Buaya Darat

Kerana Mu

Label:
Sudah hampir seminggu aku berada di UM tetapi ingatanku tetap kepada kak Sabariah yang memiliki body yang solid, tetek yang pejal dengan size yang di idamkan oleh banyak jejaka, nonoknya yang tembam dengan bulu yang hitam lebat dan ponggongnya yang berisi. Pada perkiraan ku seorang wanita malang kerana kahwin dengan orang yang sudah berumur. Mungkin juga kerana dia wanita pertama yang menerima kehadiran balak ku didalam nonoknya. Itu agak-nya yang membuat aku sentiasa teringat.

Kini aku sudah tak sabar menunggu cuti hari merdeka yang mungkin dapat memerdekakan balak ku yang sentiasa keras apabila terkenangkan kemutan cipap kak Sabariah yang tembam itu. Tiba harinya aku terus balik tanpa lengah.

Pada sebelah petang aku pura-pura pergi kerumah Nordin walau pun aku tahu yang dia tidak balik. Semasa melintasi rumah kak Sabariah aku disapa oleh kak Sabariah.

“Abang Zurin mana kak?’ Aku bertanya.

Dia tidur, kerana malam nanti dia hendak kerja” balas kak Sabariah.

Sempat juga kak Sabariah berbisik ketelingaku dengan nada mengharap kalau-kalau aku sudi datang malam nanti. Aku menganggok tanda sudi dan terus pergi kerumah Nordin. Aku dapat lihat yang kak Sabariah senyum. Ibu bapa Nordin tiada di rumah. Yang tinggal hanya Suriyati adik Nordin yang bungsu. Beliau juga sudah macam adik ku sendiri. Pada akhir tahun nanti dia akan mengahadi peperiksaan S.P.M.

Tak lama selepas itu ibu bapa Nordin pulang dan bertanya bila aku pulang, berapa hari dan mengapa tak naik kerumah. Aku menjawab semua pertanyaan mereka dan menyatakan tak manis kalau aku naik kerumah tanpa kehadiran mereka berdua.

Setelah mereka berdua naik aku pun ikut sama. Mendengarkan yang aku akan berada di- sini beberapa hari Suriyati meminta aku tunjukkan mata pelajaran yang dia kurang faham. Desakan dari Suriyati dan dengan persetujuan kedua orang tuanya aku setuju. Satu alasan yang dapat aku berikan kepada keluargaku yang aku akan bermalam di rumah Nordin.

Sebagai dijanji tepat pada waktunya aku tiba. Aku cuba membantu Suriyati memahami segala apa mata pelajaran yang dia kurang faham. Bila jam menunjukkan hampir pukul 10.00 malam aku mula pasang telinga kalau-kalau abang Zaurin sudah hendak pergi kerja atau pun belum. Terdengar saja bunyi ngaum motor Suzuki 80nya hati ku merasa lega kerana akan dapat bermesra dengan kak Sabariah. Balak ku sudah mula mengeras apabila terbayang peristewa yang bakal berlaku di antara balak aku dan cipap kak Sabariah yang tembam itu. Setelah selesai home-work Suriyati aku minta untuk pulang.

Aku start motor tanpa excelerate trottle, dengan pelan aku menuju kerumah kak Sabariah dan terus menyorokkan motor ku ditempat biasa. Dengan pelan aku melangkah menuju kepintu dapur. Setelah masuk pintu ku kunci dan terus merangkul tubuh kak Sabariah yang hanya berkemban. Puas bertukar koloman lidah aku melepaskan simpulan kain kemban yang di-pakai kerana aku tak sabar hendak menyonyot teteknya yang subur. Sambil aku menyonyot putting tetek-nya, tangan kak Sabariah terus melondehkan seluarku seraya mengusap-usap balak ku yang sudah bersedia untuk memainkan peranan-nya.

Kak Sabariah menarik tanganku menuju ke-bilik. Sambil berjalan aku meramas-ramas ponggongnya yang bergegar apabila dia berjalan. Apatah bila berjalan didalam keadaan telanjang nampak nyata gegarannya. Tiba dibilik aku merebahkan badan Kak Sabariah dengan cermat. Aku topok-topok cipapnya yang tembam sambil melibarkan kangkangnya. Aku julurkan lidahku dicelah alur lubang pantatnya dan sesekali aku menyonyot biji kelentitnya yang sudah tersembul. Sambil menyonyot lubang cipapnya aku mengentel kedua-dua puting teteknya. Kak Sabariah memegang kepala ku sambil menekan kearah cipapnya yang membuat aku hampir lemas.

“Dah-lah Singh masukkan balak kau, akak sudah tak tahan ni” rengek kak Sabariah. Aku melipat kedua belah kaki kak Sabariah hingga kedua lutut hampir mencecah teteknya. Aku topang ke-dua-dua tangan ku dicelah pelipatnya. Dengan berbuat demikian ponggongnya akan ternaik dan akan menyerlahkan cipapnya, bagi menyenangkan aku memasukkan balak ku hingga kepangkal. Semasa aku membuat aksi turun-naik turun-naik buah landuku menampar-nampar ponggong kak Sabariah.

“Singh seeedaaap, laju lagi Singh air hendak keluar”kak Sabariah bersuara. Dalam posisi ini kak Sabariah tak dapat mengerakkan ponggongnya keatas kebawah hanya kekiri dan kekanan. Aku dapat rasa yang kak Sabariah sudah terair dan aku pun melajukan kayuhan ku dan melepaskan satu ledakan yang pada bertepatan dengan bila kak Sabariah terair buat kali ke-dua berdas-das.

Mungkin ledakan dari ku kali ini akan membawa padah kalau kak Sabariah tak precaution. Kak Sabariah senyum puas sambil mengentel putting tetek ku sebelum aku merebahkan badan untuk bercumbuan. Walau pun ledakan sudah reda balak ku masih aku rendam didalam lubang cipap kak Sabariah.

“Kali ini Singh sudah agak pandai tak macam dulu, akak merasa sungguh puas sekali” kak Sabariah bersuara sambil menolak badanku. Setelah membersihkan badan saperti biasa kami akan kedapur dalam kaedaan telanjang bulat untuk menghilangkan dahaga dengan meminum kopi tongkat Ali. Dari perbualan kami aku difahamkan yang selama dua tahun aku dan Nordin mendayung kak Sabariah mengambil pil cegah kehamilan. Tetapi untuk malam ini dia sudah kehabisan stock. Aku khuatir benih yang baru disemai akan tumbuh subur, baru naya.

Selesai minum aku lihat kak Sabariah mengemas meja makan.

“Singh nanti bila sudah bersedia kita main macam dulu, saya rasa sedap dan puas bila Singh hayun sambil berdiri” kak Sabariah bersuara.

Aku hanya diam dan masih lagi duduk dikerusi dengan meramas-ramas sendiri balak ku yang sudah mula hendak mengeras. Setelah semua cawan dan piring diletak didalam singki, kak Sabariah duduk diatas ribaku dalam kaedaan bertentangan muka. Aku pun mula menyonyot-nonyot putting teteknya yang sudah mula mengeras dan tangan ku meramas-ramas ponggongnya.

Setelah puas beromance dan balak ku tidak henti-henti menujah perut kak Sabariah dia bangun dan duduk diatas meja. Aku rebahkan badannya dengan kedua-dua kakinya terjuntai. Sambil tanganku melebarkan kangkangnya aku julurkan lidahku dicelah alur nekmat cipapnya. Kali ini aku dapat lihat dengan jelas cipap kak Sabariah kerana lampu dapur tidak dimatikan. Aku kelibit bibir cipapnya untuk melihat kalau-kalau ada benda anih didalam. Apa yang aku nampak hanya saperti lubang gua yang gelap. Pelik juga mengapa manusia termasuk aku sendiri tergila-gila dengan benda alah yang semacam itu, fikir ku dan apa kaitannya dengan balak boleh menjadi keras bila teringatkannya.

Setelah puas meneroka cipap kak Sabariah dengan lidah ku, aku bangun sambil menarik badan kak Sabariah hingga cipapnya bertaup rapat dengan ari-ariku sebelum kakinya aku angkat dan meletakkannya diatas bahuku. Setelah merasa selesa aku pun membenamkan balak ku hingga kepangkal. Aku pun memulakan aksi sorong-tarik sorong-tarik ku. Kak Sabariah mengetap bibirnya sambil mengosok-gosok perutku.

Sesekali aku tarik keluar balak ku dengan pelahan dan menghentak dengan kuat yang membuat tetek kak Sabariah bergoyang-goyang. Bila aku membuat aksi yang demikian aku lihat kak Sabariah memejamkan matanya. Mungkin sedap atau pun sakit aku tak tahu kerana kak Sabariah tak bersuara.

Kali ini aku benar-benar control pernafasan ku walau pun aku tahu yang kak Sabariah sudah terair beberapa kali. Aku dapat bertahan hampir setengah jam sebelum aku melepaskan ledakan cecair pekat ku. Kali ini aku betul-betul kerjakan cipap kak Sabariah hingga dia keletihan.

Merasakan ledakan cecair pekat ku kak Sabariah membuka mata dan melimpar satu senyuman puas ke-arah ku. Walau pun balak ku sudah hendak mengendur tetapi aku masih tak mencabutnya buat seketika. Aku lepaskan kaki kak Sabariah dan membongkokkan badan untuk menyonyot putting tetek yang menjadi kegemaranku dari dulu.

“Kak kali ini saya rasa permainan kita lain macam dan kita kerap terair serentak, kalau mengandung macam mana” aku bersuara sambil mencabut balak ku.

Kak Sabariah hanya diam dengan tidak menampakkan riaksi yang mencemaskan. Setelah segala lendir di-bersihkan kami tidur berpelukan dalam kaedaan telanjang bulat.Kerana keletihan kami tidur dengan lena. Aku terjaga setelah terasa balakku diramas-ramas dengan tetek kak Sabariah menghempap muka ku. Aku terus menyonyot tetek-nya dengan rakus dan tanganku meramas-ramas cipap-nya.

Melihatkan yang kak Sabariah sudah tak sabar menantikan tujah balak ku aku menyuruh dia melutut kerana aku hendak memasukkan balakku dari arah belakang. Dengan aksi ini dapatlah aku meramas-ramas dan menepuk-nepuk ponggong kak Sabariah yang pejal. Kami lupa akibat yang akan menimpa dek perbuatan kami apabila nafsu sudah tak dapat dikawal. Sesekali sempat juga kak Sabariah meramas-ramas buah landuku yang ikut berbuai bila aku membuat aksi sorong-tarik sorong-tarik

“Singh hentak kuat sikit, akak hendak sampai lagi” kak Sabariah bersuara.

Aku melajukan kayuhan ku dengan membuat buah landuku bergoyang begitu juga dengan tetek kak Sabariah yang tergantung. Sekali lagi kami terair bersama dengan aku masih lagi dapat melepaskan satu ledakan yang padu.

Bila sudah tiada pancutan lagi aku mencabut balak ku dan menyuruh kak Sabariah jangan bergerak kerana aku hendak jilat cipap sambil mencium lubang duburnya. Hampir pukul enam pagi aku bergesa pulang takut diketahui oleh ayah dan ibu Nordin. Sebelum beredar aku berjanji yang malam nanti aku pasti datang lagi seraya mencium pipi kak Sabariah.

Pada malam ketiga puas aku pasang telinga, tetapi tak kedengaran bunyi motor abang Zaurin. Setelah sampai masa-nya aku terpaksa meminta diri walau pun akan kempunan untuk menekmati kemutan mesra cipap kak Sabariah.

Bila menghampiri rumah kak Sabariah aku dengar ada orang menegurku. Suara itu aku cam benar ia-lah suara abang Zaurin. Aku dipelawa untuk singgah. Bila aku sudah agak hampir dengan orang yang menyapa aku pun mematikan switch motor. Aku menghampiri abang Zaurin tetapi kak Sabariah tak kelihatan.

“Singh kalau dapat saya mahu minta tolong, itu pun kalau Singh setuju” abang Zaurin memulakan bicara.

“Ini fasal Sabariah, saya sayangkan dia tetapi malang saya tak dapat beri dia kepuasan, maklumlah dia masih muda dan saya sudah tua, itu pun kalau Singh sudi”abang Zaurin terus bersuara.

“Abang hendak saya buat apa?” aku bertanya.

“Tidur dengan dia, abang bukan tak boleh minta bantuan dari kawan-kawan yang muda, tetapi abang takut mereka tak tahan simpan rahsia” balas abang Zaurin.

“Eh, abang dah gila ke” balas ku.

“Tak Singh abang sungguh-sungguh” rintih abang Zaurin.

Setelah mendengar rintihan abang Zaurin aku pun setuju, itu pun kalau kak Sabariah sudi.Abang Zaurin pun memanggil kak Sabariah dan menceritakan apa yang telah kami persetuji. Aku renung tubuh kak Sabariah dengan mengaharapkan satu jawapan yang positif dari-nya.

“Betul ke apa yang saya dengar dan abang tak bergurau” kak Sabariah bersuara.

“Betul” balas abang Zaurin pendek.

“Abang jangan main-main saya sedang subur ni, nanti mengandung baru tahu” kak Sabariah memberi penjelasan.

“Kalau mengandung lagi bagus kerana dapat menebus malu abang yang telah bercakap besar kepada kawan-kawan semasa abang menikah dengan sayang dulu” balas abang Zaurin.

“Abang fikir dulu dengan masak-masak sebelum sesuatu yang tak di-ingini berlaku” aku bersuara
sambil mengelengkan kepala. Tetapi dalam hati onlu god knows.

Melihatkan yang kami berdua sudah masuk bilik dan pasti kami akan melakukan apa yang dia suruh. Apatah lagi kami sudah telanjang bulat dan balak ku sudah keras mendongak, abang Zaurin minta izin hendak keluar dengan alasan hendak membeli rokok yang mana aku dapat lihat rokoknya masih ada. Setelah abang Zaurin keluar kak Sabariah terus memeluk aku dan kami bercumbuan buat seketika sebelum aku memasukkan balak ku kedalam lubang cipap yang telah mengizinkan.

“Singh kakak ingat pancutan Singh malam dulu akan melekat dan membesar didalam rahim akak, nasib baik abang Zaurin membuat satu perancangan yang luar dari pengetahuan saya” kak Sabariah bersuara semasa aku sedang menbuat kayuhan yang slow and steady.

Aku tergaman kerana tak menyangka yang balak ku berjaya membuat kak Sabariah mengandung sebagai dikata. Kalau pasti dia mengandung aku hendak melihat hasilnya.

“Ia-lah kak saya sendiri tak berapa faham dengan perangai abang Zaurin” kata ku sambil mengentel-gentel putting tetek kak Sabariah. Pada kayuhan kali ini kami banyak berbual.

“Mungkin abang Rahim hendak anak” kak Sabariah bersuara.

“Mungkin juga” balas ku sambil melajukan kayuhan untuk memenuhi permintaan kak Sabariah. Akhir-nya kami sekali lagi terair bersama. Agaknya satu pertanda yang memungkinkan kak Sabariah akan mengandung.

Aku sedang menghenjut bila abang Zaurin balik. Kak Sabariah buat tak tahu saja kerana dia sendiri berada didalam kaedaan khayal menerima tujahan balak ku. Sambil mendayung aku rasa bahu ku disentuh. Aku menoleh dan melihat abang Zaurin senyum kearah ku sambil menanggalkan pakaiannya.

“Hentam betul-betul Singh biar kak Sabariah mengandung” kata abang Zaurin sambil menyuakan anu lembiknya untuk diusap oleh kak Sabariah. Kasihan aku tengokkan dah tahu tua hendak kahwin anak dara, dah tu cakap besar pula. Kini apa sudah jadi aku juga yang kenyang, bisik hati kecilku.

“Singh laju, henjut kuat Singh air hendak keluar” kak Sabariah bersuara sambil mengetap bibir.

Aku melajukan henjutanku dan memancutkan cecair nekmatku dengan di-perhatikan olh abang
Zaurin.

“Engkau cekaplah Singh, moga-moga suburlah benih yang engkau semai” abang Zaurin bersuara sambil mengosok-gosok perut kak Sabariah

“Puas tak sayang?” Tanya abang Zaurin kepada kak Sabariah.

“Hem” balas kak Sabariah pendek sambil menghadiahkan kepada abang Zaurin satu senyuman manja.

Setelah anunya mengkal, abang Zaurin minta izin dari kak Sabariah untuk memasukkan anu-nya kedalam lubang cipap-ya. Kak Sabariah melebarkan kangkangnya dan abang Zaurin terus memasukkan anunya kedalam lubang cipap kak Sabariah. Baru beberapa kali henjut saja dia sudah terair.

“Singh tidur sini saja, kasi puas sama kak Sabariah dan ingat ia Singh jangan beritahu orang lain rahsia kita ini walau pun kepada Nordin” abang Zaurin bersuara. Aku hanya menganggok tanda faham.

Lepas minum aku dayung kak Sabariah sekali lagi diatas meja makan, macam yang lepas-lepas kerana kak Sabariah begitu seronok bila aku mendayung sambil berdiri.Aku perhatikan abang Zaurin tak senang duduk memerhatikan gelaggat kami berdua. Walau pun anunya digentel dan dikolom oleh kak Sabariah, ianya tetap lembik.

“Kasihan abang, jadi penonton saja, betul abang tak apa-apa, kalau benar-benar saya mengandung macam mana?” kak Sabariah bersuara, sambil abang Zaurin menghisap-hisap tetek-nya.

“Ah jangan fikir yang bukan-bukan, jadi penonton pun tak apa asalkan sayang abang puas dan apa yang abang tercapai” balas abang Zanurin sambil mencium pipi kak Sabariah yang sedang menerima nekmat dari balak ku.

“Hentam Singh, jangan fikirkan saya” abang Zaurin bersuara semasa aku sedang melajukan kayuhan kerana di-suruh oleh kak Sabariah. Sekali lagi kami sampai bersama walau pun sebelum ini kak Sabariah sudah ter air.

Abang Zaurin senyum bila mengetahui yang isterinya mendapat kepuasan total pemberian balak ku.

“Bang mungkin saya akan mengandung, abang lihat sendiri bagai mana Singh menghayun” kak Sabariah bersuara sambil turun dari meja.

“Kalau ia bagus-lah” sahut abang Zaurin sambil mengosok perut dan cipap kak Sabariah.

Beres semua kerja aku disuruh tidur bersama dengan kak Sabariah dan menyuruh aku mendayung beberapa kali yang aku mampu. Abang Zaurin sendiri tidur diluar kerana dia tak mahu mengacau kami berdua. Malang sungguh nasib mu abang Zaurin. Pagi sebelum balik kami main lagi.

Malam yang benar-benar memberikan kepuasan kepada kak Sabariah. Mungkin sebelum ini kami berdayung didalam kaedaan macam orang mencuri. Kini suami kak Sabariah sendiri sudah memberi green light maka kami pun berdayung didalam kaedaan ceria. Faktor itulah yang memberi kepuasan kepada kak Sabariah.

Malam esoknya sebelum pulang ke K.L, aku bermalam dirumah kak Sabariah. Setelah aku masuk, abang Zaurin minta izin untuk keluar. Sebelum dia melangkah keluar aku menghulurkan note RMl00.00. Kembang tangannya menerima pemberian ku. Sebelum dia melangkah keluar sempat dia berpesan agar aku hentam cipap kak Sabariah secukupnya. Kak Sabariah senyum menengarkan cakapan abang Zaurin.

Semalaman abang Zaurin tak balik. Aku dan kak Sabariah telanjang bulat hingga ke pagi. Macam-macam gaya kami lakukan, biar kak Sabariah puas kerana dua bulan lagi baru aku free.

Tiba masanya aku pulang selama seminggu. Malamnya aku terus kerumah kak Sabariah. Aku
disambut mesra oleh abang Zaurin.

“Terima kasih Singh, isteri saya sudah mengandung, nanti bila main jangan ganas sangat takut keguguran” abang Zaurin bersuara sambil menepok-nepok bahu ku.

Aku menghampiri kak Sabariah dan mengusap-usap perutnya.

“Betul ke kak apa yang di-cakapkan oleh abang Zaurin” aku bersuara.

“Betul” balas kak Sabariah pendek sembil menyeluk kedalam seluarku dan berkata”Bertuah punya balak” Aku senyum bangga.

Aku lihat abang Zaurin sudah bersiap-siap hendak keluar. Sebelum ini aku ada mendengar yang dia suka main mahjong. Saperti biasa sebelum dia keluar aku hulurkan not RM100.00. Sebelum melangkah keluar abang Zaurin berkata yang malam ini dia tak balik dan menyuruh kami main puas-puas.

“Kak kerana perut akak sudah berisi Cuma dua posisi sahaja yang sesuai, di-atas meja dapur dan kakak menonggeng dan saya balun dari belakang” aku memberi penjelasan.

“Suka hati Singh-lah, kalau apa pun akak hendak Singh nonyot cipap dan tetek kak dulu” balas kak Sabariah.

Untuk menyuburkan benih yang sedang bercambah cuti yang seminggu itu aku pergunakan dengan sebaik mungkin. Tiap-tiap bulan sebelum semeseter break tiap-tiap bulan aku pasti balik. Maklumlah kak Sabariah sedang mengandungkan benih pemberian dari ku, benih seorang Singh.

Hari berganti minggu dan minggu berganti bulan perut kak Sabariah semakin membusung. Aku pula begitu berahi dengan kaedaan perut kak Sabariah. Ada kalanya semasa aku membuat aksi sorong-tarik sorong-tarik bayi yang didalam kandungan kak Sabariah bergerak-gerak. Itu yang membuat aku seronok. Ada kala-nya bila abang Zaurin tak kemana-mana dia akan mengusap-usap perut kak Sabariah semasa aku sedang mendayung.

Apa yang dia fikirkan aku sendiri pun tak tahu. Apa yang aku tahu dia asyik mengucapkan terima kasih di-atas kejayaan ku menghamilkan
isteri-nya.

Selepas enam bulan semasa semester break aku pulang dan kali ini Nordin ada bersama. Melihat aku berjalan bersama Nordin abang Zaurin buat tak tahu saja. Dalam pada itu sempat juga dia memberi isyarat agar aku datang kerumahnya malam nanti.

“Handal juga si Zaurin, tua-tua hamil juga Sabariah” Pak Salleh, ayah Nordin bersuara semasa aku dan Nordin sedang membuat revision.

“Betul ke-Pak Salleh” aku bersuara pura-pura terencat, begitu juga Nordin.

“Engkau tengoklah sendiri” balas pak Salleh.

“Habis peluang kita Singh” Bisik Nordin.

“Sudah nasib badan” balas ku. Tetapi didalam hati ku tersenyum riang kerana Nordin tak akan mengacau dan tiada seorang pun yang tahu bahawa bayi dalam kandungan kak Sabariah adalah bayi ku. Yang tahu Cuma abang Zaurin, kak Sabariah dan aku.

Malamnya tanpa pengetahuan Nordin aku bermalam dirumah kak Sabariah. Abang Zaurin sudah pergi kerja. Dengan perasaan kurang sabar aku menyuruh kak Sabariah menanggalkan pakaian keranaaku hendak cium perutnya yang semakin berisi. Sabariah kegelian dengan perilaku ku dan bayi yang akan melihat dunia dalam masa dua bulan lagi tak senang duduk.

Sebelum aku sempat memasukkan balak ku kedalam lubang cipap kak Sabariah, kedengaran bunyi motor abang Zaurin. Kak Sabariah pergi membuka pintu dalam kaedaan telanjang bulat. Melihatku dengan balak yang sudah keras mendonggak abang Zaurin senyum sambil menyuruh kak Sabariah cepat-cepat membelai balak ku. Setelah kak Sabariah baring sambil melebarkan kangkangnya aku memasukkan balak ku inci demi inci hingga santak kepangkal.

“Terima kasih Singh” abang Zaurin bersuara sambil mengurut-urut bahuku dan tangan-nya yang sebelah lagi mengusap-usap perut kak Sabariah.

“Jangan ganas sanggat Singh nanti budak sakit” sambung abang Zaurin.

Aku menganggok sambil membuat aksi sorong-tarik sorong-tarik dalam kaedaan slow and steady. Akhirnya kami sampai kedestinasi dengan penuh rasa kepuasan dan nekmat.

Aku tetap mendayung kak Sabariah sehingga di-benar-benar sudah merasa sakit hendak bersalin baru aku stop. Hari yang dinanti-nanti pun tiba. Kak Sabariah selamat bersalinkan seorang bayi perempuan yang sungguh comel. Maklumlah benih Singh campur Melayu dan kak Sabariah pula berkulit cerah, mana bayinya tak comel.

Kalau diharapkan benih abang Zaurin entahlah. Mendengar saja perkhabaran itu aku pura-pura kerumah Nordin. Aku lihat ramai juga sanak saudara kak Sabariah dan abang Zaurin yang datang.

Kini terpaksalah aku menunggu hingga kak Sabariah habis pantang. Itu pun kalau abang Zaurin berhajatkan benih dari ku lagi kalau tidak setakat ini saja.

Sebulan selepas tamat semester break aku free seminggu. Aku terus balik. Malamnya aku kerumah kak Sabariah kerana hendak melihat hasil balak ku. Memang ianya seorang bayi yang comel. Aku mengendungnya sambil mencium pipinya dengan mesra. Abang Zaurin dan kak Sabariah senyum melihat gelagat ku.

“Singh kini kak Sabariah sudah boleh pakai, boleh tak Singh buat kak Sabariah mengandung sekali lagi, kerana saya ada bertaruh dengan kawan-kawan bahawa kak Sabariah pasti akan mengandung lagi.” Abang Zaurin bersuara.

Tanpa menunggu jawapan dari ku, abang Zaurin mengambil bayi yang sedang lena dipangkuan kak Sabariah dan menyuruh kak Sabariah membawa aku masuk bilik. Kak Sabariah tanpa membuang masa terus menarik tangan ku. Didalam bilik kami terus menanggalkan pakaian dan bercumbuan.

Setelah kak Sabariah membuka kangkangnya dan semasa aku hendak memasukkan balakku
kedalam lubang cipap kak Sabariah, abang Zaurin masuk dan menyuruh aku tala betul-betul biar kak Sabariah mengandung lagi. Abang Zaurin duduk ditepi katil sambil memerhati aksi sorong-tarik sorong-tarik ku penuh minat. Melihat aku tidak mengentel putting tetek kak Sabariah abang Zaurin membongkokkan badan sambil mengisap tetek kak Sabariah.

Aku melajukan kayuhan ku kerana kak Sabariah sudah tak sabar menanti akan ledakan cecair pekat dari balak ku. Setelah pertarungan kami selesai abang Zaurin minta izin untuk keluar. Aku faham dan menghulurkan kepadanya not RM100.00. Semalaman dia tak pulang.

Selama berada dirumah kak Sabariah aku tetap setia menunaikan hajat kak Sabariah dan abang Zaurin. Tiga bulan selepas kayuhan pertama setalah kak Sabariah habis pantang aku difahamkan yang benih yang aku semai dulu itu sudah bercambah. Hanya perlu dibaja agar ianya kokoh dirahim kak Sabariah. Aku pasti mereka suami isteri begitu gembira. Masa seminggu itu aku pergunakan dengan sebaiknya untuk menyuburkan kandungan kak Sabariah. Abang Zaurin leka dengan pemberianku dimeja mahjong.

Ada satu ketika Nordin balik sama dan benar-benar berhajatkan cipap kak Sabariah. Selama ini dia tak tahu yang aku sudah menjadi pelanggan tetap kak Sabariah. Aku mencari helah dengan menyuruh abang Zaurin pergi main mahjong hingga kepagi. Setelah dia setuju aku sendiri yang hantar dan berjanji akan mengambilnya besok pagi.

Semasa aku sampai kerumah kak Sabariah aku perhatikan yang Nordin sudah pun memulakan round pertamanya.

“Sorrylah Singh, sudah bertahun tak dapat lagi pun inilah kali pertama aku dapat main dengan perempuan mengandung” Nordin bersuara setelah melihat aku menghampirinya. Malam itu kami berdayung dua round seorang. Walau pun dalam kaedaan mengandung kak Sabariah tetap melayan karenah kami saperti biasa. Memang dia seorang Iron Lady.

Setelah selesai memuaskan nafsu kami berdua aku mebuka pintu untuk menghantar Nordin pulang. Belum sempat kami melangkah keluar, kak Sabariah bersuara,

“Nordin, Singh akak minta maaf, lepas ni tak payahlah kamu berdua mendayung akak lagi kerana akak perhatikan yang abang Zaurin agak curiga, kalau kamu hendak datang pun datanglah pada waktu siang semasa abang Zaurin ada di-rumah”.

Kata-kata dari kak Sabariah itu aku yang mengajarnya kerana aku tak mahu berkonsgsi untuk menyuburkan benih yang aku semai.

“Baiklah kak” balas Nodin sambil kami berdua keluar dari rumah kak Sabariah.

Aku terus menghantar Nordin pulang sebelum menjemput abang Nordin sebagai yang telah
dijanjikan. Sebelum aku pulang abang Zaurin menyuruh kak Sabariah membawa aku kebilik kerana dia dapat lihat yang kak Sabariah lain macam saja.

Kami berpimpingan tangan dengan di ikuti oleh abang Zaurin yang sedang mendukung Zulaika anak ku yang pertama. Sampai dibilik kak Sabariah menanggalkan pakaiannya dan aku sekali. Perbuatan kami ini diperhatikan oleh abang Zaurin dan anak ku yang berada diatas pangkuan-nya. Setelah puas menjilat cipap, sambil mengusap perut yang sudah berisi dan menghisap tetek kak Sabariah aku pun memasukkan balak ku dengan diperhatikan oleh anak ku dengan kehairanan.

“Tengok Zu uncle sedang membuatkan adik untuk Zu” abang Zaurin bersuara.

Semasa aku sedang melajukan kayuhan, anak yang di pangkuan abang Zaurin meronta kerana hendak nyek. Sambil anak ku menyusu aku pula sebuk dengan kayuhan ku untuk melepaskan satu ledakan yang tak boleh ditahan lagi.

Seronok juga berkayuh disiang hari, dengan anak ku menyusu dan anu abang Zaurin pula
diusap-usap oleh kak Sabariah walau pun tak melawan. Ada ketikanya semasa kak Sabariah sedang mengusap anu abang Zaurin, Zu cuba mengapai anu abang Zaurin. Balak ku pula dikemot erat oleh cipap kak Sabariah yang tembam. Akhirnya sampai kekemuncak dengan memberi satu kepuasan yang sempurna kepada cipap kak Sabariah. Setelah berpakaian aku pulang dengan satu perasaan yang begitu puas.

Satu malam setelah selesai berdayung aku, kak Sabariah dan abang Zaurin sama-sama pergi kedapor untuk menghilangkan dahaga. Masa itu kak Sabariah sudah mengandungkan anak ku yang kedua selama enam bulan.

“Singh saya sudah bersara, ingat akhir minggu ini kami hendak pindah balik kekampong” abang
Zaurin bersuara.

Aku minta mereka menangguhkan perpindahan mereka sehingga kak Sabariah selamat melahirkan anak ku yang kedua. Dalam tempoh itu aku berjanji akan membantu membereskan sewa rumah mereka. Kak Sabariah setuju dengan cadanganku. Setelah berbincang dengan panjang lebar akhirnya abang Zaurin akur. Aku merasa lega.

Dalam pada itu kak Sabariah sebok mengemas meja makan dengan dibantu oleh abang Zaurin. Aku faham. Setelah melepaskan kain kembannya kak Sabariah duduk diatas meja. Aku baringkan kak Sabariah dengan dibantu oleh abang Zaurin dan dia terus mengosok-gosok perut kak Sabariah yang sudah membusung. Sebelum aku menyorongkan balak ku kedalam lubang cipap kak Sabariah aku gentel-gentel dulu biji kelentitnya. Kak Sabariah senyum sambil memerhati abang Zaurin yang turut senyum sama.

Lama juga kami berdayung hingga abang Zaurin sendiri tak sabar menunggu dan terus meninggalkan kami seraya menyuruh kami main puas-puas. Selesai pertarungan kami kebilik tidur. Abang Zaurian sudah lena disebelah Zu. Aku menghampiri mereka dan mencium dahi Zu. Biasalah sebelum pulang aku akan mendayung lagi.

Dalam masa tiga bulan yang berbaki, setiap kali ada free aku akan bermalam dirumah abang Zaurin dan melakukan perbuatan yang telah bertahun aku kerjakan. Setiap kali mendayung aku pastikan yang kak Sabariah mesti puas.

Akhirnya kak Sabariah selamat melahirkan anak ku yang kedua. Seorang bayi lelaki yang montel yang kami namakan Zulkarnain.

Sebelum mereka pindah setelah kak Sabariah habis pantang aku bermalam dirumah mereka walau pun terpaksa ponteng kuliah. Aku berjanji kepada mereka yang setiap bulan aku akan mengirim wang sebanyak RM200.00 yang akan aku masuk kan ke dalam buku akaun bank abang Zaurin. Setelah mereka bersekolah aku berjanji akan menanggung segala perbelanjaan persekolahan mereka. Abang Zaurin menganggok saja dan kak Sabariah sudah tak sabar-sabar menunggu tujahan balak ku. Aku menghampiri kak Sabariah yang sudah lama baring, aku buka kangkangnya dan terus menjilat-jilat alur cipap kak Sabariah. Puas dengan cipap-nya aku menghisap tetek kak Sabariah dan menelan semua susu yang aku hisap. Abang Zaurin hanya duduk di-tepi katil memerhati dangan penuh minat segala perbuatan kami

“Dah lah Singh masukkan balak kau yang sudah lama mengeras itu, biar akak kemot” kak Sabariah bersuara.

Aku pun membenamkan balak ku kedalam lubang cipap kak Sabariah hingga kedasar dan membuat aksi sorong-tarik sorong-tarik. Setelah agak lama ka Sabariah sudah tak boleh diam dengan mengerakkan ponggong-nya keatas kebawah. Sekali lagi di-permainan yang pertama setelah melahirkan anak ku yang kedua kami sampai bersama dengan aku melepaskan satu ledakan yang padu hingga membuatkan mata kak Sabariah terbeliak. Abang Zaurin senyum melihatkan yang kami sudah mencapai kepuasan.

Semasa kami bertiga sedang minum kopi kak Sabariah bersuara, “Bang ledakan dari balak Singh tadi macam boleh buat saya mengandung lagi”

“Tak apa-lah, kalau mengandung lagi bagus juga biar orang kampong tahu siapa abang” abang Zaurin bersuara dengan bangga.

Kali ini kami tak berdayung diatas meja, takut Zul terjaga hendak menyusu. Benar apa yang di-duga, semasa kami sedang beromance Zul menangis hendak menyusu. Abang Zaurin yang ambil Zul kerana kak Sabariah sudah telanjang bulat dan aku pula sedang menjilat-jilat lubang cipap kak Sabariah. Abang Zaurin menghampiri seraya menghulurkan Zul kepada kak Sabaraih.

Zu yang mengekori abang Zaurin hairan menemggok aku dan ibunya telanjang bulat. Lama juga Zu memandang kearah balak ku yang sedang keras mendongak. Selesai saja Zul menyusu kak Sabariah membaringkan-nya disebelah dan kak Sabariah pun baring semula. Zu duduk dekat dengan kepala ibu-nya sambil memerhati aku membenamkan balak ku kedalam lubang cipap ibunya.

Kali ini aku mendayung dengan kehadiran kedua anak ku.

“Zu sayang uncle tak?” abang Zaurin bersuara.

Zu tidak bersuara hanya menganggokkan kepalanya saja.

“Ibu pun sayang uncle, itu sebab ibu peluk uncle” abang Zaurin bersuara lagi semasa kami sedang
bercumbuan..

Zu mengerutkan keningnya semasa melihat ibunya tak diam dengan mengerakkan ponggonnya
keatas kebawah dengan aku melajukan kayuhan ku. Akhirnya tersemburlah cecair pekatku
memenuhi lubang cipap kak Sabariah. Selesai pertarungan aku mencabut balak ku.

“Singh akak rasa akak akan mengandung lagi, ialah dua kali main kedua-duanya kita sampai bersama” kak Sabariah bersuara semasa aku sedang bermain-main dengan putting teteknya.

“Kalau betul yang akak akan mengandung lagi dan kalau akak berhajatkan tujahan balak saya, Kampong Tengah Segamat dengan K.L bukan-nya jauh sangat, itu semua boleh di-atur”balas ku.

Kak Sabariah senyum apabila mendengar penjelasan dari ku. Kami bercumbuan sebelum tidur.

Paginya sebelum pulang aku mendayung sekali lagi dengan kehadiran abang Zaurin.

“Bang kalau kak Sabariah mengandung lagi dan jika dia masih memerlukan kehadiran balak saya beritahu, boleh saya atur tempatnya” aku bersuara sambil melajukan tujahan ku. Akhir-nya kami sampai bersama buat kali ketiga yang membuat kak Sabariah bertambah yakin yang dia mungkin akan mengandung lagi.

Selesai berpakaian dan sebelum pergi aku menghulurkan kepada abang Zaurin wang RM500.00 untuk buat belanja perpindahan mereka sambil bersuara yang aku tidak akan datang untuk melihat mereka pindah.

Kini aku didalam delima sama ada kak Sabariah akan mengandung atau pun tidak atau dia masih mengharapkan tujahan dari balak ku kedalam cipapnya....
116 ulasan:

Jobless ? You can joint me. It's real and easy !

http://onlinetyping.biz/global.php?id=ptambu11

Payment proove:
http://imageshack.us/photo/my-images/710/gambarbuktibayar.jpg


(0)ahhh,(1)ahhh!,(2)ade x gurl yg grsunk?(7)boy xthan la!(00)jum lyn cll,3g n jmpe lau dak jb la..(2035)msj taw cll k,dadaaa!


Aaahh...aahhh....kalau dulu aku selalu berceramah pasal blog lucah ni berdosa. Kini nafsu aku dah terangsang...aaahhhh...


siapa nk jilat pussy free cal me...mmwnsx82@gmail.com


Saya mmg tgh gersang.... Ready anytime... Tnggl jb..


Argghh... Dah ter air ni.... Klwlh dpt balak tlg mainkn cipap ni....


Andai bnr anda tgh gersang sya sedia membantu.akn ku jilat seluruh tubuh mu.akn ku jilat pantat mu sepuas2nya.sya dino tgl kl.klu benar apa yg di hjtkan dtglah bila dan d mana.btang sya pun dah lama x dpt menyelam kedlm mulut dan puki.oh indahnya oh sedapnya.kita buat 69 nak x.


Andai benar lah awak nak balak..... kurang tapak tgn niru kutadahkan.sya nak jilat pantat awak sampai bersih sya nak cium pantat awak sepuas2nya.sya dino blh kata setiap hari sya melayari ruangan ini.utk mencari yg sudi bersama dgn ku.


Dino umur brp? Dah pnah main dgn mana2 gurl ke?


Klu awak berkira tntg umr sbnarnya awak slp.pda sya umr x penting dlm jalinan hbgn seks.yg penting kita tau peranan masing2.sy pernah jlinkn hbgan dgn wanita tapi dh lama x bersama dia dah pindah ke sabah.2 pun cuma 3 kali je.2 yg skrg sdg mencari ganti.dah lama sgt x dpt jilat.


Nak tolong jilatkan cipap tu


Utk wanita berumur shja..0132853711


Sy EL Ni no sy 0177448454, sy llaki dok johor.. Sunyi :-( temanilh sy


hi..mencari gurl yg lyn fonseks.. 0174187856


Nie lelaki ke pempuan? Kalau pempuan haaa ok layan


sy lelaki sg..28 thn.. ketinggian 1.8m.. berat bdn 77.. email lorenzorpm@gmail.com bole kita tukar gambar;)


Tiadakh sesiapa yg nak isab kote?


Setiap hari kote berdenyut2.ada x sesiapa nak hisap.sy blh jilat cipap awak.nak x..sy lan.


bodo pnya komen !!


sy lelaki no 0102051907


sy lelaki no 0102051907


sy lelaki nk isap kote call 0142530152


to awk girls ..0128533949


stim puting bace..


pada lelaki saja yg nak wat fon sex just sms dulu kenal2..i wanita dewasa..


i wanita..minat wat fonsex sms dulu..0176945868


Jika benar apa yg d hjtkn i sedia memuaskn u.i m dino.


I dah lama tunggu u dino..sampai hati u xsahut cabaran i dlm page ANUKU GANTI SEWA RUMAH...i tringin sgt nk merasai kehebatan u diranjang..plz syg,plz.


Mira i dah sahut cabaran u.mcm mana lulus x syg.i dah x blh tgu lagi.i x blh tido.asik igatkan mimpi u syg.i nak sembamkan mulut i kat lurah u syg.i nak jilat biji kelentit u.oh sdpnya syg.i m dino


Mira i x kisah warna apa pun.dan jika benarlah u nak i pancut dlm i sedia memuntahkan mani i dlm pussy u syg.akn i benamkn btg i sedalam2ny ketika air mani i keluar.mira bilakah i dpat menjamah pussy u syg.d kala ini i bayangkn yg i bersama u.btg i terlonjak2 d dlm kain i syg.i janji i akn beri u kenikmatan dan kepuaasan syg.


Mira btg i tegang d kala i terbayangkan u.klulh u ada d masa ini.i akn jilat seluruh tubuh u syg.puas i memujuk btg i.tapi i tetap memacak syg.rasanya hanya u yg dpt memujuknya syg.i m dino


I pun syg..sejak u coretkan hasrat u tu,i xblh tdo smlm.klau sungguh bagai dkata,awal bln dpn kita bjmpa ye syg.u dktne?i dkt bangi..i janji akan wangikan cukup2 lurah dendam u ni.i akan biar u mengomol sepuas2 hati u..u xjwb lg ptnyaan i.u suka kaler pe syg?i nk bg special dkt u ibarat pengantin ppuan dmalam ptamanye..


Malu i nk cite dkt u dino..mlm td i resah glisah yg amat sgt sb tbayangkan ayat2 u tu..dan,bantal pelok i yg jadi mangsanye..i baring smbl gesel2kan bntal tu dkt lurah i smbl mmbayangkan muka u yg berada dkt situ.best sgt wlaupun i masih bpanties..hihi...tp,andai kata kita jd utk bjmpa nanti,i xjanji tau akan hsap btg u spt mana yg u harap2kan tu,sbnye i xpenah n xpandai..tp,tgklah dulu nanti mcmne..;-)


Mira i msih x dpt melelapkn mata i.i asik membayangi u shj.sambil tgn i mengusap2 btg i yg menegang.i bayangkn u yg membelai btg i d kala ini.aaaauuu eeeemmmmm sdpny syg.i byangkn u sdg mengucup2 btg i syg.mira i akn simpan air mani i has utk u syg.akn i semburkn dlm pepet u nanti.i sbar menanti u syg.mira ku syg.tentang warna.......klu blh i nak u pakai warna putih yg mana i dpt melihat bayang2 alur lurah u 2.maksut i yg jarang.dan klu u nak tau i tgl kat kepung taman ehsan.mira btg i mengganas mlm ni.i pun x tau kenapa.puas i pujuk..ianya tetap semakin mengeras mcm besi waja.kepalany mengembang smcm je.aaaaawwwww aaahhh i x tahan syg.


Oh ye......mira u kata u x pandai nak hisap btg.dino akn ajar syg.kita blh buat 69.i jilat pepet u.u hisap btg i.sdp.....syg nanti u akn tau juga.d kala 2 kita akn rasa terapung d udara pecayalh syg.bilalh nak turun btg i ni.semakin i byangkn u...btg i menonjol2 dlm kain i syg.


Nampknye kita mgalami nasib yg sama syg..i pun msh xdpt nk lelapkan mata i ni lg..lurah keramat yg u gelarkan ni seolah2 mahu dibelai2 dan dimanja2 oleh u syg..sbr ye syg,ada rezeki kita puaskan hati msg2..i rela dperlakukan ape sj oleh u dino,asalkan u pandai goda n ambk hati i...tp andainya kita bjmpa nanti,u jgn trus bogelkan i ye syg..sb i tringin sgt nk rasa pussy i ni dmanja2 dr luar dulu.biar betul lencun pnties tu,dan i dah xselesa.,br i bsedia.:-)


Hmm..mcmne u bygkan i syg?padahal kita xpnh bjmpe pun lg.hihi..tp xpe,utk buat smgt utk u,u bygkan linda hashim je,sb i ada iras2 dgnnye.member2 i le ckp.hihi.


Mira wlupn i x sbr menanti saat itu.i akn belai u dari luaran u dahulu.i x akn gelojoh syg.i akn pastikn u yg akn meregek manja meminta i membukanya.akn i lurutkn 1 pe 1 pakayan u syg.


Mira demi kerana mu i akn sbr menanti saat2 indah bersama mu syg.i dpt bygkn saat kita bertemu nanti.kita sama berbual mengenali antara 1 sama lain.u amat manja mata u kerap mencuri pandang kearah btg i.i juga apa kurangnya setiap inci tubuh u i tenung dan i nikmati.hati i berkata2.ayu sguh wanita ini.btg i ketika itu dah mula bedenyut2 mohn agar d segerakn.sabar kata ku d dlm hati.


U ni nakal la dino..suka buat i malu ye..sabarlah,xkan lari gunung dan lurah dkejar.sampai masa akan mjadi hak u syg..i sbnrnye dbelenggu dgn pelbagai perasaan skrg ni..takut,gementar,gemuruh diselang seli pula dgn perasaan keinginan yg amat sgt..dan i takut yg i xmampu utk memenuhi segala kemahuan u syg wlaupun kita sama2 mahukannye..lgpun i risau yg i bukan idaman u.yela,i ni kan gadis melayu kg..btudung plak tu..dan i blum pernah mmpamerkannya kpd mana2 lelaki lg sblum ni.hnya stakat sentuhan saja..apa yg membanggakan adalah sepasang gunung pejal bpuncakkan merah jambu bsaiz melayu dan lurah keramat yg gebu tiada bulu..


Dino,give me your phne number pls syg..


Dino sygku...ni email i...miera7791@yahoo.com


Number phone miera?


Haii..best btl berksh syg


Nk join leh..


Klu nk boleh saja....016 211 9596


Sms la kat no i nie.....016 211 9596...


bgla no u..stay mn ea?sedp gk dpt jilt pantat u


mira,lau i nk join u lh?i lh ajar u..n pastikn u puas..


Hahaha...
Nasihat bagi nak rak..
Tapi baca jugak..

Dah enjoy mcm nak gila,
Lu dah stim carik la mangsa..

Dah baca simpan sendiri,
Nak nasihat tengoklah diri sendiri..

Kalau lelaki, aku x layan,
Kalau perempuan, aku layan,
Nak mencari dan berkenalan,
No Strings Attached, kita amalkan..


Mira...i pun nk


Mira..sya joe..call me 014-3170414


mira..u penah rasa mandi kucing? Lau nk tau cmne,cuba u tgk kucing watpe masa dia relax2.. Kalau u paham,tentu u teringin nk.. - papadozo


Sms no ni...0123427617


Pm no fon u....wa_nak@yahoo.com...nt i sms u


Cll la i lelaki dewasa 0126900794


Mira i tggl kt Bangi,nme i pggil je man.msg No i k. 0126900794.i tggu


I 27thn..anak dua..dah dkt 1thn i menjanda..ingin merasai belaian dari lelaki dewasa yg berumur 45thn ke atas..dan yg paling penting pandai menjilat n menghargai faraj perempuan sb i tringin sgt nk menikmatinya sb blum penah merasainye sblum ni dgn ex husbnd i..so,u all blh tggalkan email dkt sini ye.tq


Jika u sudi,email me at wakajima20@yahoo.com.. I akn penuhi segala keinginan u..


I masih menanti email dari u.. I ada semua kretiria yg u sebutkan..n l like pussy licking so much..even for 2..3..hrs as u wish.. Try me..n l promise that u wouln't regret for sure..- wakajima20@yahoo.com


hmm..i dah email u syg.


sheila..l sbg karang draf utk u..tp l kehilangan alamat email u..pliz send me ur email again syg..


Blueraid,
Hp: 0137156605
email: blueraid1991@gmail.com

(hanya untuk girl sahaja)
p/s: girl.., ada berani? hehe ^-^


ingin dibelai....ni email abg... hamkachat@yahoo.com


I nak gak mira


Email i manamuro@yahoo.com


Mana2 perempuan yang terus sangap sendirian..
jgn biarkan saudari begitu..
emelkan gelisah u kat abg Lan
(hazelaries12@ymail.com)
mmuuaaaahhh


Hi aweks2 sume.jom berkenalan.email me @ the.insomnian35@yahoo.com.


wah byak nyer email leh masukan kat blog gay nie


Tp_link36@yahoo.com


Woi mira buat malu bdk bangi je bodo


betol2..aku sokong bro..budak bangi mana nk baca blog2 mcm ni..sumanye baik2..


puterarider@gmail.com..man


Hai, i akn cuba buat yg terbaik utk u, nikmat foreplay smpi u x tahan. Then kte 69. Kalau u sudi email i .... Billy_sji@yahoo


sapa girl gersang yg nak merasa kepuasan email i cendawan.best@gmail.com


wow....klu ada sapa2 yg terangsang jgn segan2 btg ku sedia membantu tel ; 013-4589663
terutama yg agak beumur.....pasti ku puaskan segalnye


Amar from jb..just ps 0196070089..


I hate u guys...dasar lelaki..bini lawa kat rumah dok cari pompuan lain..dah tu...wat benda terkutuk pulak tu..masok neraka lah..kome :p


Nk mesej2 lucah...siapa sudi?


sapa2 nak FS...for girl.0194334810


epul jack..wa_nak@yahoo.com


epul jack..wa_nak@yahoo.com


laki ke puan?


kpd kaum wanita yang ingin berkongsi masalah dan memerlukan teman maya..boleh hubungi saya.. syaratnya hubungan ini hanyalah melalui maya sahaja.sekadar teman berborak,emel dan chatting sahaja.. rahsia anda dan identit anda akan disimpan. dan jangan risau, sy hanya berseorangan dan tidak berkumpulan. just emel me zackhusni@yahoo.com


Hm ... Sy tringin nk rsa seks .. Tpi xthu spa yg sudi .. Bla bca dan tgok video lucah .. Nmpak mcm best .. Nk jgak cm korg :( ...nk gk rsa sorong trik dlm cpap n jlat pussy pmpuan , nk gk rsa hsap tek n pmpuan hsap kote sy .. Klau lah ada pmpuan yg nk kn bgos .. Klau lah ada .. Pls komen k n tngalkn no fon .. Sy akn kol blik .. Pmpuan ja k .. Erm


Mmwuaaahhhh..untuk lelaki yg Blum berpunya....
Sa Bella... umur 20...
Nak cari bf yg ble beri I kenikmatan yg tak kan Bella lupakan....
Don't worry I'm still have...Virgin,0189621383


Abang blueraid saya mhu....0137256642


Saya nak.area sgmt ada x?sape nak kene hsap msj 0127928517


Sham nk jugk 0127568945


Dino muncul lagi.sekian lama menyepi.


Pada yg mahukan kepuasan akan dino tunaikan.


kepada gadis n wanita yg sudi kenal, sms sy azmir 019-3757540


I support u...4m BABY @SHAM


Y not try ur mum n siblings or relationz also bezt n can make u satisation........4m BABY @SHAM


Nk rasa pussy chubby girl.. Huhhh.. Bile la lidah ni dpt lick pussy chubby girl.. 0187653034


ade gul yg ske noty?jom knal2..013 5235330..


Blh juga...


sy pn nk jgk mira. . .whatshap je gn sy


sy nk. . .awk wasap je ke no nie 0174488514


sy nk merse cipap awk. . .awk wasap je ke no nie 0174488514 kte knl2 dlu..


De ke girl nk btg?


Mira dok ne?
Ngn i x nk ke?


Saya horny sekarang ni . Siapa nak lick my pussy ? Tak tahan . Dah berair dari tadi . Ahhhhh .....


>>>>>>>> Laman Malaysia Porn <<<<<<<<

Klik salah satu yang tidak terblokir
* cerita.malay3gp.com
* ceritalucahteruk.blogspot.com
* www.jawko.com


Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.