Buaya Darat

Anuku Ganti Sewa Rumah

Sudin baring di sofa diruang tamu sambil merenung siling rumah sewa kami yang telah tiga bulan tidak dijelaskan bayaran sewanya. Wajahnya muram memikirkan hari-hari yang mendatang yang kelihatan tidak menjanjikan apa-apa. Gelap bak malam yang gelap gelita tanpa cahaya bulan mahu pun bintang-bintang yang yang berkelipan.

Tipah yang bertubuh kecil sedeng menetekkan bayi pertama mereka yang dilahirkan seminggu sebelum Sudin diberhentikan kerja, kerana kilang tempat beliau kerja dulu sudah memberhentikan operasinya.

Sudin merenung kearah Tipah dengan penuh sayu. Demi cinta, Tipah sanggup membelakangkan keluarganya dan lari ikut Sudin bernikah di Selatan Thai. Untuk membawa Tipah pulang kekampung tak mungkin kerana keluarga Tipah sudah membuangnya dan tak mengaku Tipah anak mereka. Kini timbul satu penyesalan yang tak mungkin diperbaiki lagi.

Ada juga Sudin memcuba mencari tapak untuk membena gerai dengan tujuan hendak menjual kuih-muih dan goring pisang. Tetapi dia takut kerana beberapa hari lepas sedang dia merayau-rayau dia terserempak dengan pehak penguatkuasa Majlis Daerah sedang merobohkan beberapa gerai yang kononnya HARAM tanpa belas kasihan.

Kini wang pampasan yang ada sudah makin susut. Satu hari tanpa berfikir panjang Sudin pernah menyuruh Tipah mengadai maruah diri untuk sesuap nasi. Tipah membantah. Untuk melepaskan tension dan akal yang pendek Sudin hilang pedoman untuk terus hidup. Kini dia mula berjinak-jinak dengan dadah tanpa pengetahuan Tipah. Satu perbuatan yang semestinya dielakkan.

Satu pagi sedang mereka tiga beranak berada didapur, Sudin mendengar ada orang memberi salam. Salam dijawab, daun pintu dibuka, tetamu yang datang adalah Pak Aji Abdullah dan Mak Aji Fatimah, tuan rumah yang mereka sewa.

Dengan hormat Pak Aji dan Mak Aji masuk dan terus duduk disofa atas pelawaan Sudin. Sudin kedapor untuk memanggil Tipah. Tipah datang sambil mendukung bayi pertama mereka. Mak Aji minta untuk memangku bayi tersebut, kerana Tipah hendak kedapur untuk mengambil air minuman.

Pak Aji bertanya berkenaan dengan wang sewa yang sudah tiga bulan tak dijelaskan. Mendengarkan itu Sudin dengan nada sedih menceritakan segala yang menimpa dirinya dari awal hingga akhir.

Mendengarkan penjelasan dari Sudin, Pak Aji menampakkan reaksi sedih dan berjanji akan cuba membantu dengan menyuruh Sudin sekeluarga berpindah kekebunnya yang katanya dalam beberapa minggu lagi penjaga yang sedia ada akan berhenti kalau kena caranya.

Semasa Sudin sedang mempertimbangkan pelawaan Pak Aji, Mak Aji minta izin untuk kedapur untuk memdapatkan Tipah. Sudin tertunduk mendengarkan kata-kata Pak Aji yang dia anggap ikhlas untuk membantu. Pak Aji menghampiri dan membisikkan sesuata kepada Sudin. Sudin tersentak mendengarkan bisikan Pak Aji. Tetapi apabila memikirkan masa depan dan bekalan dadah yang berterusan Sudin menjadi serba salah. Tanpa berbincang dengan Tipah terlebih dulu Sudin setuju dengan syarat Pak Aji bayar down payment. Pak Aji senyum sambil menghulurkan beberapa keping not biru muda yang disambut riang oleh Sudin.

Setelah habis meneguk air kopi yang disediakan oleh Tipah, Pak Aji dan Mak Aji minta diri untuk pulang. Sambil melangkah keluar Pak Aji menepok bahu Sudin yang Sudin seorang mengerti maksudnya kerana persetujuan telah dicapai.

Bila Pak Aji dan Mak Aji sudah hilang dari pandangan, Sudin menghampiri Tipah dan menjelaskan segala apa yang dia dan Pak Aji sudah persetujui. Tipah tunduk dengan airmatanya berlinangan.

“Sampai hati abang buat Tipah begini” Tipah bersuara dengan nada yang tersekat-sekat. Sudin memujuk dengan bersungguh. Akhirnya Tipah berhenti menangis setelah termakan akan kata-kata Sudin. Sudin mencium pipi Tipah dan berjanji bahawa pengorbanan Tipah hanya untuk melangsaikan tunggakan sewa rumah dan lepas itu Sudin berjaji akan mengambil upah membersihkan kebun Pak Aji.

Sudin sudah berpakaian kemas. Tipah sedang menetekkan bayinya apa kedengaran satu ketukan didaun pintu. Sudin membuka pintu untuk membolehkan tetamu ISTEMEWANYA masuk. Dia menghulurkan sesuatu kepada Sudin sambil memberitahu yang dia akan bermalam dirumah Sudin kerana isterinya telah pergi ke-Ipoh.

Sebelum Sudin meninggalkan rumah, Pak Aji minta dia membawa masuk segala barang keperluan dapur yang ada dibawanya bersama. Selesai memunggah semua barang-barang Sudin bersiul-siul kecil menonggang motor capcai buruknya menuju kesarang.

Pak Aji menutup pintu dan terus duduk disebelah Tipah yang masih menetekkan bayinya. Tipah terpaksa senyum walaupun hati kecilnya membantah. Pak Aji cuba memegang tetek Tipah yang sebelah lagi. Tipah membiarkan saja. Kerana kurang selesa Pak Aji menyuruh Tipah menanggalkan baju T-nya. Tipah akur dalam kaedaan terpaksa.

Setelah puas menyonyot puting tetek Tipah silih berganti dengan bayi yang sedang menetek Pak Aji kedapur untuk menjerang air. Sebelum bertarung Pak Aji mesti membuat persediaan yang rapi dengan meminum kopi campur ramuan tongkat ali bersama jadam khas yang ada dibawa bersama.

Tipah kedapur mendapatkan Pak Aji ssetelah bayinya tidur. Pak Aji senyum bila Tipah menghampiri dan menyuakan kepada Tipah secawan kopi. Mereka berbual dengan berbagai kata pujian diucapkan oleh Pak Aji terhadap diri Tipah yang kecil molek. Walau pun Tipah bertubuh kecil dan tak sampai lima kaki tinggi, tetapi susuk badan-nya mengiurkan. Tipah memaksa dirinya untuk senyum. Kerana hingga ke saat ini Tipah masih belum boleh menerima hakikat akan perilaku Sudin.

Setelah lama mereka berbual di dapur, Pak Aji mengendung Tipah menuju kebilik tidur sambil mematikan switch lampu dapur dan ruang tamu. Sampai di bilik Pak Aji duduk berlunjur bersandar didinding katil. Tipah dibaringkan dengan berbantalkan pehanya.

Tangan Pak Aji mula merayap-rayap ke-dalam baju T yang dipakai Tipah untuk meramas-ramas tetek yang agak bulat dan berisi. Sekali-sekala Pak Aji mencium dahi Tipah sambil berkata. “Tipah jangan salah anggap akan hajat Pak Aji, Pak Aji tidak bermaksud untuk mengambil kesempatan ke-atas penderitaan Tipah. Lagi pun Sudin sudah mengizinkan. Kini yang Pak Aji nantikan hanya jawapan positif dari Tipah.

Di kala itu baju T dan bra yang di-pakai Tibah telah berjaya di-buka oleh Pak Aji. Kini tangan-nya mengosok-gosok perut dan terus merayap ke-celah kelengkang Tipah dan terus berbicara. “Sebenar-nya Pak Aji suka dengan perempuan yang bertubuh kecil macam Tipah ni. Ialah senang dikendong, sedap dipeluk dan dibelai mesra”

Dalam sedang berbicara dengan berhemah Pak Aji berjaya menanggalkan pentis biru muda Tipah. Kini jari-jari-nya bermain di-lurah lembah Tipah membuatkan Tipah sedikit terangsang tambahan dengan nonyotan putting tetek-nya. “KALAM” Pak Aji pula bergerak-gerak ganas di-bawah kepala Tipah Se-olah-olah memaksa Tipah merelakan saja segala hajat Pak Aji.

Tipah kini berada di-persimpangan jalan kerana termakan dengan kata-kata manis ditambah lagi dengan tangan dan mulut Pak Aji yang pandai memainkan peranan. Kini Tipah sudah hampir memenuhi hajat Pak Aji kerana gelodakan nafsunya yang mukin sukar dibendung bak empangan yang akan pecah kerana tak dapat menahan lempahan aliran air yang deras. Begitu-lah rangsangan yang sedang Tipah hadapi dek permainan Pak Aji yang begitu berdeplomasi.

Tipah dibaringkan dengan cermat dan mencium pipinya. Pak Aji mengunakan segala pengelaman yang ada dengan sebaik mungkin, kerana dia mahu biar Tipah benar-benar terangsang dan merelakan. Pak Aji menopok sekeping lurah yang indah kegemaran si-gembala kambing dengan meniup seruling bambunya.

Pak Aji memainkan jari-jari-nya disekeliling lurah yang di-tumbuhi oleh rumput-rumput halis. Tipah kegelian dengan meluaskan kangkangnya. Puas dengan jari-jarinya, Pak Aji mengunakan lidah kesatnya untuk menerokai lurah Tipah yang kini sudah mulai lecah. Pak Aji senyum dengan respond yang diberikan oleh Tipah.

Pak Aji bangun untuk menanggalkan baju melayu dan kain gombangnya. Dengan KALAMnya yang bergerak ganas didalam seluar kecilnya Pak Aji baring diatas badan Tipah sambil mengucup kedua bibirnya yng comel. Mereka bertukar koloman dan hisapan lidah. KALAM Pak Aji menujah-nujah ke-arah alur lembah Tipah dengan ganas dari dalam seluar kecilnya yang masih dipakai.

Pak Aji membiarkan saja kerana dimahu biar Tipah sendiri yang meminta agar permainan yang penuh nekmat diteruskan melebihi sempadan perbuatan durjana mereka. Akhirnya Tipah mengalah dengan merengek-rengek meminta Pak Aji membelai lurahnya yang sedah semakin lecah. Pak Aji senyum dan bangun untuk menanggalkan seluar kecilnya.

Melihat saja KALAM Pak Aji yang agak besar, Tipah tergamam. Sambil duduk dengan arahan Pak Aji Tipah menjilat-jilat kepala KALAM Pak Aji yang mengembang berkilat macam cendawan busut. Jari-jari Pak Aji liar bermain di-permukaan lubang lurah Tipah yang tak mampu bertahan lama lagi.

Mendengarkan rengekan yang berterusan, Pak Aji merebahkan badan Tipah dan memainkan KALAM-NYA di-alur lembah Tipah. Kini seruling si-anak gembala sedang mengalunkan irama yang mendayu-dayu.

Sebelum membenamkan KALAM-NYA kesasaran yang sudah sedia menanti dengan begitu mengharap, Pak Aji berbisik di-telinga Tipah, “Boleh Pak Aji teruskan dan Tipah tak akan menyesal”. “Masukkan-lah Pak Aji, Tipah dah tak tahan, Tipa rela” Tipah bersuara dengan nada benar-benar mengharap. “Terima kasih Tipah” Pak Aji bersuara sambil membenamkan KALAM-NYA. “Aduh Pak Aji Pelan sikit, sakit” Tipah bersuara semasa kepala KALAM Pak Aji yang kembang berkilat hendak melepasi.

Tipah mengetap bibir semasa Pak Aji sedang membenamkan KALAM-NYA sedikit demi sedikit. Pak Aji senyum puas setelah KALAM-NYA berjaya masuk sambil berkata didalam hati, “Baru kau tahu siapa Pak Aji” sambil membuat aksi sorong-tarik sorong-tariknya dengan berirama.

Tipah yang tadinya merasa sedikit kesakitan kini sudah mula active dengan mengerakkan ponggongnya mengikut irama hayunan Pak Aji. Tipah membuka mata sambil melimparkan satu senyuman manja kepada Pak Aji. Pak Aji sambut senyuman Tipah dengan mengucup kedua bibir sebelum menyonyot tetek Tipah yang berisi.

Tipah sudah hilang pertimbangan dengan melajukan pergerakan ponggongnya. Pak Aji faham dan melajukan tujahannya agar Tipah mencapai kepuasan dengan sempurna. Pak Aji dapat rasakan cecair nekmat hasil tusukan KALAMNYA yang padu memancut keluar dari dalam lurah Tipah.

Pak Aji masih lagi menghenjut walau pun Tipah sudah terair buat kali kedua. Kini Tipah sudah terair kali ketiga namun Pak Aji masih steady walau pun pertarungan sudah hampir 30 minit. Melihatkan Tipah sudah keletihan, Pak Aji melajukan tujahannya dan akhirnya Pak Aji melepaskan satu ledakan padu bertepatan dengan Tipah yang terair buat kali ke-empat.

Setelah kekeringan peluru Pak Aji mencabut KALAM-NYA dan terus ke-bilik air. Bila Pak Aji kebilik semula, Tipah masih terdampar keletihan. Pak Aji menyuruh Tipah membersihkan badan kerana dia hendak tolong picit tubuh Tipah yang kecil molek untuk menghilangkan segala kelenguhan.

“Tipah nanti bila kau dan Sudin jadi pindah ke-kebun, Pak Aji belikan katil baru, baru nanti tak sakit badan. Itu pun kalau Tipah sudi membelai KALAM Pak Aji dan Sudin mengizinkan” Pak Aji bersuara sambil memicit-micit ponggong Tipah. “Bagus juga cadangan Pak Aji, dah merasa pemberian Pak Aji tak kan Tipah tak izinkan. Tempat jatuh lagi di-kenang inikan pula tempat yang dapat memberikan kepuasan” jawab Tipah selamba sambil memegang KALAM Pak Aji yang sudah mengendur dan terlentuk kepenatan.

Tipah bangun kerana bayinya menangis. Pak Aji baring terlentang dengan satu perasaan lega dan puas. Tipah merebahkan badannya disebelah Pak Aji setelah bayinya tidur semula. Mereka menanggalkan pakaian kerana Pak Aji hendak tidur berpelukan dalam keadaan telanjang bulat.

Sukar buat Tipah melelapkan mata kerana tusukan yang luar biasa KALAM Pak Aji masih terasa, juga memikirkan yang Pak Aji akan menidurinya lagi dua malam saperti apa yang sudah dipersetujui oleh Sudin untuk menjelaskan tunggakan sewa rumah.

Pagi sebelum pulang KALAM Pak Aji meneroka lubang lurah nekmatku. Satu hayunan yang hampir 45 minit baru tiba kegaris kepuasan buat Pak Aji. Akibatnya lurah Tipah merasa pedih dan sukar untuk berjalan dengan betul buat seketika.

“Malam nanti Pak Aji datang ia Tipah sayang” Pak Aji bersuara sebelum pergi sambil mencubit manja pipi Tipah.
281 ulasan:
«Lebih lama   ‹Lebih lama   1 – 200 daripada 281   Terbaru›   Baru»

abaaang~

Bolee kenalan x???

Mmm email adee?


boleh sygggg


Kalau ade girl nk kenal, email saya semolboi@gmail.com, boleh jmpa2.. Ringan2 ke..


Ade sape2 nak main dgn chubby girl x??Gersang ni..Lama x dpt..


nk2.teringin btl rasenye nk pelok p'puan chuby.


Xde ke nak main..I teruna lg ni..hehe


Klu nk rasa 7 inci bole cari sy


Sy ada..


saya pon nak jgak.. rgn2 sdahlah..


nak juga contact mmwnsx82@gmail.com


Aku nak gak khusus utk awek yg penah main: email virginrider77@yahoo.com


Aku nak gak khusus utk awek yg penah main: email virginrider77@yahoo.com


Ringan pn blh......jm deal


ada girl yg nak main? jom 0198937766


lau ad girl yg nk main ??..
jom 0134461549


berdenyuttol ah


Ahhhhh... Nk jugak.....


Hai chubby girl klu u nak rasa kena jilat balas pda sya dino.oh sedapnya klu dpt jilat puki.dan batang sya u hisap.


Ahhhhh..... Stim i dngar, sape2 yang nak try i, cntact la i... Tetek i size 40... Ahhhhhhhhhh!


Klau benar bagi no fon kat sya dino.rasa nak hisap tetek awak dan nak jilat puki awak puas2


Sedapnya tek 40.klu awak sedia utk d jilat bagi fon no kat dino


Ahhhhhhhhh.........berair i dgr u nk jilat.tapi i lebih suka kalau u nyonyot tetek i.emmmm sedapnye.awwwwwwwww......


Emmmmmmmm.sdapnyaaaaa ringan pun sdap syg.


Sya sedia apa sja yg u nak.sya akn nyonyot seluruh bdan awak.ni pun dah bedenyut2 btang sya.klu dpt nyonyot biji kelentit awak pasti nikmat oh sedapnya.kita buat 69 nak x.klu nak bagi fon no dino.


sapa nak try sye?masih dara lg tau


Klu awak masih dara awak x takut ke?pasti sdap klu jilat.sya akn jilat awak sepuas2nya.sya akn belai awak pelan2 dari atas kebwh.oh nikmatnya.btg sya blh tahn besar dan panjangnya.


Bila lah agknya blh dpt rasa pantat ni.dah x blh tahan menangung derita btg aku ni asik mengembang je.sape nak isap aku dah x blh tahan rasa nak melancap je.tapi syg lak nak buang cam 2 je.


Emmm sdapnye btg awak pnjg n besar.


Pjg lah juga besar blh tahan klu masuk pasti senak dan awak x akn lupa sampai bila2 kita buat janji temu nak x.sya nak jilat pantat awak dan nak telan air awak.


sdpnya. sy stim dgr, sangap nak hisap batang awk!!


Aaaaaahhhh.....puting tetek sye dah keras bile bygkan btg awk dino............ahhhhhh,


Emmmmm sdpnya klu dpt hisp tek awak yg keras 2.klu dino nak leh x.oh sdpnya...


Ptg ni kita layari laman ni dlm kul 5pm dari dino...


Pasti boleh..emmmmmhhh aaaaaaaaaahhhhhh.tetek sye agak mantap.pasti tak cukup mulut dino mau nyonyotnya...ahhhhh


Bagi no fon leh x


Awak ni bess la.sya x sabar nak hisap tek awak yg besar 2.btag sya dah x tahan ni.tlg la hisap.aaahhh oohh..sdpnya syg...dino dah x blh tahan lagi.bagi lah fon no kat dino nanti dino call.


Batang sya besar dan panjang blh ke masuk kat mulut awak syg....air mazi sya dah keluar ni.klu sya jumpa sya nak hisap tek dan biji awak sedapnya syg.sya nak jilat sepuas2nya.


Tglkan no fon nanti sya cal awak.dari dino.tak sabar nak tgk tek awak yg besar 2.aaahhhh....teramnya.


Tglkan no fon nanti sya cal awak.dari dino.tak sabar nak tgk tek awak yg besar 2.aaahhhh....teramnya.


Tglkan no fon nanti sya cal awak.dari dino.tak sabar nak tgk tek awak yg besar 2.aaahhhh....teramnya.


Sdapnya awak mgerang dino syang.sy sedia bg awak hisap tetek sye.ramas tek sye,jilat puting sye puas2.ohhh nikmatnyeee syangggg..ahhhh!aaaaawwwwwwww


Tapi blh sya tau bilakah blh kita mengecapi nikmat 2.sy benar dah x tahan lagi.ni pun dah 3 x sy melancap.bertabur kat bilik air je.pekat lak 2.kan lebih baik jika sy keluarkan kat atas tek awak.dan blh juga sy sorong tarik btang sy kat celah tek awak yg 40 tu.kan lagi sedp.tapi awk mcm nak main2 kan sy je.terus terang sy benar bharp agr kita dpt menjalinkn hubugan 69.awk nak sy jilat awk 1 hari pun xpe.blh sy tau nama dan no fon awk.sy nak jilat awk sepuas2ny.btg sy dah stimmm lagi ni.marilh tlg hisapkan.ooooawww sdpnya.


sape2 nk knl msg num nie 0124566794 gurl je


Masih mencari teman untuk menjalinkan hubungan seks.pada sesiapa yg mahu d belai dan mengecapi nikmat d jilat dan tujahan dan hentakan padat dari batang sya.carilah sya dan tglkan no fon sya akn call.dari sya dino sedia memberikan kepuasan pda sesiapa sja yg inginkan kenikmatan.


Macam pukimak jew korang nie..


Apalah bdh sgt ko ni.asal lak maki2 ni.klu ko x suka x pyh laaa masuk halaman ni.


Kpda gurl gersang leh kol no sy 0,1,2,2,5,0,3,6,8,4


Memang teringin.. Tp takot. T habes Madu, sepah dibuang.. Xmo la cm tu. Baik tunggu halal kan..


Aaaaaahhhh auuuuwwww....., stim sy, kalaw adw oranx tlng ramas tetek gentel putink dry blakang puwn best jugak. Berahi btowl! Emmmmmm.


Sy pun teringin sgt nk laki2 jilat cipap sy, tp sy malu..:Dhee


sy pun nk org laki2 jilat cipap sy....sedapnye....email sy...mmwnsx82@gmail.com sekarang tau...


Sya sedia memberikan kepuasan pda kamu.sya D sedia lakukan apa sja.sya sedia menjilat slrh badan awk.


Emmmmm auww sedapnyerw!


Utk prempuan berumur shaja..01112966429


gurl yg nk main ade x??i nk jilat ni...xtahan


best nye dpt chubby gurl...


i nak...u bole jilatkan ke.....


Andai benar tglkn fon no.sy akn cal.dan sy akn dtg utk menjilat dan apa cara yg awk suka sy akn lakukan.sy akn pastikn awk puas.sy D.


sy pun nk blh ke kak..


Xde siapa ke y nak d jilat.oh sdpnya.


Pda sesiapa wanita yg suka adakn hubungan seks suka sama suka.tglkn pesanan pda dino.sy akn dtg memberikan kepuasan dan kenikmatan.


jum fonsexs or real 0174180546 sms girl saje k..


oohhh sedap nye i pun nk rasa kena jilat..plsss aahhh


sape nk wc bogel ngan i...
married woman

ennar02@yahoo.com


Ader gurl area kuantan... nak main contact saya.... mry2029@yahoo.com. Layan jerrr.. :)


Mencari dan Pemberi kenikmatan.pda yg mahu d jilat.sy dino


best ke kena jilat? dah basah ni


Klu dah basah lagi sdap dijilat.andainya ign merasa nikmat d jilat tglkn pesanan kat sy.dino suka menjilat sebelum memasukan btang sy.


dino..dino..pasti bnyk pantat yg u dh lanyak..


yer yer jer korg ni...


0196005656


0196005756


Bnyk 2 x la juga.tapi blh d katakan smgu 2x la dpt jilat.yg plig nikmat klu dia pandai hsp btg aku.dan klu ada yg memerlukan sy blh tglkn fon no.dino akn hbgi dan akn memberi serv terbaik.


Emmmmmm.. Sedapnya,, dah berair ni.. Puting tetek pun dh kerass, mintak dihisapkan boleh?


Ade gurl yg nak fon seks? I leh puaskan u. Tinggalkan number fon.


Hai ina.awk nak ke?sy blh beri yg terbaik.ina tgl kat mana.sy blh dtg berikan kepuasan cara apa yg ina iginkn.ina tglkn fon no utk sy.dino sedia memberikan kenikmata dan sedia menjilat sampai ina kepuasan kekemuncak nikmat.


sye nak try u punya puki,sya kan service u baik punya


u nak rasa kena jilat,i blh tlg,bkn tkt puki je i jilat,pantat u pn i kan jilat,tentu u akan rasa nikmaknya,i pakar dlm jilat menjilat nie,sbb i suka menjilat


i nak leh x,i suka married woman,bg no fon lg cantek


lau ina nak sya leh kasi,baik punya service,contact i


,ahhh.Emmmmmm.. Sdapnya klau i henjut atas u hisap tek i.. Emmm...ahhhh


Blh klu benar apa yg d hajatkn sy sedia utk hisap tek awk.d mana?bila?sy akn dtg.sy dino.jika benarlah algkh nikmatnya.akn ku jilat seluruh tubuh mu.akn ku sembamkn muka ku ke pepet mu.akn ku jilat biji mu.oh sedapnya.akn ku tusuk senjata ku ke mulut mu.oh indahnya.aww ahh....dah menegang batang ku membayangkan tubuh mu.sy suka jilat pepet yg x de bulu.akn ku sedut biji mu.ahh...sedapnya syg.


sdpnyeeeee...aaahhhhhh....sler stim!!!!!!!!!!!!1


col me or msj 0179391607..for girl yg gersang shje


Sedapnye kalau ada org tlg hisapkan tetek ni..


mari I isap.. I pon stim ni


Emmmm, sedapnye.


ada x gadis nk kangkang luas2 bg cipap kat i ni? I nak benamkan punai i yg keras tegang ni dlm2 smbil jilat tetek dan puting.


I adew. Sdapnye. Sedapnya kalau u hisap tetek i. Ermmmm, nikmatnyew


kalo nk bg emel, nnt i contact u


komen2 u all ni buat pussy i basah je...dah le i xpenah kena jilat...ex bf i stakat raba2 n korek je...nyesal sgt serah mahkota i ni dkt beruk tu 4 bulan lepas...nyesal sgt2!...
-Mira-


dino...nama u je buat pussy ni basah dan kembang...bila i dah bersedia dan i bjaya lupakan beruk tu,kita jumpa ye syg..tp u kena janji,beri i layanan yg 1st class ibarat kita pengantin di malam pertama..okla,i nk g tukar panties jap...dah basah sgt...hihi.bye
-mira-


sejak i join ruangan ni,i rasa resah gelisah lah..lebih2 lg dkt dino..wlaupun kita xpnh bjumpa,tp i blh mimpikan u plak dino ptg td...mimpi best plak tu...hihi..malunye nk cite..i mimpi kita date..i cite masalah i dkt u..pastu u bwk i ke hotel mana ntah..tp mewah la..i asyik tgk pemandangan luar dr tingkap hotel tu..hujan...u dtg peluk i dr blakang..i dpt rs u geselkan batang u yg dh keras tu dkt punggung i...pastu u pusingkan i menghadap u..i tutup mata sebab malu...tetiba i rasa 1 kucupan panas melekat ke pipi i...pastu melarat ke bibir i..pelukan kita makin erat sambil tgn u mula meramas-ramas punggung i..i dh khayal sgt time tu smpai xsedar yg u dah tanggalkan tudung,baju n seluar i..yg ada pd tubuh i bra n panties i je...mata i masih tertutup..ape yg i rasa u dah baringkan i atas katil hotel tu..u belai2 rambut i sambil mulut n lidah u merayap di seluruh muka i..pastu ke leher..u truskan lg..u sembamkan pula muka u dkt dada i..u gomol2 sampai breast i makin menegang..tgn u mula merayap ke blkang i..u buka pencangkuk bra & tarik pelahan2...u lepaskan geram u dkt breast i..mcm2 u buat..i xingt..puting i u gigit2 manja..best..dah puas,u turun lg..u cium n jilat perut i..pusat i pun u kerjakan...pastu i mula rasakn yg u makin turun ke bwh..kedua2 belah kaki i i jilat kiri n kanan...dr betis naik ke paha,pastu ahhhhh...hmm...uhhh...dinooooo..i mengerang manja dlm mimpi tu...i angkat sikit kepala i ke atas sb breast i yg masih menegang & membesar tu menghalang pandangan i...i tgk muka u dah tersebam dkt celah kangkang i..bukan main menggila lg u dkt situ..mentang2le u lelaki yg ptama buat mcm tu dkt i..habis digomol dan disondol pussy i yg masih berlindungkan panties lg tu...dlm mimpi tu i dpt rasakn yg pussy i makin mengembang dan membengkak..air i makin byk meleleh kluar...i dah mula xselesa dgn panties i...u plak mcm tau2 je.. hihi...u tarik panties kaler pink yg i pakai dlm mimpi tu perlahan2 ke bwh..i malu,trus i tutup taman larangan i dgn tgn kiri i smbil i rapatkan kedua2 kaki i...u usik i lg..panties i u kepal2 dan cium..i malu bila u ckp sedap baunye dan xsabar nk cium pussy plak..u ambik bantal pastu letak dkt bwh punggung i..u kembali kangkangkan kaki i pelahan2...sedar2 je muka u dah dkt sgt dgn pussy i yg tutup dgn tgn tu...u pujuk2 i lg...pastu oppa gannam stail...ah,i terjaga sebab hpn bbunyi...aduh,ruginye..xsempat i nk habiskan mimpi i tu...cuba u sambung ape yg u akan buat pastu..i nk try fantasy..hihi..tp i harap mimpi i siang td tu akan mjadi kenyataan syg...
-Mira-


mmmm syokkkkkkkkkkk nyerr mira


mimpi je tu...dpt btul mesti lg best kan..hikhik


I xleh nk tdo la.tetiba je rasa lain mcm..inikah yg dinamakan gersang?..i dah pikir masak2...sesiapa yg dpt sambung n abiskan mimpi i tu dgn sempurna dan best akan i email n berikan ganjaran "istimewa"..,i ni bknlah cantik sgt mcm top model,tp iras2 plakon linda hashim tu ada la utk buat smgt utk u all..dan yg paling penting,bknnye i nk bangga diri,tp i cuma nk ckp wlaupun malu n segan,pussy i xmcm gadis2 melayu yg lain ye.i pnya tiada kesan hitam di bhgn bwh..so,u all bygkanlah sendiri kegebuanye ye...dan blum ada lg batang yg penah berendam didalamnye lg.hanya jari si beruk tu je..


Sy juga nk fonseks. .
Just utk awek2@istri yg kegersangan je ok?
Sy akn cube lyn spuas ati anda.
Mcj@contact sy d
Maxis 0175926972
Celc0m 0134118171


Sy juga nk fonseks. .
Just utk awek2@istri yg kegersangan je ok?
Sy akn cube lyn spuas ati anda.
Mcj@contact sy d
Maxis 0175926972
Celc0m 0134118171


Hmmm.,sori la syg...i bkn xnk,tp seganle nk call.xpenah..hihi..i juz minat mmbaca n tgk porn skit2 je..so,u kena sahutla cabaran i tu..lengkapkan cite mimpi i tu..jgn risau,kalau dah rezeki xkan kemana..no u tu pun i dah simpan..


Mira I love u 0125567943


Sahut cabaran i tu plz..plz..dari situ la i akan nilai u kehebatan u all..i janji akan call sape yg bjaya..plz.


Tp i masih tbyang2 lg disaat lelaki yg i gelarkan dino dlm mimpi i tu sembamkan mukanye ke celah kangkang i yg masih berpanties tu.best sgt..pussy i digomol2,disondol2,dikucup2,dibelai2,dimanja2 dr luar panties..tringin sgt nk merasainye..so,u all kena sahut la cabaran i ni ye..n tlg tinggalkan contact no di akhir cerita..n i xkan komen dah slpas ni selagi u all xabiskan mimpi tu..


Jom try....


Ohh mira i akn belai, gigit n jilat pussy u dr luar panties u smpy u x than n bsah sgt..i buka pnties u slow2 n trus sdut pussy u yg bsah tue..i akn buat slow2 smbil tgn i ramas tetek u yg ranum tue..then i tekan lidah i kt lubng pussy u n men kt situ ..i jilat kelentit u laju2 mira smpy u klimak yg tramat mira sbb i mmg pndy jilat ..lidah i can last for hours so as my hard dick mira. .bila u dh klimak i akn nek ats u n kiss u hisap tetek u mira..next part u have to find out your own miraku...


Ohhh..hmm..muuuz,sedapnye syg..smbung la lg syg cite u ni..best..kelintit i pun dah tentu arah jadinye ni.plz syg,smbung le lg wlaupun i dah dpt bygkan yg u adalah pemenangnye..lelaki lain xbrani mcm u syg.


Mira syg i akn belai u syg..i hisap bibir u gigit leher u..jilat tetek u lagi smpy puting u keras syg..bila u dh x than n mntak somethng dr i no syg i xkn bg lg i nk biar u rasa nikmat foreplay dulu syg..pastu kita 69 syg..u hisap btg i yg besar neh n i jilat lg kelentit u smbil jari i maen kt lubang pussy u syg..u klimak lg mira syg n pussy u dh bsah n merengek nk rasa btg sgt..i slowly baring ats u n letakkn btg i kt pussy u syg..i geselkn kt pussy u syg tp i x msk lg syg smpy u merayu n peluk i mntak i mskkn cpt...lepas tu...u kena rasa sndri laa mira syg.. =)


Khas utk u sygku muz...i smbung skit ye.

Hisapan u membuatkan puting i yg kemerah2an ni mjadi semakin tegang & mengeras..u semakin nakal,u gigit2 manja puting i tu smbil tgn u mengusap2 lembut pussy yg u ratah tadi..mulut kita kembali bertaut..i dpt rasakan sesuatu yg keras dan kemal sdg bergesel2 di paha i..rupa2nye u pun dah turut sama btelanjang bulat..i branikan diri wlaupun masih malu2..i belai dan usap2 btg u yg dah keras tu..dan tnyata ianya cukup pjg dan besar..i dah mula risau..mampukah pussy i yg masih blum berpenghuni ni mampu utk menampungnya..u seolah2 memahami situasi i,lantas u bisikkan kata2 semangat ditelinga i..setelah i mmdpat sedikit keyakinan,u mula bgn dan mendapatkn posisi u..bantal yg mjadi alas punggung i yg bulat dan berisi ni u betulkan..kedua2 belah kaki i u kangkangkan dan lipat rapat ke dada i..u masih lg nakal..u main2kan batang u ke permukaan lembut faraj i..i dah mula pejamkan mata i rapat2..apa yg i dpt rasakan u gesel2kan btg u dkt pussy i..kelintit i yg sdg mengeras tu u sondol2kan dgn kepala btg u.kelopak faraj i yg btaut rapat bagaikan digam tu u buka sedikit dgn jari u..dada i makin bdebar disaat btg u mula berada dhadapan pintu gua kenikmatan i..hati i makin bdebar kerana btg u merupakan tetamu ptama i..u masih lg memberikan kata2 smgt dan azimat kpd i..dan..ahhhhhhh..muuuuzzz...ohhhh..


I try smbung lg ye syg wlaupun i xpenah rasa..jap.hihi


Bukan main meraung n merengek lg i bila btg u mula menjengah msuk ke dalam pussy i..tnyata,u begitu mahir...u lakukan dgn cukup teratur agar i x sakit..u msukkan skit,pas2 tarik skit..u msukkn kembali btg u,pas2 tarik..setelah berulang kali,akhirnya keseluruhan btg u hilang dtelan masuk ke dalam pussy i..perlahan2 u rebahkan bdn u ke atas i..i kangkangkan lg kaki i agar ianya memberi keselesaan kpd kita bdua..dada u menghempap ke atas i mmbuatkan kedua2 belah dada i yg menegang time tu tpenyek..i peluk u erat2...u masih lg dgn kenakalan u..u sengaja membiarkan btg u berendam di dalam pussy i ni dulu..salam perkenalan katanya dr u..i silangkan kaki i di pinggang u smbl i angkat sedikit punggung i agar btg u masuk sepadat2nya..

Ok,u smbung plak ye syg..


Emm pndynya u brcerita...

Syg, bila i cuba msuk btg i mmg trnyata pussy u mmg smpit sgt..tp i brbngga sbb dpt jd yg 1st utk u...i kiss u lg n i tw u takot sbb neh 1st time utk u..tp i bisik kt u jgn tkot syg i buat slow2 ok utk u..awl je sakit sikit tp lepas tue syg akn sedap yg tramat sgt..u mula respon kt i n i pun tekan sikit btg smbil ramas n hisap tetek u nk tenangkn u...sbb pussy u dh basah sgt sng utk i tekan lg btg i..n akhirnya slowly btg i dh ad dlam pussy u yg hangat tue..i biarkn btg i berendam dlm pussy u n bg u rasa btg i yg besar tue..bila u dh tenang i mula gerakkn sikit btg i kekiri kanan n keats bwh..i peluk u n buka kangkng u sket..i kiss bibir u lg n slowly i tarik kluar btg i n mskkn balik..i ulang hayunan i lg slowly smpy u rasa sedap n dpt trima btg i spnuhnya..i mula lajukn hyunan i n tiba2 u mula peluk i kuat n pussy u start kemut btg i ..i tahu u dh klimak n neh wt i lg brsmngt utk hyunkn lg btg i utk pussy u syg...


Sori syg,lmbt bls..akak i suruh tgkkn anaknye plak.dahle panties i lencun gle ni..hihi

Ahhh..hmmm..sayaaaang..i merengek lg bila u dah mula hayunkan btg u tu dlm pussy i..gerakkn u cukup teratur..i benar2 menikmati kenikmatan ptama i..i xnmpk ape yg tjadi dbwh sana,ape yg dpt i rasakan btg u semakin rancak dan ligat kluar masuk,dan faraj i juga memainkan peranan yg cukup sempurna,.setiap kali u masukkn btg u,i dpt rasakan setiap inci ruang rahim i penuh sehinggakan perut i terasa senak,tp sedap..dan setiap kali u tarik btg u kluar pula,segala otot2 faraj i mengecut,mengemut seolah2 tidak mengizinkan btg u kuar..i dpt rasakan yg air i makin byk meleleh kuar sehinggakan bantal yg dkt bwh punggung i ni pun turut sama basah lencun..i bagaikan histeria.tubuh i mengeliat2..tgn i mencakar2 bdn u,pastu menarik2 cadar dan meramas2 bantal.henjutan u semakin lama semakin laju..u betul2 bsemangat smbl i trus memberikan kangkangan yg sempurna mempermudahkannya.

Ok,u smbung plak syg.kita jadikan ianya lg best,


Ahrnya u tebwas dgn rayuan dan belaiyan dari i.dgn plhn2 u membuka telapak tgn u dari menutupi passy u.maka terserlahlah lurah keramat yg tiada sehelai bulu pun yg menutupinya.yg mana dah lama i idam2kn.i pun apa lagi....terus i sembamkn hdung i d tgh2 lurah keramat u 2.i hidu haruman pussy u.ohh sdpny bau pussy u mira.i gesel2kn btg hidug i turun naik d celah lurah u sambil lidah i membelai biji kelentit u.i dpt rasakan biji kelentit u menegang.d kala lidah i menjilat biji kelentit u.u meregek manja.aaawwww aaaahhhh....aaawwww sdpnya dino u memang hebat.sambil u mengelek2kn buntut u.i pun apa lagi i lajukan jilatan i pda pussy u.i sondol2 pussy u sepuas2ny.u dah mula tidak karuan .dino....dino..syg i dah x tahan ni.dino plss...syg.i tidak hiraukn rayuan u.i teruskn menyondol2 sambil i jilat pussy u.tiba2 bdn u mengejang.aaahhh...aaaawwww sdpnya syg.u rapatkan kaki u.i hampir lemas d celah kelangkang u.ahirny u tewas utk x yg 1.air u mengalir keluar.i sedut i telan semua air mani yg keluar dari pussy u.tiba2 u bgun dan u tarik muka i.sambil u berkata u memamang hebat dino.i puas dino i puas sgt2.u kucup bibir i dgn rakus.u sdut2 manja leher i.dan turun kebawah.u jilat2 pusat i.kini u tglkan seluar i.apa lagi tercacaklh btg i yg dari awal lagi minta d bebaskn.u tergamam sketika..!!!wauu besarny dino.!! Lalu u kucup2 kepalanya.i kegelian.eemmmm...aauuuu....lalu u hisap keluar masuk.ku rasakan bagai terapug2 d udara d kala u terus menyedut2 btg i.ohh mira nikmatnya syg.i gentel2 puting susu u.hampir 10mnt u hisab btg i.u baring semula.dan membuka kangkang kaki u.i tau apa maksut u.i merapati u.lalu i sembamkn lagi muka i pda pussy u.i sedut i jilat belahan dari bawah hga ke biji kelentit u.eeemmm aahh u mengecapi kenikmatan.i merangkak pelan2 ke dada u.i kucup2 tetek u.u mengeliat eemmm aahhh dino u peluk tubuh i dgn erat sekali.i kucup bibir u.i sedut lidah u.sambil i gesel2kn kepala kote i kat lurah pussy u.sesekali i benamkn kepala kote i hat takukny shj.u pegang pingang i.tanda u dah x sabar utk mengecapi btg i d dlm pussy u.u dah benar2 x tahan masa 2.i tusuk separuh btg i.i dpt lihat mata u membesar dahi u berkerut sambil u mengigit bibir.itu tandanya u menahan keperitan tusukan petama kali dari batang i.i hentikan seketika.rasa kasihan d dlm hati i melihat u.tapi btg i meronta2 supaya i tujah pussy u sampai masuk habis.i ada jiwa kasih syg.i pujuk btg i supaya bersabar.i usap2 tetek u.puting u mengeras.d kala u sedang hayal d ulik kenikmatan.d kala itulah i tusuk btang i kedasar pussy u.u cengkam pipi punggung i sekuat2ny.rasa mcm nak terkoyak kulit i ketika itu.i biarkn seketika btg i d dasar pussy u.i lihat u semakin selesa.u gelek2kn pungung u.i dpt rasa kemutan pussy u pda btg i.i pu n teruskn kerja i sorog tarik sorog tarik.i sorong keatas,kebawah,kekiri,kekanan.u mengerang manja dino sedapny dino.aaahhh aaawww eeemmm.i terus melajukan sorong tarik btg i d dlm pussy u.sambil i hisap tetek u.sdpny dino sdpnya dino.aaaaaaaaaaaaaadino syg aaaaahhhhhh.u sampai utk ke 2 kalinya.i dpt rasakn kepanasan air mani u pda btg i.mira kini tiba giliran i pula syg.u nak i pancut dlm atu luar syg.u kata u nak i pancut kat dlm mulut u.i henjut selaju2ny.mira....mira...is caming.aaaaaaauu ahhhh i terus cabut keluar btg i dari pussy u.i dpt lihat drah perawan u kat btg i.u terus hisap btg i dgn rakusnya.aaaauuu aaaahhhh mira....mira.,..aaaawww sdpnya syg.ahirnya mani i penuh d dlm mulut u.u terus menelannya.sehing kering.u jilat2 baki air mani yg masih mengalir keluar.i gentel biji kelentit u.i hisap jari jemari i yg bsah dgn air u.kita sama2 puas ketika itu syg.kita sama2 berpelukan kepuasan. dlm keadaan bogel.u bebisik d teliga i.u kata nanti i nak lagi.blh syg.i cium u tanda setuju.ahirnya kita sama2 hilag d buai mimpi indah..........mira jika u iginkn ianya jadi kenyataan hubugi i dino.


Mira syg sini open sgt laa x bez..
Ni no i 0175251577..bole privasi sket..hehe..


Ala,i dah best sgt dah td..abiskan la syg plz..hmm..u ada fb x?bg fb u dkt i.nanti i pm..u dah pesaing skrg ni..dino.


Nakal la u ni dino..dah xlarat i nk tkr panties ni..lencun betul hr ni.tp mmg btul2 best cite u ni syg..adakah ianya akan mjadi kenyataan?mudah2an..tp kenapa dkt luar ye?dah alang2 tu,u lepas dalam je syg..i bagi..tringin gak nk rasa mcmne kena tembak dr dlm..u mesti byk pglman kan tembak dlm.cuba u story skit syg rasanye..tp best btul time lepaskan geram u dkt pussy i..hmm,klau ada rezeki u nanti,i akan lakukan psiapan rapi..bulu2 halus i akan cukur licin..pussy i akan dwangi dgn wangian pencuci mahkota wanita ibu halimah yg i pakai setiap hari ni..hmm..u suka panties kaler ape syg?pink or cream?kosong ke bbunga?hihi.malunye..


Mira syg bnd best baek kita share dua je...bru menarik..hehe..u bg email u kt i..bole i share ape2 ngn u..hehe


Hmmm..jual mahal ye.hihi.xpe syg,.i dah smpn no u..ada rezeki,awal bln dpn kita jmpa ye..akak i blk kg mertua..i dok dkt bangi...hmm..syg..malu i nk tnye..u suka klau i pakai panties kaler ape?putih,pink or cream?..hmmm..suka yg kosong ke bercorak?hihi.just tnye,nk bkhayal jap mlm ni..hihi


Ok syg u sunyi contact je i..i keje png tp klau free slalu trun kL bole i drive g kt u..hehe..of coz i suke u x pky ape2.. hehe..tp sbb u tny i prefer kaler pink kosong tp ad renda sket..seksi sgt..hehe


Amboi,sanggup ye dtg jauh2..hihi.ok syg..mudah2an mlm ni i dpt tdo bmimpi indah bsama u...kaler pink n berenda?u mcm tau2 je la yg i ada..one set with bra bjenama triumph...hmm..bdebar plak rasanye bila i bygkn yg u akan gomol2,gigit2 n jilat pussy i dr luar panties..bila tiba masanye n ada rezeki nanti,i akan wangikan cukup2 dkt situ biar u lg tgoda.hihi.


mira i pun nak, email me syg, i x tahan la dgr rengekkan u, airmingshoot84@gmail.com i nak wt u sampai u terketar2 tahan nikmat nanti.


Hmmm..boleh,tp u kena sahut cabaran i dulu la syg.mcm dino n muz ni..u kena cite dulu..tarikh tutup pnyertaan dh makin dkt ni.hihi.


I'm waiting syg...hehe


Sabar syg.xkan lari gunung n lurah dkejar..hihi..


Sy nk try gk...huhu


0173399609 msg sy kalau nak fonsex k.
perempuan sahaja :)


hai pd pempuan nak kan layanan lelaki dewasa sila hubugi sy umor 52thn


Hmmm..mesti byk pglmanan ni kan..cuba abg try smbung mimpi sy tu..mesti lg best ni kan..try le bang.plss..


Muz...ni email i..miera7791@yahoo.com


I rindula dkt u syg.ni email i..miera7791@yahoo.com.


Mira..i pun nak gak..tp x reti nak smbung cite mimpi awak tu lah..kamus idup i semua nya reality,, tak reti nak fantasy..bangi n puchong tak jauh jer..i dtng sana k..i add fb u..tungguuuuu..johnlenon


Chubby girl nie nmbr fon sya 01115671293..awk jgn lpa kol sya k..sya pn tgh gersang nie..


Mira..bkn main lg yea fantasi korang lg2 Mira..mesti air byk kuar nie..hai sdp gak dpt isap air u mira..
Hehehe..perkenalkn i remy..


Mira..bkn main lg yea fantasi korang lg2 Mira..mesti air byk kuar nie..hai sdp gak dpt isap air u mira..
Hehehe..perkenalkn i remy..


aq teringin nk sex ngan gurl yg berumur , dew x kt cni ?? 0196005656 ,


xthan sial,....sape nk servis baek punye,....


mcm banggang!!


Errmmm... Mira...


haiii gurll email me drakulagiler @yahoo.com..yp pun bleh kita sembang2...


Stim bca..spa nk jlat pntat i..sngap gler ny..rngn2 jer


kasi lah no fon..i sangup jilatkan smpai u mengerang


Butopakhang..kpala bapak korang suma


Citer mrepek cm pepek..dh mcm iklan jual bli buto n puki plak.hu5


Butopakhang..kpala bapak korang suma


Dah nama pun laman sesawang fantasi sex,xkan nk sembang pasal politik plak kot..lari dari skema jwpn maktab adabi gaya pos la bro atas ni..biarkan mereka berfantasi,masuk kuboq gali sendiri..


Sokong bro,sokong..klau dah kata merepek,karang cite main puki bini sendiri la klau brani..


Lyan pn lyan jgk..aku kaki pepek jgk..p lau dh smpai thap maen bntot mak sndry pe kejadahnye


Aku ske jilat kelentit 0137316789


bodoh siap main sahut menyahut.kalau nak cakap.meh sini aku bagi ko berjalan senggeng nak x...xcukup 1 sorang xper aku ada 18 kawan yang sedia mengekahkan ko....lau xcukup ag kaki pom aku bg


u all seme kena tipu je la.. I knal mira tu.. Jantan sbnrnya tu.. Dia dok gelakkan u all tiap ari.. Hmm..


sorry mira.. Jgn marah,l cuma kesian tgk u dok mainkan dorang seme tu..


Hahaha...
Nasihat bagi nak rak..
Tapi baca jugak..

Dah enjoy mcm nak gila,
Lu dah stim carik la mangsa..

Dah baca simpan sendiri,
Nak nasihat tengoklah diri sendiri..

Kalau lelaki, aku x layan,
Kalau perempuan, aku layan,
Nak mencari dan berkenalan,
No Strings Attached, kita amalkan..


Alahai pepek..mmecah blah kn kaum buto


Mira..u xnk komen apa2 ke? dah ada yg terasa ati la plak.. Atau mungkin dah terlebih syok sendiri kot! Mira..mira.. Kejam la u ni.. U gelak bergumbira,tp u buat mereka sengsara.. Kwang..kwang..kwangggg......


Sori bro,lu pun ada gak hntr email dkt mira kan?.haha..dia sms td....gurl2 yg nk pepeknye djilat,cntct dino..dino pasti akan puaskan u all.


maaf bro,salah org kot..wa tak berminat dgn meran..opps..mira! Lu org je kongsi dia reramai sambil lima pukul satu! Sabon di bilik mandi sabonnn... La la la..


Call i married woman..for those like anal seks atau seks ganas..014-3170414


hmm..l like both that married women mention above..


batang besar tahan lama

hi, any married woman, call me 0126664477 sulaiman


for girl,those who want to try something different n exciting.. Papa 0192797552..


hai girls nak dijilat disedut diisap boleh email ke sedutkuat@gmail.com


I nk jilat pntat u bleh?email no fon u...wa_nak@yahoo.com


Email no fon wa_nak@yahoo.com


Blh syg...ni email abg...wa_nak@yahoo.com...pm no fon ek


Email no fon awk chubby gurl...nt i puaskn u...wa_nak@yahoo.com


Nk rase ke?email no fon wa_nak@yahoo.com


Bg la no. Fon awk


lau nak rasa sampai 1 jam email aku airmingshoot@yahoo.com mai try shoot tgk,just female jer.


add wa punya skype...jom berkenalan ngan i..open...boyatlas@yahoo.com


add wa punya skype...jom berkenalan ngan i..open...boyatlas@yahoo.com


janda yg sunyi d penang email je.. mosarge5149@yahoo.com


jue..mana u hilang? papa nk g cherating next week...nak ikut tak?


utk girl yg nak santai2 sambil sembang sal sex experience..make luv is not a priorty.. email to papadozo@rocketmail.com.


Klu malu call ni.0122027634


Malu malu kucing


Aahhhh....stim nyer...ada spa2 x nk tlng i...lynan best i bg...jilat pntat i...ttek i 38b...chubby gurlz..:*


Nak2..


I like chubby girl..mesti byk air n tahan dijilat.. I tringin nk jilat pussy u spanjang mlm,biar sampai ketar sluruh tubuh badan u.. Kalau u nk rasa,Text me at 0192797552..


Pada lelaki2 yg mmpunyai btg besar, sms ju. Ju teringin nak rasa.


Alamak ju,btg besar jer ker,btg i 5.5 inci jer..tak layak


Bole ke ?


5.5 inci tu kecik ke? Blh mms kt ju tak?


Ada sape2 nk teman jue tak?


hai jue.. email la akim kat hakim_0525@ymail.com.. tak payah malu2.. akim tengah on email ni.. hehe..


Tolongggg jue. Jue dlm kesusahan skrg ni. Akim bagi no phone. Jue sms akim


nak rase kena jilat cipap,,tel,0182222309


yela2.. ni number akim.. 0176030420.. call ye jue.. :)


Mira..l got something special for u...


Mira...email me at... wakajima20@yahoo.com


0177524630 shah....


0177524630


0177524630 ju call i


Call shah for women only 0177524630


akupn x thn gk ni.. pmpuan mn yg nk main gn aku col 0194639498


«Lebih lama ‹Lebih lama   1 – 200 daripada 281   Terbaru› Baru»
abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.