Buaya Darat

Jiran Yang Gersang

Disebalik pagar dawai yang memisahkan rumah aku dengannya sesusuk tubuh wanita cina yang indah dengan ketinggian lebih kurang 5 kaki 2 inci rambut yang diperangkan dan dipotong rapi kebawah sikit dari paras bahu berdiri dalam jarak 8 kaki didepanku memakai baju body shape tanpa lengan. Memperlihatkan ketiak yang licin.. putih dan singkat sehingga menyerlahkan pusat dengan seluar ketat yang pompuan biasa pakai untuk aerobik... warna hitam.. ketatttt..

Bagaikan terpesona dengan keindahan yang terbentang didepan mataku, aku terus terpaku menikmati kecantikan sesusuk tubuh yang mongel dibungkus kemas oleh kain nylon yang melekat ke badan mengikut lekuk-lekuk badan yang hampir sempurna sehingga tak kelihatan daging belebihan tersembul disana-sini. Leher bajunya yang luas mendedahkan alur pangkal dua ketul daging pejal yang montok menonjol kejap disebalik kain yang nipis, dan jelas berbekas bayangan dua biji punat ditengah-tengah kedua-dua ketul daging pejal yang mengkal menunjal kain nylon yang membungkus dua ketul daging itu. Dalam anggaran aku ukur lilit dadanya bersaiz 36inci.

Kebawah sikit dari bahagian dadanya, pinggang yang agak ramping dan ditengah bahagian perut yang putih gebu terserlah sebiji pusat yang masuk agak kedalam dan kebawah sedikit dari pusat itu dua alur yang bertemu dengan sedikit belahan dibawah membentuk bonjolan daging yang montok agak jelas tertonjol kedepan, diapit oleh sepasang peha yang nampak kemas dan kejap.

Agak lama juga aku menikmati keindahan susuk tubuh Ahsoo jiranku yang terpampang didepan mata sehinggalah disedarkan oleh satu suara yang agak sengau dengan pelat Cina, "Hei..Che mat ....lu apa tengok saya itu macam? "menegurku sambil tersenyum. "Tada..tada apa..Mrs Ling...tadi lu apa cakap" merah sekejap muka aku ....tersipu menahan malu. " Saya cakap ..itu lumah tala olang...balik kampong" jelas Mrs Ling pendek." Oooo.." aku ternganga.

"Itu Devi tala kasi tau sama lu ka?" tanya Mrs Ling. "Tala.." balasku." Ini macam. Che Mat tala kawan lagi laa" dia mengusik aku. Eh..Ahsoo ni macam tau-tau je aku punya skandal dengan Devi kataku dalam hati." Apasal lu cakap itu macam" aku balas balik. "Ala... saya tau la itu Devi manyak kawan sama Che mat, dia ala kasi tau sama saya Che mat mannnnnyak baik sama dia... mannnnnyak kasi tolong sama dia masa itu Maniam tala lumah" jelas Mrs Ling.

"Bukan apa Mrs Ling kita jiran aa.. mesti kasi tolong satu sama lain. Kalau jiran susah... kita tolong ..mana tau nanti kita susah.. kita punya jiran kasi tolong pulak" aku jawab balik menjelaskan keadaan. "Ooo itu macam bagusla.. Kalau saya ada hat ka.. bolehla Che mat kasi tolong sama saya? dia tanya aku "Itu tala hat punya. Mrs Ling punya pasal saya mesti tolong punya, lu kasi tau saja" balas aku sambil mataku mengamati seluruh tubuhnya yang mongel dengan penuh geram sampai nak meleleh airliur aku dan. "Eh jangan panggil saya Mrs Ling la, Che mat.... saya punya nama penuh Tan Mei Ling jadi lu panggil saya ..Ah Mei ka.... AhLing ka ..cukupla.. "pintanya padaku.

Lepas terdiam sejenak " Ehh..Aamat...ini malam Saturday night..lu tala pigi mana ka?" Mei Ling bertanya aku. "Saya ingat tadala AhLing....saya duduk rumah saja..tadi pun baru balik outstation .. .mahu rilek sikit" aku jelaskan program aku malam ini. "Kalau ini malam lu tala hat..senang-senang latangla saya punya lumah.... boleh minum teh.." ahsoo tu membuka tawaran.

Bagai pucuk dicita ulam mendatang mata mengantuk di sorongkan bantal, ini sudah baik punya offer aku tersengih. Masa tu pun hari dah agak gelap, dah nak masuk malam," Kalau tada apa hal ...nanti jam 8.30 itu macam saya sampai la lu punya rumah" Aku cuba mencari kepastian "Latangla.. tadi lu cakap pun tala pigi manakan" Ahsoo tu seolah-olah menggesa aku.

Aku pun apa lagi, takkan nak menolak rezeki, orang bilang, rezeki jangan ditolak, bala jangan dicari...pintu rezki...ahsoo ni dah bukakan..kejap lagi..pintu cipap dia la aku masuk..Aku tersengih pandang muka ahsoo tu. "Oklah Ahling..saya masuk dulu ..mau mandila..nanti malam kita sembang lagi lama-lama" aku minta diri sambil hatiku berbisik "Ini kang bukannya sembang yang lama....main lama-lama adale"

Dalam hati aku terus berkata-kata," Nampaknya tak sia-sia aku asah kote aku tiap malam sepanjang minggu ni, kena bertugas ko malam ni mat kecik..hi..baik nasib ko..murah rezeki..dapat lauk daging cina...bergetah pulak tu... dah kena pakai pun takpala...lagipun aku rasa dah lebih sepuluh tahun tak kena usik tu...mesti dah ketat punya..lagipun ahsoo ni rajin exercise, ...makan ginseng pun mesti kuat tu...nak bagi awet muda konon...siapla ko malam ni ..memang aku kasi lunyai habis lubang puki ko" sambil aku berlalu masuk kerumah.... menyiapkan diri aku untuk diratah ahsoo yang dah kelaparan macam rimau yang tak dapat makan bertahun-tahun.

Cuaca yang tadinya cerah, tiba-tiba turun rintik-rintik hujan menitik setitik demi setitik ke atas bumbung rumah aku yang akan membentuk lopak-lopak air diatas tanah yang kering dan membasahi rumput-rumput ditepi longkang yang mula kekuningan setelah lebih kurang dua minggu hujan tak turun dikawasan taman tempat aku dan jiran-jiran aku tinggal.

Selesai mandi, aku menyarungkan seluar bermuda dan t-shirt yang agak longgar, dan mula membancuh tiga biji telor ayam kampung mentah, campur dengan serbuk pasak bumi(tongkat ali), madu dan sedikit makjun. Tiga kali teguk je, meruap panas rasa badan aku...ini kena tambah power ni..silap-silap kena bertarung dengan betina cina tu... mana tau sampai pagi...kalau tak cukup persediaan..na'as aku.

Tepat jam 8.25mlm, aku pun keluar rumah dengan gagah melangkahkan kakiku ke pagar rumah jiran ahsoo aku....titik air hujan yang turun semakin deras dan besar....hujan semakin lebat....Aku menyelak pintu pagar yang terbuka sikit..dan berlari-lari anak masuk kekawasan rumah ahsoo tu..dengan dada yang berdebar-debar...."Betul ke aku ni..tak pernah aku masuk rumah ahsoo ni" dalam hati aku Sampaije depan pintu..aku pun ketukla pelan-pelan dua tiga kali ...takut terdengar pulak jiran aku yang lain...sambil mata aku menjeling sekitar kawasan rumah-rumah lain dengan pandangan agak liar."Ahh..line clear.."kataku.

Tiba-tiba... aku terbau wangian yang harum dan lembut...dan sekonyong-konyong itu juga...terjengol depan mata aku sesusuk tubuh yang hanya dibaluti sehelai baju tidur dari kain sutera yang lembut dan "seethru" ..menjemputku masuk "Masukla...aamat...mali masuk. " sambil kepalanya menjengah keluar "Wahh.. hujan lagi lebat aaa...lu ada basahka...sejukka?" Pandangan aku tak lepas mengamati susuk tubuh ahling ..tak berkelip mata aku..cuma mampu berkata " Ya..ya..hujan lebattt...sejukkk" sambil melangkahkan kaki kedalam rumah.

Orang kata warna merah ni boleh merangsang nafsu. Memang betulla..kote aku pun makin lama dah makin tegang.." Ah ..kacau ni..tak pakai sepender pula..jangan-jangan..ahsoo ni dah perasan kote aku yang mula terjungkit-jungkit dibawah seluar kat celah peha aku...asyik dia jeling-jeling kat situ je.." kataku. Aku pun bangun perlahan, sambil menegakkan pinggang...Melihat aku bangun Ahsoo tu bersuara .."Sini mali dekat duduk la Mat" mempelawa aku duduk sebelah nya.

Pucuk dicita ulam mendatang, aku pun terus duduk disebelah kiri Ahsoo tu...dan otomatikje..tangan kanan aku memaut pinggangnya ...dia agak tersentak dan memandang mukaku.....mata kami bertentangan... seketika matanya yang tak berapa sepet tu semakin layu dan kuyu makin terpejam...sambil bibirnya yang basah agak terbuka sedikit... mengharapkan sesuatu....dan tangan kanannya merayap kepeha aku..dan terus memegang batangku yang semakin keras menegang dan memicit-micit pelahan.. "Wow...besar..panjang...kelas" Ahsoo tu berbisik manja dengan suara yang gemersik diantara dengar dengan tidak....sambil tangan kirinya melingkar kepinggangku dan menarik badan aku rapat keadannya.

Perlahan aku mendekatkan mukaku kemuka betina cina tu sambil aku menghembus-hembuskan nafas aku keseluruh muka dia..dan bibirku merapat kebibir yang mungil dan berair ..terus mengucup lembut...pantas bibir MeiLig cuba menangkap bibirku ....aku mengelak sikit dan melarikan mulut trus menelusuri bahagian bawah telinga betina cina tu sambil menghembuskan nafas aku kelubag telinga dan mula membuat jilatan dibawah cuping telinga betina cina tu...saja nak tambahkan gairah cina tu sikit....nafas MeiLing seakan tersekat-sekat.

Dadanya yang mula menekan rapat kedadaku terasa berombak kuat.....dua ketulan daging yang makin membengkak begitu terasa menunjal dada aku..sambil nafas ahsoo tu semakin kuat terhembus dari lubang hidungnya dan mulutnya menghasilkan suara mendesah perlahan..''ahh..ahhh..ahhh"

Aku tau dah..ahsoo ni mesti dah mula stim ni...ahsoo tu mengalihan tanganya memaut belakang leher aku...dengan kepalanya meliuk lentuk..menyerlahkan lagi batang leher nya yang putih bersih..Aku terus membuat serangan disekitar batang leher dan telinga ahsoo tu sambil menyedut dan sesekali mengigigit lembut. Betina cina yang makin terangsang tu...menyambar mulut ku dengan mulutnya..dan menjulurkan lidahnya kedalam mulut aku ...meminta disedut.. Aku mengulum lidah MeiLing dan menyedut panjang-panjang sambil memain-mainkan lidahku ..sambil tangan kanan aku memaut kuat pinggangnya.. tangan kiri aku mula menguraikan tali pinggang baju tidurnya..dan
terus merayap naik kebahagian dada sebelah kiri ...

Seketika tangan aku bermain-main diatas coli warna merah menyala..dan mengusap-usap lembut tetek ahsoo yang mengkal dan montok ..mengusik-usik punat yang keras menunjal kain coli yang nipis ....dan dengan lembut menyelinapkan tapak tangan aku kedalam coli...maka terlekaplah tapak tangan aku diatas seketul daging yang pejal yang semakin membengkak..menunggu masa untuk dilepaskan dari bungkusannya..

Tangan kanan ku pantas menjalar keatas ..dan TASS..terburailah kain sutera yang kemas membungkus kedua buah dadanya..dan tersembullah dua buah gunung yang tersergam indah ...Tanpa membuang masa tangan kiriku terus melakukan ramasan dan ulian keatas daging pejal disebelah kiri menggentil-gentil putingnya yang agak kemerahan dikelilingi bulatan kecil warna coklat kemerahan... dan sebelah kanan daging montok pejalnya pula aku ramas-ramas dan uli.... bersilih-ganti aku mengerjakan kedua-dua buah tetek yang mengkal dan montok sambil menggentil-gentil putingnya yang semakin tegang ....sementara mulutku dan mulut ahsoo tu tak putus-putus berkucupan saling sedut menyedut lidah satu sama lain...sampai berdecit-decit bunyinya.

Aku melepaskan mulutku dari berkucupan dengan ahsoo tu ...dan mulutku mula menyelusur kebawah sambil menjilat-jilat dan menyedut pangkal leher dan atas terus melepaskan nyonyotan demi nyonyotan dan memainkan lidah aku disekeliling kedua-dua putting tetek kiri dan kanan silih berganti..menyedut dan menggigit lembut seluruh kawasan lembah yang memiliki dua gunung betina cina tu.. yang dah lama kegersangan.... sampai habis dibasah dengan airliur aku.

Sesekali tubuh betina cina tu terangkat-angkat sambil merintih kesedapan bila aku nyonyot dan gigit-gigit putingnya. "Aah.. mmatt...sedapppp....lagi hisap Mattt" MeiLing merengek sayu menikmati adegan yang baru saja bermula...Puas aku nyonyot putingnya yang agak comel...aku tolak badan ahsoo tu kesofa yang dibalut dengan kulit dan mengalas kepalanya dengan bantal kecil yang ada....Dia menurut lembut..tangan ku menyelak kain sutera yang membalut sebahagian tubuh betina cina tu....mengangkat sedikit badanya dan melurutkan lengan baju tidurnya kebawah...

Terhidang didepan mata aku sekujur tubuh yang putih melepak agak kemerahan..sampai agak jelas urat-urat dibawah kulit yang mulus dan lembut itu....terdampar menanti untuk diterokai bukit bukau dan lembah belukarnya..dan daging-daging pejal yang sedia untuk diratah. MeiLing memaut badanku dan menyambar mulutku dengan mulutnya yang mungil...dan cuba menarik baju aku keatas ..kami melepaskan kucupan dan aku membantu ahsoo tu membuka baju aku...Dengan pandangan yang geram dia mangamati tubuh ku yang agak tegap dan sasa ( bukan nak puji diri..tapi aku selalu juga angkat weight..bukan apa..macam kata ahsoo tu ...jaga badan) dan terus memeluk aku dan merapatkan buah dadanya ke dadaku....kedua-dua teteknya yang pejal tu menongkat dada aku sambil badannya bergoyang menggesel-geselkan kedua-dua tetek montoknya kedadaku.

Aku melepaskan pelukan... dan mengalihkan kedua kakinya kesebelah dalam
sofa...kote aku yang dah tegang ..terjungkit je disebalik seluar aku. Aku
bangun dan melurutkan seluar bermuda aku dan terjulurlah sebatang kote
yang keras dan tegang ...masa tu kalau gantung dua biji kelapa muda
pun takda hal punya ..

Melihatkan kote aku je ..Mei Ling pun terus bangun menyambar kote aku dengan tanganya dan menggenggam dengan geramnya..terus mendekatkan mulutnya ke kote ku dan menjelirkan lidahnya memulakan jilatan di sekeliling kepala dan batang aku membawa ke pangkal dan terus kedua-dua biji aku yang kejap tergantung dijilat dan disedut-sedutnya. Ahsoo tu membuka mulutnya dan mula mengulum batang aku sambil lidahnya membasahi kote ku dengan airliurnya dan sesekali hujung lidahnya bermain-main di lubang kecil dihujung kepala kote ku.

Sambil tangannya menggenggam erat pangkal koteku...mulutnya disorongkan kedepan dan kebelakang sambil lidahnya bermain-main diseluruh bahagian koteku..sesekali disedutnya kuat sampai agak cengkung bahagian pipi dimulutnya. Puas dia mengulum dan menghisap kote aku..lidahnya mula menjalar keperutku sambil kedua tangannya menggosok dan mencakar lembut belakang badan aku..dan terus ke puting kecil tetekku .. menghisap dan menyonyot lembut....aku pulak memang pantang kena sedut kat putting tetek aku..terus tarik badan dia bangun mengadap aku dan dengan cepat memeluk pinggangnya dan mengulum lidahnya...panjang juga lidah ahsoo ni..sedap pulak tu...kami seling menyedut dan menelan airliur satu sama lain...masa tu aku dan betina cina tu dah bogel abis...kote aku pula saja aku sondol-sondol kan kat celah peha ahsoo tu....kat bawah tundunnya yang agak tembam dan ternaik sikit.....terasa basah sikit kat kote aku.

"Dah berair dah ..ahsoo ni..sekejap lagi ..memang aku makan biji kelentit merah ahsoo ni" kataku dalam hati. Puas berkucupan...aku baringkan betina cina tu kesofa turut baring disebelahnya..(mujur sofa tu agak besar.muat juga dua orang ..tapi berhimpit sikitla) Lidahku terus menjilat-jilat bawah telinga ahsoo dan terus menjalar kebahagian dadanya dan kembali menyonyot dan menyedut tetek dan puting bersilihganti ....sambil tangan kanan ku meramas ramas tundun dicelah peha betina cina tu dan jari hantu ku pun mula mencecah dan menjolok-jolok kedalam belahan alur yang semakin basah berlendir... Mimi membuka sikit pehanya supaya senang sikit jari ku meneroka alur cipapnya yang begitu lama kegersangan...jari telunjuk dan jari manisku menguak bibir cipap yang terbuka sedikit dan menjolokkan jari hantu kepermukaan alur yang berair hangat dan terus menari-nari meniti belahan..keatas dan kebawah.

Hujan diluar semakin lebat..seolah-olah mengiringi aksi-aksi yang semakin rancak diatas sofa antara aku dan ahling...ahsoo jiranku...kesejukan suasana diluar diimbangi dengan kehangatan tubuhku dan tubuh betina cinatu yang bakal bercantum menjadi satu. Terangkat-angkat punggung betina cina tu bila jari ku menggentil-gentil biji kelentitnya yang semakin mengeras....Sekeliling lubang cipap ahsoo tu semakin basah...diatas..mulutnya tak berhenti mengerang dan mengomel sekejap cakap cina (aku pun tak paham) sekejap "Ahhh..ahh. lagi
..mmattt ..lagiii ...sedappppp ...uuhhhh"

Aku jolokkan dua jari aku masuk kelubang cipapnya ..agak sempit juga..dan terasa ketat bila betina cina tu mengemutkan pantatnya.. (maklumla lama dah tak pakai..lebih 10 tahun beb...aku agak ..ahsoo ni mesti kuat makan ubat cina..ginsengke..entah apa-apa lagi. ..lantah dia le..janji..kejap lagi ..masakla lubang cipap betina cina ni kena sodok dengan butuh aku ) Puas aku kelebek cipap dan gentil biji kelentit ahsoo tu dengan jari-jemariku....aku bangun dan melipat kaki ahling dengan lututnya terjongkit dan menguak pehanya yang putih gebu terkangkang dibawah cahaya lampu ruang tamu yang terang benderang .terserlahlah tundun cipap yang tembam yang bakal aku lunyaikan.

Dicelahan bibir cipap yang sedikit terbuka ...kelihatan bahagian dalam cipap ahsoo tu yang kemerahan dan berkilat basah..disekeliling tundun yang tembam tu licin bersih macam baru lepas kena cukur..cuma ada setompok bulu puki yang ditinggalkan berbentuk V diatas alur cipap
Tak tunggu lama ..aku pun menyembamkan muka aku kecelah pehanya menjilat, menyedut dan menggigit-gigit tundun cipap dan peha yang putih kemerahan ahsoo tu dengan geram ....sampai kelihatan bekas-bekas sedutan yang meninggalkan lebam=lebam kemerahan diatas kulit pangkal pehanya dan lidahku pun mula menerokai alur cipapnya yang semakin berair...sambil
kedua tanganku terus menguak pehanya...terkangkang.

Sesekali aku menjulurkan lidah ku kedalam lubang cipap sambil bibirku melekap menyedut bibir dalam cipap betina cina tu... Aku mainkan lidah ku pada biji kelentit ahling yang merah menonjol..dan bersuara "Ah ling..lu punya pantat baaanyak sedap..panas... lu ada sedap ka saya jilat " "Sseeddappp..aah..mmattt...lagi kasi jilat ..ah ..ah ..sedapppp..suck it matt..suck it honey" suara ahsoo tu bergetar.

Betina cina tu dah syok abis...kedua tangannya sekejap meramas-ramas kedua teteknya sambil bahagian dadanya terangkat-angkat dengan mulutnya merengek-rengek kesedapan. ( bising juga mulut betina cina ni bila dah stim nasib baik rumahnya tertutup rapat dan kat luar hujan lebat) MeiLing terus mengayak-ayakkan punggungnya dan menunjal-nunjalkan tundun
cipapnya yang basah berlendir kemuka aku ..sesekali dikepitnya kepala aku dengan pehanya ..

"Uuoohhh yesss..matt...suck it honey ..!!!" dan dipegangnya rambut aku sambil ditekankan kepala aku kearah pantatnya..sampai habis berlumur dengan air pantat ..muka aku....Kalau boleh ..agaknya kepala aku aku pun nak dimasukkan dalam lubang cipap dia...lagi-lagi bila aku sedut dan nyonyot-nyonyot biji kelentitnya. Selang tak lama kemudian..rengekan betina cina makin kuat.. 'Uhh.. uhhh...uhh... ahhhmmmatttt.... sedap.. amat... saya.. air mau keluar..
amatt..lagi hisap.amattt..lagii...suck it mat..suck my clit honey"

Mulut dan lidah aku makin mengganas..dengan..seluruh muka aku sekali aku tonyohkan kat lubang pantat betina cina tu...dan akhirnya. "Agghhhhhhh...I'm commmmiiiiiiiiiiing" Ahsoo tu mengerang kuat. Ditekannya kepala aku kelubang cipapnya dengan sekuat hati ..dan pehanya
mengepit kuat kepala aku...teras menyembur keluar air pekat yang hangat deras merempuh muka aku yang tersembam... dilubang cipapnya yang basah berlendir....sampai nak lemas aku dibuatnya.

Aku angkat muka aku yang bersememeh dengan air puki cina tu dan memandangnya ..Ahsoo tu membuka matanya dan meleretkan senyuman dibibirnya yang bak ulas limau ..mempamerkan muka yang kelegaan. Aku mengesat muka aku dengan t-shirt aku dan selepas beberapa saat, aku tarik tangannya dan mengarahkannya bangun..dan memusingkan badannya membelakangkan aku dan menolaknya mengadap sofa...dengan kedua tangannya bertahan di hujung sandaran sofa dalam posisi sedikit menonggeng...

Aku pun bengkokkan kakinya supaya berlutut diatas sofa ..sambil menekan pinggangnya kebawah..dan menarik punggungnya sedikit keluar...melentik...punggungnya yang pejal aku ramas-ramas dan tepuk-tepuk...pehanya terkangkang sedikit....dan kelihatan lubang cipap ahhsoo tu yang merah berair-air..terkemut-kemut ..dicelah pehanya yang putih gebu..menunggu kote aku merodoknya. Aku yang berdiri mengadap punggungnya membongkokkan badan aku sambil tangan aku menjangkau dua buah tetek nya yang tergantung dan terus meramas-ramas...dan merapatkan muka ku ke telinga ahlingg..." Lingg...saya kasi masuk saya punya batang yaa" aku minta izin betina cina tu. "Eemmmm..." Mimi merengek manja sambil sebelah tangannya menggapai-gapai mencari kote aku.

Aku menegakkan badan semula dan mengacukan batangku kelubang cipap ahling dan menekan perlahan menjolok lubang cipapnya....terasa sempit dan ketat..nasib baik dah berair..kalau tak susah juga...terlepas je kepala butuh aku kedalam lubang ahling..terasa pantatnya yang panas..mengemut kepala butuh ku......aku pun terus menjolokkan batang aku semakin dalam ke lubang cipapnya... agak laju dan kuat sikit aku tekan...sampai ahling tersentak sikit.. "Hekkk...Uhh..Uhhh" dengan suara tersekat sekat.

" Ling..sakit ka.." aku tanya dia lembut.."Takkk... sedappp.....lagi dalam..mattt" pintanya manja Aku pun membenamkan habis kote aku kedalam puki cinatu ..sampai kepangkal...terasa hujung kote aku menyentuh hujung lubang pukinya dan aku biarkan disitu sekejap...Ahsoo tu semakin kuat mengemutkan lubang pantatnya. Aku menarik keluar batangku perlahan dan menjunamkan dengan laju... Aku memulakan stroke hayunan butuh ku dengan rentak ...bila tarik pelahan dan bila membuat tujahan aku lajukan dan menghentak kuat.."Hekkk!" bunyi suara ahsoo tu kesenakan..dan membalas dengan kemutannya..Dua tiga kali aku buat macam tu..Ahsoo tu menggenyeh punggungnya dan menekan kuat cipapnya kepangkal butuhku yang terpacak keras dalam lubang pukinya. Seterusnya ..aku pun mulakan sorong tarik butuh aku keluar masuk ke pantat ahling...sekejap laju..sekejap perlahan...terasa panas dalam lubang cipapnya yang ketat mengemut butuhku...

Aku ingat ..pantat india je panas ..rupanya lubang puki cina ni pun boleh tahan..kuat dia punya kemut..lagi ketat dari puki Devi...ini tak lain..mesti penangan ginseng ni...bila aku tujah butuh aku masuk ke lubang pukinya ...aku lajukan sikit..bila tarik keluar aku pelankan sikit...sesekali aku hentak butuh aku kuat sikit dan lajukan stroke tujahan butuhku keluar masuk lubang cipapnya... ahling membalas dengan menghayunkan badannya kedepan belakang mengikut rentak ayunan aku dan menghenyakkan punggung semahu-mahunya ke pangkal peha aku. Ahsoo ni memang betul pandai main..tiap kali aku tarik butuh aku keluar dia pun kemutkan kuat-kuat lubang puki dia sambil mulutnya tak berhenti-henti.." Fuck me mattt..fuck me harder...harder honey... fuckme..fuckme..baby...fuck me harder...you cock fell gooodd insideme matt..itss soooo big..and...stronggg....fuck me matt..push it harder"

Aku melayan nikmat kemutan pantat betina cina tu ...." Yess baby...I'm gonna fuck u hard ...baby...its hot babe....your cunt is hot baby..it feelss gooodd..my cock felss good inside u..babe" Dekat setengah jam aku henyak pantat cina tu..betina tu semakin tak keruan...badannya meliuk lintuk kesedapan " air ...mau keluar mat...lagi laju matt...fuck me hard mattt....faster ...fuck me mattt " samil mengayakkan buntutnya kekiri kanan keatas kebawah ..dah tak ada rentak lagi ....aku tahan je butuh aku ..sambil aku memegang pinggangnya membantu betina cina tu menghenyakkan kedepan kebelakang lubang cipapnya ke butuh yang tegang dan keras menujah lubang pantatnya..

Bila aku agak dia dah nak sampai je..aku pun terus cekau rambut dia dan tarik badan nya agak menegak sikit..dan terus menangkap kedua-dua teteknya yang tergantung membuai-buai dan menggentil-gentil putingnya...dan meramas-ramas kedua-dua daging pejal dan montok tu dengan agak kuat..Punggung cina tu terus mengayak laju..dan dinding lubag pantatnya mengemut-ngemut butuh aku semakin kuat..dan.... "Aaghhhhh.... yes.. yesss mattt ....yesssss ...i'm commmmmiiiiingggg honey.. i'm commmiiiiiiiinggggg" ..sekejapan itu terasa panas butuhku dibanjiri air pekat berlendir yang tersembur dari lubang cipap betina cina tu...aku menguatkan lagi pelukan ku dari belakang dan membenamkan butuh aku sedalam-dalamnya kelubang cipap cina tu...yang klimaks buat kali kedua.. sedagkan aku masih lagi menungu masa yang sesuai untuk meledakkan pancutan air pekatku

Tanpa mencabut butuh yang dikemut erat oleh betina cina tu.... aku membalikkan badannya dan melabuhkan punggungku diatas sofa... manakala badannya membelakangkan aku.. MeiLing mengangkang dan duduk atas pehaku.....Betina cina tu mengambil nafas sebentar sebelum meneruskan aksi-aksi nya yang semakin ganas...sambil duduk aku terus menahan henyakkan dan hentakkan tundun cipap ahling ...tangan aku tak putus meramas-ramas kedua-dua teteknya yang tergantung montok dan pejal...sambil putingnya aku gentil-gentil..Kakinya yang dipijakkan kelantai memudahkan MeiLing melakukan hentakan demi hentakan..sambil badannya meliuk-lintuk kekiri kekanan... bila pinggangnya terasa penat sikit..tangannya bertahan diatas lututku sambil punggungnya terus menghenyak pangkal pehaku dan diayak-ayakkan kedepan kebelakang...

Lebihkurang sepuluh minit MeiLing dalam posisi begitu...dia berhenti dan memusingkan badannya mengadap aku tanpa mencabut butuh ku..dan terus bercelapak dengan lututnya bertahan disofa. Kedua buah dadanya yang pejal menungkat didadanya terbuai-buai didepan mukaku...terus kucapai dengan kedua tanganku...jari-jemariku terus memainkan peranan. MeiLing terus melepaskan nafsunya yang sekian lama terpendam dan berusaha gigih untuk menghilangkan kedahagaan pantatnya yang bertahun lama kegersangan tak dijengah oleh lakinya...dengan butuhku yang keras menujah lubang cipapnya.........Diluar lopak-lopak besar semakin ditakungi air hujan yang mencurah lebat... manakala didalam.... lubang cipap Ahsoo jiranku yang sudah lama kering tak terusik kembali dipenuhi air pekatnya ......

Kedinginan malam dah tak terasa lagi pada kami berdua....kerancakan aksi-aksi rakus dan kehangatan tubuhku dan tubuh betina cina tu yang berpadu menghasilkan peluh-peluh yang bercampur baur ditubuh kami......semangat kejirananku yang menebal .. ku gunakan sepenuhnya untuk membantu Ahsoo jiranku yang dah terlalu lama kehausan.... melepaskan kedahagaannya yang begitu mengidamkan tusukan dan tujahan butuh jantan kelubang cipapnya yang hangat membara. Lubang puki betina cina yang lebih sepuluh tahun tak diusik dan dijaga dengan baik ..kini....hampir lunyai kena sodok dengan butuh aku berulang-ulangkali MeiLing melonjak-lonjakkan badannya keatas kebawah dengan kedua tangannya berpaut dibahuku.. henjutan-demi henjutan dan kemutan demi kemutan silih berganti..bila rentak dia agak pelan sikit aku hentakkan butuh aku keatas..sambil tangan aku kemas memegang pinggangnya membantu gerakan punggung Mimi.

Adala dekat dua puloh minit betina cina tu melanyak butuh aku..sambil mulutnya riuh ..merengek kesedapan..dan..."Aammatttt...air mau keluar..mmatttt...sedap mat..sedappp...its goddd...fuck me hard matt...faster ... laju mat..laju mat..harder honey..lagi kuattt...ssedappMatt....sedappppppp....uh..uhhh...i'm comiiiiinnnnnggg.. Mat...I'm commmiiinggggggg..." MeiLing mengerang makin kuat Air mani aku pun masa tu dah sampai kat hujung kepala butuh aku..semacam punya geli aku rasa kepala butuh aku..dia punya nikmat tak boleh critalaa..

Aku pun peluk badan MeiLing sambil mulut ku sebuk menyonyot-nyonyot puting tetek betina cina tu..dan mengangkat punggung aku bangun dari sofa....kaki Ahsoo tu berlipat kat belakang punggung aku..lubang pantatnya ditekankan sekuat-kuatnya dan kedua tangannya dipautkan di belakang badanku....kedua-dua tanganku mengampu punggung cina tu...dan menghayunsikit punggung MeiLing dan menghentakkan butuh aku makin kuat kelubang puki cina tu.....makin menggila la betina cina tu jadinya...habis muka aku dijilatnya....mulutnya terus mencari mulutku.... dapatje lidah aku...Ahsoo tu sedut lidah aku sampai macam nak putus ...manakala tundun cipapnya melekap dipangkal butuh aku. Bila terasa air aku dah nak terpancut .. aku peluk badan ahsoo rapat kebadan ..dan aku pun henyakkan butuh aku ke lubang puki cina tu sekuat hati aku ...MeiLing makin menguatkan kemutan cipapnya dan pautan kakinya dengan sekuat hati . ...melekat badan aku dan badan betina cina tu jadi satu...

"Uuugggggghhhhhhhhhhh" bunyi dengusan dari hidung MeiLing sambil mulutnya terus menyedut lidahku....terasa air lendirnya yang pekat panas membanjiri butuhku dan aku pun meledakkan pancutan air maniku yang menerjah sederas-derasnya kedalam lubang pantat cina ahsoo yang basah lencun dibanjiri air pukinya.... Air maniku dan air pantat cina tu bercampur baur didalam lubang cipapnya sehingga meleleh keluar membasahi pangkal peha kami berdua.

Aku hempaskan badannya kesofa dan menindih badannya, sambil lidah kami berbalas sedutan... aku tekan lagi kuat butuh ku santak ke lubang puki cina ahsoo jiran aku tu..dia terus menguatkan kemutan lubang pukinya...sambil terus menikmati kesedapan yang tak terhingga yang baru kami kecapi..kami memeluk erat diantara satu sama lain...terdampar diatas sofa.
24 ulasan:

Tipu la. Takkan Ah Soo nak bagi ko free je? Hensem sangat ke ko nih...


masuk rumah terus mula aksi....burukkkkk


haha... x percaya langsung.... kacak angat ke kau ni mamat?


ah soo tu mmg lah bagi sb ad soo tu dah tua...dah lama kering kan,,hahahhahaha...buduhh


cite bodo prnh aku baca,,,,,,,,,,


fuck me baby ... U r a good player ... Sangap batang aq jadik ... Cipap aq basah ... Haha


bongok punya cerita....


hamboih..
seng sgt dptnye...


awt cte ko nie t"gntung hah..mcm sial dorh


hahaha dah macam novel pulak i baca..
btw it's sound good :d
wanna try me?foc haha ;p


citer cam sial...agak2 la mat nak kecoh pn...


Ini fiction - tapi pembaca semua tak mahu terima yg ia nya satu fiksyen... kalau dibaca dan difahamkan... wa rasa ni ok lah... thnks for posting citer ni.


Ceter hindu pon.x de kencing mcm cite ko ni mat..


0142212588


kalau batang kuat,,,,dan tahan lama, panjang dan besar pulak mcm aku punya, sapa pun suka.


Ahahaha ni crite pnipu ak tau...


Sms aku klu nak rasa penangan btng aku lak..


Sangap aku bila baca cita ni.. ahhh ahhh ahhh..


karut punya cerita! nak tipu pun agak2 la...


Sial betul lah crite nie . Tipu2 jer crite. .


sial pn abis gak ko bace bngang...besst


Sanggap cipap jd ak.nk rsa btang ak ke?


0139349029


Ahhh ....msti dpt klau dpt btang kn ..nak sgt rase btg..uhuhuhuhu ...klau dpt..smpai pagi la projek ...ahhh ahh


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.