Buaya Darat

Arissa Gila Batang

Aku seorang Jurutera, graduan dari salah sebuah pusat pengajian tinggi tempatan. Sehingga ke tahun ini (2001), telah hampir 7 tahun aku bekerja. Cerita ku bermula sekitar tahun 1995 di mana  waktu itu kehangatan sektor pembinaan amat menggalakkan. Imbuhan tetap cukup untuk aku menampung keluarga dan membiayai pengajian adik ku disamping wang tambahan yang ku perolehi dari sumber-sumber tertentu.

Di tahun itu aku mula menjinakkan diri dengan perempuan dan minum. Aku sering ke kelab malam di bandar ‘M’. Setiap malam aku membelanjakan RM 100 – RM 150 semalam untuk minum. Untuk pengetahuan aku tidak minat pada pelacur… takut dijangkiti penyakit. Di pendekkan cerita , akibat sering ke kelab malam aku telah terpikat dengan seorang pelayan wanita yang bernama Arissa (Bukan nama sebenar).

Arissa adalah seorang perempuan Sarawak berbangsa Iban dan beragama kristian yang baru tiba ke bandar ‘M’ dari kampungnya untuk bekerja. Arissa tidaklah tinggi dan tidak terlalu cantik tapi jika terpandang pada punggung dan kemontokan buah dadanya pasti membuat aku menelan air liur melihatnya.

Suatu hari aku diperkenalkan oleh rakan ku kepada Arissa. Mungkin atas sebab perwatakan ,raut wajah dan kemewahan seperti kereta dan motor besar ku telah menyebabkan Arissa tertarik mengenali ku. Aku sering keluar dengan Arissa setelah beliau habis kerja. Aktiviti ku berjalan selama lebih kurang 2 bulan tanpa aku mengambil kesempatan. Ringan-ringan adalah. Tapi, setelah masuk bulan ke tiga tuntutan nafsu ku tidak boleh dibendung lagi hingga terasa seolah konek ku inginkan pantat gebu untuk dijamah. Malam yang ku nantikan telah tiba.

Apabila habis sahaja menonton wayang dan makan malam , aku mengikutinya pulang kerumahnya . Tapi malam ini aku akan tidur di rumahnya. Aku dipelawa masuk oleh Arissa kerana mak angkatnya tiada di rumah. Aku terus dibawa masuk ke bilik utamanya di mana terdapat bilik air di dalamnya. Tanpa berlengah masa setelah aku masuk, aku terus merangkul dan mengucup bibir Arissa sepuas hati ku. Arissa tidak menolak apatah lagi memarahi ku sebaliknya aku berkucupan selama lebih kurang 10 minit dan akhirnya Arissa menyuruh ku mandi dahulu.

Katanya badan aku berlengas setelah balik dari berjalan. Aku diberinya tuala mandi. Lalu aku terus masuk ke bilik airnya dan mandi. Semasa mandi pelbagai perkara menarik yang ku bayangkan bakal ku tempuhi bersama. Aku membayangkan aksi-aksi yang akan ku lakukan. Aku berfantasi akan raungan dan rengekannya semasa berasmara bersama ku. Aku pasti akan memenuhkan malam ku ini berasmara dengan Arissa.

Sambil aku mandi serta berangan tangan ku tak henti-henti mengurut manja konek ku yang dahagakan air pantat Arissa. Setelah selesai mandi aku terus keluar dan Arissa pula terus masuk ke bilik air untuk mandi pula. Aku mengelap badan aku dengan tuala hingga kering dan setelah itu aku terus menyarungkan seluar dalam ku sahaja. Sekarang aku hanya menanti kedatangan Arissa.

Aku telah baring di katil yang bersaiz ‘king’ tersebut dengan berselimut. Boleh dikatakan suasana bilik Arissa malap kerana hanya dipasang lampu tidur sahaja. Ini telah membangkitkan kegairahan aku. Tak lama kemudian Arissa keluar dari bilik mandi. Arissa terus sahaja menanggalkan tuala dari badannya lalu terus memakai baju tidur. Baju tidurnya berwarna putih jelas sekali menampakkan susuk badannya yang gebu. Semasa Arissa berjalan menghampiri ku , dapat ku lihat tundun pantatnya yang montok. Hati ku berdegup tak sabar untuk meratah badan Arissa.

Apabila Arissa menghampiri ku , aku terus merangkul pinggangnya dan kami berkucupan dengan gairahnya. Kucupan ku tidak hanya hinggap di bibir tapi di leher, pipi dan telinganya. Di masa itulah dapat ku lihat Arissa mengeliat kesedapan apabila ku kucup bertalu-talu.

“Abang sedapnya …..” kata Arissa.

“Mana abang belajar beromen ni…?”.

“Abang selalu tengok TV cerita blue, tentu abang pandai…” kataku.

Dalam pada aku bercium ,tangan ku mula merayap ke bahagian buah dadanya yang bersaiz agak besar. Aku terus meramas buah dadanya dari luar baju tidur tersebut. Arissa juga pandai memainkan peranannya, apabila tangannya mula meraba dan mencapai konek ku dari luar seluar dalam.

“Besarnya konek abang…!” kata Arissa.

“Besar pun bukan orang lain yang dapat …Tak suka ke konek abang besar…?” kataku.

Arissa hanya diam tapi kini tangannya sudah berani merayap ke dalam seluar dalam ku. Akhirnya seluar dalam ku dilurut jatuh olehnya. Apalagi tersergamlah batang konek ku yang berukuran 7 inci itu. Batang ku amat tegang dengan kepalanya yang amat besar pasti dapat memuaskan Arissa nanti.

Dalam pada masa yang sama aku juga melurutkan baju tidur Arissa. Maka terpampanglah di depan mata ku betapa gebunya gadis Sarawak ini. Aku teruskan aksi ku dengan menyonyot puting dadanya yang kecil dan tegang itu manakala tangan ku sudah mula merayap ke bahagian pantatnya yang berbulu nipis.

Arissa sudah tidak keruan lalu genggaman dan urutan ke konek ku makin di perhebatkan. Kesedapan yang ku rasa semasa menyonyot dada Arissa dan konek ku dibelai olehnya bukan itu sahaja. Arissa rupanya lebih advance dari ku. Arissa terus melepaskan tangannya dari konek ku.

Kini Arissa turun merangkak ke konek ku, lalu dikulumnya batang ku dengan gelojoh. Kehangatan mulutnya dapat ku rasakan pada konekku. Konekku yang besar dan panjang itu dikulumnya sehingga habis hingga sampai ke anak kerongkongnya. Dasyat juga penangan minah Sarawak ini. Lebih kurang 5 minit konekku berada di dalam mulutnya.

Kini Arissa mengubah posisi yang memang ku tunggu-tunggu selama ini iaitu POSISI 69. Aku terus menjilat pantatnya yang memang sudah berlendir sejak kami bergomol tadi. Pantat Arissa sungguh tembam dan baunya taklah busuk mungkin Arissa pandai menjaganya. Segenap penjuru pantatnya ku jilat hingga ke biji kelentitnya yang tak bersunat itu.

Biji kelentitnya panjang sedikit dari biji kelentit perempuan Melayu yang sudah bersunat. Tapi biji kelentit Arissa ni memang sedap. Aku gentel biji kelentitnya dengan lidah ku hingga Arissa nampak tak keruan. Punggungnya terangakat-angkat bila aku mempercepatkan jilatan ku di bijinya. Aku tidak menjilat di situ sahaja tapi jilatan ku meliputi setiap rongga atau lubang yang terdapat dipunggungnya itu.

Di masa itulah aku dapat rasakan kehangatan air Arissa melimpah dari lubang pantatnya. Aku tahu Arissa akan klimaks sebentar lagi kerana tak tahan dengan jilatan ku, namun aku memang mahu Arissa klimak agar selepas ini senang ku ratah pantatnya dengan konek ku pula. Akhirnya Arissa klimaks… Lalu dikepitnya kepala ku yang memang berada di celah pantatanya tadi dan konek ku dilepaskan dari konek ku.

“Ahhhhh....Abang memang pandai jilat. Hari-hari kalau abang jilat kan bagus...” kata Arissa. Aku hanya mampu tersenyum sahaja.

Kini aku mengubah posisi ku iaitu aku di atas dan Arissa ku kangkangkan walaupun Arissa nampak keletihan di masa itu. Aku masukkan konek ku perlahan-lahan di lubang pantatnya. Agak sukar memasukkan batang ku kerana pantatnya yang tembam dan sempit itu menyukarkan konek ku meratah jauh ke dalam lubuknya. Akhirnya dengan sedaya upaya ku berjaya menyodok pantatnya.

“Ahhhh………..abang…!. Batang abang besarnya !” kata Arissa. Aku tak mempedulikan katanya aku teruskan dengan dayungan ku. Aku puaskan pantat Arissa di kelima-lima makamnya. Kini aku betul-betul puas dan seronok kerana akhirnya aku dapat meratah pantat Arissa. Tidak cukup itu sahaja kali ini aku ingin pula mencuba lubang duburnya pula.

Aku tonggengkan Arissa dan aku mula menusuk lubang juburnya. Lubang jubur Arissa memang sempit mungkin belum pernah diterokai lagi…. Aku tahu Arissa merasa sakit dengan tusukan aku ini tapi aku dan Arissa tak peduli itu semua kerana malam ini pasti menjanjikan kesedapan bersama.
Akhirnya lubang jubur Arissa dapat ku tembusi. Aku mendayung sepuasnya di lubang duburnya. Memang sedap….!

Akhirnya aku dapat rasakan masa untuk ku akan samapi lalu ku cabut konek ku dan ku tarik kepala Arissa merapati konek ku. Kini ku tabur segala air mani yang terpendam semenjak tadi ke dalam mulutnya yang ternganga termengah-mengah menahan segala kesedapan yang ku berikan tadi. Segala air mani ku ditelan oleh Arissa dengan berseleranya. Arissa menyatakan kepada ku betapa hebatnya lelaki melayu di atas ranjang berbanding dari bekas pakwenya yang satu bangsa.

Arissa berterima kasih pada ku kerana telah memberikan sebaik mungkin kepuasan padanya selama hampir satu jam setengah kami berasmara. Kini Arissa berani pula meminta agar malamnya dipenuhi dengan santapan konek ku. Akhirnya malam itu kami berasmara hampir 5 kali. Keesokkan paginya ku dapat lihat Arissa longlai dengan penangan konekku ini.

245 ulasan:
«Lebih lama   ‹Lebih lama   201 – 245 daripada 245   Terbaru›   Baru»

i pon nk juga.bleh x


Mrilh kte sma2 rsa nkmat syurga dunia!! I nk jd teman yg plng baik wt u.01112526824


Awk lh yg dcri2 slma ini.rsa suka n syg awk 01112526824


Nak cari batang . Kuching are. Please leave ur number for watsapp..


Email kt den aisyluffy94@yahoo.com


Wasp i:01123858976


Wssp i:01123858976


Bagi no fon


0107980509


0107980509


Call msj ...0139061997..girls je


Call i 01114499184


Nk 019-6704730/ 017-7621342 aq laki, pde girl2 lain, pn blh nk fonsex


sdia nk 3ma pussy gatal cbab x pnah rse main pussygatal...


mari nk jilat, awk akn rase geli2 n smpai kluar air nikmat.


mari abg nk jilat smpai awk rase geli2,rase kluar air nikmat,abg 3gin nk jilat tuuu...


I" lky ,klau nk bg main pussy pstikan luarn lcin,xde bulu,ok...pas2 I" kan main puas2 taw!!!smpai U" puassss.....OK.


Area perak.
shazal19@yahoo.com


Sy ni janda anak sowg..dh lme x kne jolok..dh sangap sgt2..sape2 yg nk kol or msg la sy..019430 7283


I am yus... I wish can fuck with nice milf.... i am 23 year old young man hard dick... this is my fon 6be 0134634310


Any girls klang valey 01111800186 eddy


nk main dengan anperk mami LA area Penang
kol LA sy faizal 0134634310


nk main dengan ank mami LA area Penang
kol LA sy 0134634310


Utk lelaki berumur shaja..0132853711

wani..


Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini


Kepada wanita yang ingin dijilat..pm.01111800186..


Yati awk penang kt mane


i nk rsa sex...girl chat i kt wechat..id wechat i...fizzauzz


i nk rsa sex...girl chat i kt wechat..id wechat i...fizzauzz


Girls area Kuantan jom realsexxxx ... 01127053020


hai mkwe2 mnje, jom wasap sy 0182996342, chat mnje2 ok


saya pemuas nafsu dan penjilat profesional urutan belaian dll berminat 0122242096 Whatsapp WeChat sahaja


Girl2 yg nk konek ...chat abg kt wechat abg...
🆔fakhrulz56


isap klntit emang i paling suke sesapa yg tringin sgt c le kol no o129756418/msg


«Lebih lama ‹Lebih lama   201 – 245 daripada 245   Terbaru› Baru»
abang sam adek cewek yang sexy adik dapat adik iparku adik iparku 2 adik kelasku aida dato’s 2nd wife akak aku dan ana aku dan... aku dan...II aku main jubur amoi malang amoi saloon paka anak cina anak dara remajaku anak guru SMAku anjingku auntie jee awek indon azlan sayangku baby manja balas dendam bapa mertuaku 1 bapa mertuaku 2 bapa tiri benih bapa mertua berkongsi suami berniaga sambil berlakon bersama mak cik bersetubuh dengan ibu kandung berzina dengan adik ipar bidadariku bini kawan kemaruk seks bini muda anak satu bini muda ayah bini orang bohsia budak benggali budak jantan cerita malam pertama ciciku sayang cikgu azarina cikgu dan anakku cikgu miraku sayang cikgu nicky cikgu norasyikin cikgu pelatih beraksi dengan manja cikgu suraya cikgu tuisyen cikgu zaharah cikgu zainab cina comel cinta alam maya cipap lendir awekku cuba cuba main kena janda dahaga dalam office dengan nik dapat pantat brunei dara adik tiriku di perkosa 4 cewek di perkosa teman sendiri di rogol lelaki bangla diana shah alam dilanyak di pagi raya dirogol awek UK Dukun Seks fantasi yang terjadi fizaku sayang free live bedroom fucking su zina gadis bawah umur gadis sunti pt. 1 gadis sunti pt. 2 geng rompak rogol hadiah perkahwinananku hidup berzina bersama bapak hidup berzina bersama bapak 2 hikmah takrabul zina iqmar di setubuh bapak mertua isteri tukang kebun isteri yang kesepian istri-istri kami janda gatal jiran sebelah jiran yang gersang kak hanim 1 kak mun kak ngah kakak iparku yang gatal kakak juga dapat kehebatanmu ayu kehebatanmu ayu II kehebatanmu ayu III kekasihku raja kenangan bersama hanidah kenangan di maktab perguruan kenangan lalu kenikmatan pertama kisah budak dayak kisah suami isteri late classroom main dengan budak mak cik maznah malam pertama malam pertama ngan dibah melayan boss lelaki korea melayan isteri boss mencemari pantat nora menikmati tubuh ratna merogol arina milah....tujuh belas tahun muridku suamiku nancy dan rina nani gadis kampung nostalgia gila nurdiyana orang asli menikmati tubuhku pak dollah pak salleh pembantu makmal peniaga pasar malam rahsia puan dewi rela hati semalam bersama pelajarku simpanan ayah tiri suamiku sayang sue bini orang surina part 1 suster cantikku terapi seks tetangga idaman thalha murid tuition tiga saluran perawan tuanku din yana dan arai yati yuni zakar besar ke? zura zurina

Thanks My Visitor

web hit counter
Provided by hit counter website.