Buaya Darat

Madu Yang Dahaga Pt. II

Saperti yang aku janji, kini aku paparkan mainan aku dengan Az dalam adegan seks bontot. Selepas malam yang penuh dengan kelazatan bersame Az, hampir seminggu aku tak bersua muka dengan dia. Bukannya apa, cume aku kena outstation ke J.B pada lusanya. So memang tak sempat bejumpa. Kini selepas seminggu kat JB, aku balik semula ke Pahang pasal ada sikit hal keluarga yang perlu aku selesaikan.

Aku berlepas dari JB jam 2 pagi Sabtu tu dan sampai rumah jam 8.15 pagi. Aku taklah bawa kereta laju sangat sebab sensorang. Takde teman ngantok kang susah pulak. Rumah aku biasa laaa bekunci sebab bini aku pergi kerja dan anak aku pulak sekolah tadika.

Aku terus naik atas rest kejap kemudian pergi mandi. Mase tengah mandi aku terdengar bunyi deringan telepon. Aku biarkan aja deringan tu sebab aku nak sudahkan mandi. Telepon senyap, tak sampai seminit bunyi lagi. "Ahhhh...!! kacau tol laaa" bentak hati aku. Tapi aku takut pulak ada mustahak dari bini aku. So begegas aku keluar dengan betelanjang bogel aku gi angkat telepon.

"Hai Izalll..... how r u? Wahh! sampai hati tak phone I yang u nak balik yeee...Takpe lahhhh" bunyi suara Datin Hazlina dengan penuh manja seperti orang merajuk. Huhhh!!! Teperanjat jugak aku. Mana taknya. Yang telepon tuh bukannya bini aku tapi Datin Hazlina. Macam mana dia tau aku balik nih ? Oooo.. agaknya dia perasan kereta aku ade kat luar.

"Oh Azzz..I m fine Az" balas aku. Aku katakan Az yang telepon aku sebab aku tau takda orang lain yang panggil aku Izal melainkan Datin Hazlina. "Bukannya apa Az.. I balik nie pon emergency jek nie sebab ade urusan sikit nak diselesaikan kat sini. And tomorrow I've to be back to JB" kate aku.

"Eh! cepatnya u nak balik ke JB" Az bertanya. "I sebenanya kena two weeks kat sana" jawab aku pulak. "Az! call me back around five minute boleh? Sebetulnya I tengah mandi nie. Kelam kabut I angkat phone bila bunyi secound time, with nothing wrap up my body" kata aku. "O yaaaa...ehehehe" tegelak Az bila dengar apa aku cakap tadi. "Ok ok.. go aheah.. I'll call u later" sambung Az sambil terus ketawa dan meletakkan telepon.

Aku terus masok ke bilik air semula. Mood aku nak berendam lama sikit dah hilang. So aku just bersiram ngan air pancut dua tiga minit jek lepastu aku lap. Hampir nak selesai aku pakai baju telepon bunyi lagi. Aku pon angkat. "Hellooo...dah selesai keeee?" tanya Az. "Dahhhh" jawab aku. "Rugilah I takda kat situ tadi" jelas Az. "Nape pulak?" balas aku. "Takde laa Kalau I ada kan bagusss" jawab Az lagi. "Iskhh u nie.. Nikan rumah I, tak pasal naya jek kang" kata aku sambil mendengar Az ketawa terkekel-kekel dalam telepon.

"How about tonight?" Az memberi cadangan.. "I rasa tak bolehlah Az" jawabku. "Ialahhhh.. u mesti nak main dengan wife u kan.. Dah seminggu tak kena" balas Az. Aku hanye ketawa kecil. Sebenarnya dalam hati memang aku nak sangat main dengan Az malam nih tapi apa boleh buat bini ada. "Izal kalau I nak ikut u ke JB boleh tak?.. Itu pon kalau u sudi nak bawak I laaa" tanye Az. Aku termanggu sekejap. Sangka aku Az memain jek. "No problem" jawab aku. "I serious nie u tauuu". Iskhhh sudah macam mane niee..? pk aku. " Husband ngan anak u macam mana?" tanye aku lagi. "Husband I pegi oversea , urusan business dia laa.. Next month baru balik dan anak I hantar rumah nenek dia untuk beberapa hari. Takde masalah semua"

"Leave me your phone number. Nanti I contact u balik" kata aku. Memang benar tak tau no telepon Az sebab aku memang tak pernah amik tau. Kami berhenti di situ jek selepas Az memberikan no telepon dia. Aku terus selesaikan pakaian aku dan terus keluar untuk ke pejabat tanah. Dalam kereta aku terus berfikir mengenai tawaran Az nak ikut aku ke JB. Sebab kat JB tu aku tumpang rumah kawan aku. So kalo Az ikut kat mane plak aku nak letak. Takkan nak dok sekali. Kang amende plak bini kawan aku cakap sebab dia pon dah tau yang aku ni dah ada bini anak. Nak tido kat hotel silap gaya kena tangkap. Mamposss aku Iskhhh susah jugak niee.

Setelah selesai semua urusan di pejabat tanah, aku terus ke kedai makan. Sambil makan aku call Az. Kami berbual panjang mengenai rancangan Az nak ke JB dan tempat tinggal nanti. Az menyatekan yang tempat tinggal tak jadi masalah sebab dia ada kawan kat sana. Kawan masa sama belajar di ITM Shah Alam dulu. Kawan dia tu sorang janda. Kawin 3 taun becerai. Sebab becerai pasal laki dia nikah lain. Laki dia nakkan zuriat tapi si Shasha nie tak dapat bagi anak sebab mandol. So bila dia tau laki dia nikah lain, dia pun minta cerai.

Sejak becerai sampai sekarang dia tak kawin, dah dua taun. Aku jugak pesan kat Az supaya dia jangan bagi tau kat bini aku yg dia nak ke JB dan aku minta Az tunggu aku kat depan kedai gambar jam 10 pagi esok.

Setelah minum pagi keesokannya, kami pun berlepas ke JB lingkungan jam 10.45. Hari tu Az pakai seluar panjang yang kainnya lembut dan ketat. Ntah ape nama jenis seluar tu pon tak tau ler aku. Warna hitam dikenakan dengan T-shirt warna biru muda dan bertali pinggang kecil. Perghhh ngancam oiiii.... Agaknye dia memang nak naikkan nafsu syawat aku kot.

"Izal how's your sleep?" tetiba Az betanya. "Eh.. sleep apa pulak nih" Aku pula bertanya. "Alaaa dengan wife u laaa" tanya Az lagi. "Oooo biasa laaa. Pasal lak u tanye nie"aku bertanya lagi "Sajak jeeee nak tau Tapi which's the best between me n your wife.. Emmm I mean fucking".. "Iskhhh u nie Dua best tapi dengan u lagi best I rasa....... U know why ? Because dengan u I boleh buat banyak style" sambung aku lagi. "Napa.. dengan wife u tak boleh ke?" tanye Az. "Dia tak brape nak laaa" jawab aku.

Aku tengok Az tersenyum kemudian melentangkan sikit tempat sandar. Aku perati dua gunung mengkal menonjol naik ke atas. Tundun puki Az juga macam membengkak. Memang tembam pantat dia nih. "U nengok ape Izal?" tanye Az. Cessss rupanya dia perasaan aku nengok mende tuh. "I nengok kecantikan semula jadi u laaa" kata aku. "So?" aku diam jek. "So what?" ulang Az lagi. "So I dah naik geram nih" balas aku. "Kalau geram...... park jek laaa tepi. We both do it" kata Az sambil ketawa. "Eh! u nie Dah gile ke, u ingat takde orang lain ke yang lalu kat sini" balas aku. "Alaaaa u nie, ambik serious pulakkkk I gurau jek laaa U ingat I nie dah tak waras lagi keee?" terang Az yang ketawa kecilnya masih lom reda lagi. Aku pon ikut ketawa jugak. "Ok Az..... kalau u ngantuk..u tido dulu. Kang kalo I plak yg ngantuk...... I kejut u. U pulak drive dan I tido okey" kata aku. "Okeyyyyyyyy" balas Az.

Hari tu kami sampai ke JB lebih kurang jam 5 lebih. Memang lambat sebab Az bawak separuh. Orang pompuan bawak jarang jumpa yang kaki pecut Terhegeh hegeh adelah. Kami singgah makan dulu di restoran kemudian baru ke rumah kawan Az di Taman Uda. Jalan kat Jb nie tak jadi masalah bagi aku sebab mase kecik dulu memang aku tinggal kat JB sampai besar. Ikut abah aku yang kerja Merine Police. Sampai rumah Shasha kebetulan dia ada. Rupenye Az dah telepon dulu so dia tunggu jek kat rumah. Aku diperkenalkan kat Shasha manis juga orangnya. Berkulit kuning langsat dan tinggi lampai. Pada agakan aku dalam 5 kaki 6 inci sebab masa aku besalam dengan dia aku rasa hampir sama tinggi ngan aku. Aku nie tinggi 5kaki 7inci. "Tido sinilah malam nie En.Rizal yerr" pelawe Shasha dengan peramah. "Jangan berencik enciklah Shasha. Janggal plak rasanya. Panggil Izal jek ok" terang aku. Shasha hanya tersenyum. "I kat sini tumpang umah kawan jek kat Kg.Melayu. "Alaaa takkan tak sudi kot" pelawanya lagi. "Takpelah Shasha.... Maybe next time I tido kat sini ok" balas aku balik. "Okeyyyy" jawab Shasha sambil membimbit beg Az dan berlalu masok ke dalam. "Az!.. I pick u around nine ok" Az hanye mengangguk.

Dalam perjalanan balik ke umah kawan aku aku singgah di kedai SingSeh. Aku beli 6 keping kondom. Dalam perkiraan aku malam nie aku pasti dapat main bontot Az. KatA orang kalau main bontot mesti pakai kondom takut kena AID plak nanti. Aku sampai rumah Rosli (kawan aku) jam 6 lebih. Dua orang anaknya tengah bemain kat depan umah. Aku bagi salam n terus masok. Aku hempaskan badan ke sofa. Dalam pada tu, aku dengar curahan air dari bilik mandi. Emm! Icha tengah mandi. Bisik hati aku. Icha nie name timangan Shamsiah, bini Rosli.

"Hai Ri Baru sampai ke?" tanye Icha. Tekejut gak aku. Mana taknya. Aku tengah menggelamun program malam karang nih. "A'ah Icha.. Baru jek...... Li mane?" tanye aku balik. "Kejap lagi balik le tuu. Biase la kol 7 lebih kang" jawab Icha lalu terus bejalan masok bilik. Aku pon amik kesempatan prati dari belakang. Sejak tadi aku becakap tak nengok muke Icha pon. Sajek aku malas nak bangun. Nie kebetulan aku nak masok mandi plak. Aku nengok Icha bekemban ngan tuala jek. Teselior jugak aaa bile tengok bontot Icha yg masih bulat lagi walaupun dah punya dua orang anak. Bini Rosli nie rendah jek org nye tapi potongan badan memang kemas dan bekulit sawo matang. Kalaulah aku tak kenangkan Rosli tu kawan baik aku, dah tentu aku ayat aje si Icha nih. Sambil bejalan masok ke bilik aku jengok jugak ke bilik Icha. Mana ler tau kot ada rezeki mata petang nie. Tapi hampe..... apa pun tak nampak walaupun pintu bilik tebukak skit.

Aku ke rumah Shasha jam 9. Kami betiga bebual seketika. Jam 9.30 aku ngan Az keluar tanpa Shasha. Sebab keta Shasha dia nak tido awal sikit malam nih. Shasha nie memang sporting orangnya. Kami ke pantai Lido dulu untuk makan. Selesai makan terus aku bawa Az ke hotel yang bertaraf 4 bintang sebab aku rasa kat sini lebih selamat dari serangan pihak pencegah maksiat. Kami menyewa di bilik no B304 yang siap dengan TV dan pemain VCD. Untuk seketika kami hanye bebual bual kosong. Aku kemudiannya memasang cerita blue yang aku pinjam dari Rosli. Az hanya meniarap di atas katil.

"Az......u bangun jap" pinta aku. Az menurut jek tanpa bantahan atau pertanyaan. Aku kemudiannye menarik tilam ke lantai berhampiran dengan TV dan kami bedua meniarap sambil menonton film blue. Baru 20 minit menonton aku nengok Az dah mula tak senang diri. Dia mengesel gesel kakinye pade kaki aku. "Nape Az...... u tak boleh control ke?" tanye aku. Tanpa banyak cakap dia terus memelok dan meromen aku dengan rakus. Dalam otak aku ter pk yg adegan dah bermule. Aku perlu melayari bahtere dengan sebaik baiknye. Aku pon merangkol tubuh Az. Kami becium dengan begitu ghairah dan begilir gilir mengulum lidah. Tangan kiri Az mengurut butuh aku dari luar yg sememangnye dah naik menegang keras sejak menonton film blue tadik. Tangan kanan aku meramas tetek kiri Az yg masih bercoli lagi Az nie memang cukup pandai bemain lidah. Cukup seronok aku rase. Ape taknye, keliling lidah aku dia jilat, dia nyonyot.

Kemudian dibukaknye zip dan kutang seluar aku dan butuh aku tesembol kuar memacak sebab aku tak pakai suar dalam malam tuh. Az melepaskan bibir aku dari mulut dia lalu turun ke bawah dan menjilat jilat keliling kepale takok aku. Uuhhh....!! Ngilu dia jangan cakap aaa. Beberape saat kemudian dia mule mengulum batang aku yg ade menggeluarkan sedikit airmazi. Hanye dalam 5 minit mengulum, kami bedua bangun dan membukak semua pakaian kami. Aku lihat pantat Az licin tanpa sehelai bulu pon macam pantat bebudak kecik lagaknye, Tapi tundun dia memang tembam macam kereta woltswagen. Tetek dia jangan cakap aaa...mengkal menggunung.

Aku bediri dan Az melutut sambil menyonyot dan mengulum batang aku. Batu pelir aku pon dikulumnya juga. Aku membongkok dan meramas kedua dua buah dada yang mengkal tuh. Aku gente puting dia Ahhh....!! Cukup geli aku rasa bila Az menjilat jilat lubang kencing aku. Aku angkat Az dan baringkan atas katil yang tinggal selapis lagi tilam. Az mengangkang kedua dua kakinys ysng membuat lurah puki dia membuka sedikit.

Fuhhhh!! bibir puki macam kaler pink. Lidah aku dah cukup gatal nak menjilat puki Az dan tanpa buang mass aku terus junamkan lidah aku. Aku jilat bibir pantat Upenye dah ada lendir licin yang keluar dari lobang puki tuh. Aku jilat lendir tu walaupon ada rase payau skit tapi aku syok. Aku masokkan lidah dalam lobang pantat dan aku jilat kiri kanan dinding dia.

"Arghh.....!! uuhhh.....!!!" tedengar suara dari Az mengerang sambil rambut aku dicekak kemas. Aku jilat merata rata kemudian aku masokkan jari antu dalam lobang puki dan aku pusiangkan. "Oohhhh....!! oohhhhhh sedap zallllll" merengek lagi dia. Pastu aku masokkan dua skali ngan jari telunjuk dan aku jolok, tarik, jolok, tarik, sampai jari aku penuh lendir berair. Aku keluarkan jari dan masokkan dalam mulot aku dan kulom. Perghhhh.....!! enak air pantat pompuan nih. Kemudian aku pimpin Az ke tilam atas lantai. Kami buat style 69. Az nyonyot butuh aku dan aku jilat pantat Az. Terangkat jubo Az bila aku gigit biji kelentit dia.

"Aauuww U jangan gigit kuat sangat laa Izal". Aku buat tak peduli jek dan aku terus mainkan lidah aku kat puki yg tengah lembab tuh. Aku isap air yang ade." Uhhh....!!" dengus aku sambil kedua dua lutut aku terangkat ke atas bila Az menyonyot kepala butuh aku dengan kuat. Hampir 10 minit kami melayan jilat dan kulom. Aku kemudiannya baringkan Az melentang. Kedua kakinya aku atas bahu aku. Kepala butuh yang dah kembang tu aku letakkan bebetol kat lobang puki Az. Lepas itu aku gesel geselkan pada biji kelentit dia.

"Eemmmmm..Masokkan Izal..... I dah tak tahan niii........ plzzzzzz" pinte Az. Aku urut tige empat kali kat batang aku supaye kering skit sebab pantat Az pon dah basah banyak kang rase loose plak. Memule aku masokkan skit jek kepale butuh aku. Aku mainkan kuar masok kuar masok, kemudian dengan sekali terjah yang kuat abis seme butuh aku tenggelam dalam lobang puki Az. Menggedar ke kanan sikit punggung Az bila kena tekan dengan kuat seperti orang tekejut.

"Uuhhhhh. aahhhhh.....!!" tu jek yg tedengar dari mulot Az. Aku pam kuar masok dgn laju dan kuat. Dah memang perangai aku kalo aku main mesti ganas skit. Lebih kurang 5 minit aku mengasak pantat Az. Kedua dua kaki Az aku turunkan dan Az menariknye berhampiran dengan kedua dua telinge dia. Dengan care begitu, punggung Az terangkat lebih tinggi lagi. Aku cume pekapkan tangan aku kat peha Az dan menghenjut semule dengan kelajuan pelahan jek sebab style nie melengguhkan skit pinggang aku. Aku nengok bibir pantat Az temasok tekuar temasok tekuar. Aku jadi geram. Aku cabut butuh aku dan jilat semule pantat Az dengan lobang jubo dia skali.

"Aahhhhhhhhhh......!!" keloh Az kegelian. Kemudian lobang pintu jubo Az aku tebok dengan jari telunjuk. Aku jolok setakat satu ruas jari jek. Perghhhhh.....!!! dia punye kemut... mak aaiiii Dah puas jilat, aku pusing belaawanan dengan kedudukan Az. Macam huruf " S" aku hentak lagi puki. Kali nie laju skit. Sambil aku melihat babak main jubo kat TV, aku terus korek lobang jubo Az dnegan ibu jari. Hampir 4 minit rase nye aku main macam tuh. Kemudian aku baring dan suruh Az naik atas aku yg kedudukan nye mengadap sesame muke. Az pegang batang aku dan masokkan dalam lobang pantat dia. Ditekan nye jubo dia sampai santak ke bawah dalam keadaan melutut dan terus memainkan peranan henjutan turun naik.

Aku rase bulu aku abis basah dan melekit dek air puki Az yg banyak kuar. Sambil Az pulak menonton citer blue kat TV sambil tu dia terus menghenjut. Semakin lame semakin laju pulak. Sampai satu mase tu digelek gelekkan punggung dia setelah membenamkan seluruh batang aku dalam pantat dia. Aku rase macam nak terpancut jek disebabkan tersangat geli. Aku pegang punggung Az sambil bekate "make it slow honey....... Kang tepancut awal kang rugi plak" Az hanye tesenyum sambil membuat satu ciuman di angin terhadap aku.

Lama jugak Az naik atas aku. Kemudian kami betukar posis lagi. Sebelom tu aku ambil tuala kecik untuk lap batang aku ngan puki Az yg banyak kuar air. Pastu aku usap pantat Az dengan 4 batang jari aku yang dirapatkan. Rupanya bila pantat dah banyak keluarkan air, dia menjadi lebih tembam dan lembut. Itu rasa aku lah tak tau pula orang lain.

Kami kemudiannye membuat style doggy. Az mengadap muka ke TV begitu jugak dengan aku. Ialah... sambil memantat, sambil menonton. Ikut juga style yang dia orang buat. Mat Saleh nie lebih giae daripada kita kan tapi dia orang selalu enjoy dalam memantat nih. Memacam style dia orang buat yang tak terbuat oleh orang kita.

"Az...... u rendahkan skit dade u tuh...... baru cantik" kate aku pade Az yang terus dituruti Az. Aku terus masokkan batang aku. Kali ni rasa ketat sikit sebab air dah kering. Uuuhhhh.....!!! Terase macam bergigi jek lobang puki Az bila dah dilap yang menambahkan lagi keseronokan memantat. Aku terus menghayun batang aku keluar masok keluar masok. "Izal..... make it harder plzz. Laju lagi.. laju lagi". Aku pon pelajukan lagi sodokkan aku ke puki Az sampai seluruh badan Az begegar. Aku membongkok dan meramas tetek kedua dua tetek Az.. Aku gentel puting tu dan aku rase keliling puting tetek Az dah bebintat dan keras menegang. Stim giler agaknya.

Bile aku rasa puas care tu, aku pon tanye Az. Kebetulan kat screen TV tu adegan fucking bontot yang Az juga turut tengok sama. "Az..how about your ass can I fuck it now ?"pinta aku. "Tak sakit ke ?" tanye Az balik . "But u promis me nak bagi dulukan" ungkit aku. "Iyelahhh..." jawab Az. "OK lets try dulu I'll make it slowly okeyyy" kate aku. "Kayyy" Az setuju. Tanpa buang mase aku pon cabut butuh aku dari lobang pantat dan letak kepala tu bebetol kat pintu jubo Az. Az menaikkan badan menjadik saperti sudut 90 darjah. Aku menekan pelahan.... Tapi tak masok...Tekan kuat sikit lagi.. Pon tak masok jugak. Iskhhhh....!! Susah jugak nak masok lobang bontot nih... Aku pon cube sekali lagi dengan sekuat tenaga aku. Kali nie batang aku pegang dengan tangan.

"Aduhhh! Zal" jerit Az bila kepala butuh aku melepasi takoknya ke dalam. Aku pon berhenti menekan."Nape Az?" tanya aku. "Rasa sakit laa zal" Az memberi tahu. "Ok..ok... U ade bawak lotion tangan tak?" aku bertanya. "Takde zal" jawab Az. Iskhhhh....!! Camne nak buat nih..

Aku pon dapat satu idea. Aku masokkan semula butuh aku dalam lobang puki. Sorong tarik 6 hingga 7 kali. Lepas itu aku keluarkan. Aku urut batang tuh dengan muncung kepala aku halakan pada lobang jubo Az. Urutan aku berhasil. Ade 3 - 4 titik air mazi yang keluar. Aku rasa nie boleh melicinkan batang aku menjelos ke dalam jubo Az. Air mazi tu aku sapukan keliling pintu jubo dan aku jolok jari aku masok sikit ke dalam.

Aku kira batang aku ok. Masih basah ngan air pantat Az lagi. Aku mula tekan butuh aku sikit demi skit masok. Kali nie aku rasa macam lawas jugak pasal dibantu kelicinan air mazi tadi. "Az kalo sakit u cakap aaa I masokkan plan nih"aku terangkan. "Kayyy" balas Az. Cukup berhati hati aku tekan batang aku. Aku takut kalo kuat boleh menyakitkan Az pula. Semakin lama semakin dalam...Semakin lame semakin dalam... Bila setengah badan dah masok, aku tarik keluar sikit and then masok balik. Aku buat beberape kali sampailah hampir seluruh kepanjangan batang aku masok ke dalam jubo Az.

"How u feel Az?" tanye aku. "Its okeyyy u boleh teruskan I pon dah rasa sedap nih" kata Az. Aku pon apa lagi..... start menyondol leee. Mula tu plan jek pastu makin lama makin laju. Menggigil sekejap badan aku. Gilerr lobang jubo ni. Kemut keliling. Patut ler mat saleh suke ngat main lobang jubo nih. Dia nya kick ngancam abisss... Ko orang try lah style ni. Kalo tak.... rugi beso tu..... Aku kemudian baringkan Az. Bawah punggung Az aku letak bantal biar tinggi sikit. Aku masokkan semula batang aku dalam jubo Az. Aku tengok mata Az dah separuh tertutup. Agaknye dia merasai satu kesedapan yang berlainan dari yang dia rasa selama nie. Yang terdengar hanye dengusan kesedapan jek "Ahhhh ahhh ahhhh....!!" mendayu dayu dengusan Az. "Macam mane Az Sedap tak ?" tanya aku. "Sedap Izal.. Selama nie I tak penah rase macam ni"Az mengakui. "I pon same jugak Az" balas aku.

Geli aku semakin menjadi jadi. Tapi aku masih dapat betahan lagi. Aku terus menyorong tarik batang aku. Dalam pada tu aku teringat satu bende...KONDOM...Mak aiiii...Aku dah telupa nak pakai dek kerana terlampau ghairahsangat. Aku pon cakap ngan Az yg aku nak pakai kondom kejap. Tapi Az kate tak payah sebab dia tak nak aku pancut dalam lobang jubo. Dia nak aku pancut dalam mulut dia kali nie. Aku ok jek...

Dalam aku sorong tarik sorong tarik batang aku jejari aku memain bijik kelentit Az. "Oohhhh uuhhhh uuhhhh.....!!!" kedengaran dari suare Az mengeluh. Lobang puki Az aku jolok dengan dua jari aku. Pastuh aku kulum jari tuh. Emmm....... kan main sedap lagi. Aku kongkek lobang jubo Az dengan laju. Menjerit jugak Az. Agaknye pedih bibir jubo dia pasal laju sangat kot. Tapi aku dah tak kire. Geram aku dah tak dapat ditahan lagi.

Aku kangkangkan kaki Az dengan lebar bila dia mula nak rapatkan kaki sebab menahan perit hasil dari sondolan aku yang kuat sangat. Aku sorong tarik beberapa kali. Aku keluarkan konek aku. Urut dua tige kali pastu masokkan balik dan mengepam dengan semakin ghairah lagi.

Bile aku rasa geli yang amat, aku keluarkan batang aku dari lobang jubo Az dan masokkan dalam lobang puki pulak. "Aauuww......!!" teriak Az bila butuh aku membuat terjahan yang kuat tapi terkena biji kelentit Az. Sakit jugak mulut budak aku tuh "Sorry" kata aku. Aku kemudian meletak semula kepala butuh aku tepat ke lobang puki Az dan terus menekan sampai padat kedalam. Aku gelek-gelekkan butuh.

"Aahhh.....!! Sedap.. Sedapnye Izallll laju skit.. laju skit". Dalam pada tu aku nengok punggung Az terangkat angkat mengemut batang aku. Aku turunkan badan, mendakap tubuh Az dengan kemas, meromen bibir Az dengan rakus. Kami saling mengulum lidah sementara di bahagian bawah, butuh aku terus mengepam dengan hebat. Puki Az dibasahi dengan air lendir yang banyak. Aku rasa sedikit licin. Aku rapatkan kedua dua kaki Az. Emmm baru rasa sendat sikit.

Hentakkan batang aku semakin lama semakin laju. Az mengepit aku dengan kedua dua kakinya sambil tangannya pula memeluk tengkok aku dengan erat. Tubuhnya saperti menggeletar. Aku rasa dia dah nak capai climax. Selang dua minit kemudian aku dapati lobang puki Az cukup licin dan berlendir. Dah keluar air lagi dia. "Eemmmm.....!!ahhhhhh......!!!" giat Az dengan manja sambil rangkulan di lehir aku dilonggarkan dan kepitkan kaki di peha juga dileraikan...Memang sah dia dah pancut.

Kegelian yang aku rasa seperti dah tak dapat ditahan. Aku terus menghentak dengan ganas pantat Az laju dan semakin lajuuu "Open your mouth Az I am coming.. I am cominggg". Serentak dengan tu aku cabut bantang aku dari lobang pantat dan terus masokkan dalam mulut Az. Dia mengangga dengan luas. Aku lancapkan butuh beberape kali. Kepala aku dah naik bedengung seperti satu bom jangka yang akan meletup pade bila masa jek.

"Aarghhhhhhh..........!!!!!!!!!!!!". Serentak dengan tu maka terpancutlah air sulbi yang pekat dalam mulut Az. "Uuhhh.....!! uuhhhhh.....!!!" menggeletar abis tubuh aku bila Az pulak amik alih melancapkan batang aku. Aku rasa lima kali aku buat pancutan dalam mulut Az. Aku nengok Az telan abisss air sulbi tuh sambil tangan kanannya terus melancap butuh aku. Jubo aku jadik terkemut kemut menahan kesedapan dan kegelian yang teramat sangat. Aku kemudian rebah atas dada Az. Kami berpelokkan dan bercium untuk seketika yang kemudiannya masing-masing terlentang keletihan. Blue film yang aku pasang entah bila abis pon kami tak tau. Yang penting praktiknya yang utama.

Pada malam tu jek kami bersetubuh sebanyak empat kali. Kami benar melepaskan ghairah masing sampai air konek aku dah tak banyak lagi. Lutut aku pon dah rasa longar semacam jek dek kerana banyak sangat air yang keluar. Tapi aku rasa cukup seronok pada malam tuh. Style membontot jangan cite laaa...Memacam style kami buat. Macam mane mat saleh buat, macam tu lah kami ikut. Kepuasan yang kami rasa pada malam tu memang berlainan sekali. Lain dari yang penah kami alami selama nie. Kami puas dan sepuas puasnyeeee.
35 ulasan:

Sya pun suka pantat yg d cukur licin.klu d jilat nikmatnya x dpt nak d huraikan.klu nak tau bls kat dino.oh sdpnya...


hai dino. i bminat dgn u. I suke kalau tetek i diramas dan di nyoyot. Ahhhhhh, gersang ni!


sape2 nk knl msg num nie 0124566794 gurl je k


Utk wanita berumur shja..0132853711


I nak jilat puki permpuan yg dah ada anak...mmg sedap,So klau sesiapa yg berminat,add i kat FB Well ven atu tggal kan psnana anda disini.


alaaaaa..u org ni siap tinggal pesan.
tengok aku ni cool hansem man


Hi.. I nk main ngan married women.. pregnant lagi bagus... ader ke? area kuantan/... msg me.. mry2029@yahoo.com :)


Stim lo bace cite korang ne,tp ape kn daya,melancp j yg termampu


i pun suka kaum2 mem ni..byk pengalaman...just pm i...0142288766


Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Cipap Datin memang best.


ipn ska cipap yg licin, klau jlat bjinye msti best.. klau spe nk rse sms la.. 0194639498


0193276442 duda


Hi aweks2 sume.email me at the.insomnian35@yahoo.com


Hai. . .Lau nk kkn puki sy dtg la klntan..tp sy bru 18. . .I wanna fuck with u all..lg rmai lg sdp..


stim nie . any girl?


ada girl yg berminat sex tak email i cendawan.best@gmail.com, bye girl


U tunggu i dtg..boleh tahan btg 7 in ke


Best ker masuk ikut ass? mana mana gurl yg nak.. 0193276442


Korang ni x takut dosa ker apa..ni la..org melayu zmn skrg..


Korang ingat pompuan suka sgt ker lelaki mcm korang..xleh dibuat suami..,pompuan bodoh jer suka..korang buat benda terkutuk tu..syaitan terkekek-kekek gelakkan korang..padan muka mu doh masok perangkap aku..jumpa mu dlm neraka nanti ya.,syaitan bilang gitu.. tu..lah iman kurang..so insaf-insaf la..cepat


mana awek,janda yang suka noty n phonesex blhla msg 012-7966241 khaijb


019-5569906 duda trg..


Apa la sgt 7 inc 2..bila2 je boleh. Call no ni 0199991800 / 0145141655 mira


untuk makcik2 saja,i nk main dgn u all,email me at: nazman17@ymail.com atau sms 011-12869658...teringin sgt nk rase pepek makcik2


kpd kaum wanita yang ingin berkongsi masalah dan memerlukan teman maya..boleh hubungi saya.. syaratnya hubungan ini hanyalah melalui maya sahaja.sekadar teman berborak,emel dan chatting sahaja.. rahsia anda dan identit anda akan disimpan. dan jangan risau, sy hanya berseorangan dan tidak berkumpulan. just emel me zackhusni@yahoo.com


kpd kaum wanita yang ingin berkongsi masalah dan memerlukan teman maya..boleh hubungi saya.. syaratnya hubungan ini hanyalah melalui maya sahaja.sekadar teman berborak,emel dan chatting sahaja.. rahsia anda dan identit anda akan disimpan. dan jangan risau, sy hanya berseorangan dan tidak berkumpulan. just emel me zackhusni@yahoo.com


Sms me untuk perempuan berumur. Area bp. 01126712054


PTG

aki..0125856661..perempuan saja..area kamunting,perak..yg berumur pn xpe..sy suka jilat..nak main pun boleh..


x ade makciK2 nk batang


Call i 0132489920 utk girl area kl n sel


Girl noty area kl add me wc jejaimohd866
Nk knl2


Mehh..chating duda pengalaman....pasti..maha nikmat


abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.