Buaya Darat

Arissa Gila Batang

Aku seorang Jurutera, graduan dari salah sebuah pusat pengajian tinggi tempatan. Sehingga ke tahun ini (2001), telah hampir 7 tahun aku bekerja. Cerita ku bermula sekitar tahun 1995 di mana  waktu itu kehangatan sektor pembinaan amat menggalakkan. Imbuhan tetap cukup untuk aku menampung keluarga dan membiayai pengajian adik ku disamping wang tambahan yang ku perolehi dari sumber-sumber tertentu.

Di tahun itu aku mula menjinakkan diri dengan perempuan dan minum. Aku sering ke kelab malam di bandar ‘M’. Setiap malam aku membelanjakan RM 100 – RM 150 semalam untuk minum. Untuk pengetahuan aku tidak minat pada pelacur… takut dijangkiti penyakit. Di pendekkan cerita , akibat sering ke kelab malam aku telah terpikat dengan seorang pelayan wanita yang bernama Arissa (Bukan nama sebenar).

Arissa adalah seorang perempuan Sarawak berbangsa Iban dan beragama kristian yang baru tiba ke bandar ‘M’ dari kampungnya untuk bekerja. Arissa tidaklah tinggi dan tidak terlalu cantik tapi jika terpandang pada punggung dan kemontokan buah dadanya pasti membuat aku menelan air liur melihatnya.

Suatu hari aku diperkenalkan oleh rakan ku kepada Arissa. Mungkin atas sebab perwatakan ,raut wajah dan kemewahan seperti kereta dan motor besar ku telah menyebabkan Arissa tertarik mengenali ku. Aku sering keluar dengan Arissa setelah beliau habis kerja. Aktiviti ku berjalan selama lebih kurang 2 bulan tanpa aku mengambil kesempatan. Ringan-ringan adalah. Tapi, setelah masuk bulan ke tiga tuntutan nafsu ku tidak boleh dibendung lagi hingga terasa seolah konek ku inginkan pantat gebu untuk dijamah. Malam yang ku nantikan telah tiba.

Apabila habis sahaja menonton wayang dan makan malam , aku mengikutinya pulang kerumahnya . Tapi malam ini aku akan tidur di rumahnya. Aku dipelawa masuk oleh Arissa kerana mak angkatnya tiada di rumah. Aku terus dibawa masuk ke bilik utamanya di mana terdapat bilik air di dalamnya. Tanpa berlengah masa setelah aku masuk, aku terus merangkul dan mengucup bibir Arissa sepuas hati ku. Arissa tidak menolak apatah lagi memarahi ku sebaliknya aku berkucupan selama lebih kurang 10 minit dan akhirnya Arissa menyuruh ku mandi dahulu.

Katanya badan aku berlengas setelah balik dari berjalan. Aku diberinya tuala mandi. Lalu aku terus masuk ke bilik airnya dan mandi. Semasa mandi pelbagai perkara menarik yang ku bayangkan bakal ku tempuhi bersama. Aku membayangkan aksi-aksi yang akan ku lakukan. Aku berfantasi akan raungan dan rengekannya semasa berasmara bersama ku. Aku pasti akan memenuhkan malam ku ini berasmara dengan Arissa.

Sambil aku mandi serta berangan tangan ku tak henti-henti mengurut manja konek ku yang dahagakan air pantat Arissa. Setelah selesai mandi aku terus keluar dan Arissa pula terus masuk ke bilik air untuk mandi pula. Aku mengelap badan aku dengan tuala hingga kering dan setelah itu aku terus menyarungkan seluar dalam ku sahaja. Sekarang aku hanya menanti kedatangan Arissa.

Aku telah baring di katil yang bersaiz ‘king’ tersebut dengan berselimut. Boleh dikatakan suasana bilik Arissa malap kerana hanya dipasang lampu tidur sahaja. Ini telah membangkitkan kegairahan aku. Tak lama kemudian Arissa keluar dari bilik mandi. Arissa terus sahaja menanggalkan tuala dari badannya lalu terus memakai baju tidur. Baju tidurnya berwarna putih jelas sekali menampakkan susuk badannya yang gebu. Semasa Arissa berjalan menghampiri ku , dapat ku lihat tundun pantatnya yang montok. Hati ku berdegup tak sabar untuk meratah badan Arissa.

Apabila Arissa menghampiri ku , aku terus merangkul pinggangnya dan kami berkucupan dengan gairahnya. Kucupan ku tidak hanya hinggap di bibir tapi di leher, pipi dan telinganya. Di masa itulah dapat ku lihat Arissa mengeliat kesedapan apabila ku kucup bertalu-talu.

“Abang sedapnya …..” kata Arissa.

“Mana abang belajar beromen ni…?”.

“Abang selalu tengok TV cerita blue, tentu abang pandai…” kataku.

Dalam pada aku bercium ,tangan ku mula merayap ke bahagian buah dadanya yang bersaiz agak besar. Aku terus meramas buah dadanya dari luar baju tidur tersebut. Arissa juga pandai memainkan peranannya, apabila tangannya mula meraba dan mencapai konek ku dari luar seluar dalam.

“Besarnya konek abang…!” kata Arissa.

“Besar pun bukan orang lain yang dapat …Tak suka ke konek abang besar…?” kataku.

Arissa hanya diam tapi kini tangannya sudah berani merayap ke dalam seluar dalam ku. Akhirnya seluar dalam ku dilurut jatuh olehnya. Apalagi tersergamlah batang konek ku yang berukuran 7 inci itu. Batang ku amat tegang dengan kepalanya yang amat besar pasti dapat memuaskan Arissa nanti.

Dalam pada masa yang sama aku juga melurutkan baju tidur Arissa. Maka terpampanglah di depan mata ku betapa gebunya gadis Sarawak ini. Aku teruskan aksi ku dengan menyonyot puting dadanya yang kecil dan tegang itu manakala tangan ku sudah mula merayap ke bahagian pantatnya yang berbulu nipis.

Arissa sudah tidak keruan lalu genggaman dan urutan ke konek ku makin di perhebatkan. Kesedapan yang ku rasa semasa menyonyot dada Arissa dan konek ku dibelai olehnya bukan itu sahaja. Arissa rupanya lebih advance dari ku. Arissa terus melepaskan tangannya dari konek ku.

Kini Arissa turun merangkak ke konek ku, lalu dikulumnya batang ku dengan gelojoh. Kehangatan mulutnya dapat ku rasakan pada konekku. Konekku yang besar dan panjang itu dikulumnya sehingga habis hingga sampai ke anak kerongkongnya. Dasyat juga penangan minah Sarawak ini. Lebih kurang 5 minit konekku berada di dalam mulutnya.

Kini Arissa mengubah posisi yang memang ku tunggu-tunggu selama ini iaitu POSISI 69. Aku terus menjilat pantatnya yang memang sudah berlendir sejak kami bergomol tadi. Pantat Arissa sungguh tembam dan baunya taklah busuk mungkin Arissa pandai menjaganya. Segenap penjuru pantatnya ku jilat hingga ke biji kelentitnya yang tak bersunat itu.

Biji kelentitnya panjang sedikit dari biji kelentit perempuan Melayu yang sudah bersunat. Tapi biji kelentit Arissa ni memang sedap. Aku gentel biji kelentitnya dengan lidah ku hingga Arissa nampak tak keruan. Punggungnya terangakat-angkat bila aku mempercepatkan jilatan ku di bijinya. Aku tidak menjilat di situ sahaja tapi jilatan ku meliputi setiap rongga atau lubang yang terdapat dipunggungnya itu.

Di masa itulah aku dapat rasakan kehangatan air Arissa melimpah dari lubang pantatnya. Aku tahu Arissa akan klimaks sebentar lagi kerana tak tahan dengan jilatan ku, namun aku memang mahu Arissa klimak agar selepas ini senang ku ratah pantatnya dengan konek ku pula. Akhirnya Arissa klimaks… Lalu dikepitnya kepala ku yang memang berada di celah pantatanya tadi dan konek ku dilepaskan dari konek ku.

“Ahhhhh....Abang memang pandai jilat. Hari-hari kalau abang jilat kan bagus...” kata Arissa. Aku hanya mampu tersenyum sahaja.

Kini aku mengubah posisi ku iaitu aku di atas dan Arissa ku kangkangkan walaupun Arissa nampak keletihan di masa itu. Aku masukkan konek ku perlahan-lahan di lubang pantatnya. Agak sukar memasukkan batang ku kerana pantatnya yang tembam dan sempit itu menyukarkan konek ku meratah jauh ke dalam lubuknya. Akhirnya dengan sedaya upaya ku berjaya menyodok pantatnya.

“Ahhhh………..abang…!. Batang abang besarnya !” kata Arissa. Aku tak mempedulikan katanya aku teruskan dengan dayungan ku. Aku puaskan pantat Arissa di kelima-lima makamnya. Kini aku betul-betul puas dan seronok kerana akhirnya aku dapat meratah pantat Arissa. Tidak cukup itu sahaja kali ini aku ingin pula mencuba lubang duburnya pula.

Aku tonggengkan Arissa dan aku mula menusuk lubang juburnya. Lubang jubur Arissa memang sempit mungkin belum pernah diterokai lagi…. Aku tahu Arissa merasa sakit dengan tusukan aku ini tapi aku dan Arissa tak peduli itu semua kerana malam ini pasti menjanjikan kesedapan bersama.
Akhirnya lubang jubur Arissa dapat ku tembusi. Aku mendayung sepuasnya di lubang duburnya. Memang sedap….!

Akhirnya aku dapat rasakan masa untuk ku akan samapi lalu ku cabut konek ku dan ku tarik kepala Arissa merapati konek ku. Kini ku tabur segala air mani yang terpendam semenjak tadi ke dalam mulutnya yang ternganga termengah-mengah menahan segala kesedapan yang ku berikan tadi. Segala air mani ku ditelan oleh Arissa dengan berseleranya. Arissa menyatakan kepada ku betapa hebatnya lelaki melayu di atas ranjang berbanding dari bekas pakwenya yang satu bangsa.

Arissa berterima kasih pada ku kerana telah memberikan sebaik mungkin kepuasan padanya selama hampir satu jam setengah kami berasmara. Kini Arissa berani pula meminta agar malamnya dipenuhi dengan santapan konek ku. Akhirnya malam itu kami berasmara hampir 5 kali. Keesokkan paginya ku dapat lihat Arissa longlai dengan penangan konekku ini.

237 ulasan:
«Lebih lama   ‹Lebih lama   1 – 200 daripada 237   Terbaru›   Baru»

Untuk wanita berumur shaja..0132853771


sape yg nk rasa kemutan power ku..marilh..akanku sondol.btgmu.


Apakh bnar apa yg d ktakn.jka bnr ku ign merasakan nikmat d sondol dari mulut mu.tglkn fon no.akn ku jilat sluruh tubuh mu.sy dino


For U Dino..
0199656839ZURA


jilat biji mainkan lidah kt lubang pasti punggong terangkat2. air meleleh rasa sedap argghhhhhh


Sy dino mencari kenikmatan bersama.tglkn fon no.pasti awk dpt kepuasan.sy suka jilat cipap yg tiada bulu.oh sdpnya.sy akn telan air cipap awk.


Zura bla nak dtg kl.klu nak dtg beri tau k.sma2 kita melayari nikmat spi ke tepian.ohhhhh indahnya....dari dino.


Bila la blh dpt sedut biji.x blh tahan dah ni.ada x yg nak beri jilat bijinya.


berdosa kalau berzina. Baik bernikah dan kahwin dengan wanita yang baik dan yang kita suka agar rumahtangga kekal selamanya.


Utk wnita berumur shaja..0132853711


Utk wanita je...0128533949


I nak rs


Nak rasa kenikmatan yg xkan dilupakan?


Utk gurl area penang..0175251577


khas utk perempuan berumur yg tak puas 0126664477 sulaiman


Hahaha...
Nasihat bagi nak rak..
Tapi baca jugak..

Dah enjoy mcm nak gila,
Lu dah stim carik la mangsa..

Dah baca simpan sendiri,
Nak nasihat tengoklah diri sendiri..

Kalau lelaki, aku x layan,
Kalau perempuan, aku layan,
Nak mencari dan berkenalan,
No Strings Attached, kita amalkan..


ap lah kmu ni....... Kalau ank @ adiq or kakak kmu y d kci bgto, ap kmu rasa..


I nk jugak zura...


bagilelaki saja yg minat sex/fon sex hubungi i di maya_tara35@yahoo.com kenalkan diri,umur n duk dimana..tingalkan no fon u..


bagi wanita minat fonsex hubungi sy di tekat_tulus@yahoo.com tingalkan no fon u


Ssssssss


Sedap......nk nyonyot tetek.


Sdpnya dpt main kn,


hai.. sape2 yang dah gatal sangat nak digarukan boleh email i kat hakim_0525@ymail.com.. nanti i garukan ye? boleh tak? hehehe..


Bestnya klo dpt btg besar...arghhh..ahhh


nk btg besar , saya punya 18cm pnjg, 4cm lebar, xcyew , jom r


Wow!! Hebattt


teringin nk kne jilat klentit n dpt maen gan konek bsr....msty best


Umur i br 27 thn..anak 2..tp dh hampir 1thn i menjanda..i tringin sgt nk menikmati sex yg sempurna..dijilat seluruh badan i n yg paling i tringin,pussy n kelintit i dmainkan oleh lidah seorang lelaki yg mana i blum pnh menikmatinya sewaktu dgn ex husbnd i dulu..lebih2 lg dr lelaki yg berumur 45thn ke atas..kata org,yg berumur ni byk pglamannya...give me your email ok.thanks.


mai sini nk jilat..dpn blkang skali.kasi banjir.....


betul ke?i dah lama sgt xdpt ni..mesti best kan?tringinnye nk rasa!..xpenah lg tau.


Kpd 'ingin dibelai'..pliz email me at wakajima20@yahoo.com.. I'm 45 this year 2013..


I akn jilat sluruh tubuh u..semalaman..dari hujung rambut hgga ke hujung kaki u..n l akn pastikan u puas sehingga ketar kaki n badan..lidah l akn buat u rasai kenikmatan yg u xpernah jangkakan.. - wakajima20@yahoo.com


ingin d belai nk try...ni email jilatan dinavatar@ymail.com-pg


teringinnya nak dijilat sejuk2 ni!


Tonton TV1.T2.T3.TVi .Muzik Aktif,astro ria,astro prima.astro warna,astro ceria

astro arena,bernama tv dan pelbagai channel menari hanya di  http://www.vecests.com/2013/01/online-tv-malaysia-radio-streaming.html  semua nya di bawakan khas untuk anda


kpd girl2 yg ingin berkenalan dngn sy -> Blueraid, sila email sy di blueraid1991@gmail.com, looking for respond asap ^-^


Blueraid,
Hp: 0137156605
email: blueraid1991@gmail.com

(hanya untuk girl sahaja)
p/s: girl.., ada berani? hehe ^-^


abang.petir@yahoo.com untuk wanita sahaja...



pada girl2 nk rasa jilatan power dari abg...sila tinggalkan hp no di email hamkachat@yahoo.com , abg akan segera call.


hye..

terbuka utk semua kategori wanita..

jom chatting ym hariskamal58@yahoo.com


I nak leg tak....
'


I bleh bg ape u nk....uno I 40 I doo kajang.... U dok mne.... abdullah_cabinet@yahoo.com


Hello unt wanita shj...., email I....., abdullah_cabinet@yahoo.com


Meh I jilat kan .pm I kt email ni budaknakal419@yahoo.com


Hai untk awek2 dan janda yg kesepian dn kegersangan, batang I sedia membntu
Nk men bqapa round x kesah smpai puas trkulai layu xda masalah
Kol 0134634310 (faizal)
Area pnang dan kedah
Xsbr nk hentam cipap cukup2 ni


cipap zura tembam ape sedap gile cipap zura bohsia kg


perempuan yang terus sangap sendirian..jgn biarkan begitu
emelkan gelisah u kat abg Lan
(hazelaries12@ymail.com)


'ign di belia' ni email i...bezita1984@gmail.com..for gurl only ok


Hi aweks2 sume.jom brkenalan.email me at the.insomnian35@yahoo.com


rimba_utara@yahoo.com...come on gurlz..


I pn nk gk.. Karipappenyek84@gmail.com


Nk nk.. Bg i rse.. Da lme x berlendir ni..


btg 17cm pnjg nak x? confirm berlendir


Hay sy emma xthn rse ny nie..nk rase d jilat kt biji sblum nie xprnh kne jilat ngn bf sllu trus main je..ad spe2 sdi x nk fonsex?


Dino u msti byk pnglman kn? I nk sgt kne jilat.. but i just nk fonsex..blh x u puas kn i? 'Emma'


perempuan yang terus sangap sendirian..jgn biarkan begitu
emelkan gelisah u kat abg Lan
(hazelaries12@ymail.com)
pm no hp dan i call tuk fonsex..mmmmmuuaaahh


Sy nk.. Ni numbe sy.. 0128732309


Sy sudi emma...jom sy jilat..email no fon u kt i...nt kte jupe..wa_nak@yahoo.com...epul jack


Yg umo 3 siri pn blh bg kepuasan gk tuk awak...wa_nak@yahoo.com..epul jack


My mail..puterarider@gmail.com...man


add my ym izamnam@yahoo.com
btg pnjg n besa, xcyer, add dulu


0122531788 area banting sngor.
cal me..jack..
Lps cautut kite main...


Try me. Billy_sji@yahoo.com


MENCARI PEREMPUAN YANG MASIH DARA ATAU PUN PERNAH MAEN SEKALI SAJA,BERUMUR 21 TAHUN KE BAWAH,SILA HUBUNGI MAKWE SAYA

0142246329


sdia nk bg lky main pussy i,cpt2 kol i,cpt je dpt jmpe i dn trus mnikmti keenkn pussy i yg dh lme xkne btg nie,lg2 btg 7inci

0176038327


siyapa yang mau batang ku.udatak tahan lg ni


Cal me emma...
0122531788


Cal me now...
0122531788
i janjikan kepuasan maximum utk u...


Jomla...
Cal i 0122531788


Nak rasa jom lah emma..


Erkkkkk...


korang ni baik kawen cepat,,da tahap wajib kawen nih..=p


gadis gila batang besar

gersang sgt2 nie,dh lme x mmntat,nk rse btg besr plak,ad cpe2 yg sudi x,lau ad call wanie k

*0196794556*


i ley puaskn u lau u nk la nazemiaiman@ymail.com


ai wanie,,,nk btul kew,,,mcj mie 0122601006


aku pn batang besar jgk.cukup padat klu nk puaskan pompuan.klu nak col la k.


Saya mempunyai duit n harta yg byk cuma xde kepuasan dlm sex.Pada girls yg sudi melayan saya pasti akn mendapat ganjaran yg setimpal.Tggalkan no fon or email,saya akn cntact.


asdfghjklqwertyuiop lalalalaalla~


tak tau menulis ke?


I only want to said this.." go to hell" :p


Btol ke no ni??


0199991800 / 0145141544. Call me. Miera!


0179089248 Sha gersang


spe y bt blog ni..sy akn report polis


Nk gak...


For girls yg nak threesome with me & hubby..he love sexy boobs.. he gonna lick your pussy which u will crave for more... email me at yesterdayispast@gmail.com


girl yang sedang xtahan 2 call la sy. .
kita fonsex and real sex. .
0175520023


ingin dibelai.sy bjg klu u nk try.xde hal.cl me utk puaskn awk.sy jilat klntit awk..0172994375


Nape x ckp org da stim ne


kpd kaum wanita yang ingin berkongsi masalah dan memerlukan teman maya..boleh hubungi saya.. syaratnya hubungan ini hanyalah melalui maya sahaja.sekadar teman berborak,emel dan chatting sahaja.. rahsia anda dan identit anda akan disimpan. dan jangan risau, sy hanya berseorangan dan tidak berkumpulan. just emel me zackhusni@yahoo.com


Hm ... Sy tringin nk rsa seks .. Tpi xthu spa yg sudi .. Bla bca dan tgok video lucah .. Nmpak mcm best .. Nk jgak cm korg :( ... Klau lah ada pmpuan yg nk kn bgos .. Klau lah ada .. Pls komen k n tngalkn no fon .. Sy akn kol blik .. Pmpuan ja k .. Erm -ayie-


Awak bg no awak sya akn bgi awak trai


cal sya,sya akan bagi ayie rasa
0189621383
I Bella


Sy fiq. Nk ckp ensem 2 xtw la.. Tp sy mmang hbat dlm sex.. I promise u xkn kcewa.. I org kelantan.


Ni no fiq..0145227492


Dh lama x dpt batang. Sape blh tlg hisap clit I ni....


0136339043 gurl only... meh i col u


i bg u btg nk? 0136339043.. gurl only


Ermm bestnye dpt batang besar pnjng..plss siti nk sgt lma x dpt..msj i dlu k 0176948546


Ermm bestnye dpt batang besar pnjng..plss siti nk sgt lma x dpt..msj i dlu k 0176948546


I jugak teringin nk rsa seks.rase mcm pergh.. bunyinye..gadis atau janda yg sudi dgn sy sila call nie 0172384515 nunggu panggilan anda tq


Sape2 y contact atau gnggu no 0199991800 dgn msg atau gngguan seksual .anda akn brhdapan dgn polis.kami blh detect nom telefon org yng gnggu pngguna no ni


Aper cer ni??? No fon kne hacked??? Ciannyer


Aiks..knp komen aku tetiba je ilang? Double standard ke ni?? Aku komen biasa2 jer..aduyaiii


pjg btg sy 7 inci saje ...boleh ke


Last warning if sape2 kna gnggu nom tu ..tggu la jgn slhkn polis klau mringkuk kt pnjra


Sy azlia-0137256642


hahaa..pdan muka ampa..spa la yg kna tu..


Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Suami x jilat i, npe cm tu ek? Tkkn r bau.


Teringin nak rasa seks..ada sapa yg sudi x?sy xpernah rasa..sapa yg sudi seks dgn sy?sms/k0l sy 012-5856661..aki..


Sy suke jilat pep....ade sesiapa yg nk djilat pepnye....lh call sy 0182177258


I org penang . Nma yti . Nk sgt rsa lki jilat brit i yg berair nih. Plizz puaskn i sygg .


Sy nk rse... blh tk..


Sy nk rs yg lbh...mntot lge...oks


for girl only, sms sy 019-3757540 amir..


Gilaxks haps


Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

add id we chat i tuk fonseks.. gurl only.. id eiji_zi


aq nnk merasa btg besar...dan jilay pantatku...msj me...aulia 0107720587


Aku...(male)area Kuala lumpur ,cari awek utk dating...0142243674


Abgsepi perlu awek ...area kay el/lembah kelang ,call/sms diterima di... 014-2243674 ,(nak cari pengalaman)


0136528389


Tk baek wt bnde mcm ni. Nanti esok mati susah owg nk tanam. Ingat2 lar kt tuhan. Tuhan tu maha berkuasa.


Teringin nk buat seks


Teringin nk buat seks tapi malu sebab batangi kecik..ade ppuan yg sudi??call me 0195556430


Cll saya Klu nk main lama 0195484862 bru sdp rasa


Email i aie_further@yahoo.com...utk gurlz yg dhagakn fonsex


Jom main n saya nak dpn belakang patant dah berair plw bg lh perak


Tringin plak nk rs girl punye..jom fonsex.untuk girl sahaja..mis col je sy.nnti sy col..0125422232..sy bg lyanan tbaek punye...I area penang..


Email me : adiputra.164887@gmail.com for fonsex. Only for girl


1 thing I wan 2 say "go 2 hell as soon as possible" coz people like u not deserve love in earth....4m BABY@SHAM


Betul2....mengalahkan gajah yg sdang mengamuk.... dan riuh 1kampung mcm ayam bertelur... 4m BABY@SHAM


Entah2 lps kwen pOn buaT ngan org laen.... manusia yg keji....4m BABY @SHAM


Boleh buat sampai banjir pepek ni tak? Dah lama tak dapat :( fingerfuck pls. Puting ni pun dah keras sangat


Hi.. Nk lick pussy cubby girl la. Org ckp bnyak air. Best.. Nk lick smpi puas, smpi bsah muke.. Help me sweet chubby girl.. Pleaseee.. 0187653030. I open minded orgnye..


0187653034.. Slah type


peh, ramai betul manusia sepi... ish3...


ade gul yg ske noty?jom knal2..013 5235330..


Btul ke awk nk main ni


Boleh..msg sye,nti sye call blik conform puas 019309935


0193099351....


Sedap ke jilat prowl ni,klu sdp..nk ease blh....


Zura,awk sudi ke,abg jilat lembut2 proj Zura,muahhhh....


Klu nk main?blh.


I dh stim..tetek i yg tembam n montok ni dh terlalu keras...i nk jgk rasa kote ..


O1116080809 r


I akn bg ap yg u nk 2..ad my wechat id:boysangap


nk batang besar..umur lgkugang 25 kebwah..nk no fon plezz..xtahan


Ni no fone I.. 0136836271.. Aargghh I xthn ni


Aku tak tahan bc smua ni call aku mr.zd 01114496927 atau sms kalau tak sempat angkat call


Hai yti. .. i berminat ...


0145319230


Jom..i suka jilat


Sangap


Tipu je smua ni xde awek sms aku pun... bnyk lelaki myamar je ni.... aku pun teringin gak nak ase lepas bce.... sms zd 01114496927 nak perempuan aje... bolh teman pun kira ok lah... tak semestinya nak kne jolok pun... haha.... sunyi ni... huhu


Meh nk tlg jilat an...nk?


Ni nom 0179312699


Hi . Jom fonsex


I nak bgi u


My no 0173883502


Bg no fon


No fon sy puaskan anda


Lain kali nk sms letak lah nama senang nk call semula... cis.... wanita wanita call dan sms lah i okay.... kte bincang dulu yer kenal kenal dulu..... call i ZD 01114496927....


MAri2 kepade waniTa ipoh saja.....011-12464789


Hai ni aie ke....


Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Fonsex segera utk girl shj..sesuai utk girl yg slesai mbaca sex story..tngalkn no fon..akn dlyan xkra masa..


0137581342 call


Ni aku share no exboy aku.. Very good making o sweat sgt.. Pandaila sister area johor ushar boboy I ni tau..

0173501827


Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

pada perempuan yang gersang yang ingin jilatan...email saya dinavatar@ymail.com dr utara


I suka hisap n jilat klntet dpan blkgleh.col sy 0123561297


kepada wanita yg sudi kenal sms sy 019-3757540 azmir


0135692836


0i68i7i9i3 utk area kk sabah jak..strictly for LADIES/GIRLS ONLY!

jilat habis....


Utk prmpuan sahaja..... X Kira usia... Nk kepuasan call saya..... Ckp ja nk mcm mana.... Mesti puas... ITU janji lelaki sejati... 0136967237 kid....


Kol i 0185730091


Wanita saje.cll I mzlan 01132260680


Serba boleh nk tahu jom try... Jilat pep n tetek... Expert... Area penang shj... Wechat id..jaistylo30.
Anal sex,.atau ape saje..


Are u sirius??


I blh puaskan u.. berbagai style.. posisi paling suke 69.. i suke jilat depan dan lubang blkang.. fon sy 010 3821807


i nk col i 0107924501


awk kol sye k 0173529461


Macam best jew deorng cite aq pun nak jga xprnh rase btng msuk pussy cme oral jew...siapa yg sudi ni no sy 0129779410 fizie


Wanita yg dh tak than sngap btang col I 0134336834 pening


Call me untuk kepuasan perempuan saja..area cheras...0172304669


«Lebih lama ‹Lebih lama   1 – 200 daripada 237   Terbaru› Baru»
abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.