Buaya Darat

Yana Dan Arai

Label:
Aku telah pun berkahwin dengan pilihan hatiku yana, isteriku cantik orangnya. Kami telah 3 tahun berkahwin dan telah dikurniakan seorang cahaya mata yg comel. Sejak dari kahwin isteriku terlalu dingin denganku...entahlah. Setiap hari aku terlalu gersang, isteriku seolah tidak merasa apa-apa jika tidak melakukan hubungan seks. Alasannya sama, sakit...aku juga yang bersalah kerana terlalu gelojoh pada malam pertama.

Sudah puas aku mencuba pelbagai teknik untuk mengumpan isteriku, tapi hampa. Hinggalah satu hari aku terfikir dan mencadangkan isteriku melakukan hubungan seks dengan kekasih lamanya arai. Aku tahu nama kekasihnya melalui dairinya. Pada mulanya isteriku memberi alasan dan mengatakan aku gila coz sanggup menyerahkan tubuh isterinya pada orang lain.

Aku tahu isteriku mahu dan aku memujuk isteriku supaya bersetuju dengan rancanganku dengan harapan isteriku mendapat kenikmatan yang dia inginkan selama ini. Dan semoga selepas dia bersama arai, farajnya kembali berair seperti dahulu. Akhirnya isteriku bersetuju.

Setelah sekian lama mencari no arai dari teman lamanya, isteriku menghubungi arai pada suatu malam. Mereka bercakap hampir sejam. Arai pada mulanya tidak mempercayainya tapi aku menyakinkannya. Arai yang masih bujang bagaikan orang mengantuk disorongkan bantal. Dan akhirnya hujung minggu selepas pulang kerja arai mengambil keputusan datang kerumahku di johor.

Kami menjemput arai diterminal ekspress pada jam 9malam. Yana isteriku begitu ceria menyambut kekasihnya arai. Diciumnya tangan arai penuh mesra sambil arai mengusap kepala yana. Aku hanya memerhati dari dalam kereta. Yana mempersilakan arai masuk dibahagian penumpang, aku seperti biasalah hanya pemandu. Pabila keduanya masuk aku bersalaman dengan arai dan mengucapkan semoga berjaya. Arai berterima kasih padaku.

Seperti diaturkan isteriku berdakapan mesra dengan arai sambil mulut mereka bertaut dengan gairah mereka berciuman. Zakarku pun tegang melihat aksi mereka, terdengar dengusan halus dari mulut isteriku. Aku membawa keretaku dikawasan yang sunyi dimana tempat yang selalu aku park semasa pergi memotong rambut. Aku memberhentikan keretaku dan meminta untuk memegang anakku. Aku menyuruh isteriku bersetubuh didalam keretaku. Isteriku tanpa berlengah mencium dan mendakap kekasihnya arai sekali lagi mereka lemas. Sambil berdakapan mesra tangan keduanya meraba antara satu sama lain.

Isteriku meraba zakar arai yang dah lama keras manakala arai meramas kedua buah dada isteriku yang masih berbungkus dengan bra menyusunya. Sesekali tangan arai dimasukan kedalam seluar trak isteriku untuk merasai ketembaman faraj isteriku. Sesekali arai meramas faraj isteriku sambil menghisap puting dada yana. Yana mengerang perlahan. Isteriku seolah tidak sabar untuk menyerahkan seluruh jiwa raganya pada kekasih hatinya arai. Isteriku mula membuka baju-tnya sementara arai meramas mesra kedua tetek yana yang semakin banyak mengeluarkan susu, puting tetek isteriku begitu tegang.

Yana mengankat punggungnya yang semakin besar untuk memudahkan arai menguraikan seluar traknya dan akhirnya yang tinggal hanyalah coli dan seluar dalam lembab milik isteriku sahaja ditubuh gebu itu. Aku yang memerhati dari cermin sisi keretaku seolah nak terpancut rasanya. Arai mencium bauan faraj yana dari luar dengan perlahan arai mula menjari lurah yang berair itu dengan jari kasarnya.

Ahhh...ah...ahh...ahh....yana mengerang nikmat tak sampai 2 minit seluar kecil yana sudah terlucut dari tubuhnya. Aku meminta seluar tersebut untuk aku hidu bauan faraj isteriku sebelum isteriku disetubuhi insan lain. Sebelum batang lelaki lain terbenam kemas didalam faraj isteriku itu. Aku memang tak mahu perkara ini terjadi tapi demi kebahagiaan isteriku, aku relakan jua faraj tembam gebu dan cantik milik isteriku di terokai orang lain.

Ahh..ah..haahhh...ahhh isteriku mendesah perlahan ketika jari arai memasuki farajnya. Arai mejolok jarinya keluar masuk untuk memastikan faraj yana betul-betul didalam kegairahan yang maksima supaya senang batangnya yang agak besar dapat menyelinap masuk membelah faraj gebu milik kekasihnya juga isteriku. Kini segalanya terlerai benteng terakhir isteriku iaitu colinya juga telah arai buang dengan bantuan yana. Dan kini yana berbogel didepan arai, aku memberikan lampu suluh kepada arai supaya dia melihat keindahan tubuh kekasihnya itu. Arai yang tak pernah menikmati faraj wanita tergaman melihat ketembaman sekeping faraj dihadapannya. Cukup indah faraj isteriku terkangkang didepan kekasihnya arai.

Sekitar bibir faraj yana terbit cecair nikmat, berlendir dan melengas yana memegang tangan arai dan meletakkan keatas farajnya. Arai seperti orang suruhan membelai faraj isteriku perlahan. Yana memejamkan matanya menikmati usapan tersebut, usapan daripada kekasihnya arai. Sesekali seperti dah biasa arai membelah faraj isteriku dengan jarinya.

Ahh.....ahh....sedapnya sayang....yana mendesah.....arai...boleh jilat faraj yana tak? yana bertanyakan arai..."boleh sayang...untuk sayang... arai sanggup lakukan apa sahaja." perlahan arai tunduk merapatkan mulutnya kepada faraj yana yang berair itu. Dijulurkan lidahnya diatas permukaan faraj yana yang licin tanpa bulu itu. Yana memegang kepala arai sambil mendesah....ahhh..ahhh.ahh..sedapnya arai sayang.....jilat lagi sayang....ahhh.

Arai...arai...ahh...ah...ahhhhrrrgg..sedapnya arai.....jilat lagi sayang...na nak puas...isteriku mengerang. Arai sayang belailah yana semahumu biar terlerai rindu yana selama ini. Dakaplah aku sayang...na rela sayang...ulitlah tubuh na ini...nikmatilah apa yang arai hajati dari dulu lagi..na rela arai..ahh..ah..ah...."Sungguh kuat nafsu isteriku ketika itu. Aku sedang sibuk melayan anakku. Batang zakarku pun dah tegang. Yana meminta arai membuka seluarnya dan pabila arai berbogel maka terpampanglah zakar teruna arai yang agak putih dariku. Kepala zakarnya agak kemerahan. Beruntung isteriku dapat merasai zakar teruna yang kedua malam ini. Yana mengarahkan rai meletakkan zakarnya kedalam mulutnya...69. Tak pernah isteriku meminta dariku, mungkin inilah pengorbanan untuk seorang kekasih.

Yana mengulum zakar arai dengan rakus sambil farajnya dijilat dan dihisap arai dengan buas....digigitnya zakar kekasihnya...arai mengerang..ahh..ahh....sedapnya sayang....hisap lagi....ahhh bang....sedapnya isteri abg..terima kasih bang...arai mengucapkan padaku...mereka berada dalam keadaan tersebut hampir 15 minit. Dan selepas itu yana mengarahkan arai supaya memasukkan zakarnya kedalam farajnya. "Arai cepatlah masukkan...yana tak tahan nie...cepatlah sayang...na nak batang arai..."oklah sayang...arai masukkan..tapi arai tak pernah buat tau...na ajar arai ya..."ok....yana mengankangkan kakinya lebih luas...perlahan arai meletakkan kepala zakarnya yang berlendir dengan air liur yana tepat bibir faraj yana isteriku....isterku melihat farajnya...melihat zakar arai kekasihnya mula membelah faraj tembamnya....ah...ahhhh...arai..sedapnya sayang....tekan lagi sayang.....ahh..ah....ketika itu kepala zakar arai baru sahaja melepasi pintu faraj yana...ahh..ahhh...panasnya sayang punya..sedapnya sayang.....arai menekan zakarnya yang besar dan panjang itu rapat kedasar faraj yana...yana mendakap tubuh arai kekasihnya...dan mereka berdakapan seolah tidak mahu dipisahkan.tubuh mereka rapat bersatu...zakar arai yg sepanjang 7 inci itu seolah tidak terasa panjangnya oleh yana.

Berbeza ketika bersamaku, walaupun agak kecewa dengan sikap isteriku tapi aku terhibur memerhatikan sepasang kekasih memadu asmara. Sekitar 5 minit mereka berdakapan. Punggung arai mula turun naik menhentak faraj tembam yana, yana hanya mendesah sesekali terlihat tubuhnya kejang. Semakin lama semakin kuat yana mengerang.

Ahh..ahh..ahhh..sedapya sayang...tekan lagi sayang...kuat lagi yana..nak puas....arai menekan dengan lebih laju lagi supaya faraj kekasihnya merasai nikmat yang selama ini diinginkan dari zakarnya....ahh...ah...sedapnya faraj na.....arai nak pancut sayang.....ahh.....ahh....ahh......arai....na nak puas......arai..sayang..arai..arai...araii....bestnya.....Seketika kulihat yana kekejangan diikuti arai....mereka mengerang hebat....berdakaan kemas. Dan dalam keretaku terbau air mani mereka. Yana mengcengkam belakang arai kuat. Arai menindih tubuh kekasihnya, mereka megerang dengan arai seolah megelepar seperti sampai kepuncak. Isteriku lemas dalam dakapan kekasihnya....ah..ah..ah.........sedapnya sayang......ah...ahh.....maaf sayang..arai terpancut kat dalam...tak sempat nak tarik kuar..."takpelah sayang....yana memang nak arai pancutkan dalam na nye...na nak ngandungkan anak arai...susah nak cari peluang macam ni lagi...hubby na bagi sekali aje kita bersama....sebab tulah na nak ngandungkan anak arai...."hai sayang...abg nak pancut dalam tak bagi...arai pancut takpe lak"?alah abg ni...na nak ngandungkan anak kekasih napun takleh..."oklah..ikut suka sayanglah...asalkan sayang bahagia.."cepatlah pakai baju tu...anak nak tido ni.

Mereka pun memakai baju memasing dan aku memberikan anakku untuk disusukan oleh isteriku. Sambil itu arai tak melepaskan peluang menghisap dada isteriku meminum susu dari dada isteriku. Aku pun tak pernah merasa nak pegang pun tak dapat..geli. Mentanglah dengan kekashnya sume boleh, tapi takpelah aku yang relakan mereka bersama. Mereka berpegangan tangan didalam kereta sambil keretaku melunjur laju kerumahku. Sesekali terlihat mereka berkucupan mesra.

Setelah 15 minit perjalanan aku tiba dirumahku dan setelah keduanya masuk kedalam aku membiarkan pasangan kekasih itu bercumbuan dibawah sementara aku menglit anakku supaya tidur. Setelah anakku tidor aku turun kebawah dan sepertiku duga yana dan arai sedang bertarung lagi. Kali ini arai sudah pandai melakukan beberapa aksi yang amat mengairahkan.
Yana mengerang seperti singa anak.

Ahh..ah...ahhhh..ahhhh..arai..arai...arai....arai.....akkkkrrrrrr..akkkkk....ahhhhhkkkkk sayang...sedapnyeeee yana sayang arai...kuat lagi sayang...isteriku mengerang hebat. Tanganya mencengkam belakang arai, kakinya disilangkan seolah tidak mahu melepaskan zakar arai kekasihnya. Arai mula kelemasan di celah kedua tetek isteriku yang begitu banyak mengalirkan susu kuyup sofa dirumahku tetek yana begitu tegang putingnya semakin besar dan meninggi keras. Sesekali arai menghisap puting tetek yana......ahhh..ahhh...abgggg.....sedapnye...tangan yana terkapai2 memangilku...Matanya kuyu melihatku penuh nafsu. Batangku sejak tadi menegang seolah sebatang kayu tapi apakan daya malam ini adalah malam buat sepasang kekasih yg sudah lama terpisah. Akulah menjadi penghalangnya biarlah isteriku puas bersama arai kekasihnya...aku rela....biarlah faraj tembam isteriku itu dinikmati oleh insan lain....biarlah faraj tembam isteriku disimbahi mani pekat kekasihnya...biarlah isteriku mengandungkan anak arai kekasihnya.

Aku mendapatkan isteriku yang sedang kelemasan sementara arai sedang giat sorong tarik zakarnya didalam faraj isteriku. Terlihat seolah faraj yana ikut terkeluar bila arai menarik zakarnya dan farajnya terperusuk kedalam bila arai membenamkannya. Aku bisikkan kata hikmah ditelinga isteriku. "Sayang...abang rela yana bersama arai...nikmatilah sayang zakar kekasihmu....bagilah yang terbaik untuknya malam ini...ciumlah arai semahumu...dakaplah arai supaya rindu dendammu selama ini terlerai....abang minta maaf kerana tak dapat bersamamu biarlah sayang bersatu dengan arai malam ini.

Kemuttttt...ahhggggghhggggggg sayang.....arai sayang na.."sedapnya arai......ahhhh......isteriku memeluk arai dengan kuat sambil kakinya mendakap kemas punggung arai ketika mereka berdua sampai kemuncak. Terlihat mani arai keluar meleleh melalui celah punggung yana. Setalah 3 minit berdakapan arai mencabut zakarnya. Kulihat lubang pada faraj isteriku terbuka luas, didalamnya terdapat cecair putih yang begitu banyak. Perlahan2 lubang yana tertutup membawa bersama lahar mani arai. Yana mengangkat kakinya keatas supaya mani arai tidak tertumpah dan supaya benih subur itu menjadi anak. Begitulah kasih isteriku pada kekasihnya arai. Setelah keduanya berehat 20 minit mereka berpimpingan tangan menuju kebilik air untuk mandi bersama sungguh indah pasangan itu.

Arai membelai manja tubuh gebu isteriku dari hujung rambut hingga hujung kaki. Arai seperti aku suka menghisap jemari kaki, yana hanya membiarkan arai menjilat kakinya. Iseriku pula membelai seluruh tubuh arai diusapnya manja diciumnya setiap lekuk ditubuh arai. Disabuninya tubuh arai penuh kasih sayang sambil itu kedua pasangan kekasih itu berkucupan mesra dibawah siraman pancuran mandi. Arai sekali lagi memegang kaki yana diusapnya beberapa kali lalu dihisapnya ibukaki isteriku itu dengan penuh kegairahan. Yana hanya menahan geli bercampur nikmat...ahh....gelilah sayang.....kata yana...tak pelah sayang arai nak hisap ibu kaki sayang nie...dah lama arai teringin nak hisap ibukaki na nie. Sambil menghisap ibu kaki isteriku arai meramas faraj isteriku. Terkadang jarinya mengelus masuk kedalam lubang faraj yana yang telah zakarnya berendam tadi. Lubang faraj yang pertama kali menduakan suaminya, faraj yang telah melahirkan anakku.

Kini mungkin anak arai pula yang akan isteriku kandung. Dengan faraj yang sesubur yana mana mungkin isteriku tak mengandung. Aku tahu isteriku yana pasti menginginkan anak dari perhubungannya hari ini...malam ini...dan seterusnya esok....biarlah isteriku kandungkan anak arai kekasihnya...biarlah...mani teruna arai yang pertama tertumpah kedalam faraj isteriku yana.....biarlah yana menikmatinya..merasai mani kekasihnya...aku relakan.

Berbalik kepada arai, setelah 2 jari arai memasuki faraj na...terlihat cecair likat mula keluar dari dalam faraj tembam yana. Arai menjulurkan lidahnya menjilat cecair faraj isteriku rasanya tentu lemak masin, faraj isteriku memang cantik...memang takde bau...kalau ada pun cuma bau yang boleh mengeraskan zakar lelaki, apatah lagi arai...insan suci yang tak pernah merasa kehangatan faraj wanita. Dan yanalah orang yang rela menyerahkan seluruh jiwa raganya untuk arai nikmati. Kini arai meramas kedua tetek yana.

Aaahhh..ahhh..ahhh....abang...sedapnya...jilat lagi sayang....jilat faraj na bang....na sayang arai....cebat bang masukkan..yana nak dan tanpa membuang masa arai mengangkangkan kaki yana dan diangkatnya yana keatas mangkuk duduk. Kaki yana yang sedia terkangkang memudahkan farajnya ditusuk oleh zakar arai yang panjang itu. Kelihatan bibir faraj tembam isteriku kini terbuka sedikit. Terlihat cecair gairah yana keluar untuk menyambut zakar arai. Perlahan arai menolak zakarnya..ahhh...ahhh...ahhhgg...sedapnya sayang....na sayang arai...tekan kuat2 sayang....laju lagi arai...na nak puassssss...pls..pancut dalam nanye...laju lagi..ahhh..ahhh.....oh...na..arai sayang na...mereka berkucupan penuh gairah..arai menyorong tarik zakarnya kedalam faraj isteriku marziana.

Sementara isteriku memeluk, arai mendakap tubuh kekasihnya mencium seluruh tubuh kekasihnya semahunya. Tubuh sepasang kekasih seolah melekat dibilik air itu. Yana seolah tak mahu melepaskan arai lagi...peluk na arai..peluk na.....ohhh...sedapnya...sedapnya...Arai sayang na...ah......ahhh....ahhhh......sedapnya faraj na....kemut lagi sayang...arai nak pancut nie.....arai..pancut dalam nanye.....nak nak kandungkan anak arai....ahh..ahhh...arai mula kekejangan diikuti isteriku....Mereka berdapan kemas seolah melekat. Arai menekan punggung rapat kedepat supaya zakarnya rapat kedalam faraj isteriku yana, manakala yana memeluk tubuh kekasihnya erat.

Kini keduanya selesai mandi, aku memerhatikan mereka berdua. Isteriku meminta izinku untuk tidur bersama arai malam ini. Selepas itu isteriku memimpin tangan arai menuju kebilik sebelah yang telah dihias cantik bak bilik pengantin. Dikenakan dengan baju kebaya sendat seperti malam pertama. Aku sendiri pun geram melihat kecantikan yana tika itu. Mahu saja aku terkam. Namun apakan daya, isteriku untuk arai malam ini. Aku serahkan pada arai, biarlah arai merasai nikmat faraj isteriku itu sepuasnya.

Berbalik kepada yana dan arai, kini mereka berdua berkucupan mesra berpelukan erat seolah pengantin baru. Yana memeluk jejaka idamannya seperti memeluk suaminya. Arai meraba seluruh badan isteriku diramasnya tetek yana yang masih berbalut kemas dengan coli dan baju kebaya, diusapnya lembut dan sesekali diramasnya manja. Isteriku yana hanya memeluk sambil bekucupan sambil menghisap lidah arai. Yana dan arai berkucupan penuh kasih sayang...ah..ah..ahhhh......sayang...seeeedaapnyer.....masuk dalam lagi sayang....sedapnya zakar arai...tekan kuat-kuat sayang...ahhh.,,ahhh...ah...ah...ahhhggggggrr.... Isteriku mengerang macam harimau kematian anak...kuat. Aku mendengar pun meleleh air liur. Batangku jangan cakaplah...mencanak..tegang.

Arai terus menghenjut tubuh yana...isteriku hanya menahan sambil kedua kakinya disilangkan dipunggng arai kekasihnya. Arai menerjah faraj tembam isteriku semahunya, sesekali dihisapnya puting tetek yana yang sejak dari tadi senantiasa mengeluarkan susu. Basah tilam sekitar tempat mereka bertarung. Puting tetek yana makin mengeras diulit bibir kekasihnya arai.

Sayang....ahh...ahh....ah..ahhhh...ooohhhhh..arai..arai....arai....naaaaa....nnnaaakkk kuar nie...ahh..ahhh..ahhh...sedapnya yerrr....sayang.....pancut dalam sayang...ahh..aohhhh...na....arai syg na.....!!!!!seeeddapnyyeee faraj na niiieeeeee....hhaaaaaa.....ssseeiiittt...ahhhh.....eem..

Kini kedua mereka berdakapan, kedua bibir mereka bertaut hebat. Kulihat isteriku memeluk erat kekasihnya arai...kakiya memeluk punggung arai dengan kuat seolah tidak mahu melepaskannya. Diantara tubuh mereka aku perhatikan terdapat cecair gairah yana berserta mani arai mula meleleh keluar....batangku semakin keras.

Tak dapat kubayangkan bertapa hebatnya kedua pasangan ini berasmara, 5 minit berlalu barulah arai dan yana melepaskan pelukan. Akibat keletihan arai terlentang ditepi isteriku yana...kuperhatikan sekitar faraj isteriku yana...faraj tembam yana yang agak kemerahan itu perlahan mula merapat, didalamnya kuperhatikan cecair putih mani arai semakin tenggelam. Isteriku tidak menyedari aku sedang memerhatikan farajnya. Aku yang sejak tadi mengerami faraj yana mula kerasukan. Aku merapati tubuh yana seolah pengsan, tidak memberikan reaksi. Arai kekasihnya tertidur keletihan.

Perlahan kukangkankan kaki isteriku, kuperhatikan ibukakinya yang telah arai hisap dan dibelai tadi. Memang yana dah bersihkan kakinya supaya arai dapat mnghisapnya. Kulebarkan kangkang yana. Lubang faraj yana mula terbuka, dengan perlahan kuletakkan zakarku didalam farj yana. Lalu kutekan kuat....ahh.bless....zakarku rapat kedalam faraj yana.

Aa.....dhhhh...aah yana seolah tersedar..ahh...bang sedapnya......kuat lagi bang..akh...ahh....tekan kuat lagi bang.......na sayang abang.....na hanya mengerang tetapi dia tidak tahu siapa yang berada dicelah kangkangnya. Setelah 10 minit bertarung dicelah faraj isteriku, kepala zakarku mula kegelian....dan..akhirnya...ahhhgggg....meletus juga maniku dalam faraj yana. Yana merangkulku kuat aaahhh..ahh.....
33 ulasan:

motif ? www.123kahwin.blogspot.com


suami ap ko ni hah???dayus!!!


syg isteri bknn mcm tu caranyr...snggup tngk isteri bersetubuh ngn laki laen,,,dpn mate!!!.huh!!!xtw nk ckp la ko ni mcm mane...


Bodo punya laki..... Ada ke bagi kat arai. Bagi la kat aku...wakakakaka!!!!!


laki bini dua2 bodoh n dayus..arai je yg kenduri besar mlm tu..hahahaha...


ko la laki yg paling bodoh dlm dunia ni..ko sngup kongsi bini ko ngn org len..pe punye suami la ko ni..


bodoh nak mati!!!!


x yah jd suami la...


ad jgk suami y mcm ni...tipu je ni...


lelaki bodoh!perempuan pun tolol..meemang masing2 cuma ada KEMALUAN BUATAN MANUSIA agaknye!


Yana aku nk gak..bby no3 pastikan benih aku plak..nk trpancut dlm baca cerita ko


lau suami mcm tu,baik tak pyah kwin....biar lah stay virgin ja diri ne...


xyhlh nk mgutuk,inikn hnye cte smte2.


bodohhhhhhh!!!!!!!!!!!! baik kau bunuh diri je bro!


ni cerita aku...ko ciplak kat mana?my firsttime ke?tu hanya imaginasi aku je...setelah baca cerita org lain...aku buatlah..tp oklah tu kot sbb ade yg marah2..menjadilah crita aku..thanks.lain kali aku reka lagi untuk korang....bg yg ciplak..agak2lah...


tahan gak lubang puki bni dia,,smpai 4 5 kali kena amput... yg c arai tu plak x sakit ke pala butuh dia amput lubang puki bni orang..laki nya pun x geli ker ??? sedap plak citer ni......


tah la....tipu je


Gile la.. ape pon x blehhh, laki bini x ada akal otak taruk celah kangkang sempit terkepit.. harap tembam je, 3 org skali go to the hell.


Arrrr... layan hehehe.


Bangang teramat sangat..mcm dah tak agama lah


Jady laki jgn dayus sangat... Ade otak pk, ade akal gune... Boleh bahagia ke kalau terus mcm nie...


Mmg bodoh gile.....


Kalau la aku yang dapat.......


suami snggup tgok isteri dgn owg laen buat maksiat sme2 lah dpt dosa.tnggong r di akhrat nty.prmpun yg sudah khwin kne r rejam cmpai mty.prmpun yg blm khwin kne pkol seratus kai


suami snggup tgok isteri dgn owg laen buat maksiat sme2 lah dpt dosa.tnggong r di akhrat nty.prmpun yg sudah khwin kne r rejam cmpai mty.prmpun yg blm khwin kne pkol seratus kai


Bdo ta logik


b-memang best giler beb........


fonsexs jum. 0174180546. girl only k


lelaki paling bangang dlm dunia,,,sial,babi...


Sape nak aq puaskan.
Phonesex...0174618638..untuk laki je


Ini la laki yg bodoh bagang sanggup biar isteri yg sah di perlakukan sebegitu andai kata kan la isteri kita cam tu aku belasah laki tu teruk teruk pas tu cerai kan jela aku tak sanggup lihat isteri aku diperlakun kan sebegitu rupa korang sanggup ke lihat isteri yg sah buat camtu jangan arap la aku nk agi peluang


Ani banar paluii mcm sial!!



abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.