duduk.

Aku tengok James dan Rina dah mabuk. Aku tanya Nancy. U naik aper datang sini.Dia kata naik kereta James. So macam mana nie sekarang. Aku kata takper aku tolong hantar u ke hotel ok. Amoi setuju dan senyum kepada aku. Aku memapah James sedangkan Nancy memapah Rina kekereta.

Fuh! Merc C200 beb! Aku hempaskan James kat belakang kereta dan menolong Nancy terkial kial memapah Rina. Aku menyuruh Nancy ambil beg tangan didalam dan aku bereskan si Rina nie. Sewaktu aku letak kan Rina ketempat duduk belakang kain gaun yang dipakainya tersingkap hinggakan nampak jelas pantynya. Fuh! boleh tahan tembam.Aku jeling tiada orang. Apalagi aku ramas kejap cipap yang tembam tuh.Emmmmmmmm geram aku.Buah dada si Rina lebih besar dari Nancy...Emmmmmmm aku tak ketinggalan meramas buah dada Rina sekali. Fuh! buah dada yang agak besar tuh membuatkan batangku naik semula. Aku lepaskan geram aku meramas sepuas puasnya. Bila aku tengok Nancy datang aku buat cam biasa je.

Berderum laju aku menuju ke hotel........Dihotel aku menyuruh Nancy booking room dan aku memapah James dan Rina naik. Bila sudah selesai aku meminta diri pada Nancy tapi sebelum tu aku nak tumpang mandi bab baju dan badan aku berbau arak. Nancy setuju lantas menyuruh aku mandi dulu nanti dia hantar tuala. Aku apa lagi mandilah tanpa tidak mengunci pintu. Sedang aku syok mandi tiba tiba aku dipeluk dari belakang. Aku menoleh Nancy??????? Nancy kata "Boleh i join u mandi". Aku kata "suka hati u lah..."

Dengan perlahan dan satu satu baju yang dipakai nya jatuh kelantai.....Kini Nancy tidak ada seurat benang pun berada dibadannya. Fuh! kini mataku memandang puas puas badan yang montok didepan mata. Aku senyum. Nancy pun senyum dan terus memeluk badan ku.Air shower yang agak panas menyirami kedua badan kami. Aku mengucup bibir Nancy, Nancy membalas kucupan dan tangan aku mula merayap mencari dua gunung yang tegak berdiri. Aku meramas lembut kedua buah dada Nancy. Nancy memeluk memaut tengkuk aku agar jangan dilepaskan.Batangku mula berdiri perlahan lahan hinggakan menyentuh cipap Nancy. Nancy merintih keenakkan Ahhhhhhhhh iksssssssss.........

Kini dari bibir mulutku turun perlahan keleher dan berhenti di dua gunung yang tegang. Puting Nancy yang kemerahan dan tegang aku jilat. Mengeliat Nancy bila dijilat sedemikian. Tangan ku mula mencari tempat baru merayap rayap dicelah celah
kelengkang. Sebelah tangan ku meramas pangkal buah dada Nancy dan lidahku terus menjilat jilat puting buah dada yang terus tegang dan mengeras.

Ahhhhhhhh i like it.............pls do again......... rintih Nancy ketelinga aku. Aku capai tangan Nancy agar memegang batangku.Wow! big......sambil tersenyum.......Aku senyummmmm.

Aku membaringkan Nancy di tub mandi dan mengakangkan kedua kakinya. Peh! tembam betul cipap Nancy hinggakan ternaik biji yang tak bersunat panjang......Aku membenamkan jari aku kedalam cipap Nancy....."Ahhhhhhhhh iksssssssssssssssssssss" rintih Nancy. Aku geram dengan keadaan ini. Aku jilat cipap Nancy hinggakan ternaik naik punggung dia keatas. Sedangkan jari aku tarik masuk tarik kedalam cipap lulu. Sampai satu ketika Nancy mengejang keras... Ahhhhhhhh...................... iks............... Makin banyak air yang keluar dari cipap Nancy. Tahulah aku yang Nancy dah klimaks.

Aku hulurkan batangku kemulut Nancy. Nancy mengulum batang ku macam mengulum ais krim. Dia mainkan lidahnya kekolam yang mula mengeluarkan cecair.......Agak gelojoh Nancy menhisap batang ku hinggakan aku bagai tak jejak kaki dilantai. Tiba tiba aku lak merasa nak keluar air mani. Nancy perasan perubahan aku. Lantas dia menyedut sekuat kuat hati. Aku tak tertahan lagi critttttt critttt terpancut air mani aku kedalam mulut Nancy. Nancy menelan airku dan memainkan lidahnya dikepala batangku. Terenjut enjut kakiku menahan nikmat......Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aku mengeluh. Lantas aku dan Nancy mandi dan tertidur diatas katil tanpa memakai satu baju pun...

Sedang aku enak tidur dibuai mimpi.....Tiba tiba aku aku rasakan satu kenikmatan yang sukar di gambarkan.... Aku mencuba menghayati keenakkan agar aku tau aku ini bermimpi atau tidak.Ternyata aku tidak bermimipi ini adalah kenyataan....... Bila aku membuka mata ternyata yang Nancy sedang giat menguli uli batang ku yang sedang tidur dan terlentuk lentuk tak bernyawa. Nancy tersenyum bila aku mencelikkan mata dan ternyata batangku pun mula berubah keadaan dari segi besar dan panjang. Perubahan ini menyebabkan Nancy bersemangat lantas tanpa membuang masa Nancy memasukkan batang ku kedalam mulutnya, apa lagi makin terangsanglah aku.

Jilatan yang dilakukan oleh Nancy membuatkan aku ternaik naik punggung aku menahan serangan Nancy. Namun aku cuba bertahan agar Nancy benar benar puas menghisap batangku.... Nancy tak tertahan lagi lantas menarik tanganku ke buah dadanya minta diramas.......Aku pun mula memainkan peranan meramas lembut sambil jari ku memainkan diputing warna kemerahan. Nancy mengeliat sambil mengigit lembut batang ku. Kini aku faham yang Nancy dah tak tertahan lagi. Nancy melepaskan batangku dan mengangkangkan kakinya hinggakan menampakkan rekahan cipap yang basah. Aku senyum melihat Nancy bagai cacing yang kepanasan. Namun aku tidak benamkan batangku terus kerana aku belum lagi puas menatap keindahan cipap Nancy.

Aku labuhkan dahulu jari manis ku ke sebiji mutiara yang agak panjang. Jari ku terus memainkan di biji itu. Satu tindak balas dari empunya biji, ahhhhhhhhhhhh pls........fuck me......... aku tak peduli renggekan Nancy. Aku terus memainkan biji nya. Air yang terbit dari cipap yang ternganga nyata bertambah banyak mengalir. Aku tahu yang Nancy dah tak tertahan lagi namun aku masih belum puas lagi dengan keadaan sedemikian. Aku mula mencium mulut Nancy dan turun sedikit demi sedikit ke leher, turun ke buah dada Nancy. Habis segala yang ada didada Nancy habis aku jilat hinggakan Nancy mengeliat dan mengeleng gelengkan kepala tanda agar jangan dilakukan lagi. Puas aku menyonyot puting dan menjilat segala yang ada didada Lulu kini beralih turun perlahan lahan hinggakan bersua gua yang minta di masukkan sesuatu yang memuaskan yang empunya badan.....Disitu mulut ku terhenti seketika. Nancy menarik narik rambut agar jangan diteruskan jilatan demi jilatan dibadannya.....

Namun aku tak hiraukan itu semua...

Sedang Nancy menarik nafas lega kerana jilatan terhenti...Tiba tiba bagaikan terkena kejutan elektrik Nancy mengeliat bila lidah ku mula meneroka apa yang berada didalam gua kepunyaan Nancy. Manakala jariku memainkan di mutiara yang berdiri megah kekerasan dan sebelah jari ku meramas ramas lembut buah dada Nancy serentak. Dengan itu juga Nancy mengerang keras dan mengepit kepalaku dicelah celah kelengkang dan Ahhhhhhhhhh aikssssssssssssss uhhhhhhhhhhhhhhhhh....................klimaxs yang ditahan oleh Nancy terpancut kemuka aku. Nancy mengeliat panjang dan melepaskan kepala aku. Aku terus tidak mahu klimaxs Nancy berakhir aku halakan batang ku yang dari tadi menegak minta disarungkan kedalam gua......Ahhhhhhhhhh......yes...... Nancy merengek bila batang ku mula terbenam......sedikit demi sedikit.......... Nancy mengemut gemutkan cipapnya....tanda menerima kehadiran batangku dengan satu geliat yang agak kasar dan mengeleng gelengkan kepala menahan keenakkan sebenar. Aku macam nak terpancut bila menerima reaksi sedemikian rupa. Namun aku masih boleh menahan......

Bila Nancy agak reda aku mula menarik sorong keluar masuk batangku kedalam cipap Nancy yang tidak senang lagi. Dengan kemutan Nancy dan kebesaran batangku bila aku menarik keluar batangku bagaikan semua kandungan dalam cipap Nancy bagai mahu terkeluar mengikuti batangku. Nancy makin tak tertahan bila kau mula menghayun laju.....Yes.......ahhhhhhh yes.......i like it....

Keluhan demi keluhan Nancy menahan keenakan yang dirasai.......Puas aku dengan keadaan sedemikian aku mula menonggengkan Nancy..... Kini aku mula dengan cara doggie....Aku pahatkan betul betul batang ku yang bersinar sinar akibat air yang terbit dari cipap Nancy.... Bila dah tersedia semuanya....aku mula benamkan batangku...ahhhhhhhhhhhh..........Nancy merengek.....Fuh! sempit sekali aku rasakan .... Nancy geleng gelengkan kepala menanti bila batangku habis terbenam.....Bila habis terbenam aku menarik laju batang ku dan benamkan semula dengan perlahan lahan yang boleh...Nancy tak tertahan bila aku lakukan sedemikian bila kali ketiga aku benamkan batang ku Nancy meraung. Ahhhhhhhhh .....i'm coming.aikssss..Nancy kejang dan mengemut sekuat kuat hatinya aku dapat rasakan betapa batang ku bagai dicengkam kuat. Dan Nancy terbaring tertiarap keletihan sedangkan aku belum lagi keluar........

Aku capai sebuah bantal dan letakkan di bawah cipap Nancy agar punggung Nancy ternaik keatas...... Dengan kaki yang tercantum rapat aku mula menhayunkan semula batang ku.....Dengan bantuan cecair yang makin banyak keluar dari cipap Nancy makin mudah aku tarik masuk keluar batang ku.......Aku mula hayun laju dan laju lagi hinggakan Nancy meraung-raung keenakan ahhhhhhhh pls..... stop.......aiks......uhhhhhhhh.......namun aku terus melajukan lagi henjutan batangku........Hinggakan aku hampir nak terkeluar............Aku benamkan batangku sedalam dalam yang boleh dan Ahhhhhhhhh.....................aku meraung macam ayam jantan....dan Lulu uhhhhhhhhhhhhhh yesssssssssssssssss.........kejang..............sama sama kejang dan aku rebah diatas badan Nancy yang telah lemah longlai tak bergerak cuma hanya kedengaran laju nafas aku dan Nancy........

Akhirnya aku tertidur bersama Nancy dengan batang ku terendam didalam cipap Nancy. Aku puas begitu jua Nancy........Itulah hadiah hari jadi Nancy di malaysia........

Dalam lebih kurang 3 jam aku tertidur aku terbangun dan terus kebilik air untuk mandi.....tapi bila aku sampai jer didalam bilik air aku terperanjat ...........kerana didalam bilik air Rina sedang mandi sambil mengosok gosok buah dadanya yang tegang dan besar.....Aku lihat mata Rina amat kuyu dan dahaga kan sesuatu.Aku terperanjat dan dengan cepat menutup batangku dengan tangan aku..... Rina senyum dan menghulurkan tangan pada ku sambil berkata "i pun mahu macam Nancy......" aku tergamam "i sudah tengok semua sekali apa yang u buat tadi....."Plssssssssssss kata Rina pada aku.....alamak aku baru nak relax....kata hati ku.

Namun aku tak hampakan Rina.... aku menyambut tangan Rina...Rina senyum.......aku membalas senyum....Bila aku merapatkan badan ku kepada Rina, Rina terus membasahkan batangku yang kecil tu dengan air dan terus memainkan tangannya yang penuh dengan buih sabun.Sungguh pandai gerakan awal Rina nie kata dalam hati aku...Bila batangku mula diusap oleh tangan Rina bersama buih sabun maka mulalah batangku mula menunjukkan rupa sebenar.....Rina gembira bila perubahan batangku lantas ia membersihkan buih sabun dan terus mengulum batang ku hingga berdejut dejut bunyi batang ku dihisap...Aku bagai tak jejak kaki kelantai bila lidah Rina memainkan dilubang kecil batang ku.Maka hisapan demi jilatan dilakukan oleh Rina membuatkan batang ku mula mengeras dan keras lagi.....Aku dah tak tertahan lagi...aku kini tidak mahu membuang masa lagi......Aku menarik batangku dari mulut Rina dan membaringkan badan Rina ke tub mandi. Lantas menguakkan kaki Rina luas luas.....

Wow jeritku didalam hati...... rupanya Rina mempunyai bentuk cipap yang lebih cantik jika dibandingkan dengan Nancy. Dengan bulu nipis sejemput di atas cipapnya yang tembam membuatkan aku lebih geram lagi. Lantas aku mula mencuit cuit biji yang panjang hampir sama dengan biji Nancy. Rina megerang keenakkan campur kegelian.......lantas aku mainkan jariku terus kebiji Rina dan mengentel gentel biji....sedangkan mulut aku terus ke buah dada yang besar. Aku benamkan mukaku ketengah tengah gunung yang besar dan pejal..... Rina merenggek renggek keenakkan...ahhhhhhhh....uhhhh lidah ku mula memainkan peranan. Badan Rina bertambah gigil bila putingnya dijilat oleh lidahku....ahhhhhh aiksssssssss pls do again plssssssssssss aiksssssss........

Lidahku terus menguasai segala yang ada didada Rina....Rina benar benar keenakan.....aku dapat rasakan yang cipap Rina bertambah basah setelah buah dadanya dijilat dan digentel. Aku amat geram dengan keadaan cipap Rina...lantas aku mula menjilat perlahan turun sedikit demi sedikit hinggakan sampai di depan gua yang cantik tapi amat basah sekali........Aku menguakkan kedua kaki Rina. Rina menurut malah dibesarkan lagi kangkangnya bila lidah ku menjilat keliling cipapnya... Ahhhhhhhhhh aikssssssssss fuck me pls...........'

Aku mulakan meneroka cipap Rina dengan lidah kedalm gua yang comel...Ahhhhhhhh.......Rina mengerang keenakan aku mainkan lidah ku di mutiara yang menegang seolah olah mahu keluar dari tempat sembunyinya. Sudah puas menjilat air kini makin banyak keluar dari cipap Rina. Aku mula menghalakan batangku kecipap Rina.....Kini aku ingin merasa bagaimana enaknya cipap Rina...... Bila semuanya dah reda aku mula benamkan batang ku perlahan lahan tapi keenakan dan kesempitan itu dilarang oleh Rina....auwwww Rina menjerit bila kepala batang ku mula masuk kedalam cipapnya...dia menolak nolak badanku agar berhenti.....Ooooooo rupanya Rina nie masih dara rupanya bentak hatiku....Aku tahu apa yang hendak aku buat.

Aku berhenti buat seketika batang ku masuk tapi aku mula mengulum lidah Rina dan kedua belah tangan ku mula mencari buah dada Rina terus meramas ramas lembut manakala jariku memainkan puting....kini ingatan sakit yang dideritai oleh Rina hilang bila aku lakukan sedemikian rupa dan ini membuatkan aku mengambil kesempatan untuk memasukkan batangku seterusnya.....kini batang ku mula terbenam...hinggakan aku terpaksa lepaskan satu henjutan kerana agar sukar untuk terus masuk.....auw....pls stop........jeritan Rina bila batang ku mengoyakkan selaput nipis dara Rina.....sebelum Rina menolak badan ku aku teruskan henjutan hinggakan batangku habis terbenam.....dan satu tolakkan kuat singgah dibadanku.... hinggakan aku tertolak kebelakang.

Rina menahan kesakitan dan kepedihan yang amat sangat......aku lihat di cipap Rina ada lelehan darah bercampur air mani keluar di cipapnya......aku senyum. Rina pun ikut senyum sambil menahan kepedihan ...... aku merapatkan badan ku ke Rina dan menarik tangan Rina ke batangku.......Rina faham ......lantas Rina genggam erat batang ku keras...... so long and big..... kata Rina pada ku....aku senyum jer...lantas aku menyuakan batangku kemulut Rina. Rina membenamkan batang ku kemulut nya dan membuat satu hisapan dan jilatan yang mengghairahkan aku......aku mula meramas buah dada Rina dan menjilat jilat puting Rina...... Rina seolah olah lupa kesakitan yang baru dirasai........dari buah dada tangan ku mula mencapai cipap Rina yang masih basah dan kini jari ku terus mengentel lembut biji yang tersembul keluar. Rina mula mengerang semula tanda Rina terangsang kembali.....kini lidah ku pula mengambil alih jariku di biji cipap Rina...bertambah banyak air mengalir dari cipap Rina.......aku dah tak tahan lagi......aku masukkan lidahku yang lembut kedalam gua Rina... ternaik naik punggung Rina bila lidah ku masuk kedalam gua.....aku mainkan lidah ku begitu untuk beberapa ketika....lantas Rina menolak aku baring kedalam tub mandi dan Rina memegang batangku yang keras lagi tegang dan menyuakan ke cipapnya.......

Dengan bantuan air yang keluar dari cipap Rina batangku mula tengelam sedikit demi sedikit hinggan habis batangku masuk kedalam cipap Rina....Ahhhhhhhhhhhh aku merasa betapa sempit dan enak cipap Rina. Rina mula menggangkat punggungnya atas ke bawah..........Rina mengerang keenakan bila aku menunjang batang ku keatas agak kuat...Ahhhhh ahhhhh ahhhhhhhh........Aku tak puas aku menonggengkan badan Rina dan memasukkan kembali batangku...ahhhhhhhhhhhh sempit sungguh aku rasakan dan Rina pula mengeleng gelengkan kepala tak tertahan dan tiba tiba Rina mengerang aikssssssssssssssss...ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh kejang seluruh badan Rina dan rebah.......Aku biarkan Rina merasa kenikmatan klimaxsnya seketika.....Bila Rina mula sudah mendapat nafas aku membongkokkan Rina dan memasukkan batangku dan menghayun batangku selaju lajunya.....hayunan semakin laju dan aku sudah hampir ke penghujungnya........hentakkan demi hentakkan batangku kedalam cipap Rina semakin ganas....Rina terus mengelengkan kepala dan mengerang keenakkan kerana tak pernah merasa keenakkan sedemikian rupa....ahhhhhhh....aiksssssss pls do again...fuck me harder....harder...ahhhhhhhhh dan akhirnya tusukan akhir batangku kedalam cipap Rina berakhir dengan pancutan air mani aku dan Rina klimax kali keduanya......ahhhhhhhhhhhhhhhh aiksssssssss aku rebah bersama sama Rina kedalam tub mandi.........

Bila dah reda aku bangun dan terus mandi membersihkan badan....dan meninggalkan Rina sendirian di tub mandi....

Sesudah itu aku pun rebah disebelah Nancy yang masih lena.............Aku sedar bila Nancy bangunkan aku.......Aku bangun dan dapati Nancy tidak berpakaian semalam tapi kini berbaju t'shirt nipis tak bercoli....matahari terang menunjukkan hampir pukul 2.30 petang..... Nancy melemparkan t'shirt padaku dan berkata come on wake up time to go.......sambil senyum......aku bangun mandi dan bersiap untuk pakai seluar.... Emmmmmmm kata hati ku.........sedang terkial kial memakai seluar tiba tiba aku dipeluk dari belakang....aku menoleh rupanya Rina....i like yours........sambil memegang batangku yang letih.....dan sedang tidur.....Aku dicium dan ditinggalkan tercengang cengang. Aku membalas senyum Rina yang menjeling manja pada ku....Bila aku sudah siap kini giliran Nancy pula menerpa aku memeluk mengucup bibir aku dan membisik ketelinga aku...okay time to go.....and i like malay fuck...Aku meramas lembut buah dada Nancy yang comel tapi cukup membuat orang geram bila memandang.Sambil menbalas kuluman Nancy. I wait u in lobby.....
1 ulasan:

rekaan je ceta nie.. wueekkk


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.