Buaya Darat

Dara Adik Tiriku

Waktu kejadian usiaku 26 tahun telah berkahwin, aku berkerja di Kuala Lumpur. Masa tu aku bercuti balik kampong, mak tiri ku di Alor Star. Mak tiriku mempunyai anak perempuan usia 16 tahun, adik tiri akulah jadinya. Adik tiri ku berketurunan siam, sebab mak tiri ku orang patanni sebelah siam laa. Adik tiri aku ni, fuh memang amat cantik kulit putih melepak. Body memang seksi gile, bontot besar, tetek serderhana laaa, aku memang selalu jeling jahat pada dia.

Di pendekkan cerita rumah kampong ni dua tingkat. Bilik air bawah, bayangkan la sendiri rumah kampong besar lagi, takde orang di rumah waktu tu. Rupanya isteri ku di bilik atas tidur. Nak jadi ceritanya gini, aku tak tahan nak buang air waktu tu, aku dengar dalam bilik air ada orang, yang aku sangkakan bini aku, pintu bilik air renggang tak bekunci, aku pon terus masuk dengan menyelak kain pelikat nak kencing laa. Wowwww aku nampak rupanya adik tiri ku sedang mandi telanjang bulat membelakangkan aku. Darah aku terus naik membuak tergamam aku tak berbuat apa2, terus aku nekmati satu pemandangan yang amat memberahikan.

Dari tengkuknya hingga ke tumit telanjang bulat putih melepak kemerahan, hemmmm otomatik konek ku mencanak tegang. Aku bedehem hem, adik tiriku terperanjat menoleh padaku, juga tergamam melihat aku dengan kain teselak menampakkan konekku yang tegang, aku tak berbaju adik tiriku cuma sempat menutup pepek dia je dengan tapak tangan dia, yang sebelah tangannya menutup tetek dia. Adik tiriku menarik nafas cuba saolah2 nak menjerit, aku cepat2 memberi isharat dengan jari telunjuk ku ke mulut menyuruh adik tiri ku diam. Adik tiriku tak jadi bersuara.

"Abang ingat kakak tadi" aku membahasakan kakak tu isteri ku. Adik tiriku bergerak mahu mencapai kain batik. Aku yang mencapaikan kain batik tu menghulurkan pada nya. Belum sempat adik tiriku capai, kain batik terlepas dari pegangan tangan ku jatuh, lalu adik tiri ku menunduk mau mengambil kain batik, aku tak sengaja melangkah mara merapatkan diri ku dengan adik tiri ku. Bila adik tiri ku berdiri tegak selepas mencapai kain batik jarak antara aku dengan adik tiri ku amat rapat. Semasa adik tiri ku cuba memakai kain batik, dengan tak sengaja, entah apa yang mendorong, terus aku pegang kedua belah bahu adik tiri ku, sengaja aku lakukan supaya kain batik tu terjatuh lagi, terus aku merapatkan muka ku ke muka adik tiriku.

ku jilat2 leher adik tiri ku, adik tiri ku cuba mengelak, terus aku mencekup mulut ku ke mulut adik tiri ku, adik tiri ku cuba meronta, tapi lembut rontaan adik tiri ku membuatkan nafsu ku semakin memuncak, dalam keadaan berdiri. Aku rapatkan tubuh ku dengan tubuh adik tiri ku yang telanjang bogel, konek ku yang keras menujah tepat ke atas tundun adik tiri ku, ku goyang2 bontot ku mengesel konek ku di persekitaran tandun dan perut adik tiri ku. Dada ku rapat memgempap tetek adik tiri ku, adik tiri ku hanya berdiri kaku tak bersuara, ku tolak supaya adik tiri ku rapat kedinding, sambil aku terus menjilat pangkal dada dan leher adik tiri ku, adik tiri ku mula bersuara keluhan.

"Abang..?"...saolah2 bertanya lembut. Terus ku cekup mulut adik tiri ku dengan mulut ku, ku masukkan lidahku kedalam mulut adik tiri ku cuba mengelak, aku masukkan juga, lidah ku terus menjelajah di dalam mulut adik tiri ku. "Hisap lidah abang" aku bersuara, adik tiri ku menurut kata ku, pelan2 di hisapnya lidah ku mula lembut dan terus kuat di hisapnya lidah ku, sementara tangan kanan ku lembut meraba2 pepek adik tiri ku yang tembam tak berbulu, memain2 kan jari ku di celah pintu pepek adik tiri ku yang rapat, ku masukkan jari pelan2 kedalam pepek adik tiri ku pelan2 aku gosok mencari kelentet oh..nikmatnya..Aku tarik keluar lidah aku, "mMsukkan lidah" faham dengan maksud aku, adik tiri ku memasukkan lidahnya kedalam mulut ku, lantas ku nyonyot pelan2 ahhhh..nekmat nya....adik tiri ku mula mengeluh2 kecil...sekali2 menyebut "abang...abang" ... aku beralih mulut ku ke tetek adik tiri ku ku jilat seluruh tetek adik tiri ku...ku nyonyot bertukar rentak lembut dah kasar, adik tiri ku terus mengerang ...mengeluh, "abangg ...abangg....takuttt" puting tetek adek tiri ku terus ku nyonyot, ku kemam2, aku gigit2 dengan bibir aku, adik tiri ku terus mengeliat2 mendada....kedua2 tangan adik tiri ku memegnang kepala ku, menarik2 rambutku, menekap merapatkan kepala ku ke dadanya.

Sementara tangan kanan aku terus mengusap2 tundun cipap adik tiri ku, sekali2 memasukkan jari sedikit kedalam cipap adik tiri ku yang sudah licin basah. Ku gosok2 lagi tegang bibir cipap adik tiriku fehhhhhh, aku juga telah telanjang bulat, entah bila pelikat ku terlondeh aku tidak sedar. Aku merasakan saolah2 aku berada di dunia yang lain....penuh nekmat...masih lagi berdiri....aku peluk pinggang adik tiri ku dengan kedua2 tanganku. Mukaku masih menyembab dada adik tiri ku, terus menjilat, menghisap puting tetek. Adik ku dah mula berani mengengam-gengem konekku yang ternganga.

Ku tarik punggung adik tiri ku dengan tangan menjadikan adik tiri ku mendepankan cipapnya. Ku halakan konek ku yang maksima tegang dengan mengunakan tangan kanan, ku halakan kepala butukku ke pintu cipap adik tiriku, aku gosok2, tenyeh2 kepala konek aku di pintu cipap mengenakan kepala konekku di biji kelentet. Aku bawahkan sedikit...aku tekan pelan2 "abangggg...takuttt" aku sambil menunduk aku tekan cuba masukkan sedikit kepala butuh ku..berdiri ni susah nak masuk pon aku masukkan kepala butuh ku sahaja, aku cuba tekan masukkan tak boleh masuk.

"Abang...mmmmm" adik ku mengeletar mengeluh...aku juga naik mengeletar..seolah2 ini baru pertama aku main. Pelan2 aku membaringkan adik tiriku, dia hanya menurut, sambil berbaring aku hempap separuh tubuh adik tiriku di bahagian atas. Aku memandang tepat ke muka adik tiriku yang cantek molek dia hanya mengalihkan pandangannya dari pandangan aku. Aku terus memegang kepalanya menghalakan kearahku, aku berikan senyuman. Aku terus menyembamkan mulut ku ke mulut adik tiriku dari situ tercapailah hasratku untuk menjilat tubuh adik tiri dari hujung rambut hingga hujung kaki.

Mulalah aku menjilat muka adik tiriku, sambil tangan kiriku tepat meraba2 di bahagian perut terus ke cipap. Aku terus menjilat2, tujuan ku menjilat seluruh tubuh adikku, aku terus menjilat di leher, di dada, lama sikit di tetek sambil mau menghisapnya. Adik tiriku hanya mengeluh2 dan mengeliat2 terus ku jilat di perut , aku main2 hujung lidah aku masuk ke lubang pusat. Adik tiriku terus mengeliat2, tangannya meramas kain batik yang ada di tepi pinggangnya, sementara tangan yang lagi satu mengepal2 konekku.

Aku menukar posisi 69, emmmmmm....dalam keadaan duduk di atas perut adik tiriku, aku jilat pula dihujung jari ibu kaki yang boleh aku kulum, aku kulum jari2 kaki, terus aku mengesut menjilat tumit , betis naik lagi di di peha mengesut lagi dalam posisi 69, aku di atas aku jilat peha, tangan ku meraba tapak kaki agar geli. Aku sembamkan muka ku tepat di celah antara pangkal dua peha adik tiriku. Aku kangkangkan kaki, inilah saat yang paling aku suka, terus ku masukkan lidahku kedalam cipap adik tiriku yang sudah becak, aku suka main becak, aku jilat2 cipap adik tiriku. Adik tiriku saolah2 kaku, aku naik takut, pengsan kah dia? dalam hati ku bertanya..."adikkk!!" aku memangil nya...dia hanya menjawab "mmmmmmm"...aku teruskan menjilat cipap adik tiri ku dengan lahap, sedikit tertelan..terasa payau2 lemak air puki adik tiri ku ini, yang istimewanya langsung tiada bau yang tidak menyenangkan di situ.

Adik tiri ku mula mengeliat2 dan mengeluh2 kecil semula sambil matanya hanya terpejam rapat. Aku mengangkat punggungku yang berkedudukan duduk atas tetek aku halakan konek ku kearah mulut adik tiri ku, aku cuba memasukkan butuhku kedalam mulut adik tiri ku, adik tiriku menutup mulutnya rapat2, tak benarkan aku masukkan konekku kedalam mulutnya, " adikkkkk" aku bersuara sambil meletakkan konekku ka mulutnya...mmmm adik tiri ku membuka perlahan2 mulutnya dan aku memasukkan konek ku ke dalam mulut adik tiri ku pelahan2...sedikit demi sedikit, aku mengeluar masukkan pelahan2....sementara tanganku mengosok2 cipap adik tiriku.

Aku berhenti setengah konek ku berada di dalam mulutnya. Tiba2 ku rasa padat konek ku dihisap...aduh sedap nya...terus di hisap nya...terasa pijau , di hisapnya, saolah anak kecil hisap puting, padat hingga terasa sengal konek aku, "dah dek, sakit abang" pelan dia melepaskan hisapan hingga mengeluarkan bunyi ciute....aku dah tak tahan sebenarnya, terus aku memusingkan tubuhku menghempap tubuh adik tiriku di bawah. Aku dah tak tahan sangat dalam posisi melutut mengadap adikku yang sedia terkangkang sebelah tangan ku menongkah, sebelah tanganku memegang konekku ,aku halakan ke arah cipap adik tiri ku. "Abang masukkan ya?" tak de apa2 jawapan, aku letak kepala konek aku ke mulut cipap adik tiriku, terlalu licin di situ...membuak2 lecah...terpaksa ku selak mulut cipap adik tiri yang tertutup rapat, aku tekan pelahan2 konek ku masuk sedikit2 habis kepala konek ku masuk.

Aku keluar masukkan bekali2 setakat kepala konek ku saja..."aaaa abangg..aaaaa abang sakit..sakit...takuttt...mmmmmm" semakin menaikkan berahi aku suara adik tiri ku ini...mengeletar aku ..terus ku tekan lagi ketat betul..macam tak boleh masuk ...masuk pelan2..mengigil2 aku, adik tiriku juga mengeletar, mengelupur kecil, terus aku masukkan tekan lagi, aku buka kangkang nya luas2, pelan2 masuk, adik tiri ku pejam mata saolah menahan sakit, memang sakit pon tapi bercampur nekmat yang tak dapat di bayangkan...aku mengoyang2 pelahan memasukkan konek ku..ahhhhhhh nekmatnya.....masuk lagi sedikit demi sedikit "sakittttt bang....sedappp..pelan2 bang mmmmmmm " adik tiri ku mengeluh, terasa teramat sayang aku pada adik tiri ku ini..."sayangggggg ahhhh" aku juga mengeluh berkali2...."adik sayang abang tak?" "sayanggg" adik tiri ku menjawab..ahhhhhhhh terus aku tekan pelahan2 masuk santak hingga ke pangkal konek ku, ketat betul, mujur ada lelehan membantu, kalau tidak, mau melecet konek aku. Aku cabut pelahan2, adik tiriku saolah tidak membenarkan aku mencabut.

Terasa kemutan yang amat dashat...ehhhh aku mengerang sambil mencabut pelan2 , aku tak mencabut habis, aku biarkan kepala butuh ku di dalam, ku tekan semula masuk kedalam....ku cabut semula..ku tekan balik masuk adik tiri ku terus mengerang mnyebut2 "abang" berkali2. Aku mengelupur terus memasuk keluarkan konek aku berkali2 agak serderhana laju....terasa ketat dan kemutan cipap adik tiri ku..amat lazat aku rasakan...adik tiri ku memeluk pinggang ku kuat2...."sayanggg..abang nak keluar dah" adik tiri ku hanya terus mengeluh, mengelupur aku peluk kuat 2 di tengkuknya. Adik tiri ku lagi mengelupur kuat "ahhhhhhhhhhh" panjang dan keras keluhan adik tiri ku...air mani aku juga dah ke kemuncak mahu hambur keluar ..lantas aku cabut konek ku. terangkat bontot adik tiri ku apabila aku cabut keluar..."abanggggggg" aku terus menghalakan konek ku masuk ke mulut adik tiri ku. adik tiri ku terus mengolom konekku .

Aku goyang2 konek aku di dalam mulut adik tiri ku, ahhahhhahhhh terpancut air mani ku di dalam mulut, adik tiri ku macam terkejut, tetapi terus mengolom dan menghisap konek aku. "Adohhhhhhh sedapnya sayang' aku bersuara mengelupur, adik tiri ku terus mengolom di hisapnya kuat2. "Ahhhhhhhhhhh sedapnya sayanggggg" aku bersuara lagi. Setelah reda di landa kenekmatan yang amat sangat aku mencabut keluar konek ku. Rupanya habis air maniku di telan adik tiri ku. Adik tiri ku kaku tak bergerak....membuka matanya perlahan2 memandang ku sayu. Aku menyuruhnya bangun. Di peluknya aku, aku pon memeluknya. "Dara saya abang dah ambik" kata adik tiri ku...aku hanya menjawab "eemmmmmmmmmmmmm" itulah sekali sahaja aku main dengan adik tiriku.

Sekarang adik tiri ku dah ada anak 4. Itulah pengalaman main aku yang paling nekmat, begitu juga kata adik tiri ku. Dengan suaminya tak pernah dia lakukan seperti kami lakukan katanya. Dia tak pernah di jilat lagi, tak pernah mengolom, menghisap lagi. Tak pernah dia rasakan selazat kami lakukan kata adik tiri ku...tak pernah lagi tertelan air mani.
15 ulasan:

meh lar dtg blog sy juga http://asyikstory.blogspot.com/


dan-dan je ko ni. berangan tak ingat beb!


pergh memang gempaq r.ni first sy tau psal men2 ni.sy msih dara tau


bertobatlah anda sebelum anda di tobatkan oleh TUHAN.


kalau mahu lebih mantap & menghairahkan.... http://sukrulfz.blogspot.com/


poyo jew!


ala lau ada pmpuan tnjuk burit kt ko,stim gak pele ko tu


baca cite ni abis basah pepek aq..tak tahan


memg berair cipap..syOk gilee


Apa lg kasi bsh habis


Da bsah cpap apa lg solo la


nak rasa ke


Kuantan Gurl... blh msg sy.. mry2029@yahoo.com :)


semua bengong hoi!! ingat azab Tuhan d akhirat nnt beringatlah sblm d ingtkan.


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.